Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 17:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 8 sty 2015, 09:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.11.2013
Posty: 457
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Po ostatnim wyjeździe w góry mam pytania na temat skrzyni AT i jazdy zimą.

1. Czy przy wiekszych mrozach należy zaczekać kilka/kilkanaście sekund przed ruszeniem? Jeśli tak to skrzynia w pozycji P czy N ?

2. Jak postępujecie z AT w trudniejszych przypadkach typu stromy, ośnieżony podjazd?
Pozostawiacie wszystko jak jest i jedynie w miarę dynamiczny podjazd? Czy może przechodzicie na tryb manualny i przed podjazdem ustawiacie docelowy bieg na podjazd (2?) i jedynie staracie się nie przesadzić z gazem?
W opcji drugiej zauważyłem, że auto przy niższej prędkości samo przeszło na bieg 1. Niestety teraz nie pamiętam dokładnie czy aby prędkość nie była zbyt bliska 0.

3. Serpentyny w górę i dół. Czy tutaj pozostajecie na trybie Auto czy przechodzicie na manual i przy podjeździe ręcznie wbijacie 2 i 3 by skrzynia nie przechodziła na wyższe biegi? Analogicznie przy zjeździe. Automat, chwilowe zbijanie biegów łopatkami czy manual?

Chętnie dowiem się jak Wy postępujecie w takich sytuacjach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sty 2015, 12:53 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 15.11.2012
Posty: 56
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Ja po prostu jadę w trybie AT, czasami przełączając się w tryb manualny dla czystego funu. To nie te czasy, że automaty wymagają jakiegoś szczególnego traktowania w warunkach zimowych czy podjazdach/zjazdach.

Sent using Tapatalk

_________________
Obecnie: Infiniti Q50S Hybrid AWD 3.5 V6 364KM, 546Nm: http://www.youtube.com/watch?v=yR0cCRRWqfY
Wcześniej: Mazda 6 GH FL 2.5 R4 170KM, 226Nm


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 sty 2015, 23:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Bezan napisał(a):
Po ostatnim wyjeździe w góry mam pytania na temat skrzyni AT i jazdy zimą.

3. Serpentyny w górę i dół. Czy tutaj pozostajecie na trybie Auto czy przechodzicie na manual i przy podjeździe ręcznie wbijacie 2 i 3 by skrzynia nie przechodziła na wyższe biegi? Analogicznie przy zjeździe. Automat, chwilowe zbijanie biegów łopatkami czy manual?

Chętnie dowiem się jak Wy postępujecie w takich sytuacjach.


Czasem wbijam z auto na manual, by biegi nie wskakiwały na wyższy przy zjeździe, ale czasem, by auto nie nabrało zbyt szybko prędkości. Ale to czasem dla urozmaicania i z nudów, by oszczędzić hamulce i załadować kondesator :wink:

-- Dodano: Pt, 9 sty 2015, 23:41 --

Bezan napisał(a):
Po ostatnim wyjeździe w góry mam pytania na temat skrzyni AT i jazdy zimą.

1. Czy przy wiekszych mrozach należy zaczekać kilka/kilkanaście sekund przed ruszeniem? Jeśli tak to skrzynia w pozycji P czy N ?

.
Nie zastanawiałem się, wyjeżdżam z blaszaka i czekam tyle, co zapnę pasy i jadę dalej

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 lut 2015, 10:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.02.2015
Posty: 12
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Ruszanie w trudnych warunkach - po prostu puść hamulec, auto rusza bez kłopotu, przy ostrych zjazdach manual by chronić hamulce


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 lut 2015, 11:31 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przy zjazdach manual lub lopatki. Pod górę trzeba ocenić co skuteczniejsze ale zawsze zaczynam na automacie.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 mar 2015, 13:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Testowane miesiac temu w Dolomitach ( Passo Sella , Passo Pordoi , itp do ok 2300m npm): automat swietnie sobie radzi pod górkę bez wachlowania trybem manualnym. Na stromych zjazdach oczywiście należy hamować silnikiem posiłkując się trybem manualnym. Przy calej lekkości pojazdu nawet ostre zjazdy można pokonać na 2ce bez nadwyrężania hamulców. Jeżdżąc dużymi SUVami schodziłem w podobnych warunkach nawet do 1ki.. ale tam potężna masa robi swoje.
Automat w GJ jest świetny!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 09:04 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 23.12.2014
Posty: 70
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Bezan napisał(a):
Po ostatnim wyjeździe w góry mam pytania na temat skrzyni AT i jazdy zimą.

1. Czy przy wiekszych mrozach należy zaczekać kilka/kilkanaście sekund przed ruszeniem? Jeśli tak to skrzynia w pozycji P czy N ?

2. Jak postępujecie z AT w trudniejszych przypadkach typu stromy, ośnieżony podjazd?
Pozostawiacie wszystko jak jest i jedynie w miarę dynamiczny podjazd? Czy może przechodzicie na tryb manualny i przed podjazdem ustawiacie docelowy bieg na podjazd (2?) i jedynie staracie się nie przesadzić z gazem?
W opcji drugiej zauważyłem, że auto przy niższej prędkości samo przeszło na bieg 1. Niestety teraz nie pamiętam dokładnie czy aby prędkość nie była zbyt bliska 0.

3. Serpentyny w górę i dół. Czy tutaj pozostajecie na trybie Auto czy przechodzicie na manual i przy podjeździe ręcznie wbijacie 2 i 3 by skrzynia nie przechodziła na wyższe biegi? Analogicznie przy zjeździe. Automat, chwilowe zbijanie biegów łopatkami czy manual?

Chętnie dowiem się jak Wy postępujecie w takich sytuacjach.



Koledzy nie mogę się ze wszystkimi wypowiedziami zgodzić.
Ja także przynajmniej raz w roku wybieram się na narty. Najczęściej do AUSTRII i uważam że na podjazdach głównymi drogami automat sobie w miarę radzi. Natomiast przy naprawdę stromych ośnieżonych i wąskich podjazdach (przykład polski jak byś miał wjechać autem na GUBAŁÓWKĘ) to automat się gubi. Zbyt szybko zmienia bieg na wyższy i auto traci za bardzo moc. Więc należy przełączyć się na manualną i utrzymywać obroty na poziomie 2000 .

Natomiast tak jak większość kolegów napisała przy zjazdach a szczególnie latem należny także przełączyć skrzynię na manualną aby hamulce się nie zagrzały a tak naprawdę płyn hamulcowy. Jak osiągnie zbyt wysoka temperaturę to możesz w ekstremalnych warunkach stracić hamulce.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 08:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Pozwolę sobie zauważyć, że większość współcześnie stosowanych skrzyń ma sterowniki adaptacyjne. Czy automat będzie żwawo i odpowiednio ciągnął na zredukowanych biegach zależy w zasadzie od buta. Jeżeli jedziesz od Krakowa w korku na tą przykładową Gubałówkę to nic dziwnego że auto się wspina po stromiźnie w ślamazarnymn tempie. Dlatego szymek1604 najtrafniej sugeruje wybór techniki jazdy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 12:04 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 15.11.2012
Posty: 56
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Inna sprawa, że w większości automatów można zmienić tryb pracy skrzyni. Nie pamiętam jak jest w M6 GJ, ale jeśli jest coś typu tryb Sport, to wtedy utrzymywane są wyższe obroty i biegu na wyższy nie zmienia tak szybko.

Sent using Tapatalk

_________________
Obecnie: Infiniti Q50S Hybrid AWD 3.5 V6 364KM, 546Nm: http://www.youtube.com/watch?v=yR0cCRRWqfY
Wcześniej: Mazda 6 GH FL 2.5 R4 170KM, 226Nm


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 kwi 2015, 16:43 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 23.12.2014
Posty: 70
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
W GJ NIE MA zmiany ustawień na sport a pisząc o wjeździe na Gubałówkę to nie miałem na myśli ZAKOPIANKI tylko faktycznie wjazd na Gubałówkę w strefie zamkniętej. Tam także jest kilka pensjonatów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 kwi 2015, 20:57 
Offline
WORCIK Od stycznia 2015 już jest tryb SPORT. :lol:
I trzyma 1-2 biegi wyżej.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 kwi 2015, 12:43 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 23.12.2014
Posty: 70
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
rkarcz napisał(a):
WORCIK Od stycznia 2015 już jest tryb SPORT. :lol:
I trzyma 1-2 biegi wyżej.


W autach poliftowych, może jest ale nie w tych, które my na dziś użytkujemy :)

Ale tak do końca, co to ma za znaczenie, czy ktoś przełączy w pozycję sport, czy na stromym podjeździe lub zjeździe przełączy skrzynię na manualną.

Uważam, że zmiana na manualną jest lepszym rozwiązaniem przynajmniej przy zjeździe.
Auto lepiej hamuje silnikiem przy przełączeniu skrzyni na manualną.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 kwi 2015, 12:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.11.2013
Posty: 457
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ostatnio podjeżdżałem pod na prawdę stromy podjazd w górach. Droga sucha, kostka brukowa. Zaraz za zakrętem zrobiło się jeszcze stromiej. Pedał wciśnięty dość mocno i czuć, że zaraz stanie. Wrzucam na manual, sama wskakuje 2 i auto od razu rusza. Przy drodze powrotnej auto utrzymywało wysoki bieg i trzeba było cały czas hamować. Oczywiście przejście na manual rozwiązało sprawę.
Także jak dla mnie w warunkach codziennych AT działa super ale w takich nietypowych jednak się gubi i na manualu będzie jednak lepiej...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 kwi 2015, 20:03 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 23.12.2014
Posty: 70
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Bezan napisał(a):
Ostatnio podjeżdżałem pod na prawdę stromy podjazd w górach. Droga sucha, kostka brukowa. Zaraz za zakrętem zrobiło się jeszcze stromiej. Pedał wciśnięty dość mocno i czuć, że zaraz stanie. Wrzucam na manual, sama wskakuje 2 i auto od razu rusza. Przy drodze powrotnej auto utrzymywało wysoki bieg i trzeba było cały czas hamować. Oczywiście przejście na manual rozwiązało sprawę.
Także jak dla mnie w warunkach codziennych AT działa super ale w takich nietypowych jednak się gubi i na manualu będzie jednak lepiej...



Dziękuję Bezan za opinie przynajmniej jedna osoba, co faktycznie jeździ wysoko w górach i po stromych podjazdach lub zjazdach jest tego samego zdania co ja, ża automat gubi się w ekstremalnych warunkach. :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 kwi 2015, 00:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
nie wiem gdzie Bezan jechał pod tę stromą górę ale na pewno miał ciszę w aucie ( swietne wygłuszenie)

moja gj w tym sezonie testowana na campolongo w sniegu i w trybie automatycznym bez problemu choć z lekkim stresem pojechała i w górę i w dół co tak naprawdę okazało się trudniejsze
dodam że jechał ze mną kolega rav4 i spękał i założył łańcuchy :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 kwi 2015, 08:24 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.11.2013
Posty: 457
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Problematyczny fragment to raptem kilkadziesiąt metrów ... pod góralską karczmę.
Oczywiście pod górę na "normalnej" drodze jest ok.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 kwi 2015, 12:26 
Offline
WORCIK jakoś się do tych manetek nie mogę przyzwyczaić.
Poza tym jak ich już użyję, to po jakimś czasie jazdy i tak przełącza mi na Drive.
Być może jak wyczuje zjazd z górki to nie przełącza, nie wiem, nie testowałem.
Dlatego wspomniałem o trybie SPORT, który włączony jest permanentny.
Trzyma wysokie obroty w zależności od prędkości. I nic mnie nie interesuje.
W tym czasie podziwiam widoki.. :lol:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 lis 2015, 17:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 43
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Z osobistego doświadczenia powiem, ze wolę w pewnych chwilach( nie tylko dla frajdy z jazdy) przejąć kontrolę. W tym roku 2 razy objechałem Korsykę i jeśli ktoś kojarzy to są tam naprawdę konkretne serpentyny i strome podjazdy. Niejednokrotnie AT wrzucało za wysoki bieg na podjazdach, w momencie gdy jedziemy pod stromą górę i przed nami zakręty po 180 stopni to ja preferuję MT i nawet nie łopatki a drążek bo idzie się pogubić przy kręceniu kierownicą :lol:
Na wszelkie autostrady czy też polskie drogi, sprawdza się świetnie, ale na wymagający teren to wolę ufać sobie:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 lis 2015, 23:26 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2014
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Potwierdzam automat zamula pod górkę i dodam do tego ze bardzo często przy wyprzedzaniu robię redukcje samodzielnie bo skrzynia zamula.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 22 lis 2015, 23:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
land86 napisał(a):
bardzo często przy wyprzedzaniu robię redukcje samodzielnie bo skrzynia zamula


Znaczy sie, ze zupelnie nie umiesz z niej korzystac, albo masz uszkodzona... bo to jedna z najmniej zamulajacych skrzyni AT na rynku... a kickdown ma blyskawiczny...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 lis 2015, 04:09 
Offline
land86 jak ta skrzynia zamula to co nie zamula? :lol:
Z automatem trzeba umieć jeździć. Ja 1szym autem z mega zamulających automatem uczyłem się jeździć 1,5 roku.
Dopiero wtedy wyprzedzałem płynnie. Bardziej obstawiam złą technikę jazdy a nie automat...


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 lis 2015, 10:57 
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 352
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
Za kolegami, na co dzien w normalnych warunkach to wylacznie kwestia techniki jazdy - operowania pedałem gazu :)

Natomiast w górach pod górkę (mówie o dieslu ktory nie ma trybu sport) fatycznie lepiej czasem pociagnać na manualu, bo wystarczy lekkie odpuszczenie gazu przed zakretem czy coś i skrzynia chce juz wrzuca wyzszy bieg i wiadomo... podobnie przy zjazdach jak chcemy przytrzymac go na wyzszym biegu zeby hamować silnikiem. Ale to jak bylem ostatnio tylko na niektorych wyjatkowo upierdliwych odcinkach... 80% czasu automat bardzo sensownie temat ogarnia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 lis 2015, 12:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
zdecydowanie manual - pełna kontrola

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 lis 2015, 12:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
antol ile km przejechałeś zimą M6 GJ ze skrzynia AT, że czujesz się wystarczająco doświadczonym, żeby doradzać innym w tej kwestii ? :?:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 lis 2015, 12:36 
Offline
antol007 teraz miałem manual przez prawie 6 tygodni. Nie, dzięki, postoję.
Automat w GJ jest bardzo szybki i tylko kiepska technika jazdy powoduje malkontenctwo.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 23 lis 2015, 12:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
W górach się zgodzę... najlepiej tryb sport, lub ew. manualna pomoc...

Ale do jazdy i wyprzedzania, wystarczy kickdown... ;) choc ze sportem jest przyjemniejszy :P

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 lis 2015, 13:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
nie miałem GJ w automacie przyjemności sprawdzać ale wierze wam

i czekam na możliwość sprawdzenia GJ -tki w automacie oczywiście benzyniaka

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 lis 2015, 14:39 
Offline
antol007 poprzednio miałem Vectrę C z AT. Czas obrobienia podjazdu do ronda czy drogi podporządkowanej to było 1,5-2 s jeśli się zatrzymałem. Tu już na pierwszej jeździe AT od razu zauważyłem jaka ta skrzynia jest szybka. Nie ma efektu czekania na jakieś mielenie. Wrzuca jedynkę i jedziesz. Zanim Vectrą nauczyłem się jeździć z takim zmuleniem parę razy wymusiłem bo ja w gaz a skrzynia w Świątyni Dumania.. :lol:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 lis 2015, 08:38 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 43
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Grzegorz tylko z kick dowiem polecam być ostroznym, zwłaszcza przy zimie :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 28 lis 2015, 18:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Corse, alez ja jestem spokojny anioleczek na drodze...

no i przy sliskim ruszanie z kickdown nie wchodzi w gre... ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.