Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 22:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 38  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Wt, 10 sie 2021, 15:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wszystko idzie w miarę równo, nie ma różnic znaczących między PM_GEN a PM_ACC_DSD. Patrząc po PM_GEN to spalanie masz większe po prostu niż wcześniej (PM_GEN ok ~6 = 17,7l spalonej ropy).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sie 2021, 09:07 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.10.2020
Posty: 43
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: mazowiecki
10 sierpnia 2021, o 16:15 popielasty napisał(a):
Wszystko idzie w miarę równo, nie ma różnic znaczących między PM_GEN a PM_ACC_DSD. Patrząc po PM_GEN to spalanie masz większe po prostu niż wcześniej (PM_GEN ok ~6 = 17,7l spalonej ropy).


Tylko, że przed wymianą podkładek i wymianą smoka miałem wypalanie co 200-220.
Może w serwisie wgrali mi jakiś nowy program albo czegoś nie zrobili. Dziwne bo od razu zmniejszyły się interwały? Może pojadę do serwisu i podpytam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sie 2021, 09:57 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Jak przeliczysz sobie przebieg przez ilość wypaleń to wychodzi Ci średnio co 185 km. Musiałbym zobaczyć u siebie ale wydaje mi się, że średnią mam ponad 200 km, choć ostatnio interwały to około 160 km ze względu na więcej jazdy po mieście, średnie spalanie od roku to 8,1l/100km, generalnie waha się od 7 do 9 litrów. Też miałem wymieniane podkładki, czyszczony smok i nie zauważyłem po tym różnicy.

Bardziej mnie teraz martwi jeden fakt. Ostatnio jechałem eskpresówką i wypalanie zostało zainicjowane przez PM_ACC lub PM_ACC_DSD, nie wiem który wyzwala, ale oba miały powyżej 6. Natomiast PM_GEN było chyba koło 4. Wypalanie skończylo się gdy PM_GEN zeszło do zera, w tym czasie PM_ACC także ale PM_ACC_DSD zatrzymało się koło 1,6. Kręciło się jeszcze trochę góra-dół, aż w końcu się zatrzymało i ta wartość została przepisana do PM_ACC. I tak przy REG_DIS 8 km miałem już PM_ACC i PM_DSD o wartości 1,8 gdzie PM_GEN tylko 0,12. Co to oznacza? Filtr już się powoli zapycha i nie nadąża się wypalać?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 11 sie 2021, 10:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pablos, zaczyna się klopsować, ale to jest już coś takiego co samo się nie opróżni - tak jakby olej ze spalinami szedł. Nie masz ubytków oleju? Ja miałem właśnie taki temat jak kupiłem auto, tylko u mnie schodziło PM_ACC_DSD do 3 tylko.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sie 2021, 11:17 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
popielasty, ostatnio sprawdzałem i stan oleju był lekko ponad max, wymiana była na wiosnę, więc raczej nie ubywa. Do tej pory wszystkie trzy parametry schodziły do okolic zera podczas wypalania. Obawiam się, że może to być negatywny skutek jazdy po mieście w korkach w ostatnim czasie. Na weekend wybieram się w trasę w góry, więc sprawdzę to wypalanie na spokojnie. Rozumiem, że jeśli PM_ACC_DSD nie będzie schodzić do okolic zera, to tylko mnie ratuje mechaniczne czyszczenie filtra? Czy jeszcze ewentualnie może coś pomóc to wypalanie serwisowe?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sie 2021, 13:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No może się wydawać ze oleju nie ubywa bo miesza się z paliwem.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sie 2021, 14:25 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.10.2020
Posty: 43
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: mazowiecki
11 sierpnia 2021, o 10:57 Pablos napisał(a):
Jak przeliczysz sobie przebieg przez ilość wypaleń to wychodzi Ci średnio co 185 km. Musiałbym zobaczyć u siebie ale wydaje mi się, że średnią mam ponad 200 km, choć ostatnio interwały to około 160 km ze względu na więcej jazdy po mieście, średnie spalanie od roku to 8,1l/100km, generalnie waha się od 7 do 9 litrów. Też miałem wymieniane podkładki, czyszczony smok i nie zauważyłem po tym różnicy.

Bardziej mnie teraz martwi jeden fakt. Ostatnio jechałem eskpresówką i wypalanie zostało zainicjowane przez PM_ACC lub PM_ACC_DSD, nie wiem który wyzwala, ale oba miały powyżej 6. Natomiast PM_GEN było chyba koło 4. Wypalanie skończylo się gdy PM_GEN zeszło do zera, w tym czasie PM_ACC także ale PM_ACC_DSD zatrzymało się koło 1,6. Kręciło się jeszcze trochę góra-dół, aż w końcu się zatrzymało i ta wartość została przepisana do PM_ACC. I tak przy REG_DIS 8 km miałem już PM_ACC i PM_DSD o wartości 1,8 gdzie PM_GEN tylko 0,12. Co to oznacza? Filtr już się powoli zapycha i nie nadąża się wypalać?


Tylko, że od roku miałem wypalanie jak w zegarku 200-220a po całej operacji wypalanie jest co 140-160.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sie 2021, 16:53 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
agasok123, ja mam ponad 137 tys. km przebiegu i od tego czasu 610 wypaleń, więc średnio wychodzi co jakieś 225 km. Przy 100 tys. miałem wymieniane podkładki i czyszczony smok, więc powinienem mieć mniejszą średnią od Ciebie, gdzie masz 185 km. Ja bym nie wiązał częstszego wypalania z tym. Może faktycznie jest jakiś nowy soft wgrany albo też masz większe spalanie niż zwykle.

Niepotrzebnie też chyba panikowałem, dziś wsiadłem do auta i po podłączeniu interfejsu zobaczyłem tym razem całkiem sensowne wartości. W dłuższej trasie sprawdzę teraz co ile się wypala filtr i do jakich wartości schodzą parametry.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sie 2021, 22:54 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.10.2020
Posty: 43
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: mazowiecki
U mnie wszystko po mieście 125km. Jutro jadę w trasę i zobaczę co ile będzie wypalanie.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 12 sie 2021, 07:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
agasok123, w trasie będzie gorzej. Ja po moim remoncie góry też mam znacznie mniejszy interwał... Szukam przyczyny.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sie 2021, 12:18 
Adept
Offline
Od: 24.08.2020
Posty: 127
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Pablos tak jak napisałeś raczej jednorazowa akcja, wcześniej się zbijało do zera więc raczej w tak krótkim czasie nie zabiłby się na tyle, żeby wypalać tylko do 1,5. Ja teraz na urlopie ciągałem przyczepę i też mi nagle zaczęło schodzić jedynie do 0,7 ale już po kolejnym wypaleniu do 0,3 więc podejrzewam, że wróci do normy.

agasok123 Te wcześniejsze parametry wyglądały bardzo dobrze bo były równe, tak jak pisał popielasty natomiast teraz to co jest wklejone wygląda tak jak u mnie :) A EGR jest zaślepiony?

U mnie na trasie jadąc jednostajnie bez gaszenia silnika z zaślepionym EGRem spokojnie dobijałem ponad 300km. Ale przy gaszeniu i studzeniu silnika max 190.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sie 2021, 20:41 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
elkermitos, też mi się wydaje, że wróciło do normy. Teraz jechałem S3, wypalanie miałem po 175 km i trwało 25 km. PM_ACC_DSD zeszło do okolic 0.5. Potem zjechałem na jakieś drogi wojewódzkie i następne wypalanie było dopiero po 200 km, PM_ACC_DSD zeszło do 0.18. Ale zanim zaczęło się wypalać to miałem podobny odczyt tych trzech parameteow jak u agasok123. Z tym, że PM_ACC oraz PM_ACC_DSD grzecznie czekały przy tych wartościach aż PM_GEN do nich dobije. Dopiero jak wszystkie trzy parametry zbliżyły się do 6 zaczęło się wypalanie. No i trwało znacznie krócej bo tylko 15 km. Także spalanie podczas jazdy na trasie zrobiło się sensowne. Ewidetnie widać, że auto potrzebuje czasem wycieczki, jak na razie nie ma się do czego przyczepić :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sie 2021, 09:45 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.10.2020
Posty: 43
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: mazowiecki
12 sierpnia 2021, o 08:39 popielasty napisał(a):
agasok123, w trasie będzie gorzej. Ja po moim remoncie góry też mam znacznie mniejszy interwał... Szukam przyczyny.

Popielasty a jakie masz interwały teraz? Ja zauważyłem, że jak jadę do ok 100km/h to interwały mam około 190km a jak powyżej 100km/h to wypalanie mam przy 130km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 sie 2021, 21:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.08.2021
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
witam mam problem z dpf i nie wiem gdzie szukać rozwiązania lub na co jeszcze zwrócić uwagę. po wypaleniu komputerowym co podobno się udało dpf wypala mi się co 50/60 km--myślę ze trochę zbyt często.jestem umowiony na reset oprogramowania i ponowne ustawieniie wtrysków :może to coś pomoże bo spalanie w aucie na poziomie 7,5;8,5 na 100 nie bardzo mi się podoba<mazda6 2,2 2015 150ps< jakby ktoś coś ciekawego polecił chętnie bym skorzystał


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 sie 2021, 11:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.08.2021
Posty: 13
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Hello,

I have an issue with short regeneration period (every 80-120 km) on Mazda 6 2.2 CD175 year 2015/11, 100,000 km. In last 2 months PM ACC DES grows very fast to 6, especially when accelerating on highways. Any idea?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 sie 2021, 15:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.02.2019
Posty: 174
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Jeśli chodzi o długość wypalania DPF to wg moich obserwacji nie zależy od ilości km przejechanych , a od czasu . Raz wypala mi się 8 raz 22 km , ale czas zawsze podobny ok 10-12 min . Jadąc na 3 biegu miałem ok 8km. Na 6 ok 20km. A odległośc między wypananiami to ok 17.5 l spalonego paliwa licząc od momentu rozpoczęcia wypalania. Zawsze zeruje trip A jak rozpoczyna sie wypalanie , a nie jak sie zakonczy. W sumie mazda dala dupy z tym algorytmem bo mogło by się liczyć od zakonczenia procedury wypalania. To rzadziej by się DPF wypalał :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 sie 2021, 17:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.08.2021
Posty: 13
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
31 August 2021, o 15:19 Hunter napisał(a):
Jeśli chodzi o długość wypalania DPF to wg moich obserwacji nie zależy od ilości km przejechanych , a od czasu . Raz wypala mi się 8 raz 22 km , ale czas zawsze podobny ok 10-12 min . Jadąc na 3 biegu miałem ok 8km. Na 6 ok 20km. A odległośc między wypananiami to ok 17.5 l spalonego paliwa licząc od momentu rozpoczęcia wypalania. Zawsze zeruje trip A jak rozpoczyna sie wypalanie , a nie jak sie zakonczy. W sumie mazda dala dupy z tym algorytmem bo mogło by się liczyć od zakonczenia procedury wypalania. To rzadziej by się DPF wypalał :)


Thank you for your answer :)
The problem is that my car does regenerations on average every 9l of fuel consumption (not every 17,5)!

(Google translate: Problem w tym, że moje auto robi regeneracje średnio co 9l zużycia paliwa (nie co 17,5)!)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 wrz 2021, 10:39 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.10.2020
Posty: 43
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: mazowiecki
12 sierpnia 2021, o 08:39 popielasty napisał(a):
agasok123, w trasie będzie gorzej. Ja po moim remoncie góry też mam znacznie mniejszy interwał... Szukam przyczyny.

Kolego popielasty znalazłeś jakieś rozwiązanie co do krótszych interwałów?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 wrz 2021, 11:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.08.2021
Posty: 13
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Here are my log files (Torque and Forscan).
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 wrz 2021, 11:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
janezek
Its every 9l of fuel because of
1. clogged dpf
2. to much exhaust gases back into intake due to problems with EGR or bypass
3. 1 and 2 combined
4. to much particles generated due to bad diesel/air mixture - problems with injectors for example.

What to do:
1. Block EGR for a test, ignore dashbord error - wont affect anything.
2. Add fuel system cleaner into full tank, drive a lot
3. Calibrate injectors with Forscan - good indication if something is wrong with them
4. Clean DPF (proper wash, do not use foams or other pointless stuff)

If those 4 wont help, then you are in trouble.

PL:
w skrócie: było


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 wrz 2021, 12:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.08.2021
Posty: 13
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
1 September 2021, o 11:39 darrecki napisał(a):
janezek
Its every 9l of fuel because of
1. clogged dpf
2. to much exhaust gases back into intake due to problems with EGR or bypass
3. 1 and 2 combined
4. to much particles generated due to bad diesel/air mixture - problems with injectors for example.

What to do:
1. Block EGR for a test, ignore dashbord error - wont affect anything.
2. Add fuel system cleaner into full tank, drive a lot
3. Calibrate injectors with Forscan - good indication if something is wrong with them
4. Clean DPF (proper wash, do not use foams or other pointless stuff)

If those 4 wont help, then you are in trouble.

PL:
w skrócie: było

darrecki, thank you! :)

Shrorter interval I noticed 2 months ago (before that it was around 200 km). It had happened suddenly after changing oil - could be possible, that shorter interval was caused (by mistake) by not proper oil, not DPF 5W30 instead 5W30 DPF?

I have to add that soot was cleanned from colector, EGR,... at 65 kkm, so 35.000 km ago. Turbine was new 10.000 km ago.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 wrz 2021, 12:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Using non DPF friendly oil in a vehicle with DPF will cause maintenance issues due to ash and soot buildup in it.

So, if you have used non DPF oil, then you clogged (if not damaged) DPF itself.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 wrz 2021, 06:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.08.2021
Posty: 13
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
1 September 2021, o 12:12 darrecki napisał(a):
Using non DPF friendly oil in a vehicle with DPF will cause maintenance issues due to ash and soot buildup in it.

So, if you have used non DPF oil, then you clogged (if not damaged) DPF itself.


It should be Dexelia 5W30 DPF, but maybe worker by mistake put wrong oil ... ???

Here is example of data before and after active regeneration (not highway):

-- Dodano: 2 September 2021, o 06:37 --

Maybe is coincidence, but It happened after "po skasowaniu inspekcji olejowej (forscanem "oil deterioration value)" ... @Gregolo


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 wrz 2021, 14:59 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.10.2020
Posty: 43
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: mazowiecki
Coś musi być na rzeczy z wymiana oleju! Bo u mnie po wymianie podkładek pod wtryskami i wymiana smoka olejowego i WYMIANA OLEJU, po wyjechaniu z serwisu zmniejszyły mi się interwały wypalania z 220 do 130-150km


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 wrz 2021, 20:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.08.2021
Posty: 13
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
I visited Mazda service. They connected the car to computer and said everything is OK. After I have shown them charts they offered me 4 x injector replacement for half a price . .. around 1.000€, without much debate.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 2 wrz 2021, 22:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
janezek, review your air intake pipes, especially close to intercooler - they like to crack on connection between hard and soft parts.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 wrz 2021, 06:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.08.2021
Posty: 13
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
This one, or something else?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 wrz 2021, 11:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No, underneath - can see part of it on the picture, to the left. Plastic one with a bend down and weird clip mechanism. It is going from turbocharger down to intercooler.

If there are any leaks in the intake system, car performance drops and it's is making strange whistling noise when accelerating as well - only on fill load on the road though. But yes, car will produce a lot of smoke which full up DPF much more often than normal.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 wrz 2021, 13:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.08.2021
Posty: 13
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
I checked all tubes, everything looks fine. And there is no strange noises when accelerating.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 wrz 2021, 13:36 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.10.2020
Posty: 43
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: mazowiecki
Panowie, czy nie skasowanie inspekcji olejowej o rozrzedzeniu oleju po wymianie oleju, ma wpływ na zmniejszenie interwału dpf?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 38  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.