Teraz jest Pn, 19 paź 2020, 23:07

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 493 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 22 wrz 2020, 13:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.09.2020
Posty: 11
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Zawsze był pretekst żeby gdzieś wyskoczyć...
Dzieki za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2020, 13:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.08.2020
Posty: 8
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Mam podobny problem do Bogdan102, otóż dpf wypala się co ok 50-70 km. Wartości PM_GEN dochodzi do 1,3-1,7 co by było zgodne z teorią uzależnienia parametru od kilometrów. PM_ACC oraz PM_ACC_DSD dochodzą do 5-6 w zależności od obciążenia. Przy wypalaniu najpierw szybciej spada PM_ACC_DSD, następnie PM_ACC przyspiesza i spada do 0. PM_GEN bardzo szybko osiąga 0. PM_ACC_DSD w zależności od sytuacji potrafi osiągnąć 0.18 spadając po zakończeniu wypalania jeszcze przy wysokiej temperaturze, ale potrafi też zakończyć się na 0,8. Z tematu wnioskuje, że filtr raczej jest sprawny, a zapycha się szybko z powodu nieprawidłowości wcześniej. Korekcje wtrysków poniżej 20. Samochód ma 68 tys. przebiegu. Wydaje mi się, że silnik pracuje bardzo ładnie, jedynie przy 1500 obrotów zdarza się takie delikatne szarpnięcie. Gdzie można szukać przyczyny? Czy zaślepienie EGR może pomóc czy raczej to będzie dobijanie leżącego? Żądnych błędów nie ma więc trudno jest cokolwiek domniemać, a w warsztatach to wszyscy najchętniej by wycinali bez analizy przyczyny.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2020, 14:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
elkermitos delikatne poszarpywanie przy stałe jeździe na niskich obrotach występuje u wielu osób - ale delikatne.

Te korekty jak sprawdzasz, które parametry?

Ja bym EGR zaślepił na próbę chociażby - robota to żadna, wywali błąd przepływu, ale nie powoduje to żadnego trybu awaryjnego.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~246000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2020, 17:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.08.2020
Posty: 8
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Co do korekt to wszystkie pidy FI_LRN. Generalnie jak by był duży przebieg to by mnie to nie dziwiło, ale w tym przypadku jest zaskakujące. Czy jest możliwość podejrzenia składu mieszanki w którymś pidzie? Żeby chociaż dojść czy uboga czy bogata?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2020, 18:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie znam tego PIDa, korekty są w:
INJ1_CMP
INJ2_CMP
INJ3_CMP
INJ4_CMP

Sprawdź te PIDy, na postoju na luzie, po rozgrzaniu silnika.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~246000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2020, 20:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 1528
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Jakie parametry maja dobre wtryski???? Nigdzie tego nie umiem znaleść.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 183.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6900-D Max


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2020, 23:04 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.06.2017
Posty: 36
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Elkermitos u mnie podobnie się te pidy zachowywały ,i też DPF co 50 km jak w zegareczku się załączał ,4 wtryski mi wymienili i się wszystko uspokoiło,cx5 z 2016r z przebiegiem kupiłem 80tys km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 wrz 2020, 06:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.08.2020
Posty: 8
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Wartości z INJ_CMP: -0.056 0.106 -0.242 0.100
Max dochodziło do 0.300

DP-DPF przed wypaleniem ok 1,5-2 po wypaleniu 0,2 kPa.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 29 wrz 2020, 07:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
motomaniax, a skąd brałeś wtryski? Regenerowane? Używane?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~246000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 wrz 2020, 09:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 1528
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Chyba za duże różnice między wtryskami. Nie powinny pracować prawie tak samo ???

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 183.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6900-D Max


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 29 wrz 2020, 09:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Bez tragedii, u mnie większe potrafią być różnice.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~246000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 wrz 2020, 13:45 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.06.2017
Posty: 36
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Popielasty ja mam auto na gwarancji jeszcze ,robił mi to autoryzowany serwis ,druga sprawa że nie każdy autoryzowany serwis umie te auta naprawić ,na pierwszym serwisie mówili że okey i tylko wypalania serwisowe robili i nie widzieli problemu ,pojechałem do innego i tam już się przyłożyli...a i też auto chodziło jak złoto i żadnych błędów nie wywalało.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 paź 2020, 18:27 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.08.2020
Posty: 8
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Dzisiaj pod koniec wypalania dpfu miałem pm ACC dsd na poziomie ponad 3 w polowie wypalania przestał spadać( ale jechałem z prędkością obrotową ok 3k, wcześniej ok 1,5-2k), wypalił, przeszedł w off, temp spalin spadla i jeszcze spadł do 1,4. Zupełnie tego nie rozumiem. Jutro kolejna próba.

-- Dodano: 5 października 2020, o 18:27 --

Dziś dostałem kolejną wskazówkę. A mianowicie czujnik ciśnienia spalin. Tzn u mnie na postoju powiedzmy w połowie zapełnionego dpfu wartość skacze od 0,5 do 1,5. A podobno ta wartość powinna być w miarę stała. Czy ktoś mógłby potwierdzić jak to wygląda w sprawnym aucie? Podobno wartość zapełnienia wyliczana jest na podstawie tego czujnika.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 493 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.