Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:50

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 17 maja 2015, 20:38 
Offline
No to Koliber ma nad czym myśleć :lol:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 maja 2015, 07:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
<hahaha> <hahaha> <hahaha>
Mnie się udało zrobić 4,8 l/100 km ale na dystansie 200 km. tj.Piła-Bydgoszcz i Bydgoszcz-Piła :D

-- Dodano: Pn, 18 maja 2015, 08:32 --

ale pomyślę :idea: :D :lol: <hahaha> i coś wymyślę :wink:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 18 maja 2015, 08:17 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Mi 4.3 na 70 km ale tak się nie da dłużej :hihi:

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 maja 2015, 11:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
tak myślę,że tombien oprócz nalepek forumowych ma jeszcze nicorette :wink: :wink: :wink: <hahaha> <hahaha> <hahaha>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 maja 2015, 15:13 
Świeżak
Offline
Od: 09.05.2015
Posty: 34
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Najbardziej podoba mi sie pojecie jazdy dynamicznej.
Jak widze takich dynamicznie jezdzacych,ktorzy wyprzedzajac niemal na trzeciego, wbijaja mi sie przed maske zhamowujac ze 150 do 90/100 km/h(wracajac do kolumny),to szlag mnie trafia i gdybym dopadl skur….la-pozbawilbym go doplywu tlenu jedna reka :alcapone: Dosc.ze czlowiek jadzie zgodnie z przepisami,to musi awaryjnie hamowac,bo jakis cymbal jedzie sobie dynamicznie.
Opowiadanie historii-Jezdze dynamicznie ale bezpiecznie to bzdura.
Kretynow za kolkiem jest u nas niestety niepokojaco duzo.
Zasada jest taka-im wiecej pod maska tym dynamiczniej(czyt.bezpieczniej) poruszaja sie po naszych drogach.
Czy wbijajac sie przed innych lub wymuszajac w inny sposob pierwszenstwo mysla o normalnych uczestnikach ruchu-emeryci.Otoz-tak. :facepalm:
Czy spalanie zatem jest dla nich istotne.Otoz-nie.Bo kazdy dzien moze byc tym ostatnim <oczy>

Niniejsza refleksja nie miala na celu obrazac czy dyskryminowac kogokolwiek z bioracych udzial w tej dyskusji :hi:

Pozdrawiam <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 maja 2015, 16:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
To nie dynamiczny tylko debilny i żałosny sposób jazdy.
Dynamiczne to owszem - szybkie przyspieszania do określonej V i hamowania , ale z odpowiednim dystansem i mając widoczność. a nie do zderzaka czy wyskok z kolumny bez widoczności z zapasem. Jedno i drugie szybko wykonane, nie oznacza wcale że ma być na centymetry wykonane.
Dynamiczne to wyprzedzenie całej kolumny, a taki wbijający się, przeskakujący o 1-2 auta, no to niestety ma tu i ówdzie za mało. Sory. Nie ma czym, a próbuje. Żałość.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 gru 2015, 11:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
W dziale głównym,pogaduchy,wszystko w sieci jest filmik z dynamicznej jazdy :wink: od tombiena

-- Dodano: N, 13 gru 2015, 11:22 --

Artykuł z WP
61 sposobów, aby stać się bardziej ekologicznym
i tu takie cóś

Przestrzegaj ograniczeń prędkości
Zaskoczony? Okazuje się, że agresywna jazda samochodem, czyli nadmierna prędkość, częste przyspieszanie i hamowanie, może zwiększyć zużycie paliwa nawet o 33 proc. Jeśli więc będziesz prowadzić zgodnie z kodeksem drogowym, podziękuje ci nie tylko środowisko, ale też twój portfel.
Zdejmij relingi

Jeśli wozisz na dachu relingi lub bagażnik, to miesięcznie możesz spalać nawet 5 proc. więcej paliwa, co z kolei wiąże się z produkcją większych ilości zanieczyszczeń wpływających na stan powietrza, którym oddychamy. Jeśli więc relingi bądź bagażnik nie będą ci w najbliższym czasie potrzebne, pozbądź się ich z samochodowego dachu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 wrz 2016, 08:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Oj tam spalanie Roberta łatwo wyjaśnić. W ramach oszczędności w jego egzemplarzu Mazda zainstalowała zero-jedynkowy gaz i hamulec :), więc jakbyście tak mieli to pewnie byście mieli większe spalanie niż on, więc należy go pochwalić za ekonomiczną jazdę przy takim sprzęcie. <hahaha> <hahaha>
rkarcz bez obrazy ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 2 wrz 2016, 08:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
:hihi: Niepotrzebnie przywołałem ;) Teraz Robertowi żyć nie dadzą ;)

Ja tam się cieszę, zę mamy takiego testera... Wiadomo ile Mazda maksymalnie pali... ile wytrzymają standardowe hamulce ekstremalnego hamowania (tzn. kiedy przestają hamować), jak jest z trakcją na różnych rozmiarach opon i czy nie odlatuje przy 200km/h...

Dzięki wielkie za empiryzm Robert :pilot:

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 wrz 2016, 10:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ja wrócę do myśli, że pędzą zawsze bmw, audi, ale przeginającej pałę mazdy GJ nie spotkałem. Wszystkie turlają się przepisowo. Przynajmniej nad morzem. :-P Rkacz jest wyjątkiem od reguły. Sam testowałem 2.5 i butowana tyle wsyśnie co koledze rkacz, ale bez mandatów i żyłki sportowca ADHD nie da się tak ciągle jeździć, więc spalanie jest niższe. Zresztą i tak o wiele niższe niż gdyby było turbo, bo to wtedy zawsze lej. Więc silnik jest oszczędny, bo i tak jest mniej zawsze niż byłoby to 1.8 turbo itd. <niewiem>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 wrz 2016, 18:22 
Offline
No nic, zakończę te rozważania dość banalnym wpisem: Jakbym chciał się przemieszczać z punktu A do B podziwiając widoki, czy też linie na drodze to bym kupił Seicento. Wyczerpuje aż nadto te założenia. A, że tak nie jeżdżę to korzystam z tego co daje Mazda 2.5 AT z przyspieszenia i prędkości tak w 80-90% i z hamowania jakie oferuje KSport w podobnym wymiarze. Tyle. Amen. ;) Moje przeciążenia, koszty i zadowolenie. ;) A dodam tylko, że baaardzo polecam opony 245, dość mocno przesuwają granicę przyczepności, samochód lepiej odchodzi spod świateł, a i wydaje mi się że jakoś trudniej osiągnąć prędkość max. Co akurat jak dla mnie jest na plus.. ;)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 wrz 2016, 18:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
rkarcz napisał(a):
Jakbym chciał się przemieszczać z punktu A do B podziwiając widoki, czy też linie na drodze to bym kupił Seicento.


Ja często jadę z punktu A do punktu A , lubię jechać moją A5 bez celu ,tylko dla przyjemnośći :wink:

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 wrz 2016, 10:16 
Offline
irys jazda z punktu A do A to co innego i wtedy w pełni podzielam twoje zdanie. :hihi:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 15:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Jak się ma moc i fajny wózek to i jazda bez celu jest samą przyjemnością, sama cisza i świadomość wystarcza :wink: papa

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 19:24 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
irys napisał(a):
rkarcz napisał(a):
Jakbym chciał się przemieszczać z punktu A do B podziwiając widoki, czy też linie na drodze to bym kupił Seicento.


Ja często jadę z punktu A do punktu A , lubię jechać moją A5 bez celu ,tylko dla przyjemnośći :wink:

Pierwsze dwa lata miałem tak z gj, teraz już rzadko to się zdarza

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 19:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Coś jak z żoną ... potem , to już nie to . Oczywiście po większej liczbie lat powszednieje :lol: <bach>

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2016, 00:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
no nie jestem przekonany czy jest to porównanie trafne :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2016, 11:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
a ja właśnie namawiam moją połówkę na mx-5 oczywiście dla niej :wink: z myślą o weekendach z wiatrem we włosach

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 07:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 20.11.2014
Posty: 817
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Rozmawiałem ze sprzedawcą o małym spalaniu przy naprawdę dynamicznej jeździe i mówił, że go szkolili, że jak Mazdą się jeździ płynnie to spalanie może być mega małe, a gdy się zamula a nie jeździ płynnie to może być nawet kilka litrów wyższe. Ja Mazdą czasami jeźdze jak rajdowiec, tyle, że hamulców nie używam i nawet jak się ścigałem miałem poniżej 10 litrów/100km. Także nie ważne jak szybko jeździsz, ważne jak płynną masz jazde. P.S. Mój rekord kiedyś = 350 km normalnymi drogrami w nocy bez dotknięcia hamulca ;)

_________________
http://www.3dosetki.pl - strona motoryzacyjny opisujący tę bardziej ekscytującą jej część


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 08:14 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Przepraszam Cię Pingu ale nie bardzo rozumiem, a mówiąc dobitniej - nie potrafię jeździć dynamicznie a jednocześnie płynnie i nie używając hamulców. Albo jeździ się dynamicznie albo "emerycko" i wówczas się zamula. Przy jeździe emeryckiej rzadziej używasz hamulców. Chyba tylko sprzedawcy MAZDY potrafią połączyć ze sobą te dwie sprzeczności. Sądzę również, że zarówno jazda dynamiczna, jak i zamulanie powodują wzrost średniego spalania, zaś w tym drugim przypadku dodatkowo szybsze zużycie podzespołów.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 08:26 
Offline
Pingu Polecam szybką jazdę A2 w stronę Strykowa z ową płynnością przy wyjeżdżających co chwila z prawego pasa samochodach z rejestracjami WZY i ESK.. :) Sorry, ale jeśli mówimy o szybkiej jeździe to jeśli nawet zwolniliśmy do jakiejś prędkości, to przyspieszenie wykonujemy jak Najwyższy przykazał, a nie przez 2 km.. Inaczej co to za szybka jazda? Moim zdaniem nie ma czegoś takiego jak szybka jazda i niskie spalanie. Swoje musi wziąć na stałe pokonanie masy, oporów opon, powietrza + ciągłe odzyskiwanie prędkości bo droga to nie tor i nie zawsze każdy będzie nam ustępował bo mamy kaprys jechać mega szybko. I wtedy taki wypad np. do Poznania to raczej 14-14,5 a do Gdańska może być nawet 16 - i ten wypad do Gdańska będzie bardziej płynny, bo jest znaaacznie mniejszy ruch na A1 niż na A2. A mimo to bardziej kosztowny. I używanie hamulca jest raz na 10-15 km, gdzie na A2 to będzie 3-5 km. Takie moje wnioski. Oczywiście nie namawiam do takiej jazdy, żeby nie było. U mnie zabawne jest to, że po upgradzie hamulców i zmianie kół jeżdżę wolniej. Jakoś tak samo przyszło.. :hihi:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 09:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
1. z tym zamulaniem i wysokim spalanie to nie tak proste, zalezi kiedy sie zamula :wink:
2. szybka plynna jazda to nie dynamiczna jazda, tu sie zgadzam z rkarczem i z zagryziakem , przy dynamicznej hamulce zawsze dostana w ..... :)

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 10:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Pingu :D nie słuchaj ich bo nie wiedzą co czynią :P :D , a ty sobie po swojemu jedź , a oni niech jeszcze sie uczą <hahaha>

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 10:30 
Offline
Pingu najlepszym zobrazowaniem dynamiczności niech będzie podanie docelowej prędkości przelotowej, średniej z danego odcinka i średniego spalania. Wtedy można coś porównać. Bo jeśli obaj napiszemy, że docelowa Vmax to 170 to przy takiej jeździe płynnej bez hamulców (hamowanie biegami, zdejmowanie nogi z gazu 1km przed wyjeżdżającym TiRem, dochodzenie do prędkości kolejny 1km) da średnią 110, co przy jechaniu do końca i przyspieszaniu jak najszybszym do tych 170 da średnią 145. I stąd będą różnice 2-3 litrów na bank. Także dynamiczność dynamiczności nierówna. :) Ale każdy jeździ jak lubi i nazywa jazdę po swojemu. :hihi:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 11:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Byle się dostać do punktu B całym i zdrowym i bez ofiar na zewnątrz ;0
Racja

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 11:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja sam mam trzy poziomy jazdy:
1) mocno dynamiczna, nieco na wariata... czyli bardziej zero-jedynkowo... przeskakiwanie po 1-2 auta na pełnej mocy by hamować wciskając się ponownie w rządek... średnie spalanie w M6 2.5 łatwo osiągnąć dwucyfrowe...
2) normalna, nie przymulająca, ale eko... jak jeżdże zazwyczaj... czyli jak przyśpieszam to szybko... jak wyprzedzam to tak by silnik poznal cały zakres obrotów... kickdown to coś normalnego... ale jak już jadę prędkością przejazdową to staram się jak najmniej hamować i spokojnie się toczyć do kolejnej potrzeby wyprzedzania...
3) emerycka z jajkami i przymulająca... tzn. wszystko co robisz w aucie to starasz się by obroty nie przekroczyły 3k rpm... a najlepiej poniżej 2k rpm... Ja tak nie jestem w stanie dłużej jechać... a już na pewno nie rozpędzać się...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 11:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Dlatego ja od zawsze w M3 robiłem sobie pewien wykres. Przy każdym tankowaniu resetuję spalanie i średnią prędkość - oczywiście notując wcześniejszy pomiar.
W efekcie uzyskuje piękny rozkład spalania zależny od średniej prędkości z mojego stylu jazdy. Wykres jest wspólny na miasta i trasy, bo nie jestem w stanie tego rozdzielić, ale dane dla trójki były bardzo ciekawe i mega powtarzalne. Odzwierciedlały się też dla innych użytkowników (mimo ewidentnie różnych stylów jazdy).

Dla M6 robię podobnie - na razie za mało mam tankowań, żeby to było miarodajne, ale już zaczyna jakoś wyglądać. Jak ktoś będzie zainteresowany moim plikiem XLS to proszę PW z adresem e-mail.

Pewnie wnioski opublikuje tu po roku użytkowania.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 11:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
KMBak nie prościej na motostat zamiast w arkuszu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 12:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Może. Ale zacząłem bawić się w ten arkusz nie wiedząc o serwisach online, ponadto ewidentnie brakowało (przynajmniej wtedy, gdy je odkryłem) w nich parametru średniej prędkości między tankowaniami. I tak zostało na moim arkuszu.

A z mojego wykresu wychodzi spalanie dla każdej prędkości (przy odpowiedniej ilości danych) i mniej więcej pokrywa się to z chwilowym spalaniem przy zadanej prędkości na tempomacie. W efekcie widzę czy auto nie zaczęło więcej / mniej palić w tych samych warunkach, a i innym użytkownikom może coś powiedzieć.

Najmniej korzystam z autostrad, a najwięcej z miasta <suicide> , dlatego mój wykres jest opadający ze wzrostem średniej prędkości i mocno strzelisty od strony małych prędkości. Podgrzewam, że szybcy trasowicze mogliby dorobić prawą cześć wykresu i w efekcie powstałby uśmiech... Jeśli jeszcze się nie pogubiliście o czym piszę... :hahahaha:

Na marginesie - mój rekord w trójce - to średnia prędkość między tankowaniami 14 kmh i spalanie chyba z 15 l/100 km. Kocham Wrocław. :zawrotglowy:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 20:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Dlatego jak juz musze jechac do Wrocka to tylko motorem, cale miasto wzdluz w 15 min pęka :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.