Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:18

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 22 wrz 2013, 23:00 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 165
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
To ja już nie wiem o czym jest ten wątek, ale i tak mi się podoba :-).
Myślałem że styl jazdy bierze się w znakomitej części z tego jak naciskasz pedał gazu i zmieniasz biegi (chyba nawet o tym piszesz), czyli mówiąc krótko dyskutujemy o sterowniku skrzyni automatycznej, bo przecież nie manualnej.
Nie chcę się wdawać w jałowe dyskusje. Na forum przytoczonym wcześniej byłą mowa o 40 jazdach jako referencji dla sterownika (dotyczyło GH o ile pamiętam, bo technologia jeszcze z RXa) i ewentualnie odpięcie klemy, które powoduje reset, ale ja bym się na rozwiązanie radykalne nie odważył. Te 40 jazd jak pewnie zauważycie stoi w sprzeczności z dosyć skromnymi przyznacie zapisami z instrukcji, które mówią raczej o dostosowaniu się aktualnych warunków panujących na drodze oraz indywidualnego stylu jazdy.

ps. uznanie dla kolegi Gajdzina za odpowiedź w iście piorunującym tempie i stylu :-)

_________________
szybki ale pokrak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lis 2013, 18:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Gajdzin napisał(a):
Mój sprzedawca w salonie (Bemo Motors) rozwodził się przy zakupie nad "uczącym" się komputerem nowej M6. Ponoć uczy on się stylu jazdy danego kierowcy i dopasowuje reakcje gazu, zmiany biegów, przyśpieszenia, itd. do indywidualnych potrzeb i nawyków kierowcy

Jezdze z zona na zmiane trzema autami, w tym 2 to automaty . Tego typu 'uczace' sie przekladnie powinno sie okreslac jako adaptacyjne. Faktycznie dostosowuja charakterystyke do stylu kierowcy ale nie jest to adaptacja 'ostateczna' czy definitywna; gdy zona jezdzi po mnie Jeepem GC ( bardzo stara konstrukcja automatu Mercedesa z lat 90-tych ) to twierdzi ze auto jest wyjatkowo zwawe :) . Z kolei ja nie moge sie nadziwic , ze po niej auto pali zdecydowanie mniej 8-) . Potwierdzam, ze odlaczenie klem resetuje sterownik momentomierza i innych czujnikow pracujacych dla alogrytmow adaptacyjnych.
GJ mamy od niedawna i cos w tych pierwszych tajemniczych 2 tysiacach musi byc - albo nauka mojego stylu jazdy idzie Mazdzie ciezej niz wynalazkom Mercedesa. Tym niemniej jest znaczna roznica w porownaniu do pierwszych kilometrow jazdy po opuszczeniu salonu.
A tak na marginesie. Nasze auta w drodze z fabryki do salonu przechodza przez wiele rak plynac z nabrzeza fabrycznego do celu i nie zawsze jest to tak 'dobry dotyk' jak ten japonskiego kierowcy w bialych rekawiczkach. To co nieraz widywalem na placach skladowych roznych portow swiata to masakra i barbarzynstwo. Byc moze wlasnie sedno tych mulowatych pierwszych 2 tysiecy tkwi w zabezpieczeniu auta przed stevedorami?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 7 lis 2013, 19:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Widzę, że kolega na Ro-ro pracował ;-)

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lis 2013, 21:01 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.07.2013
Posty: 175
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Smook napisał(a):
GJ mamy od niedawna i cos w tych pierwszych tajemniczych 2 tysiacach musi byc - albo nauka mojego stylu jazdy idzie Mazdzie ciezej niz wynalazkom Mercedesa. Tym niemniej jest znaczna roznica w porownaniu do pierwszych kilometrow jazdy po opuszczeniu salonu.
A tak na marginesie. Nasze auta w drodze z fabryki do salonu przechodza przez wiele rak plynac z nabrzeza fabrycznego do celu i nie zawsze jest to tak 'dobry dotyk' jak ten japonskiego kierowcy w bialych rekawiczkach. To co nieraz widywalem na placach skladowych roznych portow swiata to masakra i barbarzynstwo. Byc moze wlasnie sedno tych mulowatych pierwszych 2 tysiecy tkwi w zabezpieczeniu auta przed stevedorami?


Jak kupowałem Volvo to sprzedawca od razu mi powiedział, że przez pierwsze 2000 km komputer ogranicza moc. Może też tak jest w M6?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lis 2013, 21:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tak jest ... już sporo o tym było pisane <tak>

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lis 2013, 09:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Nigdzie nie ma informacji, że komputer Mazdy ogranicza moc przez pierwsze 2000 km. Automat działa tak jak kierowca dusi :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lis 2013, 09:20 
Adept
Offline
Od: 30.08.2013
Posty: 144
ZBANOWANY!
ZibiX napisał(a):
Nigdzie nie ma informacji, że komputer Mazdy ogranicza moc przez pierwsze 2000 km. Automat działa tak jak kierowca dusi :)



witam

to jekies nielogiczne nieporozumienie jak moge samochod pilowac na 6200 rpm to i tak go zajade jak bede chcial bez ograniczania mocy. To jekies legendy, samochod poprostu uklada sie elementy sa dobrze nasmarowane czesci sie idealnie spasowuja to czysta mechanika i fizyka nic nie trzeba ograniczac, to kierowcom zmienia sie styl jazdy im dalej w las.


Carcraft,
Mazda 6 GJ SDN 2,5i JetBlack, Sent from mobile device iPhone 4S using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 sty 2016, 22:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Tak czytam i dalej nic nie wiem... Na jazdach testowych M6 ładnie śmigała. Dziwne trochę, że brakuje danych w tym zakresie.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 sty 2016, 16:11 
Offline
KMBak czego nie wiesz kolego? Jak popierdalam to nawet jak zdejmę nogę z gazu to trzyma obroty jak w trybie sport. Jak jadę spokojnie to zmienia biegi płynnie dążąc do jak najszybszego wbicia 6ki. Jak zaczniesz znowu jechać agresywnie to znowu się przestawi. Nawet miałem przypadek, że bez trybu sport redukował mi biegi przy hamowaniu przed zakrętem. Jest adaptacyjna i robi to znakomicie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 sty 2016, 16:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A no to jeśli tak to spoko. Tylko, że niektórzy tu coś marudzą. :>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 sty 2016, 16:17 
Offline
KMBak nie wiem jak jest w przedlifcie. Ja mam FL i tak mam. Ty widzę, że masz/będziesz miał to samo, więc nie powinieneś narzekać.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 sty 2016, 23:51 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W przedlifcie jest również fajnie. A na wyższe obroty zawsze można poradzić używając manetek.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 sty 2016, 07:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Fakt fajna opcja z tym trzymaniem wyższego biegu <spoko> , czasem wydaje się, że wie, w jakich miejscach z górki, jakby miała to zakodowane gdzieś na GPSie <disco>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 kwi 2016, 12:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Słuchajcie temat bardziej eksploatacyjny (codziennego korzystania) niż dotyczący stricte adaptacji. Jak korzystać ze skrzyni w korkach?
Do tej pory jeździłem manualem i tu sprawa wiadoma - nie stać na sprzęgle. Koniec uwag.
A tutaj? Nie mogę znaleźć godnych zaufania informacji.
We Wrocławiu jest prawdziwa masakra - więcej się stoi niż jedzie czasem. Trzymać na hamulcu roboczym (a to nie jest jakbym stał na sprzęgle - więc na dłużej może się nie powinno)? Wrzucać na P? Na N? Kiedy używać P i N?
Na postoju (gdzie jest płasko) korzystać tylko z P? Czy zawsze z ręcznym? Z drugiej strony ten elektroniczny ręczny (po-lift) nie zachęca do korzystania (zwłaszcza, że zdarzają się przypadki zapieczenia klocków)...
Wkrótce odbieram auto i mam stresa. <oczy>
Znalazłem wątek dla poprzedniej generacji... Ale nie wiem czy tam skrzynia jest taka sama no i ręczny jest normalny a nie ten guziczkowy wynalazek...

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 kwi 2016, 14:14 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Jak będziesz używał i-stop'a to problem sam się rozwiązuje jeśli chodzi o skrzynię.

Chyba, że masz bardzo gorące tarcze i nie powinieneś trzymać nogi na hamulcu. Ja robię tak. Zatrzymuję się, czekam aż zgaśnie, wrzucam N i zdejmuję nogę z hamulca :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 kwi 2016, 14:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Mam przyjemność nie stać w korkach (tak, widziałem statystyki Wrocławia i Warszawy - makabra, po cholerę tam samochód - symbol wolności - co za przekora :) , w dodatku te nawierzchnie, ech...;) ) . No, ale jak się zdarzy nawet w Rzeszowie - o zgrozo taki na powiedzmy 2 zmiany świateł :) , to po prostu będąc na D trzymam hamulec i tyle. Ale zdaje się, ze w takim momencie pociągając "ręczny" elektryczny możemy zdjąć nogę z "nożnego" , wóz stoi dalej, jak przyjdzie ruszyć - gaz i ręczny się sam zwalnia i jedziemy. Niech mnie ktoś poprawi jeśli tak nie jest bo dawno już tego próbowałem ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 kwi 2016, 14:52 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 03.10.2014
Posty: 86
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Dokładnie tak jak opisał Andrzejsr. Dopóki nie działał mi i-stop, to korzystałem przy dłuższym postoju z hamulca elektrycznego. W momencie ruszania po dodaniu gazu hamulec się sam zwalnia :) . Należy pamiętać, że jak mamy światła w trybie auto, to po uruchomieniu/zaciągnięciu tego hamulca wyłączają się - nie reagować na uwagi sąsiadów, że nie masz świateł. Załączają się natychmiast po naciśnięciu gazu i ruszeniu :D .

_________________
Z uśmiechem na twarzy człowiek podwaja swoje możliwości :)

クラウディウシュ


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 03:18 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
KMBak był temat o przełożeniu P - viewtopic.php?f=69&t=3375&start=30

Generalnie na płaskich nawierzchniach wystarczy P, bez hamulca.
A czy przed światłami wbijać N czy P <niewiem> Dotąd sądziłem, że N raczej w awaryjnych sytuacjach (holowanie).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 06:15 
Offline
Polecam:

http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/j ... egow/sc0e4

I szczególnie tryb N. :(


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 06:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Dzięki. Tego szukałem.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 15:17 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.12.2014
Posty: 59
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
A ja mam troche inne pytanie. Otóż czasami stojąc przed śygnalizacją świetlną wciskam tylko lekko hamulec aby I-Stop nie zadziałał. Nie wiem tylko czy coś takiego nie jest szkodliwe dla sprzęgła albo skrzyni biegów.

_________________
Marek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 16:15 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Na 100% nie jest. Bardziej iStop jest szkodliwy niż jego nieużywanie ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 cze 2016, 12:17 
Świeżak
Offline
Od: 25.03.2016
Posty: 26
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
iStop szkodliwy? Dlaczego?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 cze 2016, 12:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A własnie jak to jest z tym "sprzęgłem" a AT? Tam jest coś takiego? Bo jak się na hamulcu stoi to tak wygląda jakby silnik ciągle parł do przodu czyli sprzęgło się ślizgało... Po nawyku wbijania luzu na manualu i nie stania na sprzęgle ciągle mnie to trapi. <oczy>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 cze 2016, 13:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 lut 2017, 19:05 
Offline
Jak odebrałem auto ( model 2017 2.5 ) to dodając gaz na full ( bez opcji sport ) skrzynia zredukowała bieg i auto dynamicznie przyspieszało ( oczywiście auto nowe więc max do 4 tyś obr ).
Przez ostatnie dwa tygodnie bardzo delikatnie dodawałem gazu i dziś dodałem gaz na max i skrzynie nie zrobiła redukcji tylko przyśpieszała z tego biegu a była to 4 i ciągła od tych 1,5 tyś orb.

Czyli skrzynia '' uczyła się '' mojego delikatnego stylu jazdy i tym samym dziś nie robiła redukcji tylko ciągła z biegu jaki był. z niskich orb. ( wiem że wszystko by zmienił tryb sport ) ale porównałem zachodznie skrzyni bez sportowego trybu.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 maja 2017, 10:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Mam pytanko. Ostatnio zwróciłem uwagę (po kilkudziesięciu km w korkach w mieście), że kickdown jest mniej agresywny (ale oczywiście mówimy o trybie standard - nie sport). Natomiast dopiero teraz (po roku SIC!) zauważyłem, że pedał gazu po wciśnięciu w podłogę ma jeszcze jakby jeden skok (na mocniejsze dociśnięcie - taki jakby "guzik pod gazem do dechy" - nie umiem tego inaczej określić) - i mam wrażenie, że takie depnięcie wymusza "większy" kickdown (i agresywniejszą redukcję biegów). Pytanie czy ja ten pedał gazu zepsułem czy to faktycznie tak ma być?! :goraco:

Czyli reasumując są jakby dwa kickdown'y. Taki zwykły - jak mocniej się wciśnie gaz i taki hardcore - ale trzeba naprawdę mocno wcisnąć pedał gazu (coś jak ustawianie ostrości w aparacie - lekkie wciśnięcie łapie ostrość a dociśnięcie robi zdjęcie).

To mój pierwszy w życiu automat i jestem ciekawy czy tak ma być i czy tak każda AT jest rozwiązana czy to tylko jakiś pomysł Mazda? Albo czy ja coś mam popsute. :facepalm:


EDIT.
Ale ze mnie pała...
https://www.youtube.com/watch?v=mlSmyD4znBo
Tak ma być jednak. Wygląda na to, że przez rok nie dałem w palnik do końca. :hahahaha:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 maja 2017, 10:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
To Ty rok żyłeś w takiej niewiedzy hehe <hahaha>
Mało tego, ja mam wrażenie, że jak masz skrzynie w trybie standard i wciśniesz mocniej ten click i trzymasz w tej pozycji to auto mocniej przyspiesza, tak jak w trybie "sport".


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 maja 2017, 10:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Tak wynika z tego filmu co wkleiłem. Wyłączone jest oszczędzanie paliwa. :bartek:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 maja 2017, 11:06 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Normalnie dostałeś po roku nowe auto ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.