Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 05:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 31 lip 2019, 15:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
31 lipca 2019, o 10:41 szymonpoznan1 napisał(a):
A jak ktoś chce walczyć o spalanie 5,3 to wyprzedzając TIRa zawala lewy pas (i pół biedy jak to jest na dwupasmówce) bo przecież nie zredukuje do 3ki i nie przyspieszy na maxa bo przecież spalanie jest najważniejsze. :)


1. walczyc o spalanie 5,3 to jest naprawde glupe ( w zaleznosci od tego gdzie sie jezdzi ), ja jak walcze, to o spalania pod 4,5l, 5,3l to sie robi jak nic :wink:
2. jest fajne jak clowiek co zamontuje LPG do skyactiv-g tutaj pise cosz o oscedzaniu , emerytach ( kolenovrtoch po slowacku :) ) ........ , to na prawde lugie a jescze lepiel ja jego samochod sie nazywa malina i pije firmowe paliwo :wink:

u mnie w slowackim dowode jest masa 1461kg , newiem czy to mozna porownac z polkim , + ja dolozilem do samochodu kolo 50kg tlumienia , ze by samochod siedzel jak mercedes

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 31 lip 2019, 17:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
31 lipca 2019, o 13:55 Zbyk napisał(a):
Ciekaw jestem jak to wygląda u tombien.

W dowodzie pozycja G - masa własna: 1382 kg, ale viewtopic.php?p=252674#p252674


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 lip 2019, 17:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak jak wcześniej pisałem, jedynie waga jest w stanie ustalić dokładnie masę całkowitą pojazdu.
Dane w dowodzie rejestracyjnym pochodzą z katalogu od producenta, one mogą się różnić z masą faktyczną.

Niemniej jednak, czy ta różnica 30kg czy tam 50kg, będzie robić aż tak wielką robotę w spalaniu?nie sądzę, jakąś tam w tolerancji błędu tak.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 31 lip 2019, 17:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
31 lipca 2019, o 10:41 szymonpoznan1 napisał(a):
przecież nie zredukuje do 3ki i nie przyspieszy na maxa bo przecież spalanie jest najważniejsze

Często redukuję do 3 biegu przy wyprzedzaniu. Dla mnie zupełnie normalna sprawa.

Tak dla wyjaśnienia, nie próbuję walczyć o rekordy, bo zszedłbym do 5,0 l/100 km spokojnie. Nie testuję spalania na odcinku typu 20 km po resecie spalania, osiągam wtedy 4,5 l/100 km. Nie o to chodzi. Chodzi o to ile się uda spalić przy płynnej jeździe, z przewidywaniem sytuacji na drodze w granicach dopuszczalnych na niej prędkości lub lekko powyżej nich. Opisałem dokładnie w jaki sposób to się stało, jakie były drogi i jakie prędkości. Zapomniałem podać, że jeżdżę od 70 tys. km na dodatku do paliwa Archoil 6200 od CzarnePaliwo no i na kołach 17". Dodatek ma wpływ, według moich testów, na zbicie 0,2 - 0,3 l/100. Nie leję go dla zmniejszenia spalania, a głównie po to, żeby lepiej paliwo się spalało, nie było problemów z nagarem itp. Mam PB98 tankując PB95. Takie jest główne założenie.
31 lipca 2019, o 13:36 Andrzejsr napisał(a):
Czy temp powietrza

Temperatura ma bardzo duży wpływ, poza tym gdzie się jeździ i jak się jeździ. Im cieplej tym lepiej. Najmniej pali mi od maja do października. Potem zwyżka o 0,5 -1 l/100 km. Sytuacja powtarzalna od 6 lat.

Różnica w wadze 50 kg według mnie jest bez znaczenia na spalanie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 lip 2019, 18:50 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.01.2017
Posty: 179
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wow. 158 kg (2.5 Kombi) to 12%. Troche sporo bo moc i moment taki sam. Zużycie paliwa wyższe ponad litr, choć inaczej mierzone. To już inne auto mimo, że wygląa podobnie.

W 2.0 w drugiej tabeli chyba błąd bo AT lżejsze od manuala w kombi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 lip 2019, 20:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Z tymi masami to faktycznie tylko waga prawdę powie. Kilka aut ważyłem i zawsze różnice z tym co w dowodzie.

W dodatku ja nie wiem które dane są wpisywane w dowody - wg normy polskiej czy europejskiej ? cyt :
"Masa własna pojazdu – masa pojazdu (lub zespołu pojazdów), nie wliczając jego ładunku, w stanie nieruchomym i gotowym do drogi, którą określiły właściwe władze kraju rejestracji pojazdu[1].

Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem o ruchu drogowym jest to masa pojazdu z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego[2].

Zgodnie jednak z dyrektywą europejską 95/48/EC [3] masa własna definiowana jest wraz z kierowcą ważącym 75 kg. Konsekwencją tego są dane homologacyjne pojazdów, które zawierają masę własną wraz z kierowcą, co w rezultacie prowadzi do tego, iż w dowodach rejestracyjnych pojazdów masa własna zawiera masę kierowcy."


W każdym razie 2.0 kombi skymotion AT z 2015 : w dowodzie 1442kg . Realnie z połową baku _bez kierowcy_ : 1460kg. I tak nieźle, ale jeśli to w dowodzie jest z kierowcą (75kg) jak wg powyższej definicji, to zaniżają trochę w danych auta.

Temperatura otoczenia na pewno, inaczej się startuje z zimnym silnikiem, lepkim olejem, bogtą mieszanką itd.

Tak czy siak, Mazdy potrafią naprawdę mało palić, i to ich założenie konstrukcyjne (efektywność w szerokim zakresie obrotów, w odróżnieniu od małych turbo silników gdzie jest tylko wąski zakres obrotów "oszczędnych" , poza nim lawinowo wzrasta spalanie żeby unikać spalania stukowego) faktycznie wyszło Maździe i jest widoczne. Pamiętajmy że to spore auta, z dużą powierzchnią czołową, wielkimi i szerokimi oponami, wysoko zawieszone, no i jeżdżące na 95 a nie 98.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 lip 2019, 22:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
U mnie w tej chwili 5,5 l/100 km i to bez ,,,zawalidrogowania"..,że się tak wyrażę, ale też bez zap.....nia jak dziki osioł,samo się robi
jutro wrzucę zdjęcie bo akurat 140tys.km na liczniku i strzeliłem fotkę a przy okazji spalanie <pucugg>
Jutro też przegląd <pucugg> f

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 lip 2019, 22:21 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 16.08.2017
Posty: 140
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Kiedyś Niemcy (nie pamiętam już która redakcja), w czasach pierwszych testów GJ (2013r) ważyli sedana na wadze towarowej i wyszło, że zamiast katalogowych (1350-1360kg?) ważył ok 50kg więcej. Niemniej należałoby założyć że między wersją "vanilla" (2012-2014) a FL3 jest te 80kg różnicy minimum. W trasie, przy płynnej jeździe to bez większego znaczenia. Ale w ruchu miejskim i wszędzie tam gdzie trzeba wielokrotnie przyspieszać i zwalniać (A2 na odcinku Łódź-Wawa? :roll: ) fizyki się nie oszuka: cięższy będzie palił więcej.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 lip 2019, 22:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Oczywiście że fizyki się nie oszuka, ale ten sam silnik z MT czy wersją wyposażenia i nawet te 80kg różnicy nie będzie aż tak bardzo różne w spalaniu.

Chociaż analogicznie patrząc, taki sam wózek z różnym temperamentem kierowcy i/lub masą dodatkową w ilości osób czy bagażu, będzie już robić lub może przyczynić się do sporej rozbieżności w spalaniu.

Przykładowo, w silnym deszczu na tej samej drodze, spalanie może być większe o ponad 1.5 litra benzyny. Taki wniosek mogę stwierdzić sprzed kilku dni. Niestety diesel to to nie jest, ani potężna benzyna, i różnice mogą być kolosalne.

Nadmienię tylko, że rozpisujemy się o spalaniu w różnych warunkach pod różnym obciążeniem czy masą całkowitą zapakowanego samochodu..

Mój ostatni wynik do okoła Tatr z rodziną, dowodzi mimo wszystko, że jakby nie patrzeć ten silnik spala mało PB. Jednych to aż razi i wyszukuje się wytłumaczenia nie pisząc że bzdur a inny bierze to na rozum i logikę że tak jest i to jest normalne bo nie w głowie mu zapoerdalanje jak młodego gniewnego zaraz po szkole .

A żeby róża i tak miała kolce, to moje poprzednie klekoty spalały mniej ropy, o jedną szklankę jakoś


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 sie 2019, 19:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
jazda spokojna, pogoda idealna pod chmurkami - bez klimy , tam za 4,6l
Obrazek
i spowrotem za 4,5l
Obrazek

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 08:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Takie tam spalanko po wymianie oleju i pasków na przeglądzie 140 tys. i trochę sprzed wymiany :D
Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 sie 2019, 20:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
koliber za 5,5l na mojej trasie bys byl duzym piratem drogowym :)
dzisiaj trasa ta sama jak w poniedzialek, delikatnie szybcej, malo hamowania, maximalne plynne za 4,9l

Obrazek

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sie 2019, 11:58 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
koliber1960, mirecsk38 - macie zepsute auta .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sie 2019, 19:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Noooooo :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 sie 2019, 11:16 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ja miałem średnio 7.0 z ostatniego baku i nie wiem, jak tu zejść niżej. Wystarcza jedne, drugie światła i cyfry po przecinku rosną.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 sie 2019, 13:09 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mnie też pomiędzy światłami wyskoczy 7 a i więcej czasami, ale poza miastem już ładnie spada.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 sie 2019, 15:12 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
No tylko moje trasy to miasto i autostrada/eska. Ale i tak jestem zadowolony. Moja corsa c 1.2 więcej potrafi wyżłopać.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sie 2019, 19:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Bratislava - Krakow - Dabrowa Gornicza - Krakow = 5,7l - autostrada do 145 mimo ograniczen, potem jechalem wolno jak TIR

Krakow - Zywiec = 6,7l :( , jak niema plaskiego terenu wegerskiego, to niema spalania kolo 4,5l a to jechalem wolno jak TIR, potem troche po gorkach i niecalych 7l

Zywiec - Bratislava = 6l

odcinki autostradove:

Bratislava - Trencin( 125km) - Zilina (180km) = 6,2l@129km/h - 6,4l/133km/h reset komputera na parkingu i odczytane pry tablici Trencin, Zilina

Trencin - Trnava (82km ) - Bratislava (115km) = 6,5@147km/h - 6,2/138km/h ( tutaj byl reset komputera na autostrade przy Trencine, predkosc kolo 145km/h i odcitane dane przy tablici Trnava, Bratislava)

Paliwo 98 + dodatky od Tomka / austriacky VIF

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2019, 15:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Wrzucę zdjęcia spalania,głównie w trasie,przy spokojnej,płynnej jeździe ale jak na przejechane nieco ponad 300km to rewelacja(ponad 1000 km po wymianie oleju na AMSOIL, opony Michelin Primacy 4, benzyna 95 z BP) :D :D :D <pucugg>
myślałem,że wystarczy tak:
Obrazek
ale na koniec podróży udało się tak:
Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 sie 2019, 14:51 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Jak Wy jeździcie że macie takie spalanie? Ja od nowości średnie spalanie mam 7.4 wg komputera, a Wy tu jakieś pięć litrów. Szacun. Ja z baku najmniejszą średnią to miałem 6.8.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 sie 2019, 15:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zdarza się, to są tylko odosobnione wyjątki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 09:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
No nie wiem :idea: ,narobiło się po kolejnej wymianie oleju na 140 tys,pali pięknie,nawet nie trzeba się starać,wcześniej też było nieźle,
aktualnie spalanie 5,5 przy śr.prędkości 62 km/godz. głównie trasy 11-tka,10-tka ale i S5,trochę po mieście Piła,Bydgoszcz
no nie wiem, pali genialnie :D <pucugg>
może to też zasługa opon,paliwa?
jak mały Fiat kiedyś

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 10:13 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
29 sierpnia 2019, o 10:21 koliber1960 napisał(a):
może to też zasługa opon,paliwa?

Ja stawiam głównie na temperaturę powietrza. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 10:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
temperatura +
:wink: :lol: :lol: :lol:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 11:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Temperatura powietrza? Niby tak.
Można o rozwinięcie myśli?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 12:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ja uważam,że dobry samochód z niskimi oporami Cx, dobry silnik, dobry olej, dobre opony z niskim oporem toczenia, dobre paliwo i styl jazdy :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 13:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wszystko jest ok, tylko z tezą wysoka temperatura zewnętrzna=niskie spalanie chciałbym zamienić słówko.

Czy faktycznie mamy się z czego cieszyć że jest gorąco na zewnątrz? i tylko efekt niskiego spalania powinien nas zadowalać?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 18:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
29 sierpnia 2019, o 11:13 tombien napisał(a):
29 sierpnia 2019, o 10:21 koliber1960 napisał(a):
może to też zasługa opon,paliwa?

Ja stawiam głównie na temperaturę powietrza. :)


duzo zalezi od trasy
dziszaj znow Bratislava-Papa-Bratislava
srednia z kompa 71km/h@5l ( bylo by troche mnej jak by niebylo gorąco )
staralem sie jechac 105 tempomat , prare wypredzan ( kolo 15 ? )
to samo jak bym zrobil na trasie Krakow-Zywiec-Krakow, niebylo by do 6,5l , moze nawet nie do 7l jak by jechal przes jedna gorke

z drugej strony uzywam dodatky do paliwa, aktualne 3 ,4 bak na paliwe 100-98
moze to troche swoje robi, nierobile dokladnych testow

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 22:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
29 sierpnia 2019, o 12:58 Millerek napisał(a):
Temperatura powietrza? Niby tak.
Można o rozwinięcie myśli?

Jeżeli zmienne: trasa, prędkość, technika jazdy, brak wiatru są takie same a różna jest jedynie temperatura zewnętrzna ( > 25 stopni) to spalanie jest najniższe. Moje doświadczenia z 6 lat eksploatacji. Co roku jest tak samo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 wrz 2019, 21:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
tombien ja sie z toba zgadzam

trasa calkiem 140km tam i spowrotem
z tego kolo 80km autostrada tempomat 124km/h tempomat ( kolo 5km 90km/h bo praca na drodze ), kolo 25km obwodnica 100-105km/h, kolo 10km wolne miasto, kolo 25km poza miasto, jazda plynna , klima OFF

srednia z calej trasy 5,1l ( moze 1km od domu spadlo na 5,0) i 94km/h
wiglada jak by sie wiatr krecy za mnom i dmuchal mi do t.... :D

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.