Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 22:37

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 38  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 19 paź 2019, 09:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
19 października 2019, o 06:41 Millerek napisał(a):
Udowadniano, że pompy wtryskowe czy jednostki sterujące nad dawkowaniem ropy, są tak ustawione aby nie były w stanie same się spalić wytwarzając nadmierne ilości cząstek stałych i nie chodzi o sądzę a o cząstki paliwa.


To również brzmi mocno nieprawdopodobnie, o ile jestem w stanie uwierzyć w niektóre teorie spiskowe, to ta wg mnie jest w tej samej kategorii co płaska Ziemia. Wszystko jest jednak możliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 paź 2019, 09:21 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
19 października 2019, o 07:35 Lucasbadboy napisał(a):
Czy ktoś próbował od nowości auta jeździć z filtrem z włączonym wypaleniem jego ??

Tak. Ja i trzech innych uczestników "projektu" , (ja mam dwa merce i mazde) ok 12 aut na testach . Jak pisałem tylko Opel sie wysypał- nie mamy pomysłu na dzień dzisiejszy na ten typ. (świece żarowe z pomiarem ciśnienia są problemem)
Kosztowny jest też koszt odczytu i separacji Carbon w laboratorium ok 6tyś euro w niemczech,
w końcu jakaś merotoryka się zaczęła.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 paź 2019, 11:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A wystarczy czasami chcieć, się wspólnie porozumieć
Co do teori spiskowych, tu nie chodzi o wiarę, to nie kościół. Chociaż pewne rzeczy są możliwe, to trzeba to zgłębić, tak jak to robi kolega kubart , który już nie raz na forum tutaj, pisał o kilku bardzo interesujących rzeczach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 paź 2019, 11:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
19 października 2019, o 10:10 Millerek napisał(a):
trzeba to zgłębić, tak jak to robi kolega kubart , który już nie raz na forum tutaj, pisał o kilku bardzo interesujących rzeczach.


Niestety bez konkretów, które potrafi przyswoić przeciętny zjadacz chleba. A w takich wypadkach pozostaje wiara albo uznanie powyższego za bajkopisarstwo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 gru 2019, 08:00 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 33
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Mam do Was małe pytanie, przeczytałem cały wątek ale nie znalazłem jasnej dla mnie odpowiedzi.
Nie posiadam dużego doświadczenia w temacie tego ustrojstwa, stąd nie chce na pierwszy strzał brnąć we wszystkie najdrobniejsze szczegóły. Po prostu zależy mi na wiedzy - kiedy rozpoczęła się procedura wypalania DPF i kiedy się zakończyła.
W tym celu zakupiłem interfejs Vgate ICar Pro BT3 oraz Forscana Lite na Androida.
Potestowałem sobie to dzisiaj i działa bez zarzutu, wracając jednak do pytania - Czy na moje potrzeby (póki co) wystarczy mi wskaźnik o nazwie "DPF_LMP - Status filtru cząstek stałych Diesel - lampka filtru DPF" ?
Jeżeli nie ma tak różowo to proszę powiedzcie jak osiągnąć zamierzony efekt ?
Nie chce popadać w paranoje i zostać "zakładnikiem DPF" ale jednak chciałbym mieć jakąś kontrolę i świadomość tego co się z nim dzieje.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 gru 2019, 12:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Kontrolę masz praktycznie żadną, ale informacje możesz mieć kompletne.
Użyj pidow jak na foto, to są moje wybrane z GH
Obrazek
Ostatni pid jest informacją czy automatyczne wypalanie włączyło się


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 gru 2019, 12:35 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 33
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dziękuję Millerek. W takim razie muszę skoczyć do garażu trochę jeszcze poszukać takich Pid-ów, szczególnie tego ostatniego. Oczywiście pisząc "kontrola" bardziej miałem na myśli nie przerywania wypalania gdy mam taką możliwość.
Swoją drogą co to może być to DPF_LMP ? Hmm Może kontrolka przy zegarach ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 gru 2019, 14:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Bogdan102 żeby nie przerywać wypalania filtra dpf, ja obserwuje teraźniejsze spalanie. Normalnie jadąc mam spalanie 5-6l, jak filtr się wypala jest 9-10l.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 gru 2019, 15:50 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 33
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Do tej pory posiłkowałem się właśnie chwilowym spalaniem ale mówiąc szczerze jakoś mnie to rozprasza/stresuje/denerwuje, dlatego postanowiłem kupić jakiś interfejs, tym bardziej, że to stosunkowo małe pieniądze. Z lektury wątku wywnioskowałem, że mając takie narzędzie bez problemu dowiem się kiedy to pieroństwo postanowi się wypalać :)
Docelowo myślałem o root-cie telefonu by wyświetlać to sobie na ekranie MZD, aczkowiek póki co wystarczy mi ekran telefonu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 gru 2019, 16:41 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
O cholera, przez nieuwagę pomyślałem że to dział GH.
Więc ten screen nie będzie chyba pasować do waszego diesla.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 gru 2019, 17:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
widzialem w tv chyba nawet w 101napraw na TVN turbo, ze można zainstalować diodę która będzie się zapalała kiedy filtr zacznie się wypalać. Niby działa to tak ze podczas wypalania oprogramowanie auta włącza ogrzewanie tylnej szyby, lusterek żeby silnik był pod większym obciążeniem w czasie wypalania filtra, chodzi chyba o to aby łatwiej zwiększyć temp potrzebna do wypalania dpf. Mógł byś podjechać do jakiegoś specjalisty, pewnie koszt mały i problem z głowy :wink: . Bo tak jak ci przeszkadzało śledzenie chwilowego spalania, tak będzie ci przeszkadzać śledzenie wszystkich wartości ma telefonie :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 gru 2019, 17:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
To chyba grupa PSA tak miala.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 8 gru 2019, 18:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Lucasbadboy, to nie działa w GJ/GL. Nie tak działa wypalanie w tym aucie.

Millerek screen jest ok, PIDy się nie zmieniły.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 gru 2019, 18:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dzięki popielasty
..., a z tą diodą i z ogrzewaniem tylnej szyby w Maździe itd, to jakieś bugi internetowe


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 gru 2019, 20:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Racja, w grupie PSA tak było. Przepraszam za wprowadzenie w błąd :wink: szkoda bo fajny patent :).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 gru 2019, 20:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Oczywiście że fajny, przydałby się w Maździe


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 gru 2019, 16:11 
Amator
Offline
Od: 09.08.2019
Posty: 79
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja przesiadłem się z auta PSA (gdzie miałem zainstalowaną taką diodę) do Mazdy i pierwsze co jak miałem zdemontowany boczek to miernikiem kabelek po kabelku szukałem jakiegoś sygnału do sygnalizowania wypalania, lecz niestety nie udało się.
Też korzystam z Forscana, ale mam nadzieję, że uda się kiedyś znaleźć bardziej analogowe rozwiązanie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 gru 2019, 16:14 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
I-eloop sie nie laduje podczas wypalania. Ja patrze na to wlasnie i spalanie. No chyba ze ktos e-loopa nie ma to tylko spalanie pozostaje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 gru 2019, 16:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
<oczy> Co wy się tak tym DPF'em przejmujecie ? <niewiem>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 gru 2019, 16:52 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 33
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Millerek Pidy się zgadzają, bez problemu znalazłem, dzięki <spoko>
Teraz zostało poobserwować jak się to zachowuje.
Może nie, że się przyjmujemy jakoś bardzo :) ale m.in z czystej ciekawości chce mieć świadomość jak "to działa".


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 9 gru 2019, 17:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jest na to sposób ;) jeszcze nie gadałem z gościem o cenie tego, ale wielu użytkowników za zachodnią granicą chwali sobie to rozwiązanie...

https://www.cx5-forum.de/f2/dpf-regener ... post179305

Tak to wygląda:

metric.PNG

Ale coś czuję, że ten gość się już tym nie zajmuje...

https://2can.etrich.de/


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 gru 2019, 19:54 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 33
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Pora na pierwsze wnioski z mojej obserwacji, niestety nie są one zbyt optymistyczne.
Proces wypalania następuje po przejechaniu średnio 80 km (zdarzyło się 120 ale też 55), jego inicjatorem jest zawsze PM_ACC_DSD. W momencie rozpoczęcia wypalania PM_GEN jest w okolicach ~2,5. PM_ACC rośnie tak jak PM_ACC_DSD choć czasami zachowuje się dziwnie np z wartości ~1 skacze na ~5.
Po wypaleniu wszystkie wartości spadają do ~0 ale szybko rosnący PM_ACC_DSD powoduje szybkie ponowienie cyklu.
Co radzicie ? Bo coś jest nie tak myślę. Oddawać od razu do czyszczenia DPF czy może pierw do ASO ? Filtr ewidentnie zapchany czy problem może być programowy ?
Dodam jeszcze, że błędów żadnych nie wyświetla, kontrolka DPF nie świeci/miga. Samochód ma przejechane 78 tys km (aczkolwiek wątpię czy poprzedni właściciel zbytnio przejmował się tym ustrojstwem).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 22 gru 2019, 21:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Bogdan102 obstawiam, że mocno kopci. Jeśli PM_ACC_DSD spada po wypalaniu do 0, to filtr jest jeszcze ok (nie jest zapchany stałą mazią popiołowo-olejową), ale dużo dymu masz i szybko zapełniasz filtr. Sprawdź dolot czy szczelny, rurki od IC - tu bym zaczął.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 gru 2019, 21:59 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 33
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
popielasty Przyznam szczerze, że tej opcji nie brałem pod uwagę. Ciężko mi powiedzieć czy faktycznie kopci, nie zauważyłem ale też nie ma zbytnio jak :|
Teraz wiadomo- święta, sylwestry, ale w nowym roku będę musiał się wgryść w temat :)
A czy takie nieszczelności nie powodowałyby innych problemów jak np spadek mocy, jakieś błędy itp ?
O ile dobrze pamiętam u Ciebie filtr był zapchany co powodowało, że nawet po wypalaniu wartości nie spadały poniżej pewnego progu a wypalanie następowało co około 50 km ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 22 gru 2019, 22:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Bogdan102 - czy kopci czy nie to na oko się nie dowiemy, właśnie przez DPF :) jeździłem kiedyś Mondeo 2.0 TDCI z DPF i tam po dziurze w rurze przy IC to była kwestia 1-2k km do bardzo szybkiego zatykania DPF.

U mnie po wypalaniu normalny PM_ACC_DSD wisiało ~3,0-3,6. PM_ACC synchronizuje się po jakimś czasie do PM_ACC_DSD, więc po kilku km od wypalania miałem skok PM_ACC do PM_ACC_DSD. Przy załączeniu wypalania PM_GEN poniżej 2.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 gru 2019, 13:42 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Ja.nie.mam pojęcia kiedy się wypala przecież nie ma żadnej kontrolki do tego jedynie wiem że można obserwować chwilowe spalanie tyle


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 gru 2019, 13:55 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 33
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
piter79 Musisz kupić jakiś interfejs diagnostyczny i zainstalować na telefonie apke. Parę postów wcześniej pisałem jaki konkretnie ja zakupiłem. Wtedy na podstawie obserwacji kilku pidów będziesz wiedział kiedy się wypala i kiedy kończy ten proces.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 gru 2019, 14:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Przeciez to mozna tak latwo zaobserwowac. Nie dziala eloop oraz istop. Do tego przelacz sobie na spalanie chwilowe i tam podczas wypalania spalanie nie spada do 0 gdy puscisz gaz i toczysz sie na biegu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 gru 2019, 17:12 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 33
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
niebezpieczny Oczywiście masz racje ale jak chce się znać więcej szczegółów bez interfejsu się nie obejdzie.
Ja np wczoraj zaobserwałem, że o ile wiadome było, iż po przerwaniu wypalania i ponownym zapaleniu silnika proces wypalania zostanie dokończony to zdziwiło mnie jak szybko się to stało.
Dla przykładu wczoraj musiałem przerwać wypalanie prawie przy końcu procesu, PM_ACC_DSD zostało okolo 1,5 a PM_GEN już 0. Samochód stał 4 godz na dworze, po odpaleniu i przejechaniu około 1,5 km wypalanie zostało wznowione i szybko dokończone. Miałem wrażenie, że ledwo zgasła kontrolka od niskiej temp. cieczy chłodzącej to wypalanie się wznowiło. Czy oznacza to, że do wznowienia wypalania po jego przerwaniu muszą być spełnione inne warunki ? :x

Na marginesie dodam, że ja wiem o rozpoczęciu wypalania po jeszcze jednym objawie - niedawno odebrałem auto po zabezpieczeniu antykorozyjnym. Wysoka temperatura towarzysząca wypalaniu powoduje, że gdy gdzieś się zatrzymam to czuje użyte do zabezpiecznia preparaty. Zjawisko pewnie przeminie gdy wszystko zwietrzeje i się "dopali" :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sty 2020, 14:17 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Czy ciśnienie różnicowe filtra DPF jednoznacznie określa stopień jego zapchania? U mnie ta wartość waha się pomiędzy 0,2 a 0,8 kPa. Jakie są dopuszczalne wartości?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 38  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.