Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 16 lut 2017, 15:49 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Ja miałem włączone ogrzewanie na 21 st. C w trybie A/C eco.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lut 2017, 16:43 
Offline
Ja ostatnio wracałem do domu po "niemieckich" autostradach.
Temperatura zewnętrzna -1'C, prędkość 200-220 km/h licznikowo i temperatura 80'C.
Niezmiennie przez więcej niż 1h. Każde zwolnienie to wzrost minimalny temperatury na 81-83'C.
Kawałek przejechany i znów 80'C. No sorry, dla mnie termostat na tyle pracuje - przynajmniej u mnie.
Albo czujnik tyle pokazuje, bo nie wiem czy termostat akurat tą temperaturę bierze, czy sam w sobie reguluje.
Ale obstawiam, że ECU silnika tą temperaturę bierze i odpowiednio zwiększa ilość paliwa, bo ciągle jest "zimno".
:idea:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lut 2017, 16:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Obrazek
Taka temperaturę miałem po 30 km jazdy w górach. Co ciekawe, najpierw doszła do 75 i spadła do ok 60 aby dojść w końcu do tej na zdjęciu.
Czyli według Was nie ma sie pewnie czego czepiać ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lut 2017, 18:24 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Mając na uwadze Twój tryb jazdy to jest OK.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lut 2017, 22:39 
Offline
Mam model 2017 - 10 km w mieście i miałem identyczna temp. jak na zdjęciu. ( czyli 90 ? czy to już 95, ? ) niestety podziałka nie jest dokładna.
Pewnie jak w focusach i innych mazdach da się wejsc w tryb serwosowy, ma taki gryb ta mazda ?

https://www.youtube.com/watch?v=_onS2gUbdJw

kinnanaście danych w tym np. bledy kompa dtc, np. dokladna wartosc aku lub ladowania i np dokladna temp silnika.
Nie wiem czy jest taki tryb w gl/gj.
Miałem to w focusie i mazda 3 ale starszy model.


Ostatnio edytowano Pt, 17 lut 2017, 22:43 przez niko123, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lut 2017, 22:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
@niko123 bardzo go "pilujesz" ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lut 2017, 22:57 
Offline
Peterka47 napisał(a):
@niko123 bardzo go "pilujesz" ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Spokojna jazda po mieście, musze sprawdzić przy jakiej temp włącza sie wentylator chłodnicy ale szkdoa że nie mam dokładnych danych z trybu serwovowego.

-- Dodano: Pt, 17 lut 2017, 22:56 --

To chyba normalna robocza temp silnika - 5:15 sec filmika.

https://www.youtube.com/watch?v=Boy6KZsAL8A


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 cze 2017, 21:01 
Świeżak
Offline
Od: 30.03.2017
Posty: 33
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czy jest możliwość odczytania temperatury płynu chłodzącego w wersji z 2016 roku?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 cze 2017, 22:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Tylko Forscanem.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 maja 2018, 14:50 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.12.2017
Posty: 44
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Słuchajcie, mam pytanie. Czy jestem w stanie zobaczyć temperaturę płynu chłodzącego?
Mam M6 SkyEnergy z lipca 2015. Wyświetlane informacje są strasznie ubogie (zasięg, średnie spalanie, średnia prędkość, ilość paliwa...).
Chciałbym zobaczyć jak wyglada temperatura płynu, ale albo nie umiem, albo się nie da. Czy to jest tylko w SkyPassion?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 maja 2018, 15:45 
Offline
Tak jest taka możliwość https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=62&t=729&start=1470.
Jeśli masz MZD i skłonny jesteś zainstalować Mazda All In One Tweaks.
Zapoznaj się z moim postem i zdjęciami.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 maja 2018, 16:00 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.12.2017
Posty: 44
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Ok, dzięki za info.
Czyli „standardowo” nie ma takiej opcji? To domena tylko wersji SkyPassion?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lis 2018, 14:33 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Witam czy ktoś z was się orientuję czy jest możliwość sprawdzenia temperatury silnika podczas jazdy no niestety się ma żadnej kontrolki może jest jakieś ukryte menu. Dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lis 2018, 23:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Forscan na telefon i interfejs Bluetooth w złącze diagnostyczne.

Tam masz temperaturę płynu chłodzenia silnika (ta jest powiązana z kontrolką na zegarach - jak gaśnie niebieska to płyn chłodniczy przekracza 55 stopni), temperatura oleju - jak płyn ma 60 stopni to olej dopiero do 30-stu może się zbliżać i ewentualnie jeszcze temp. oleju w przekładni automatycznej.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lis 2018, 23:37 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Czyli generalnie nie ma takiej kontrolki i nie wiadomo kiedy silnik ma optymalną temperaturę 90 stopni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lis 2018, 00:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Niestety. Te 75-90 stopni to optymalnie jest kiedy olej ma. Ale to trzeba z 30-40 minut co najmniej jechać.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lis 2018, 00:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W moim przypadku oceniam, że silnik osiągnął optymalne parametry w zakresie temperaturowym, jak nie mam problemów z utrzymaniem zadanej prędkości w przedziale 45-115km/h na poziomie 5l/100km patrząc na licznik chwilowego zużycia paliwa.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lis 2018, 00:31 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ale to wszystko dotyczy starszej wersji, sprzed ostatniego liftu? Ja mam z 2016 r. i mogę zobaczyc temp. płynu, zamiast chwilowego spalania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 gru 2018, 14:26 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
No zgadza się roczniki 2016 maja już wskaźnik temperatury płynu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 gru 2018, 14:55 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Niestety u siebie też zauważyłem, że nagrzewa się bardzo wolno do tych 50 jeszcze w miarę choć też wydaje mi się, że trwa to dość długo natomiast od 75 to już minimum 11 km w innych samochodach z silnikiem benzynowym wystarczała max połowy tego dystansu aby silnik był nagrzany.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 gru 2018, 20:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
To dziwne. Mam do pracy 2 km .Na dworze powiedzmy 3-4 stopnie wyjeżdżam z garażu ,zamykam garaż wsiadam i jadę 2 km na trójce ,(nie mam po drodze świateł)wjeżdżam na parking i w tym momencie gaśnie niebieska kontrolka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 gru 2018, 19:44 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
No to rzeczywiście dziwne u mnie jakieś 3 minuty po odpaleniu przy temperaturze około 6 stopni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 gru 2018, 21:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
piter79I też tyle mniej więcej (3-4 min) zajmuje mi cała operacja,ale Ty masz diesla.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 gru 2018, 22:36 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Czyli na to wychodzi że nagrzewa się moment mimo że to diesel.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 16:43 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Tak, ten diesel dość szybko się nagrzewa, 2 - 3 kilometry i lampka znika. Wynika to chyba z tego, że kabina jest ogrzewana spalinami przez EGR. Jakiś taki patent jest zastosowany.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 gru 2018, 19:47 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ten wskaznik temperatury czynnika chlodzacego to wielka sciema wczoraj jazda w miescie na wskazniku prawie sto na Corsicana 86 by po chwili jazdy ustabilizowala sie na stalym poziomie 80 82 stopnie moim skromnym zdaniem to zbyt malo zawsze w sMochodach mialem okolo plus minus 90 czy to nie jest szkodliwe dla silnika I nie powoduje zwiekszonego spalania ??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 gru 2018, 20:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
U mnie w trakcie stosunkowo emeryckiej jazdy drogami lokalnymi temperatura płynu chłodzącego wynosi 84-86 st.C.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 10 gru 2018, 20:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Oszukiwanie na zegarach w VW to standard, wskazówka pokazuje Ci 90, a według VAGa miałeś 80-82 :) Może Mazda robi podobnie? :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 gru 2018, 21:26 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Sory panowie, ale określenie wskazań temp jest tylko informacją pomocniczą...
Co to by było, jakby zegar pokazywał prawdę.
Pokazywałby temp minusową do tego, z dokładnością do 1stC? To by dopiero się działo, kierujący mógłby zejść na zawał,,,, nie dogrzany, za gorący, temp spada o 10stC termostat strzelił, a może uszczelka itd... Wymyślać można

Dlatego jest pi razy oko, z jakąś tam dokładnością, tolerancji wskazań dla GJ GL nie znam, i dobrze
Tolerancje znałem dla poprzednich moich kilku mazd, były określone manualu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 gru 2018, 00:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
1. Przecież wskaźniki są wyskalowane od 0 :) to jakie minusy?
2. To nie jest pi razy oko, bo jak wskazówka wisi równo na 90 stopni a temp. płynu to 80 stopni, to jest to różnica. Potwierdzone przez wiele osób zaznajomionych z VAGami.

PS: Na szczęście ja nie jestem oszukiwany, bo mam tylko kontrolkę o dwóch możliwych kolorach :D

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.