Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 00:33

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1652 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 56  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 16:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Chyba widać na foto? 94km/h czy mi się zdaje?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 16:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ogólnie jechałem 100 Ale w chwili jak robiłem to zdjęcie to było ograniczenie do 80 jednak ja jechałem 94

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 16:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Realnie tak jak wczesniej pisalem przy 100 wychodzi 5.4

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 17:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja jestem bardzo pozytywnie zaskoczony spalaniem motoru 2.5 i nie żałuję zakupu dokonanego 2 miesiące temu taki przykład... Trasa 400 km, wcześniej jak jeździłem Oplem Astra 2.0 CDTI 160KM, to na tej mojej stałej trasie robiłem spalanie 5.2-5.6 liczone z dystrybutora. Przejazd M6 w zasadzie w takim samym tempie, takim samym czasie przejazdu, więc i prędkość przelotowa była taka sama - spalanie z dystrybutora 5.9 szok...
Nie chodzi mi czy mało czy dużo, ale zachowując taki sam styl w zasadzie pali jak diesel. Generalnie po przejechaniu 4 tys km w M6 średnia 7,3, a w Astrze miałem po 60 tys km średnia 6,2.
Jestem mega zadowolony

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 20:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
75km/h :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 21:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie, nie 75 km/h. Chciałem pokazać, że benzyna potrafi spalić nie wiele więcej niż mój poprzedni diesel zachowując ten sam styl jazdy.
Ale chyba nie zrozumiałeś, no trudno

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 22:04 
Adept
Offline
Od: 14.01.2015
Posty: 106
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Jak się jeździ wolniej niż szybciej, to nie powinno dziwić, że różnice w spalaniu są niewielkie. Ale już pokonując trasę kilkaset km ze średnią 120 kmh różnica staje się zauważalna. Dieslem przejedziesz 800-900 km, benzyną 600-650.

Gesendet von meinem SM-G935F mit Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 23:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ja jak robię trasę 638 km przy sprzyjających warunkach 90% czasu tempomat 150 km/h to pod domem mam Range 0 - 10 :> , miałem GH 2.2 163 KM i ona paliła max 1,5 litra mniej przy tej samej prędkości z naciskiem na słowo max :wink: , znaczace roznice zaczynaja się od 180 + km/h

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 sty 2019, 12:06 
Adept
Offline
Od: 14.01.2015
Posty: 106
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Ja właśnie w tej GH 160 kmh na tempomacie robię 800 km.
Widzisz też różnice w paliwie w DE i PL?

Gesendet von meinem SM-G935F mit Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 31 sty 2019, 23:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Po wieloletniej lekturze Forum, porównaniach, rozmowach wiem, że 2.5 AT (z pominięciem bieżącego liftu) przy prędkości stałej w granicach 80-100 km/h spala podobne ilości paliwa co 2.0 MT. Przy 120 km/h różnica już jest w granicach 1 l/100 km a w mieście będzie jeszcze większa (na niekorzyść 2.5 AT). Czyli dla uśrednionego zużycia paliwa (z różnych warunków) 2.5 AT będzie zużywała od 1-1,5 l/100 km więcej od 2.0 MT. Dla 2.0 AT też będzie to więcej z racji skrzyni biegów, ale jeszcze nie tyle co w 2.5.

Obecnie spalanie w katalogu podaje się też przy nowym cyklu pomiarowym (WLTP) i tam jest potwierdzenie tego o czym piszę:
1.PNG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 lut 2019, 23:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A propos ww. tabeli. Dzisiaj zatankowałem ok. 11.00 na BP przy Carrefourze na Bemowie w Warszawie i wyzerowałem liczniki przebiegu, jak to zwykle czynię. Pojechałem załatwić sprawę na Stegnach w okolicy ul. Soczi i wróciłem do domu ok. 14.00. Razem 42,5 km. Średnie zużycie w obie strony wyszło 6.8 l. W stronę Stegny zużycie wyszło 6.4 l. Trasa wiodła Wisłostradą. Po przeanalizowaniu trasy w kierunku powrotnym zatrzymałem się na 7 światłach. W tamtą stronę nie pamiętam. Wzrost zużycia w kierunku powrotnym wynikał prawdopodobnie, że na Bemowo jedzie się generalnie pod górę. Ruch na ulicy przeciętny. (poza godz. szczytu). Prędkość dostosowana do panujących warunków ruchu czyli w granicach 60 - 90 km/h. Mieszczę się zatem w zakresie uśrednionych prędkości w kolumnie drugiej od lewej. Nie jest to dla mnie coś szczególnego, ale po dotarciu samochodu zużycie na tej trasie (i podobnych godz. jazdy) zmniejszyło się o 1 l, tj. od początków jego eksploatacji.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 lut 2019, 18:53 
Amator
Offline
Od: 28.08.2018
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dzisiaj tankowalem standardowo do odbicia zawsze na tej samej stacji i tym samym dystrybutorze akurat mam shella pod praca
Przejechane 420km trasa 12km do pracy w obie strony raz jechalem 20km droga dzybkiego ruchu tak to tylko i wylacznie miasto 5 swiatel na odcinku do pracy
Spalanie 9.22 mysle ze to dobry wynik jazda spokojna nie przekraczam 80km/h wiadomo jak to w miescie;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 lut 2019, 19:43 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wczoraj i dziś trasa niecałe 200 km w każdą stronę, od początku do końca praktycznie tempomat na 140. Tam - 8,6, z powrotem 8,7l. Generalnie dziś tyle że przez 1,5h trzymałem kierownicę ;)

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lut 2019, 09:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
jak to niebylo 140gsp, to juz naprawde duza roznica do mojej G145, czekalem mnejsza roznice

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lut 2019, 11:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Co do tej tabeli i co do testów nowej mazdy 6 na youtobe.
Wszyscy co ja testowali byli zgodni, automat jest wolny, i to widać na tej tabeli.
Automat był fajny ale już w 2018 odstaje, mało tego że wpływa negatywnie na spalanie to przyspieszenie między MT vs At to 1,2 s. gdzie w DSG w At jest tylko 0,2 sec. wolniej.
Szybki kick down mazdy to za mało na te czasy, z dsg to mazda 6 2018 miała by 6,9 sec do 100 a nie 8,1. a FL1/FL2 jeszcze mniej ( 7,5sec / 7,8 sec - 1,0 sec. straty przez automat daje koło 6,5/6,8. se. )
Nie dziwne że superb 280 ps z dsg ma przyspieszenie 5,5 sec gdzie z wolnym automatem insignia 260 ps ma 7,3/7,5 sec realnie.
Jedynie to że skrzynie mazdy bezawaryjne a DSG po 200 kk to już 80% pewne że będzie remont.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lut 2019, 15:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Według tabelki powyżej, moja M6 ma spalać paliwa mniej przy prędkości bardzo wysokiej niż przy prędkości małej... Cokolwiek to znaczy jakoś nie ma odzwierciedlenie w rzeczywistości


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lut 2019, 20:06 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Żaden problem osiągnąć większe spalanie przy mniejszej prędkości.
Tutaj jest dokładnie opisane w rozdziale WLTP jakie są zasady testów:
https://www.motofakty.pl/artykul/jak-pr ... video.html.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 11:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Grek77 jak ktoś ma fetysz sprintu do setki i bycia pierwszym że świateł to ok... dwusprzeglowka jest nie do przebicia... wynika z samej zasady pracy skrzyni... Ale jak weźmiesz pod uwagę szybkość redukcji, płynność i bezawaryjnosc to jednak mi nie jest tęskno do DSG... Poza tym w CX-5 2.5 AWD przynajmniej na początku było dostępne i z MT i z AT i różnice w przyspieszeniu i spalaniu wg danych technicznych i testów były minimalne. Co było dziwne w porównaniu do Mazdy 6 2.0 AT/MT gdzie dane pokazywały dość dużą różnicę... Więc ta min1 sekunda straty to jednak tylko gdybanie... wg mnie bardziej brakuje wersji 2.5T AWD z 250KM by mieć co porównywać z mocnymi autami od VW...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 11:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A spalanie realne w CX-5 z AT było nawet mniejsze. I to znaczenie (od 0,5 litra do nawet 1 litra).

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 11:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ciągle nie rozumiem tego podniecania się od 0 do 100 i co to daje :idea: dla mnie ważniejszy jest zakres prędkości użytkowych (przelotowych ) 60-100 , 90- 140 i czasami okolice 160 km/h wtedy auto ma reagować na pedał przyspieszania i wykazywać się odpowiednią elastycznością , dlatego wybrałem 2.5 a nie 2.0 a spalanie mam takie jakie mam i jestem <disco> :cygaro:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 20:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Dzisiaj miałem okazję przejechać się do Kielc i z powrotem, łącznie 150km. Spalanie z kompa 6.4... Jechałem normalnie, że tak powiem, kilka wyprzedzań po trasie (z czego 2x kickdown w użyciu) i wyjazd z Kielc w godzinach szczytu. Ekspresówka tempomat 125, zwykłe drogi tam gdzie się dało tempomat 100... No nie mam pytań, mistrzostwo jak dla mnie...

Przy najbliższym wyjeździe do pracy robię sobie fuel challenge - spróbuję zrobić 900km (tyle mam w tę i z powrotem na bazę) na baku w trasie pod prawie pełnym obciążeniem - 200kg żywej wagi plus około 150-200kg bagaże... Moją trasę stanowi: 170km dróg jednopasmowych do Piotrkowa, następnie 190km autostrady A1 i potem znów 90km krajówki jednopasmowej. Po trasie tylko dwa miasta do zrobienia, Kielce i Piotrków. Po powrocie zdam relację czy misja zakończona sukcesem. Dodatkowe info - paliwo verva98 + Archoil 6900-P Max


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 20:19 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ponownie 200 km x2 na tempomacie 140, 8,1 tam, 9,1 z powrotem.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 20:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
@Walderam
to nie wykonalne :-)


Ostatnio edytowano Pn, 11 lut 2019, 21:34 przez DM2009, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 21:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.01.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
dropt07 napisał(a):
A propos ww. tabeli. Dzisiaj zatankowałem ok. 11.00 na BP przy Carrefourze na Bemowie w Warszawie i wyzerowałem liczniki przebiegu, jak to zwykle czynię. Pojechałem załatwić sprawę na Stegnach w okolicy ul. Soczi i wróciłem do domu ok. 14.00. Razem 42,5 km. Średnie zużycie w obie strony wyszło 6.8 l. W stronę Stegny zużycie wyszło 6.4 l. Trasa wiodła Wisłostradą. Po przeanalizowaniu trasy w kierunku powrotnym zatrzymałem się na 7 światłach. W tamtą stronę nie pamiętam. Wzrost zużycia w kierunku powrotnym wynikał prawdopodobnie, że na Bemowo jedzie się generalnie pod górę. Ruch na ulicy przeciętny. (poza godz. szczytu). Prędkość dostosowana do panujących warunków ruchu czyli w granicach 60 - 90 km/h. Mieszczę się zatem w zakresie uśrednionych prędkości w kolumnie drugiej od lewej. Nie jest to dla mnie coś szczególnego, ale po dotarciu samochodu zużycie na tej trasie (i podobnych godz. jazdy) zmniejszyło się o 1 l, tj. od początków jego eksploatacji.
Kolego w jaki sposób docieraleś swoją mazde. Bo są różne szkoły :)


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 21:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
mysle ze „na emeryta w drodze do kosciola” :-)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 21:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Myślę, że wykonalne Obrazek

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 21:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
wow
kolejny emeryt ;)
ja na tym ekranie max widzialem chyba 650km
no ale ja nie jezdze raczej ekologicznie <hahaha>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 22:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Wykonalne jest na bank.
Płynna jazda (co nie oznacza, że powolna), unikanie zbędnych przyspieszeń, jak najrzadsze dotykanie pedału hamulca (oczywiście bez przesady), przewidywanie sytuacji na drodze, jazda na aktywnym tempomacie tylko tam gdzie naprawdę ma to sens.

Takie nawyki mam z jazdy ciężarówką - bez fałszywej skromności przyznam, że jestem w ścisłej czołówce w mojej firmie jeśli chodzi o ekonomikę jazdy ciężarówką, to i z osobówkami sobie radzę, ale o tym już kiedyś pisałem...

Chcieć to móc, kwestia wyrobienia w sobie kilku nawyków, które pozwolą zaoszczędzić sporo paliwa, jak i wydłużyć w sposób znaczny interwały wymiany tarcz, klocków i opon. Oczywiście przez pierwsze kilometry po zakupie auta nie mogłem się powstrzymać od tego, żeby sprawdzić potencjał tego silnika, więc prawa noga pracowała intensywnie, a co za tym idzie, wyników oszałamiających siłą rzeczy być nie mogło. Ale teraz już wszystko wiem na co stać to auto i sama świadomość mi wystarczy - z pełnej mocy korzystam tylko wtedy, gdy muszę. Od szybkiej jazdy i przepalania paliwa mam MPS-a, przynajmniej jeszcze mam...

Pozdrawiam ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 22:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jeszcze tylko czekam na posta niczym z facebooka, że gość ma 7,4l/100km przy stałej jeździe 180km/h, z tym że w dieslu! :D

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 22:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
popielasty 7,4 - 7,6 miałem w GH 2.2 163 KM przy 160 km/h

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1652 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 56  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.