Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 10:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

administrator
PostNapisane: Śr, 13 lip 2016, 22:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
TheBesTia - nie Ty pierwszy w swoim wojewódzwie ;) . Kiedyś byłem z GH (MZR-CD) w Osinach na przeglądzie i przyjechała 5 na lawecie z zamarzniętym paliwem. Pamiętam, że było wtedy ok -20, gość też zatankował Vervę. U mnie był zwykły Shell, samochód pod chmurką i nawet nie szarpnął. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sie 2016, 17:54 
Świeżak
Offline
Od: 25.03.2016
Posty: 23
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
po 13 tys km i tankowaniu różnych paliw (95 i 98 z różnych koncernów) stwierdzam, że najlepsza jest verva 98 z orlenu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sie 2016, 18:31 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ja zauważyłem ostatnio, że na orlenowskim chodzi gorzej, niż ze 2 miechy temu, i ostatnio na lukoilu się tankuję (95 ecto - ichnia premium) i zdecydowanie lepiej idzie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sie 2016, 19:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
no ja wlasnie tez ostatnio zalalem vervu 98 z orlenu a wigladalo mi sie, jak by silniku niepasowalo. Jak by wiecej palil i gorzej sie zbieral. Ale moze byl wiatr w tej chwili od przodu, czy ECU sie potrzebowala przestawic na to paliwo , bo w nastepnej jezdze tego nieczulem

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 paź 2016, 20:40 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Witam, czy ktoś miał do czynienia z paliwami typu premium? Jeśli tak to jakie są Wasze opinie? Na przykład Shell V-Power Nitro+ Racing. Mam GJ FL 2.0 MT 165KM i jestem ciekaw czy byłaby jakaś różnica w pracy silnika?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 paź 2016, 22:13 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Kiedyś miałem wpadkę w Renault Laguna. Zwykłe paliwo zamarzło mi w filtrze i na skutek niedoborów mocy miałem ostrzeżenia, aż w końcu magiczny komunikat STOP. Stosując się do instrukcji wezwałem lawetę (auto na gwarancji) a panowie w serwisie wyjaśnili mi co się stało. W związku z tym szkoda mi było autka i mimochodem rzuciłem, że zacznę mu wlewać lepsze paliwo, a nie takie mainstreamowa (pomimo, że zawsze z markowej stacji Orlen lub Lukoil, żadnych no name na trasie). Na co serwisant powiedział mi, żebym nie lał premium bo to są paliwa mało chodliwe, zalegają w zbiornikach miesiącami i bardzo łatwo mogę trafić na najgorszy syf z dnia zbiornika i on osobiście nie poleca. Od tego czasu ochota na tankowanie czegoś 50gr droższego za litr mi minęła.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 paź 2016, 23:42 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Miałem jedno auto gdzie różnica była kolosalna, C15 diesel rocznik 97. Poszukaj w razie czego tu na forum, opisałem dokładnie.
Później benzyna dacia 2005 czy 2006 - różnica pomijalna, czasem większe spalanie.
Następnie diesel mitsubishi ASX - spalanie większe, brak odczucia większej mocy.
Zalałem 2x do szóstki, nie jestem w stanie nic stwierdzić - za mały przebieg, jeszcze się dociera, za mało doświadczenia co do auta.

Kiedyś (po C15) lałem tylko i wyłącznie diesel v-power. Różnica w cenie była bardzo mała, w C15 było to najtańsze paliwo jeżeli brać pod uwagę cenę za kilometr (duuużo większy zasięg na baku). Teraz - plusów brak, prawdopodobne minusy są, kosztuje dużo więcej. Zgodnie z ilomaś opiniami starać się będę jednak lać raz na ~10 tankowań - ponoć czyści silnik z syfów nagarów itp.. Co może skutkować spadkiem mocy w stronę wartości nominalnych ;)

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 23 paź 2016, 15:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
jordanj napisał(a):
premium bo to są paliwa mało chodliwe, zalegają w zbiornikach miesiącami i bardzo łatwo mogę trafić na najgorszy syf z dnia zbiornika

A objawia się to właśnie zimą. Kiedyś jak byłem na przeglądzie z GH przy bardzo dużym mrozie przywieźli na lawecie M5 z tym samym silnikiem MZR-CD 2.0. Okazło się, że właściciel zatankował premium 2 dni wcześniej w jakieś mieścinie. Wtedy sobie pomyślałem, że na stacji nie było paliwa premium w specyfikacji zimowej i zalał prawdopodobnie przejściowe lub pomieszane z zimowym, bo pewnie schodziło go mało na tej stacji.
Zamiast premium lepiej dolewać sobie jakiś dodatek do zwykłego. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 paź 2016, 15:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
na tym cosz jest i z tego tytulo moze najlepiej brac paliwo tam ,gdzie najtanej i duzo aut bierze a paliwo swieze.

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 paź 2016, 16:42 
Offline
Jakoś przez 4 lata posiadania diesla tankowałem BP ultimate w wielu miejscach w Polsce. Przez 180 kkm żadnych problemów z zapalaniem, a wypalanie DPF co 1000-1100 km, a nie co 600 km jak po standardowym Orlenie. Mam 2 znajomych którzy wymieniali kolektory dolotowe bo zadzierały im się klapy przy ok. 160 kkm. I tl był standard. U mnie auto sprzedane przy 280 kkm, obecny użytkownik nadal tankuje to paliwo i cisza z jakimikolwiek problemami zależnymi od ilości sadzy - klapy, EGR, DPF. Demonizowanie diesla premium bo jakiś Kazik gdzieś zatankował i mu się coś sypnęło jest trochę śmieszne. Równie dobrze na tej stacji mogło mu się to stać po zwykłym paliwie. Ja nie zaobserwowałem spadku spalania, bo nie zwracałem na to uwagi i diesel palił mi od 9 do 13 w zależności od fantazji. Ale mam znajomego w wieku 64 lat i twierdzi że na BP Ultimate Focus II 1.8 TDCI palił mu 0.2-0.3 l mniej na 100 km. Także co użytkownik to inne doświadczenia.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 paź 2016, 07:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Również najczęściej korzystam z BP
najczęściej 95 ale co jakiś czas Ultimate :)
Z paliwem nie ma problemu może dlatego,że zawsze duży ruch i obrót paliwa.
Wiele firm ma nakaz tankowania na BP.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 24 paź 2016, 08:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Nie tyle nakaz, co najpopularniejszymi kartami paliwowymi są Routexy, a te są obsługiwane na 100% na BP i Statoil...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 paź 2016, 09:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
ooooooooooooo :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 15:37 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 16.11.2015
Posty: 27
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Mariooo85 napisał(a):
Witam, czy ktoś miał do czynienia z paliwami typu premium? Jeśli tak to jakie są Wasze opinie? Na przykład Shell V-Power Nitro+ Racing. Mam GJ FL 2.0 MT 165KM i jestem ciekaw czy byłaby jakaś różnica w pracy silnika?


Zalałem raz swoją M6 tym paliwem i jedyna różnica jaką poczułem to zwiększone spalanie (być może dlatego, że nieco mocniej niż zwykle dociskałem pedał gazu :-P ). Dynamika samochodu w żaden sposób nie zmieniła się.

Na innym forum spotkałem się również z opinią, że stosowanie wysookootanowych paliw w silnikach skonstruowanych pod paliwo 95 może doprowadzić do tak zwanego spalania stukowego, które z kolei może skończyć się uszkodzeniem silnika.

Mazda zaleca tankowanie zwykłej 95 Pb i stosowanie innego rodzaju paliwa mija się z celem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 16:06 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A nie odwrotnie? Tzn. jak silnik jest na 98 i zalejesz 95 to jest stukowe. I jeżeli stukowe na "zwykłym" silniku występuje - to lanie 98 rozwiązuje problem. Tak przynajmniej było przy problemach z mitsubishi różnymi.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 17:10 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 16.11.2015
Posty: 27
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Tak, masz rację, liczba oktanów w paliwe jest miarą odporności na spalanie stukowe/detonacyjne. Im wyższa liczba oktanów, tym lepiej spalać będzie się mieszanka. W każdym razie 'oktanowość' nie jest jedynym parametrem wpływającym na przebieg procesu spalania a więc na wydajność silnika. Aby w pełni wykorzystać zalety benzyny 98 Pb, silnik musi mieć odpowiednio zestrojone zapłon i fazy pracy zaworów, a silnik 2.0Pb 165KM jest zmapowany pod paliwo 95Pb


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 17:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
U mnie podobnie po zalaniu 98 zużycie mi wzrosło na trasie o 0,5 litra. Bez sensu lać 98 :)

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 18:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
98 jest idealna so jazdy z jajkami, spalanie wtedy niepodnosi , mam wrazenie, ze bardzo delikatnie zaniza:wink:

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 23:43 
Świeżak
Offline
Od: 29.02.2016
Posty: 20
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
To w takim razie pytanie mam.
Dlaczego na wlewie pisze jak byk " zalecane Premium a minimalna dopuszczalna 95"?

Od kupna leję tylko 98 i żadnej innej, 1/2 przebiegu po autostradach do 160 na tempomacie, sporadycznie 180-, reszta cykl miejski, średnie 7.6

Tapnięte z Galaxy Note 4


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 23:47 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Premium to nie 98.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 paź 2016, 07:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Może inaczej premium jest bardzo słabo zdefiniowany w paliwach :). Chyba, że komuś się udało znaleźć jakaś definicję to poproszę :).
W większości świata istnieją niżej octanowe benzyny niż 95 i 95 jest premium.
Można też definiować premium jako paliwo 95 + dodatki...
Generalnie polecam odwołanie się do instrukcji obsługi, gdzie precyzyjnie jest napisane jakie paliwo w danych krajach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 paź 2016, 21:40 
Świeżak
Offline
Od: 29.02.2016
Posty: 20
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
A co w takim razie?

Tapnięte z Galaxy Note 4


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 lis 2016, 12:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
:idea: ,że 95 ......a najbardziej jeśli chodzi o zużycie paliwa sprawdza mi się BP :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 13:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
chiptuning zrobiony przes reset ECU :)
Obrazek
info z facebooku disi-tune

Pisałem to już kiedyś m.in. na forum.[inne forum].pl ale się powtórzę :D
Chcesz zrobić coś dobrego dla swojej Mazdy z benzynowym silnikiem SKYACTIV?
Lej dobre paliwo, najlepiej 98 i na dodatek ze sprawdzonej stacji.
Twój samochód ma czasem wyraźne zawahania przy przyśpieszaniu lub odczuwasz jego zamulenie? Zmień stację! A jeżeli zatankowałeś na stacji innej niż zwykle, to omijaj ją szerokim łukiem i więcej na niej nie tankuj!
Pozwolę sobie wkleić dość długi cytat z emaili od właściciela Mazdy 6 w wersji 165KM.
"[...]Żeby była jasność to nie jest taki efekt, że auto jedzie a nagle odcina mu moc, to raczej powolny proces. Sporadycznie bywa też tak, że auto jedzie słabo by w tracie jazdy odzyskać moc. Może napisze głupotę ale na moje oko to wygląda tak jakby komputer sukcesywnie albo zubażał mieszankę albo zmieniał kąt wyprzedzenia zapłonu w wyniku błędnych danych z jakiegoś czujnika. [...]
Po restarcie ECU samochód jedzie dobrze bo zaczyna z fabrycznymi danymi, które potem zmienia w wyniku odczytów danych z czujników.Reset ECU (przez odłączenie akumulatora lub jak serwis robił poprzez złącze diagnostyczne) pomaga radykalnie - samochód jeździ bardzo dobrze przez jakieś 500 km po czym problem stopniowo wraca. Wg ASO wszystko jest OK ponieważ nie ma żadnych błędów w komputerze."
Właściciel opisał problem i co więcej od razu niemalże trafnie zdiagnozował :)
Najbardziej prawdopodobną przyczyną tego co widać na poniższym wykresie jest długotrwała, wręcz uporczywa jazda na kiepskim paliwie. ECU ciągle cofa zapłony, zapisuje że cofał i używa coraz niższych, a ponieważ jest to proces ciągły auto stopniowo coraz bardziej słabnie. Czemu pomaga reset ECU lub odpięcie akumulatora?
Kasują się zapisane adaptacje z czujników w tym z czujnika spalania stukowego. Oczywiście istnieje pewne, ograniczone prawdopodobieństwo, że uszkodzony jest sam czujnik,
ale po pierwsze nic na to nie wskazywało podczas pomiarów na hamowni, a po drugie słabej jakości paliwo jest w naszym kraju dużo bardziej prawdopodobną przyczyną niż sam czujnik.
Jak czytać załączony wykres?
Cienkie linie - pomiar bezpośrednio po wjechaniu na hamownię,
według właściciela, auto było lekko zamulone ale nie aż tak jak potrafi...
Wynik 156KM i 196Nm.
Grube linie - pomiar po zresetowaniu zapisanych w ECU adaptacji,
w tym czujnika spalania stukowego. Wynik... 171KM i 211Nm. Przyrost mocy 15KM i 15Nm (a miejscami ponad 20Nm!!) - jak po porządnym jak na silnik wolnossący chiptuningu!

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 14:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ciekawy jestem, czy dodatki uszlachetniające do paliw są w stanie poprawić efekt słabej jakości paliwa? Ktoś ma jakieś zdanie na ten temat?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 15:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Smook Chyba by trzeba było doprecyzować: Co znaczy słaba jakość paliwa. Jeśli mówimy o liczbie oktanowej tak dodatki są w stanie pomóc na ile kij wie. Jeśli mówimy o dodatkach w stylu woda to pewnie wie. Jeśli mówimy o zanieczyszczeniach to zależy jakie.
Tak przynajmniej na mój rozum. Chyba Tomasz aka CzarnePaliwo to będzie większy ekspert.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 17:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
No właśnie mi o to chodzi, że skoro większość z nas nie dysponuje podręcznym laboratorium i nie jest w stanie dokonać analizy paliwa, a efekt słabszego 'ciągu' silnika jest ewidentny to każdemu na myśl przychodzi zakup dodatku uszlachetniającego. Np takiego z oferty sklepu Tomka. Dlatego pytam, czy są forumowicze, którzy wożą ze sobą buteleczkę AR-xxxx aby się w razie czego ratować takim dodatkiem i czy rzeczywiście daje się odczuć poprawę osiągów po zaaplikowaniu dodatku do baku z kiepskim paliwem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 22:58 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
W samochodzie z silnikiem wolnossącym pierwsze co się robi gdy spada moc lub jak to określacie ciąg (to nie silnik odrzutowy) to zerka się na termometr, a dalej sprawdza wysokość.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 lis 2016, 21:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Otóż tak : nabyty uszlachetniacz cuchnacy naftaliną i bardzo trujący (wg ulotki) wlałem do baku wypełnionego ostatnio jakąś paliwopodobną cieczą na której nawet mój połykacz wszystkiego prawie nie chciał jechać. Pobełtałem roztwór na swoich lokalnych offroadach czyli drogach gminnych.
Następnego dnia nastapił cud. Przemiana gnojówki w benzynę. Może nie dosłownie ale jest moc.
Zainteresowanym polecam strone czarnepaliwo.pl i pozdrawiam Tomka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 lis 2016, 11:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Może coś w tym jest :idea:
mam w tej chwili niskie zużycie , aktualnie komputer pokazuje 5,6
ok.2 miesiące temu odłączałem akumulator bo mi się bluetooth zawiesił i od tego czasu spalanie mi spadło poniżej 6l/100km. za każdym razem jak tankuję hm....... :idea:
Proponuję kto może i chce niech sprawdza :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.