Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 11:16

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1652 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 56  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 27 sty 2020, 21:23 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Podawałem niedawno "rekord" - 6,7 Wawa-Białystok, start przy ekspresówce, koniec przy ekspresówce. Jedno delikatniejsze przyspieszenie na końcu trasy podbiło mi o 0,2l do 6,9 (czy 6,6 na 6,8). A tak to emeryt 120 licznikowe - tempomat przez 3/4 drogi, bez tempomatu też pilnowanie się. Ale "normalnie" jadąc, nie przekraczając 140 licznikowo mam 8,2-9l.
U mnie na prostej po płaskim przy 140 licznikowym po prostu nie da się mieć 8 - średnie chwilowe skacze 7,8-9,5l.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 lut 2020, 17:07 
Amator
Offline
Od: 28.08.2018
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Kazdy jezdzi jak chce zawalidroga na pewno nie jestem a mam spalanie miastoax 9 trasa 6.5


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 4 lut 2020, 17:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Wyjazdy zimowo-feriowe:
- Kraków - Szklarska Poręba - A4 Kraków - Kostomłoty, a później krajówkami i wojewódzkimi - trasa samej jazdy 400km w 4h... spalanie 8,7l/100km (przy czym przy zjeździe z A4 było 9,4)
- powrót, praktycznie ta sama trasa, przy wjeździe na A4 było 6,3 skończyło się na 8,3l/100km

- Kraków - Zakopane - Kraków - spokojna jazda, nieco szybciej Ską, ale bez największych korków (1h30min w jedną stronę) spalanie tam wyszło 7,0l/100km, spalanie z powrotem 6,2l/100km...

Wszystko wg kompa...

Z tankowań to pierwszy odcinek (Kraków-Szklarska-Wrocław) wyszedł mi ok. 7,79l/100km.
Drugi dziś/jutro będę tankować i dojdzie kilka dni po Krakowie, ale powinno wyjść mniej...

I bynajmniej nie przymulałem... Ale trochę było z górki...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2020, 22:08 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 185
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Trasa Warszawa Bydgoszcz DK10 spalanie rekord 6,3l/100km ale śnieżyca w Wawie (26 luty) do Płońska jazda na 2 tłokach później też spokojnie jazda nocą. Aktualnie w normalnych warunkach 7,7l/100km. Porównujące te wartości do silnika 2,5 z wersji 2014 rok można liczyć ponad litr mniej w nowym modelu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 08:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
29 marca 2020, o 23:08 piolsm napisał(a):
można liczyć ponad litr mniej w nowym modelu


Aż 1l? Niezbyt wierzę... Czyli co w trasie gdzie mam poniżej 7l/100km paliłby mi poniżej 6l?
2,5 AT w stosunku do 2,0 AT pali niecały litr więcej, a tu wg Ciebie nowe 2,5 paliło by mniej niż 2,0...
Stawiam, że średnio można uzyskać niższe spalanie o 5-10%...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 22:01 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 185
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Podaje przykład z moim stylem jazdy. Poprzednim modelem M6 2,5 2014 rok nigdy w trasie nie miałem wyniku poniżej 7 litrów:).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 23:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Stawiam, że średnio można uzyskać niższe spalanie o 5-10%...

Te 10% jest możliwe, do 80 km/h w trybie 2 cylindry.
Bardziej to jest realne.

Według opini ludzi średnie spalanie fl3 jest o 0,2l większe od fl2 2016-2018. ( 192ps vs 194 ps )

Mało tego że fl3 wolniej pszyśpiesza to więcej pali.

https://www.autocentrum.pl/spalanie/mazda/6/iii/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 kwi 2020, 17:34 
Amator
Offline
Od: 28.08.2018
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dzisiaj zatankowalem do pelna
Trasa tylko dorga do pracy droga 88 1 swiatla przewaznie czerwone odleglosc do pracy 12 km
Predkosc nie wiecej niz 120 nie mniej niz 90
Przejechane 526km
Wyszlo 6.42l
Dodadam ze wyjezdzam o 5 :30 temperatura przewaznie ponizej 4C
Pewnie mozna i mniej kiedy przetestuje z delikatnym muskaniem gazu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 kwi 2020, 19:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Spalanie jak 3 -cylindrowce 1.0 :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 kwi 2020, 22:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pytanie do właścicieli fl3 z 2.5l. Interesuje mnie w miarę rzetelna informacja wynikająca z waszych obserwacji, testów w sprawie zaobserwowanej wartości chwilowego spalania przy nieobciążonej M6 (tylko kierowca) na prostej (w znaczeniu łatwej, bez świateł, niezbyt duży ruch) drodze przy wyłączonych 2 cylindrach, dajmy na to 60-70km/h? Czy to jest tak, że jak ja mam na 4 cylindrach chwilowe spalanie, np. 6 l/100km, to przy 2 pracujących chwilowe będzie miało wartość 3-3,5 l/10km?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 kwi 2020, 08:04 
Adept
Offline
Od: 04.06.2017
Posty: 109
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
U mnie jest około 4 litrów na 100 może trochę mniej
Ok


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 kwi 2020, 08:54 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 10.07.2019
Posty: 16
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: podlaski
pedrito napisał(a):
jaketherakeNie obraź się ale strasznie polsko-burackie stwierdzenie

W Polsce 140km/h i ograniczenia raczej nie przestrzegane :oops: , Czechy, Austria, Włochy wszędzie przepisowo
Ludzie zmieńcie mentalność ,nie bądźcie jak białostockie buraki
Sorry nie mogłem się powstrzymać . :rozejm:
Pozdrowienia od buraka z Podlasia, bardzo miło się czyta pouczający post w którym jest taki dodatek.
Co do spalania mazdy 2,5 bez gazu. Ja na trasie z Belgii (bo przecież jestem burak z Podlasia więc w Belgii jestem a urlop na wsi w pl ) miałem też duże zaskoczenie. Co ciekawe kupiłem ją w lipcu i zaraz na urlop więc miałem tylko spalanie z miasta a przy mojej wiejskiej ciężkiej nodze. Więc całe Niemcy na tempomacie 140 i w Polsce A2 aż na Podlesie 130 max. Średnie było do 8L przy dwójce dorosłych i dwoje dzieci i bagażnik po brzegi (bo przecież puste słoiki .
Pozdrawiam

Envoyé de mon HD1913 en utilisant Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 kwi 2020, 15:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
22 kwietnia 2020, o 09:04 jaceklub napisał(a):
U mnie jest około 4 litrów na 100 może trochę mniej
Ok

Dzięki

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 kwi 2020, 17:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
MichalBelgia No akurat ta wypowiedź podsycona była wydarzeniami z zachowaniem narodowców i podobnym karkom w związku z manifestacjami.
Ty nie piszesz że poniżej "200" nie schodzisz i skoro burakiem się nie czujesz, ni powinieneś sobie brać tego do serca.
Ale jak to mówią "Uderz w stół a nożyce się odezwą".
Może to wyjaśnię dokładnie:stoję na chodniku,a obok mnie grupa buraków i ktoś przechodząc obok krzyczy "hej buraki"-ja tego do siebie nie biorę. :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 cze 2020, 15:22 
Świeżak
Offline
Od: 22.01.2014
Posty: 20
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: łódzki
Witam. Mam pytanie, auto tankuje do pełna (pod korek) i na wyświetlaczu pokazuje mi zasieg 630 lub 660km. Długo jeżdżę zanim wskazówka zacznie opadać a mimo to zasieg nie wzrasta. Czy tak ma być, czy mozna to jakoś ustawić za pomocą forscanu?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 3 cze 2020, 15:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
thenaturat2 ot wystarczy, że będziesz jechać długo przed tankowaniem, a po pojedziesz krótko i ostro i od razu zobaczysz, że zasięg zacznie gwałtownie spadać...
Poza tym czujnik jest umieszczony w baku i nie łapie tego paliwa nadmiarowego co go dotankowujesz pod korek...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 cze 2020, 08:31 
Nowicjusz
Offline
Od: 14.05.2019
Posty: 44
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie powinno się lać pod korek.
"Tankując współczesny samochód używany "pod korek" zalewamy elementy systemu odpowietrzania oraz rurę nalewową."
tutaj więcej
https://www.dasweltauto.pl/pl/poradnik- ... korek.html
i ostatni akapit tutaj
https://www.motofakty.pl/artykul/szkodl ... korek.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 cze 2020, 18:49 
Amator
Offline
Od: 28.08.2018
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ja leje od zawsze do 1 odbicia od 15 lat i nigdy nic sie nie dzialo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 cze 2020, 19:25 
Nowicjusz
Offline
Od: 14.05.2019
Posty: 44
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
bo do pierwszego odbicia to nie jest "po korek"


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 cze 2020, 20:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Nie wiem czy to normalne czy może mam zatkany w korku wlewu paliwa odpowiecznik.
Jak mam rezerwę i odkręcam korek to zawsze jest podciśnienie i slyszę jak przy odkręcaniu korka zasysa się powietrze.
W poprzednich autach tego nie było, ale tak miałem w m6 od nowości.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 cze 2020, 21:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie jestem specjalistą, ale wydaje mi się, ze to jest najzwyczajniej prawidłowy objaw. Lekkie podciśnienie chyba musi być wskutek odprowadzania oparów np. do przepustnicy. Z resztą w instrukcji zwracają uwagę przy odkręcania korka poprzez uprzednie jego poluzowanie, aż do ustania syczenia. W poprzednich pojazdach też tak miałem. To chyba zależy od rozwiązania systemu odprowadzania oparów w zbiorniku.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 7 cze 2020, 21:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Czasem się mi zdarza i to w różnych autach, ale jest to tak delikatne zassanie powietrza, że nigdy się tym nie przejmowałem...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 cze 2020, 07:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dlatego dyrdymały podane w linkach powyżej, są tak prawdziwe jak rdza w plastikowym zbiorniku paliwa, oraz skraplająca się woda w odseparowanym zbiorniku i układzie paliwowym odnwarunkiow zewnwtrznuch.
Stąd też, one my jest od dawien dawna, zbiornik oparów paliwa że zbiornika, z którego to cyklicznie układ dolotowy zasysa z układu wszelkie szkodliwe opary, a przede wszystkim ze zbiornika który nie jest metalowy/blaszany...
Potwierdzeniem jest charakterystyczne zassanie powietrza po od kreceniu korka paliwa, co świadczy o wyciąganiu oparów. Nie mylić tego z podciśnieniem w zbiorniku spowodowanym opadającym poziomem paliwa.

Pod korek tankowanie , też jest troszkę naciągane, chyba że, zatankujemy pod korek zimne paliwo w upalny dzień i zostawimy tak samochód bez dalszej jazdy w pełnym słońcu na cały dzień przykładowo.
Jednak to też nie prowadzi do wylania się paliwa ze zbiornika, bo jak to plastik i szczelnie zamknięty zbiornik tak samo rozszerzy się wraz z paliwem.

Odpowoetrzenie zbiornika paliwa, nie odbywa się z wyrównaniem ciśnieniem na zewnątrz, tylko ciągle wewnątrz układu przy pracującym silniku.

Bardziej martwiłbym się paliwem tankowanym niż już zatankowanym.


Trzeba się naprawdę postarać, aby w dieslu przykładowo gdzie obecny jwst odstojnik wody w filtrze, nazbierać jaką kolwiek zagrażającą dla silnika ilość wody. Najprędzej nabierzemy wody ale razem z tankowanym paliwem, a nie zbierającą się wodą z naszego zbiornika.

Zresztą, paliwo na powrocie jest już lekko ogrzane, odparowywanie samego paliwa w zbiorniku jest większe niż odparowywanie jakiejś tam niewielkiej ilości wody z zatankowanego paliwa na stacji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lip 2020, 18:46 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.07.2020
Posty: 28
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
Region: lubelski
Wracałem z Gdańska średnio 150-160km/h do Warszawy, potem po Warszawce i znów ekspresówka, licząc spalanie od tankowania do tankowania wyszło 7.8l na 100km. Przy spokojnej jeździe udało mi się zejść do 6.7l na 100km więc jestem zadowolony :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lip 2020, 15:52 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A jak to się ma do dystrybutora? U mnie by było 1,5 - 2l więcej.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2020, 23:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Dziwne - co prawda w 2.0 ale komputer z dystrybutorem u mnie praktycznie 1 do 1. Nie licząc zaokrągleń czyli np na liczniku 6,7 a na stacji 6,8 albo 6,6... Byłem mega zdziwiony. To oczywiście zanim gaz założyłem ale kilka baków wyrobiłem i zawsze było praktycznie idealnie max do 0,2l różnicy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lip 2020, 06:59 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja nie mówię że będzie inaczej :) u mnie tez praktycznie komputer = dystrybutor.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lip 2020, 10:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie max. 0,1 l/100km. Odnotowuję to na motostat.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lip 2020, 20:37 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.07.2020
Posty: 28
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
Region: lubelski
Dziś odnotowałem rekord spalania <spoko> wyszło mi 5.7 lita od tankowania do tankowania więc moja Madzia mnie dziś zaskoczyła pozytywnie. Auto na trasie (Lublin - Rzeszów) i sporo po mieście na klimie. Oczywiście jazda spokojna z myślą o tym żeby zejść że spalaniem jak najniżej. Da się <disco>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lip 2020, 21:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Podobnie ostatnio było u mnie. W-wa. - Ustka 485 km krajowa 7 w przebudowie po części (najszybsza wg Google map przy wyjeździe, sobota). Nad morze jechałem 9,25 godz. W tym 2 postoje i 1,5 h w korkach - śr. wg. kompa - 6,6 l/100 km/h. Z powrotem, dzień powszedni, 6,5 h z 1-dnym półgodzinnym postojem - śr pr. 75 km/h, śr. z kompa 5,7l/100 km/h. Odcinki expresówki po przebudowie w obie strony ze śr. dopuszczalną 120 km/h. Ot, taki standard jazdy wg przepisów.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1652 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 56  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.