Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 7 wrz 2016, 08:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
KMBak wszystko można przepisać na motostat :)
Co do spalania i jazdy eko - jazda ekonomiczna to nie zamulanie :)
Jakbym zamulał,woził ciastka i jajka, i jeździł 90km/godz to miałbym średnie spalanie poniżej 6 l.
Jeżdżę normalnie ale ekonomicznie :D ,nie na zasadzie gaz/hamulec tylko płynnie i tyle.
Średnia z takich jazd,zapisywana uczciwie na motostacie to 6,19 litra na 100 km. na przejechane ok.70 tys.km.(od momentu gdy zacząłem dopisywać na motostat)
Jakbym zamulał i jeździł z ciastkami,jajkami i 80-90 km/godz to pewnie miałbym poniżej 6l/100km.a tak mam 6,19 :D
Jak się bardzo człowiek postara zamulając,przy obrotach silnika 1600-2000, można zrobić wynik poniżej 5 l/100 km.,mnie się udało(zdjęcia są w wątku o ciekawych wskazaniach licznika) ale to nie jest jazda,można dla próby bo silnik jest mega ekonomiczny :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 mar 2017, 22:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 23.04.2016
Posty: 385
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Technika jazdy jak w każdym aucie ma kluczowe znaczenie, udało mi się jakiś czas temu osiągnąć 5,8 ale generalnie trzymam się 9,6 l/100km, jak jeździsz tak masz

_________________
Lublin to nie dziura :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 mar 2017, 07:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
ddreporter napisał(a):
niskie spalanie a ja wolę jeździć normalnie
Jaką masz definicję jazdy normalnej?
Dla to co miałem 6.1 l/100km to rewelka, bo nie jechałem na oszczędność zupełnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 mar 2017, 09:43 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.08.2016
Posty: 102
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Terminator181 ja mam biała dame tj.snowflake. i faktycznie od czasu zmiany samochodu i narodzin córki dostojnie jeżdżę.
Też śmigam normalnie - ta trasa do Wisły to ograniczenie 70 a śmigam 100. Co po niektórzy myślą że to A1/A4. ...chociaż gdy mialem pod maska 185hp/430nm to nie myślałem inaczej niż oni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 mar 2017, 10:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Supel napisał(a):
. i faktycznie od czasu zmiany samochodu i narodzin córki dostojnie jeżdżę.

Ja jeździłem dostojniej przez pewien okres. Potem starałem się jeździć szybciej :) Jednak strasznie mnie irytowały przechyły M6 w zakrętach. Jednak teraz już nie mam tego problemu nauczyłem się jeździć i nie czuję przechyłów. Teraz jeźdzę zazwyczaj normalnie.
Jechałem ostatnio prawie, że po emerycku :) standarowa moja trasa JG - Trzebnica 5.3 l/100km. Taa emeryt. Generalnie da się osiągnać na tej trasię pewnie i lepszy wynik. Bo te 0.3 l/100km to kara za wyprzedzanie. Jechałem wolno, bo żona sobie zażyczyła jazdy spokojnej.... A ruch był o średnim natężeniu więc... Temperatury znów w okolicah 4 stopnii.
Patrzać jednak na wynik z Poznania, gdzie wyprzedzałem jak się dało jechałem 110 km/h na krajówkach. To uważam 6.1 l/100km za rewelacyjny wynik jazdy normalnej - choć de facto normalna powinna się mieścić dla mnie w ograniczeniach prędkości. Dlatego ciut nie rozumiem jak ktoś piszę jeźdze normalnie i spalanie w 2.0 -> 9l/100km... Wybaczcie. Jedyna rzeczą jaką robie może nad stan to jadę na 6 jak nie potrzebuje mocy. Na 3 nawet do 6500 obrotów jeśli potrzebuję moc... - ale tak się jeździ "normalnie" dla mnie wolnossącą benzyną...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 mar 2017, 10:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
U mnie w tej chwili 6,0 ,jeżdżę oszczędnie ale bez zamulania,ale i bez szaleństw,po prostu. Samo się robi. Silnik jest genialny. Nie dolewam nic,tankuję na BP najczęściej bo jakoś tak mi wychodzi ,że najlepsze mam wtedy spalanie. Może GJ-ka kocha BP? :wink:
Jak się bardzo postaram to można spokojnie zejść poniżej 6,0 ale potem trochę się depnie i wychodzi około 6 :D
Pozdrawiam wszystkich jeżdżących dostojnie :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 mar 2017, 10:36 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 637
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
@szuki Czytaj ze zrozumieniem.
ddreporter napisał(a):
normalna jazda pok mieście, dynamiczna ale bez piłownia - średnia 9,6

A Ty to porównujesz to do snucia się na trasie gdzie osiągasz wynik 5,3. Nie raz i nie dwa dojeżdżałem do końca baku z wynikiem ~ 6,2. Każde gwałtowniejsze wyprzedzanie, dynamiczniejsze ruszenie czy przyspieszenie i automatycznie komp dodaje +0,1 (jeśli się resetuje średnie spalanie co bak). Po paru takich manewrach mam już powyżej 8. A tutaj część użytkowników (tych ze spalaniem w okolicach 6) za dynamiczna jazdę uznaje sam fakt rozpędzenia się do prędkości ~ 100km/h. Nie wspominając że osiąga ją przez 2 minuty :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 mar 2017, 17:27 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.08.2016
Posty: 102
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Ja bardzo przepraszam, ale na trasie gdzie miałem 5.6 z świateł ruszałem jako pierwszy. Dynamicznie (okolice 4500-5000 obrotów i zmiana na 2gi bieg. A za dwójka to prawie 100 pyk na 6 i już) do 100 i resume tempomat.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 14 mar 2017, 17:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja robię podobnie, jak najszybciej dobić do stałej prędkości. Bo ta stała właśnie ma największy wpływ na spalanie a nie wolne rozpędzanie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 mar 2017, 17:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Podobnie jak panowie, a jak wyprzedzam to potem jak tempomat się wyłączył Resume i noga z gazu. i tyle, więc 0.1 l/100km mi nie podbija...
Ba nawet nie wrzucam niektórych biegów np 4,5 czasem nie wrzucam 2.
3 jest wystarczająco elastyczna by wyciagnać ten samochód do góry do prędkości autstradowych/ poza miejskich
Oczywiście jeśli chcesz robić super wyniki typu 5 l/100km bądź mniej to wtedy jaknajbardziej rozpędzenie się będzie trochę dłuższę, ale bez przesady.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 mar 2017, 18:41 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Ja gdy miałem auto z manualem notorycznie omijałem czwórkę lub piątkę. Ruszałem spod świateł, z racji tego, że teraz mam na myśli diesla to 1, 2, 3 (szybkie zmiany) na trójce dociągałem go do 70 km/h i dalej 5. lub podobnie do 4, na czwórce dociągałem go do 90-130km/h i od razu 6.

Nie uważam aby omijanie biegów niszczyło skrzynię skoro trzymasz parametry silnika w normie (bez czerwonego pola i odpowiednia temperatura).

Podobnie hamowanie silnikiem. Z 6 bardzo często do 4, lub z 4 (dolny zakres obrotów) do 2. Byle tylko 3500 rpm nie przekraczać, a 3900 rpm w sytuacjach skrajnych, gdy chcemy maksymalnie wykorzystać silnik jako element hamujący. Oczywiście wartości dla Diesla, w Maździe hamując silnikiem zazwyczaj redukuję do 4 z bez zastanowienia się i dalej zależnie od warunków.

Ogólnie to się off-topic tu zrobił, te posty do wątku technika jazdy powinny trafić.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


Ostatnio edytowano Wt, 14 mar 2017, 18:41 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 cze 2017, 10:14 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 23.04.2016
Posty: 385
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Jak widać po wpisach w wątkach o spalaniu to technika jazdy ma diametralne znaczenie i bezpośrednio wpływa na spalanie, kierowcy z tym samym silnikiem mogą mieć 6l a inni 10 l / 100 km, przy 2,5 wariaci mają 6,3 a inni 13 l .... zależy jak jeździmy i co sprawia nam frajdę :)

_________________
Lublin to nie dziura :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lip 2017, 13:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
rano jechalem 45+45 km w obie strony ( w jedna strone 25km jest AB a kolo 12km obwodnica), j. Na AB tempomat ustawiony na 90km/h tam i 100km/h spowrotem. Rano bylo chlodnej, to klimatizacja OFF. Spalanie za obie trony 4,1 , newiem, ale co mialem meana 1,5dci, niedal by rady ponizej 3,5l , ten byl popsuty :idea: :lol:
srednia od ostatniego zalania 6,2l . To wszysto na to niedobre paliwo z PL :) konkretnie BP 98Pb + dodatek od Tomka

jadac tak normalnie do 110km/h na krajowych, do spalanie tak kolo 5,5l w zaleznosci od ruchu, trasy. Jak sie wypredza a trojke popusczam do 170, no to wtedy spalanie leci lekko do .... :)

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 paź 2019, 08:49 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Jak jeździcie po mieście to na jakich obrotach? Do tej pory miałem 6 GY MZR-CD 2.0 i byłem przyzwyczajony w dieslu do niskich obrotów, zdziwiło mnie, że w nowej 6 komputer sugeruje zmiany biegów już przy 2000 obrotów więc przez większość czasu trzeba by jeździć w granicach 1700obr/min czyli w zasadzie podobnie do diesla. Faktycznie wtedy wychodzi najbardziej ekonomicznie, ale czy to dla tego silnika nie jest za nisko?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 20 paź 2019, 08:51 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja zmieniam zawsze biegi między 2-3 tys. obrotów. Nie patrzę na to co sugeruje komputer. Jeżeli jedzie się bardziej dynamicznie to sugerowane zmiany są przy zupełnie innych obrotach. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 paź 2019, 09:00 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Tak to prawda, wskazania są różne przy różnym stylu jazdy, ale przy spokojnej jeździe w dużym ruchu zazwyczaj właśnie sugeruje wczesną zmianę biegu, gdy dynamiczna jazda nie ma sensu bo za chwile i tak trzeba hamować przed kolejnym samochodem. Nurtuje mnie właśnie myśl czy jazda w dolnych zakresach obrotów dla tego silnika nie jest w pewien sposób destruktywna?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 20 paź 2019, 11:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Żeby być tego pewnym, trzeba by testy robić. Jeden samochód jazda przy obrotach wyższych, drugi przy niższych, tak przez 100 tys. km. Potem pomiary itd.

Na logikę i zdrowy rozsądek przy niskich obrotach powstają większe drgania i naprężenia. Na pewno wpływa to na zużywanie się części, ale nie wiem w jakim stopniu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 paź 2019, 16:17 
Adept
Offline
Od: 04.06.2017
Posty: 109
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
Ja mam automat 2.5 przy normalnej jeździe biegi zmieniane są od 1200 do 2000 obrotów . Czy skrzynia nie zarzyna silnika ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 paź 2019, 16:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Przejechałem pawie 150 tys,km. raczej nie piłuję, tylko poruszam się w niższych zakresach obrotów, no od czasu do czasu dla przedmuchania trzeba podkręcić ale od czasu do czasu. Normalnie spokojna jazda. Przy tych 150 tys.nic z autem się nie dzieje a nawet poprawiło się zużycie paliwa(spalanie 2,0),reakcja na gaz. Może to też zasługa oleju,opon,paliwa,oporów od klocków hamulcowych ale przede wszystkim sposobu jazdy.
Więc mimo,że raczej w niższym zakresie oporów to z silnikiem nic się nie dzieje.Przynajmniej na razie. :D

-- Dodano: 20 października 2019, o 17:25 --


_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 paź 2019, 19:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
20 października 2019, o 17:17 jaceklub napisał(a):
Ja mam automat 2.5 przy normalnej jeździe biegi zmieniane są od 1200 do 2000 obrotów . Czy skrzynia nie zarzyna silnika ?

Spróbuj energiczniej nacisnąć pedał gazu do czasu osiągnięcia zakładanej prędkości. Wtedy biegi będą zmieniane w wyższym zakresie prędkości, chociażby pomiędzy 2000 a 3000 obr/min. Tym niemniej przy osiągnięciu zadanej prędkości np. 80 km/h, obroty spadną do ok. 1500 obr/min. (na płaskim) i nie ma się co przejmować tak niską prędkością obrotową. Inaczej silnik i skrzynia będą zachowywać się przy jeździe pod górę czy w dół przy tej samej reakcji stopy na gaz. To kwestia odpowiedniego zaprogramowania pracy zespołu silnik - skrzynia AT (w każdym przypadku nadwyżka mocy jest w dostateczny sposób zapewniona i nie szkodzi zespołowi).

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 paź 2019, 19:50 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Myślę, że to dość dobrze podsumowuje tą kwestię, spokojne przyśpieszanie na płaskim i jazda ze stałą prędkością w dolnych zakresach obrotów nie powinna negatywnie wpływać na silnik, ale raczej wystrzegać się tego w jeździe pod górkę gdzie to może jednak mocno nadwyrężać silnik :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 paź 2019, 19:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pod górę chcesz czy nie przy podobnym przyspieszaniu jak na płaskim, biegi będą zmieniać się przy wyższych obrotach.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 paź 2019, 19:56 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.02.2019
Posty: 174
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Kolega ma MT ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 paź 2019, 20:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Kolega peterpl wie o czym pisze. Ja faktycznie odniosłem się do AT.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 lut 2020, 11:56 
Adept
Offline
Od: 12.01.2020
Posty: 125
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Panowie,

Wczesniej jezdzilem dieslem i to ze skrzynia 5 biegowa oraz Grande Punto z silnikiem 1.4 bez turbo.
Aktualnie jezdze Mazda 6 2.0 w benzynie i nie za bardzo wiem czy jazda na 5 biegu w terenie zabudowanym ( ok 60 km/godz ) to dobry pomysl :roll:

Na codzien robie krotkie trasy po ok 4-5 km w jedna strone i ku mojemu zdziwieniu auto nagrzewa sie bardzo szybko jednak komputer sugeruje dosc szyba zmiane biegow .

Czy jazda na 5 biegu przy 60 km/godz to zdrowa jazda dla tego auta ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 lut 2020, 12:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
zalezi jakie masz obroty , czy plaski tren czy z orki , pod gorke . To niejest tak proste :)
ja sobie silnik idze spokojne to niema problemu, idealne na tempomat ktory umie muskac gazu :)

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 lut 2020, 12:17 
Adept
Offline
Od: 12.01.2020
Posty: 125
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
mirecsk38

Teren plaski :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 9 lut 2020, 12:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
benyrac, jak jedziesz spokojnie i nie chcesz przyśpieszać to nie ma przeciwwskazań do jazdy nawet na 6. biegu przy 60km/h, ale jak chcesz przyśpieszać to wtedy zdrowsza będzie redukcja...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 mar 2020, 15:24 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2020
Posty: 228
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Nie no serio? 60km/h i 6?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 mar 2020, 16:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Serio. Trójką żony też tak można spokojnie jechać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.