Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 05:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 38  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 24 wrz 2018, 10:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
ci co chipują mówią , ze przy dobrym chipie nie powinna dymić :lol:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 13:50 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam. Pozwolę sobie skopiować moje dwa posty do tego wątku jako że w elektrycznym nie uzyskałem pomocy ponadto wydaje mi się że ma to jednak więcej wspólnego z DPF aniżeli i-eloop

27 września 2018, o 21:03 skwieradee napisał(a):
Witam. Dzisiaj po przejechaniu dosłownie kilku kilometrów w miescie, kilkuminutowym postoju i ponownym starcie i kontynuowaniu jazdy w mieście zauważyłem koszmarnie wysokie spalanie. Pierwsze co to pomyślałem o wypalaniu dpfa ale nie sądzę żeby procedura się zainicjowała w trakcie jazdy w mieście. Sprawdziłem zatem i-eloop i nie ładował się tylko tak jak niektórzy opisywali - pierwsza kreska zaswiecona a poprzeczne tylko dochodziło do połowy. Gasiłem silnik na światłach, przyspieszałem specjalnie tak żeby długo jechać bez gazowania ale nic się nie zmieniło. Po kilku minutach takiej jazdy i-eloop zaczął się ładować i spalanie wrócili do normy. Zatem 4 pytania - co mogło spowodować czasowe wyłączenie i-eloopa? Czy takie spalanie to normalne przy wyłączonym eloopie? Czy to mogło być wypalanie dpfa (wysokie spalanie) i jeśli tak to czy jazda w mieście może zapoczątkować tą procedurę? No i ostatnie czy jak się dpf wypala to i-eloop jest nieaktywny? Z góry dziękuję szanownej społeczności forum


Witam, z góry proszę o wybaczenie że cytuje siebie. w piątek jechałem na lotnisko,cała trasa autostrada prawie 200 kilometrów. Auto stało na parkingu 3 doby, kilka minut po wyjechaniu na autostradę z parkingu znowu ta sama sytuacja - i-eloop się nie ładuje a spalanie kosmos!!! I tak z dobre 15 kilometrów i wszytsko wróciło do normy. Czy to wypalanie DPF tak jak pytałem w moim oryginalnym poście? Jeżeli tak to nie dziwne że w piątek po takim dystansie autostrada powinien się oczyścić na tyle żeby się znowu nie oczyszczać w poniedziałek? Tym bardziej że takie zachowanie autko miało w czwartek, nie za często trochę? Z góry dziękuję


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 14:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dzięki za info. Tak myślałem, że bez DPF będzie czarno w wydechu... Sprawdzałeś czy na pewno nie masz wypalań? To w kontekście tego, że znajomy miał 2 poprawki softu w Fordzie po usunięciu w Kreatorze - źle wyprogramowali wypalanie.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 14:30 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Ani razu nie zauważyłem żeby się wypalalo ale obserwuje tylko po chwilowym spalaniu....

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 14:34 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
skwieradee napisał(a):
Witam. Pozwolę sobie skopiować moje dwa posty do tego wątku jako że w elektrycznym nie uzyskałem pomocy ponadto wydaje mi się że ma to jednak więcej wspólnego z DPF aniżeli i-eloop

27 września 2018, o 21:03 skwieradee napisał(a):
(...)

Wypalanie dpf załącza się jak osiąga swoje określone wartości niezależnie gdzie się poruszasz więc to co opisujesz to po prostu wypalanie i wtedy najprawdopodobniej nie ładuje się i-elop także nie masz się czym martwić. Jak jechałeś szybko autostrada i dużo przyspieszeń to nawet co 70km może włączać się wypalanie...ja tak miałem! a jak jednostajna jazda 140km/h to nawet co 220km się zdarzało...taki już urok tego filtra

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


Ostatnio edytowano Wt, 2 paź 2018, 17:58 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 17:59 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dzięki za odpowiedź. Fajnie jakby mógł ktoś potwierdzić czy wtedy jemu tez na pewno nie ładuje się i-eloop


Ostatnio edytowano Wt, 2 paź 2018, 17:59 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 paź 2018, 16:37 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Witam mam pytanie czy i stop ma coś wspólnego z wypalaniem dpf pytam bo zawsze zanim rusza to wyłączam i stop bo nie lubię z tym jeździć.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 30 paź 2018, 05:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wrzucam mój post z innego tematu, aby w tym też był widoczny.

Kod:
PM_ACC_DSD - wartość, która w pewnym stopniu może pokazać zużycie / zapchanie (takie, które samo się nie oczyści) filtra DPF. W moim przypadku nie spadało poniżej 3 podczas wypalania. Wyliczane zapewne na podstawie wielu czynników, ale na pewno oparte na różnicy ciśnień z czujnika DPS.
PM_ACC - wartość ta zawsze spada do ok 0 podczas wypalania, jednak po jakimś czasie (20-30km) synchronizuje się do PM_ACC_DSD - czyli raptownie zwiększa swoją wartość.
PM_GEN - wartość rośnie dosyć liniowo, prawdopodobnie wskazuje faktycznie wytworzoną ilość PM.


Dorzucę jeszcze te dwa wykresy najlepiej to obrazujące:

Przed czyszczeniem chemicznym (którego swoją drogą nie polecam, bo jest mało skuteczne):
Obrazek

Po czyszczeniu chemicznym:
Obrazek

Dodatkowo wykres z DPS (różnica ciśnień w kPa - przed czyszczeniem potrafiło dochodzić do 1000 kPa, wskazuje na zapchany filtr, na jałowym powinno być ok 1kPa, u mnie dochodziło do 3kPa):

Obrazek

Tak czy siak planuję udać się jeszcze na czyszczenie mechaniczne :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 lis 2018, 14:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
24 września 2018, o 09:42 macenty napisał(a):
Tak wyglądają końcówki po wycince DPF...Przed zawsze były czyste i błyszczące.

A nie jest tak że ten cały komin się musi tez obczyscic?? Przejezdzilbym z 5 pełnych baków, nie przekraczajac 3.500 obr , potem moment leci na łeb w tym aucie, więc tunerom sie nie chce z tym bawić, może ztąd ten nadmiar dymu. Bo nie chce mi sie wierzyć że to auto tak kopci, przy tym cisnieniu i rodzaju wtrysku przy dobrze napisanym programie, bo turbo masz nowe..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lis 2018, 16:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1036
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
popielasty możesz wrzucić ponownie te 3 obrazki co się nie wyświetlają?

Ja dziś dosyć dokładnie przestudiowałem ponad 6 godzinny log (sklejony przez Ciebie) i u mnie z grubsza PM_ACC=PM_ACC_DSD. Największa różnica jest w trakcie procesu wypalania, gdzie PM_ACC opada znacznie szybciej. No i max wartość dla obu parametrów ledwo dobija do 0.73. Wszystkie 3 parametry rosną liniowo, aczkolwiek tylko PM_GEN jest jak od linijki.
Mój wniosek - filtr działa jak należy i póki co jest w miarę czysty bez nadmiarów popiołów pozostałych po ponad 300 wypaleniach.

A piszę to tutaj aby dodać wątek o DPF do obserwowanych :lol:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 10 lis 2018, 22:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
darrecki - u Ciebie wygląda, że DPF w idealnym stanie, nie ma się do czego przyczepić. Pozostaje tylko do rozkminy, na jakiej zasadzie PM_GEN jest liczone. U mnie zazwyczaj osiąga wartość ~6 przy 200km po wypalaniu...

Nie mogę już edytować. Wrzucam na forum.

macenty - jak się sprawuje auto po wycięciu?

201710.WYKRES_DPF_PRZED_WYPALANIEM.PNG

201803.WYKRES_DPF_PO_WYPALANIU.PNG

WYKRES_3.PNG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 12:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak zapisujecie te wykresy ? jakims programikiem innym ? bo też bym cos podrzucił.. - u mnie te pidy szaleją, jednym razem PM_ACC rośnie 2x szybciej od PM_GEN , , zaś ostatnio podczas wypalania mniej wiecej w połowie procesu PM_ACC_DSD spadło z wartosci 3.5 na 0 . , a reszta ( GEN i ACC ) nie.. i dalej normalnie schodzily do konca wypalania , do 0 ,

Zauważyłem też że u mnie nie ma żadnego znaczenia jakie warunki mam do wypalania. czy jadę trasą na 4 biegu, przy 2300rpm , czy pomykam po miescie.. predkosc spadania PM_ACC ; PM_GEN jest taka sama . :/ WTF ?
Tak jakby sterownik se ustalil ze tyle czasu jest potrzebne do wypalenia i koniec.. - stąd pisałem ostatnio że na trasie na 6 biegu 2.500rpm EXHTEMP 600C i wiecej - wypalanie przez 70 km .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 19:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1036
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Logi Forscana otwieram programem LogViewer, @Popielasty z tego co wiem używa Excela.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lis 2018, 22:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
macenty - jak się sprawuje auto po wycięciu?

Śmiga aż miło, przy mocnym bucie trochę kopci ale nie tak jak 1.9 z wiadomej grupy...Najważniejsze dla mnie że zawsze mam Moc pod pedalem ;) o to mi chodziło!
Co do spalania, bo też byłem pewien że przez te częste wypalania mam większe, to raczej niezauważalne 0.5 litra różnicy...
Wacham się co do EGR off...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 13:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Panowie orientujecie się czy utrzymując obroty powyżej 2000 na biegu jałowym w trakcie dopalania DPF pozwoli dokończyć proces dopalania ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 13:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie sądzę. Natomiast w ogóle nie przejmowałbym się tym, że przerwiesz ten proces. Uruchomi się ponownie jak tylko osiągniesz odpowiednie temperatury cieczy czy tam oleju przy kolejnej jeździe. Przerywanie nie ma moim zdaniem negatywnego wpływu w Maździe, bo proces się wznowi i nie pozwoli na kumulację popiołu do tego stopnia żeby zapchać filtr. Chyba że jeździsz 100% po mieście krótkie odcinki?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 14:03 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Odcinki do pracy to jakieś 7 km w jedną stronę więc szału nie ma, czasem jak zwrócę uwagę że się dopala to zrobię kółko lub dwa w okół domu na 2 biegu żeby dokończyć proces. Irytuje mnie to że bardzo często dopalanie odpala się akurat jak wjeżdżam do parkingu podziemnego w pracy :/


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 14:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Faktycznie krótkie odcinki. U mnie mam 35km w jedną stronę, wypalanie mam co 2-3 dzień.

BTW: może niech któryś z administratorów lub moderatorów przeniesie ostatnie 3-4 posty o DPF do tego dedykowanego wątku: viewtopic.php?f=46&t=702&start=90 fajnie byłoby rozdzielić wątek o DPF do tamtego tematu, żeby tu zachować jakiś ład i skład...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 12:01 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
A skąd wiecie że proces wypalania dpf się zaczął


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 12:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jak zdejmiesz nogę z gazu (pedału przyspieszenia) na biegu podczas jazdy (hamowanie silnikiem), to wtedy zamiast zerowego spalania będzie ileś tam około 1 litra lub mniej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 12:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Eloop tez nie dziala. Nie laduje.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 12:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Też, przy okazji


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 15:54 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Czyli na przykład jak stoję na postoju na biegu jalowym i jeśli mam jakieś tam spalanie to dpf się właśnie wypala tak ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 16:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie, przeczytaj uważnie ostatnie posty


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 18:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
5 stycznia 2019, o 12:01 piter79 napisał(a):
A skąd wiecie że proces wypalania dpf się zaczął


Myślę, że mógłbyś przeczytać od początku ten temat to byś wiedział :) On ma tylko ~110 postów, to nie jest dużo.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 19:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Piter jak jedziesz patrzysz na spalanie. Ja mam zwykle spalanie Ok 6l/100 jak widze ze jest 9l/100km to znaczy ze się wypala. Po wypalaniu filtra (ok10km) resetuje km w liczniku B. Wiem ze filtr się wypala po 300km około. Jak na liczniku zobaczę ze jest 300km+ zaczynam zwracać uwagę na spalanie. I tak za każdym razem :). Wiem może trochę upierdliwe ale nigdy mi się kontrolka nie zapaliła, zawsze wypalam filtr dzięki czemu stan oleju mam cały rok w tym samym miejscu. Pozdrawiam

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 23:02 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
No i dzięki właśnie o to mi chodziło dzieki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 12:27 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Robilem ostatnio trase ponad 1500km. Wypalanie zalaczylo sie przynajmniej 7 razy wiec mozna srednio przyjac co 200km, ale nie zawsze Raz zauwazylem po 140 a raz po 220.
Przy wypalaniu Tak jak piszecie kontrolka silnika na ekranie nie jest podswietlona na niebiesko, e-eloop sie nie laduje i start/stop pokazuje niegotowy. Oczywiscie ikonki aku i AC wtedy podswietlone na niebiesko, bo jesli jedna z nich nie jest to tez pokazuje not ready.
No i spalanie podskoczy o 0.2-0.3.
Nie widze sensu 'butowac' go powyzej 3tys jak niektorzy pisza, nie widzialem takich zalecen.

Poki co zero problemow, zrobione 40tys, olej wymieniany co 20.

macenty - masz 210km po sofcie i wycieciu dpfa?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 15:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
NocnySokol, dobre obserwacje, słuszne wnioski. Z mojej strony jedyne co Ci polecam, to zmieniać częściej olej. Mimo wszystko jest trochę rozcieńczany ropą, więc zwiększenie interwałów wymiany do 10-12 tyś km byłoby zdrowsze. Ale to już pozostawiam Tobie do decyzji :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 15:47 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
NocnySokol napisał(a):

macenty - masz 210km po sofcie i wycieciu dpfa?


Soft był wcześniej robiony a później pojechalem na wycięcie dpf i od razu wyjechali na rolki po operacji...Obrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 38  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Radioactiev i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.