Teraz jest So, 27 kwi 2024, 13:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 38  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 26 lip 2019, 21:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Może pominoles jedno wypalanie? Chyba nikt takich przebiegów między wypaleniami nie miał.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 27 lip 2019, 05:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ma mały przebieg, dużą sprawność silnika i lekką nogę :) nie ma innej opcji. Z długimi cyklami wypalania idzie w parze małe spalanie.

Ja teraz robię po 300-320km.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lip 2019, 07:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1040
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jestem za teorią niebezpieczny. Nie ma szans na tak rzadkie cykle czy to auto nowe czy stare. Ja nowym autem dojeżdżając do pracy 30km w jedną stronę miałem średnio 250km.
No ewentualnie nowe oprogramowanie pcm (to z 2018) jest takie super, w co wątpię.

Takie interwały może mieć co najwyżej 2.2 po ostatnim lifcie i dodaniu ad-blue, ale to było we wrześniu 2018.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lip 2019, 12:02 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.02.2019
Posty: 174
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tyle miałem. Dziś pojechałem z Tarnowa na Słowacje . Wracając po 292 km od zakończenia poprzedniego zaczął się filtr wypalać. 19.2km się wypalał. Bardzo delikatnie jeżdżę . Dziś dynamiczniej ( jechaliśmy na dwa samochody, a ja drugi) no i górki ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 28 lip 2019, 11:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Poprosiłem kumpla który ma CX-5 2016r o sprawdzenie u niego wyniku.

Kod:
Przebieg: 20651
DPF_REG_CNT: 109


Aktualny cykl:
Kod:
REG_DIS: 93,4 km
PM_ACC: 0,31 g/L
PM_ACC_DSD: 0,10 g/L
PM_GEN: 3,58 g/L


Średni interwał ~190 km per cykl.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 lip 2019, 11:53 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.02.2019
Posty: 174
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja tam nie wiem ;) ja podaję wyniki z trasy. Dwa tysiące temu wymieniłem olej na Ravenol 0w30 . Wcześniej wydaje mi się że częściej się wypalał. Ale dużo zależy od stylu jazdy . Przy szybkiej autostradowej jeździe wypalał się lekko ponad 200.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 lip 2019, 11:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Kilka postów wcześniej pisałem, że po czeskich wioskach miałem 300km między wypalaniami i to mój rekord.
Jak żona jeździ głównie praca dom, do tego kilka wyjazdów w weekendy, to interwał jest koło 200km.

Prawdą jest, że oboje mamy ciężkie nogi, a żona stoi trochę w korkach podczas swoich podróży.

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 lip 2019, 14:34 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.02.2019
Posty: 174
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Dokladnie. Mam inne auta z dieslem pod maską. Jeden jest bez DPF :> i wiem, że jak delikatnie się obchodzę z pedałem gazu to nie puszcza "dymka" . No i lepiej jechać na takim biegu aby było te 2000rpm niż z niskich obrotów "deptać". Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 lip 2019, 17:27 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
U mnie po ponad czterystu wypaleniach interwał wynosi równo 230 km. Szczerze mówiąc przestałem już na to zwracać uwagę, jak na razie nie sprawia problemów. Oby tak dalej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 lip 2019, 17:32 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Ja się przerzuciłem na rower i mam w du...szy DPFy

A tak serio, to jedyne na co jestem czujny (jak i żona), to żeby wypalanie było zrobione jak się zacznie. Chyba, że akurat wyjeżdżam na osiedle, a będę wyjeżdżać za chwilę ponownie, to olewam.

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 4 sie 2019, 15:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wczoraj miałem najkrótsze wypalanie jak dotąd. DPF wypalił mi się po ~8km.

Cały cykl miał 269km. Wypalanie 4 bieg, 90km/h na tempomacie na krajówce ~2600RPM.

Od ok 20 lipca mam zaślepiony EGR i wywiercone w nim dwie dziury nachodzące na siebie (tworzą taki jakby owal), wiertło 8mm. Błąd niskiego przepływu spalin nie występuje na takiej konfiguracji! W normalnej jeździe cykle wypalania wydłużyły się do zakresu 250-300km (jazda w osoby, średnia prędkość ~40km/h). Natomiast przy 5 osobach, pełnym bagażniku i trasie ze średnią 80km/h cykle były co 160-200km. Po prostu, większe obciążenie silnika = więcej dymu = więcej sadzy.

Od czasu zaślepienia EGR co jakieś 200km potrafi pojawić się mikro szarpanie, jakby mieszanka powietrze - paliwo była zbyt bogata / uboga? Trwa to może 2-3 sekundy i jest na prawdę delikatne, ale na tyle że moja żona to wyczuła. Bez zaślepki tego nie było.

Tak czy siak zostawiam póki co zaślepione, dodatkowo zleciłem szwagrowi żeby zrobił mi 10 zaślepek. Jeśli ktoś będzie zainteresowany to dajcie znać na priv, jak zrobi to będę znał koszt ale pewnie ~40 zł (wycinane CNC, blacha 1,5mm nierdzewka - możliwość nawiercenia otworów lub całkowita blacha).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 22:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.02.2019
Posty: 174
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Kolejne wypalanie po 340 km trochę trasy gry wracałem z gór i jazda na miejscu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 7 sie 2019, 04:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Hunter a używasz forscana do pomiarów? Jeśli tak to daj znać przy jakich wartościach PM_ACC/PM_ACC_DSD/PM_GEN rozpoczyna się wypalanie.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 sie 2019, 04:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.02.2019
Posty: 174
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Niestety nie używam. Ostatnie wypalanie po 250km ale jazda autostradowa. Stwierdzam że od stylu jazdy wiele zależy.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 7 sie 2019, 05:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak, zdecydowanie :) Ostra jazda to znacznie mniejszy interwał.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 03:50 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
A môj styl jazdy - to DPF i EGR off . Nie stać mnie na te wydumane historie o eko. Mniej pali nie dopala to i mniej zanieczyszczam srodowisko- innych argumentów nie akceptuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 19:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1040
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
kubart a szczepisz się chociaż ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 19:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...na to szczepionki przecież nie ma...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 20:02 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Raz kiedys sie zaszczepilem wystarczy.
Czasami stoje i patrze na swiatlach jak te DPFy sie dopalaja i pytam gdzie sa te zryte łby ekologow?
Latam glownie 90% trasa po 1200km tygodniowo a po miescie rowerem ;) Bilans mam dodatni, wasze dopalanie idzie myslisz gdzie? Do woreczka i utylizacja?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 20:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2531
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No ale jak cię walną do kontroli w Austrii, to dopiero będziesz miał wypalanie dpf a :lol:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 20:17 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Co Ty wiesz o kontrolach, jak tak piszesz to niewiele.
Pracuje na prüfstelle , to ja sprawdzam czy auto przejdzie czy nie. Niestety niesprawny AGR czy wtrysk to jest powod do negativ. Mam od 10 lat juz 5 auto i w kazdym wyprogramowany DPF. Mozemy sie umowic na dowolna stacje SKP np w PL w celu weryfikacji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 20:19 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mówiłem że ratunku w postaci szczepionki nie ma. Nie ma i nie było, ale jak widać przydałaby się w trybie pilnym.
Szkoda że świadomość w temacie diesla i DPF, nie rozwija się w tak szybkim tempie jak specjalizacja w ich usuwaniu.


Ostatnio edytowano Śr, 28 sie 2019, 20:27 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 20:26 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Tak, widzisz jak się dopalają, może jeszcze ci z ręki jedzą xD

Pracujesz w stacji diagnostycznej i samemu nie masz dpfa? Najciemniej pod latarnią

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 20:42 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Nie ma latarni, to nie Polska tu kontrole są na porzadku dziennym. Zadymi Ci auto , olej kapnie z silnika i masz po tablicach i na landesprüfstelle po ew. Odbior.
Co ma ekologia do waszych norm spalin?
Wiesz jak zbadac tlenki azotu a jak pomierzyc zadymienie DPF?

-- Dodano: 28 sierpnia 2019, o 20:42 --

A kto powiedzial ze nie mam DPFa? Gdzie ja to napisalem?
Mozesz to zacytowac durin90 ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 20:45 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Tak tak, kilka dni temu przejechałem kawałek Austrii i trochę się naoglądałem kopcących aut :)

A żeby już nie robić takiego wielkiego offtopa: max ile miałem między wypalaniami to 300km, przy jeździe przez czeskie wioski. Przy jeździe na autostradzie to max 250.


Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 21:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
U mnie na autostradzie przy predkosci 160-180 i mocno obciazonym samochodzie wypalanie co okolo 150-170km

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 21:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Wypalanie , ok a zastanawiales sie jaka jest różnica w mapowaniu?
Zrób sobie logi przy obciazeniu i predkosciach jak masz dostep do pomiarow i porównaj z innym ECU w którym jest przeprogramowany poprawnie sterownik. Zdziwilbys sie, co sie dzieje w obrzasze mapy wtryskow i powietrza,
Sprawdzacie co ile ecu zainicjuje procedure dopalnia i na tym bazujecie? Jakis koszmar.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 22:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
kubart wyjdź z tego wątku i nie wracaj tu.

Trafiłem na pewną teorię na niemieckim forum CX-5 i w sumie całkiem się to spina, mianowicie:

PM_GEN generowane na podstawie zużycia paliwa, osiąga wartość 5,5-6 przy ok spalonych 17l (na forum padła liczba 17,71 jako zaprogramowany trigger do wypalania - zapewne szacowane przez kompa). To się spina w całość, jak śmigam przy spalaniu ok ~5,5-6l/100km to osiągam 300km między cyklami, inicjuje zazwyczaj PM_GEN. Robiłem sobie statystyki na kilku cyklach, szacunki (np. wartość PM_GEN po przejechaniu 50km od wypalania + średnia z kompa od początku cyklu + szacunki jak to wyjdzie i porównanie z faktycznym startem wypalania) - oscyluje przy tych wartościach. Czyli mam 99% pewności, że PM_GEN to nie jest jednak jakaś korelacja czasu + dystansu, tylko wyliczenie zużycia paliwa. Stąd jadąc 150km/h po autostradzie i mając większe spalanie interwał się mocno zmniejsza.

Drugi trigger to oczywiście PM_ACC - wytworzona ilość sadzy, kalkulowana w bliżej nieokreślonych algorytmach - na pewno jednym z czynników DP_DPF (różnica ciśnień).

U mnie po czyszczeniu DPF triggeruje zazwyczaj PM_GEN, ale mocne depnięcie w pedał gazu powoduje skoki PM_ACC nawet o 0,7-1 w górę - ale, przy zaślepionym EGR (nawet częściowo) jeśli później jeździmy spokojnie to wartość mocno spada w dół, dlatego zazwyczaj triggeruje PM_GEN. To daje mi 50% przeczucia, że moje turbo kaput powoli (gwizd, czasami przy delikatnym przyspieszaniu dźwięk ala delikatnego obcierania metalu o metal - pewnie luzy na wirniku). Pewnie zdeka dymi, ale wszystko idzie w DPF.

Jak miałem przypchany DPF, to PM_ACC_DSD nie spadało poniżej 3 po wypalaniu. To wyznacznik zapełnienia / zużycia filtra. Czyszczenie FCM przywraca 100% sprawności filtra.

Na liczniku 218k km, rurki czyste, można jeść z nich. Benzyniaki po 5k km mają czarną smołę, kubart bez DPF pewnie sobie na kanapki rano skrobie tę smołę, fan :)

Nie wiem co mogę więcej napisać - wiadomo, to są moje domysły, nie jestem w stanie dopaść nigdzie algorytmów. Jednak sporo rzeczy mi tu mocno do siebie pasuje, ale ciągle szukam osób które również poobserwują u siebie i będą w stanie coś potwierdzić :)

Dodam, że u kumpla który ma 20k przebiegu w CX-5 z 2016r cykle wypadają co ok 200km, więc to jak najbardziej normalny interwał. Martwić się trzeba przy interwałach co ok 100km - albo ktoś jest mega agresywny, albo DPF przytyka się już. Przypomnę, że u mnie wypalanie było już co 30-40km w najgorszym momencie.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 04:04 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Widzisz mógłbym Ci pomóc w rozwiązaniu tych kilku zagadek/ niewiadowmych ale skoro mam nie wracać to .pa pa
Nie, nie skrobie nic z wydechu, pracuje w tej branży ponad 25 lat a DPFami zajmuje sie ponad 12lat na pierwszch EDC16 zaczynałem.
Życzę Ci jak najmniej rozrzedzonego oleju w silniku i niskich temperatur.
Myślisz że Vw dieselgate to tylko nieudany przypadek jednej firmy ?
Gwizd turbiny moze wywolywac zbyt duze cisnienie przed DPF co wplywa na zywotnosc jej samej no i silnika ale przeciez zapomnialem z triggerow to umiesz wyczytac na tym kiepskim Denso.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 paź 2019, 19:36 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.02.2019
Posty: 174
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Zgadzam się z przedmówca. Mazda wypala filtr po zużyciu ok 17 litrów paliwa. Stąd moje wypalanie po 400km. W dłuższej trasie po drogach krajowych wojewódzkich spalanie trochę ponad 4 litry

-- Dodano: 5 października 2019, o 20:36 --

Ostatnie wypalanie przebiegało na drogach pozamiejskich, ze wzniesieniami . 3/4 bieg 10 km trwało. Zastanawiam się czy przy wypalaniu nie ważny jest czas ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 38  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.