Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 00:04

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 12:39 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Przy jakiej prędkości i obrotach wrzucacie 5 i 6? Wg mnie bardzo dużo od tego zależy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 12:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
niskich,na czuja, na pewno nie kręcę wysoko chociaż zdarza się przedmuchać rury na jakiejś obwodnicy czy autobanie,
ktoś na forum pisał ,że kręci 5 tys , nie wiem jak bo na 6-tce musiałby zap... powyżej 150 cały czas albo i dużo lepiej więc jakieś bzdury pisze :) a się dziwi ,że mu pali 12l/100km

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 12:54 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Ale to pewnie przy przyspieszaniu te 5 tyś. Co najwyżej redukcja przed wyprzedzaniem. Raczej nikt nie będzie utrzymywał takich obrotów jak się będzie wlekł w ciągu samochodów.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 12:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
5 grudnia 2018, o 12:49 plaski napisał(a):
Przy jakiej prędkości i obrotach wrzucacie 5 i 6?

Ja zazwyczaj zmieniam biegi w zakresie 2-3 tys. obrotów, ale tak bliżej pod 3. Samą 6 raczej bliżej 2, bo traktuję ją jak nadbieg, bardziej do utrzymywania prędkości.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 13:51 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
W mojej GL prędkość przy 2 tyś obrotów to ok. 90km/h. Przy takiej jeździe (plus jechanie z głową) na 6 biegu w zakresie 80-110 kmh, na 5 biegu ok. 70-90km/h uzyskałem taki sam wynik ja Wasze.
Z tego co pamiętam to była tylko jedna taka próba, około 250km przejechane i mniejsze obroty w drodze powrotnej. Chciałem zobaczyć jak silnik sobie radzi przy takiej jeździe i nie chciało mi się zajeżdżać do CPNu (i się udało z taką nawiązką, że jeszcze został spory zapas paliwa).

Spalanie jakie u siebie zaobserwowałem to:
- Na autostradzie przy równych 140 z załadowanym całym samochodem wychodzi około 8-8,5l (mierzone na odcinku ok. 250km).
- Jazda po pipidówach, drogach lokalnych ok. 6-7l, przy ostrzejszej jeździe 1l więcej. Ciężko osiągnąć powyżej 8l, trzeba nieźle dawać po garach i wyprzedzać jednego po drugim. Odcinki około 30-40km.
- Miasto 7-10 w zależności od odcinków jakie przejeżdżam (najczęściej 8-9l). Przez chwilę miałem nawet 12l (całkowicie zimny silnik, 3km do przejechania, zima - i tak kilkanaście razy ta sama trasa w ciągu kilku dni). Często bliżej 9l z racji na krótkie odległości do kilku/kilkunastu kilometrów.

Przyjmując, że nie ma górek to 5 bieg powyżej 80km/h. 6 bieg powyżej 110-120km/h.
Dobrze się jedzie na:
- 4 biegu przy > 2,1 tyś obr. (60km/h),
- 5 biegu przy 2,5tyś obr. (88km/h),
- 6 biegu przy 3 tyś obr. (130km/h).
Moim zdaniem wtedy silnik radzi sobie dobrze ze wzniesieniami, ma optymalne warunki i w razie co można spokojnie wyprzedzać.
Spalanie z pierwszych 20tyś to 7,8l liczone z dystrybutora.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 15:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie ma co bić rekordów z niskim spalaniem. Niekoniecznie może to być oszczędność....
Przykład znajomego, jego ojciec kupił sobie polo VW, 1.4 pb, 2016r. Po 60kkm zaczęło coś klepać w silniku.
Cieszył się że mało pali Paliwa, okazało się pol roku później, że ścianki tłoków były wytarte i cylindry jakoś wytrzymały.
Od niskich obrotów i obciążenia, tłoki próbowały się "przekosić?"...coś w ten deseń.
Serwis wymienił mu silnik i założyli jakiś analizator jazdy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 15:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
spalanie po krajowych drogach zalezi od ruchu , jak sie zna terenu , pogody ... . Raz mozna uzyskac 4,5l a drugy raz nieprzekraczac 100km/h spokoj 6l . Najlatwiej do porownania jest autordtrada bez uzywania hamulca :)
140 tempomat u mnie od niecalych 7l ( bez klimy) do 8l, i pamietam juz i kolo 9l jak jest odczuwalny wiatr :)

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 16:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Cytuj:
założyli jakiś analizator jazdy...
hahaha, jak szybko to bierze olej, jak za wolno to sie tloki wycieraja, das auto.

Ja staram sie nie jezdzic na obrotach ,,mniejszych niz 2 tys. Chyba ze silnik sie "podnosi" bo akurat zwalnialem ale przy ciaglej jezdzie dobrze zeby mial zawsze wiecej niz 2 tys. wtedy sie nie meczy, zreszta slychac od razu po pracy silnika czy mu ciezko czy nie.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 17:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
"dobrze zeby mial zawsze wiecej niz 2 tys. wtedy sie nie meczy"

tak ono jest roznica czy sie idze na 1500 obr przu 3 biegu czy na 6. Na 3 niewidze problemu jak to niejest pod gorke i silnik sie lekko odwala

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 18:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Masz racje, powyzej 2tys. za wyjatkiem pierwszych 3 biegow.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 18:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
tombien to płaski pytał o to kiedy wrzucamy 5-6 bieg nie ja.
Powtarzam ....jeżdżę zmieniając biegi dość szybko nie kręcąc do 5tys.no chyba,że jest potrzeba.Proste.Płynna spokojna jazda i tyle.
Tak na przykład w trasie staram się jechać równo 100 km/godz.wtedy obroty są w granicach 2,3-2,5 tyś.
Jeżdżę chyba podobnie jak opisywał tombien. :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 20:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
5 grudnia 2018, o 15:12 Millerek napisał(a):
Nie ma co bić rekordów z niskim spalaniem. (...)
Od niskich obrotów i obciążenia (...)

Nie jeżdżę z obrotami poniżej 2 tys. Nic to nie daje w kwestii oszczędności paliwa a tylko szkodzi silnikowi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 10:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
W tej chwili mam 5,5 l/100km na dystansie ok 350 km a jeszcze niedawno było 6,0-6,2 l/100km.
Pisałem już o tym kiedyś , że spalanie spadło o jakieś 0,5l po resecie związanym z ładowaniem akumulatora i odłączeniem na czas ładowania.
Zdarzyło mi się to po raz trzeci w związku tym wydaje mi się,że coś na nowo się ustawia, resetuje, np.spalanie poprzednie na danym paliwie. Pewnie komputer coś zlicza,rzelicza. Chwilowe pokazuje niskie,no bo musi. :D
Te 5,5 l to po krajówkach trochę po Bydgoszczy i Pile ale mało, śr.prędkość 68 km/godz. Dystans też niewielki ale to od momentu ładowania.
Dziękuję. :D <pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 12:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Ja jeżdżąc głównie do pracy - 40km i trochę po mieście (droga wojewódzka), prędkości na poziomie 90-105 spalanie mam na poziomie 6.8-7.
Wiem, że w tym pierwszym etapie auto pali więcej bo jest na dotarciu i elementy za czym się ułożą i dotrą minie trochę km.
Ale czytając wasze posty aby było spalanie na poziomie 5L musiał bym jeździć z obrotami na poziomie 1500-1750 co w ogóle mija się z jakimi kolwiek kanonami użytkowania auta.
Moim zdaniem realne i jak najbardziej trafne jest spalanie do 7L przy mojej jeździe w drodze do pracy i do 7L po autostradach (moja prędkość autostradowa to 120km/h).
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 13:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Koliber, o zmniejszeniu spalania po akcjach z ładowaniem i kasowaniem wyliczaniem SOC itd, to raczej chodzi o to że Ładowałeś akumulator.
Prawie nikt nie zwraca uwagi na stan naładowania akumulatora a tym bardziej nie łączy dwóch faktów, naładowanie i lepsza efektywność silnika zmniejszenie spalania i w ogóle lepiej wszystko chodzi działa itp etc...
Takie mam zdanie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 14:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Moja ostatnia dluzsza trasa to lodz-rzeszow-lodz ponad 800km 4 osoby dorosle w aucie, jazda glownie ekspresowkami 110-130 km/h spalanie za caly dystans 6,0l/100km, trasy po 50km (dojazd do pracy) czesto wychodzi 6,0 - 6,2. Rozpedzanie do 3tys. I zmiana biegu. Uwazam to za swietny wynik, oby tak zawsze. :)

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 14:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Dlatego się zastanawiam :idea: czy to kwestia naładowania :?: czy powrotu do ,,ustawień fabrycznych" :?:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 15:11 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Obserwując Wasze wyniki dochodzę po raz kolejny do wniosku, że MT pali zdecydowanie mniej od AT, zwłaszcza w jezdzie miejskiej (prawdziwie miejskiej). Różnica to nie 1.0 l/100 a co najmniej 2.0 l/100.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 15:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
2.5 AT z obecnej trasy tak żeby was ....Obrazek

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 15:59 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
30 stycznia 2019, o 15:11 zagryziak napisał(a):
Obserwując Wasze wyniki dochodzę po raz kolejny do wniosku, że MT pali zdecydowanie mniej od AT, zwłaszcza w jezdzie miejskiej (prawdziwie miejskiej). Różnica to nie 1.0 l/100 a co najmniej 2.0 l/100.


Naprawdę aż taka różnica między AT i MT? Ja wziąłem AT tylko przez żonę, to będzie się do paliwa dokładała w takim razie;-)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 17:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
30 stycznia 2019, o 12:37 Zbyk napisał(a):
Ja jeżdżąc głównie do pracy - 40km i trochę po mieście (droga wojewódzka), prędkości na poziomie 90-105 spalanie mam na poziomie 6.8-7.
Wiem, że w tym pierwszym etapie auto pali więcej bo jest na dotarciu i elementy za czym się ułożą i dotrą minie trochę km.
Ale czytając wasze posty aby było spalanie na poziomie 5L musiał bym jeździć z obrotami na poziomie 1500-1750 co w ogóle mija się z jakimi kolwiek kanonami użytkowania auta.
Moim zdaniem realne i jak najbardziej trafne jest spalanie do 7L przy mojej jeździe w drodze do pracy i do 7L po autostradach (moja prędkość autostradowa to 120km/h).
Pozdrawiam.


masz g145 czy g165 ?
dzis trasa na narty 166+166km, tam wyszlo 6,4l , parking-parking, autorstrada kolo 85% z trasy , z 92% ( :) ) tempomat na 120.
Spowrotem tempomat na 110 z 98% trasy po autostrade, spalanie spadlo na 5,7l, srednia z kompa 97km/h ( 92km/h GPS)
ogone jazda jak z jajkami w bagazniku :oops:

-- Dodano: 30 stycznia 2019, o 17:15 --

makoleon: no zona biedze narzekala :)

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 21:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.12.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
U mnie w 2.0 AT 2018 mysle calkiem zadowalajacy wynik.
Normalna jazda, 60% miasto reszta obwodnice i autostrady.

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 mar 2019, 10:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Nudy w spalaniu od 5,8-6,2
w zależności jak i gdzie się jeździ :)
ale zdarza się i tak :D :

tak było po odłączeniu akumulatora celem ładowania,dlatego pytanie wyżej :)

Obrazek
<pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 mar 2019, 13:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
jestesz moja kategoria caly rok srednio do 6l
widze ze masz juz 128tkm, czy juz zagladales jak s carbonem w silniku, na swiecach, przy jezdze z ciastkami w bagazniku ? :)

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 09:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Świece i olej wymieniane na przeglądzie przy 120 tys.km
wszystko jest OK :D <pucugg>

-- Dodano: 12 marca 2019, o 09:45 --

Zatankowane na Orlenie 95 i bardzo dobre spalanie :)jeszcze lepsze :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 11:21 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ja w mojej nowej szóstce w AT, pierwsze 1300 km średnio 7.5, może jeszcze trochę spadnie jak się dotrze. Ale póki co to taki wynik mnie satysfakcjonuje.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 11:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Mazdą 6 III ja jeżdżę już 5,5 roku , genialne spalanie z genialnego silnika :D

tak patrzę na to spalanie bo tak mi zostało z dawnych czasów gdy jeździło się maluchem i liczyło każdą kropelkę paliwa,
młodzi nie wiedzą ale był czas kiedy paliwo było na kartki :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 14:07 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 184
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
zagryziak w moim przypadku jak nie 3/100 :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 14:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
koliber1960 bylo bylo, byla tez żółta i czerwona benzyna :) i smierdziala jak benzyna, a dzisiaj to sam nie wiem co to leje do zbiornika :/

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 16:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
ja wiem co tam leje, benzyne , mazde niesmakowalo chyba tylko raz, jak zalalem V-Racing 100 w Kaliszu

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.