Teraz jest Pn, 16 wrz 2019, 05:20

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1684 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 9 wrz 2019, 22:54 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 363
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jeśli chodzi o temperaturę, to z moich obserwacji wynika, że łatwiej utrzymać mi niskie spalanie w temp. powiedzmy 22 st. niż 32 st., kiedy nie ma czym oddychać. Sądzę, że to kwestia jeszcze wilgotności. Może na południu jest częściej wilgotno i częściej pada deszcz niż tu na Mazowszu, gdzie deszczu w lato praktycznie nie widywałem. Ba, mam odczucie, że akumulator w tych nieco niższych temperaturach sprawniej pracuje. Czy wy również coś podobnego obserwujecie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 wrz 2019, 23:08 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 435
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Witam.
Jeśli chcielibyśmy mieć super warunki trzeba by było to rozdzielić na trzy części.
Temperatura dla aku 22-25º C
Temperatura wlotu powietrza 10-20º C dla spalania oraz wysoka wilgotność jakieś 90%
Dla chłodnicy temperatura wlotowa, im niższa tym lepsza po rozgrzaniu auta.
I mamy prawie perpetum mobile.
Teoretycznie wiosna i jesień to dobre warunki dla auta oraz przebywanie nad morzem.
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 wrz 2019, 23:27 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 363
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Masz rację. Mazda to dla mnie nieco jak barometr. Po przejściu chłodnego frontu lepiej ją czuję.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 wrz 2019, 21:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1428
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
dzisaj byla okazja porownania mojej G145 s Fabia kombi 1.2TSi 66kW

tam 6l vs 6,5l , spowrotem 5,4l vs 4,9l
230km + 230km , z tego autostrada 2x180km +- 122km/h tempomat ( fabia ograniczala predkosc )

-- Dodano: 15 września 2019, o 22:40 --

w koncu 1.2 niemiala 66kW tylko 63kW, jest to II generacja Fabie


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1684 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.