Teraz jest Pn, 15 lip 2019, 21:16

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1418 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 19:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 808
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Spoko PIOTR
Rozumiem :)
Ja dzis zatankowalem pod korek
Zasieg 602km. Czesto bywa mniejszy...ale ja 90% to miasto
I to dynamicznie.


Ten zasieg to jak wlasciwie liczy komputer?
Z TRIP-u A czy B?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 21:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7886
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Niezależnie od trip.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 23:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1409
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
13 kwietnia 2019, o 20:43 DM2009 napisał(a):

Ten zasieg to jak wlasciwie liczy komputer?
Z TRIP-u A czy B?


liczy z ostatnich przejechanych km jazdy, ale newiem dokladne czy za ostatnich 5, 10 , 15 ...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 00:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 808
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
To na pewno nie az tak malo
Moze 100km?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 06:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1409
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
to na pewno nie :) zasiek sie zmiena "szubko" bez tego ze by sie zmienala srednia i za niecale 100km, wystarcza wyjechac z korku a po pare km uz zasiek rosnie, czy zmienac styl jazdy z emeryta na ......... lub obwrotnie :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 11:19 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1050
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak ale zasięg uwzględnia też wcześniejszą historię. Zatankujesz, skasujesz, zostawisz auto - po odpaleniu przez pierwsze km będzie mocno uwzględniana wcześniejsza jazda. Nawet jak będziesz pałował pierwsze 10 km to nie spadnie o połowę.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 12:01 
Bywalec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 309
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Można chyba skasować zasięg przy odłączeniu akumulatora. U mnie było po tym 1400 km. Potem niestety dystans zaczął się zmniejszać :sad:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 19:00 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1050
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ponownie ta sama trasa 200 km, 140 km/h.
W tamtą wiało jak diabli, kilka razy mocno przesunęło mi samochód. Spalanie - 9,3.
Z powrotem spalanie 7,8 l, prędkość taka sama, obciążenie + 50 kg :) i kilka razy dynamiczne przyspieszenie..

Także warunki i kierunek mają bardzo duże znaczenie, tekst typu "spala mi X przy prędkości Y" to sobie w buty można wsadzić. Ten sam dzień, ta sama prędkość, ta sama trasa, różnica 1,5l.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 19:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 928
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Wedrowiec nie do końca bo ja od 12 lat robię do pracy ta sama trasę (tylko samochody się zmieniają ) wiec jakieś tam pojęcie na temat spalania mojego auta mam chociażby dlatego ,ze przejechałem coś koło 500 tyś kilometrow w tym czasie ale oczywiście masz rację , że inne czynniki mają wpływ na spalanie . Mam taką teorię, że im mocniejsze auto tym mniejszy wpływ czynników zewnętrznych na spalanie auta(np obciążenie) :wink: przy tych samych prędkościach, oczywiście są odstępstwa od reguły ( np wiatr)

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 10:45 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1050
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ale ja się zgadzam że można napisać "na trasie Z przy obciążeniu O moje auto przy prędkości X zazwyczaj spala Y" :) Natomiast na innej trasie przy innych warunkach te wartości mogą się różnić znacznie.
Przy poprzednim aucie tak miałem że na stałej trasie na działkę zawsze "do" spalanie miałem zauważalnie wyższe niż "z". I to pół litra co najmniej, przy spalaniu na poziomie poniżej 7l to już kręcimy się w okolicach 10%. Więc też mogłem stwierdzić "jadąc w kierunku Gdańska na trasie X miałem spalanie Y, jadąc tą samą trasą w stronę Warszawy miałem spalanie Z".

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 11:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 928
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Zgadzam się z tobą , ja swoje spalanie opieram jednak na powtarzalnej trasie 630 km którą jadę 4-6 razy w miesiącu w różnych warunkach wiec dla mnie jest miarodajne

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2019, 23:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 291
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Zakończyłem swój odcinek testowy. Opony letnie (Michelin Pilot Sport 4), paliwo ET95 Orlen. Stopień obciążenia auta mniejszy niemal o połowę od tego co zazwyczaj. Wynik słaby, 6,9L/100km (z komputera 7,1). Co prawda było trochę szybszej jazdy, ale naprawdę niewiele. Wnioski?

Albo na letnich 19" auto pali więcej, albo paliwo 95 a 98 to jednak różnica w spalaniu, a nie tylko w cenie...

Ogólnie miałem wrażenie, że po zatankowaniu 95 auto stało się bardziej ospałe, ale to może być efekt Placebo.

Tak czy siak wracam do 98...

Kolejne pomiary (nie zawody, żeby ktoś nie mylił pojęć) przy okazji następnej trasy...

Pozdro


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 06:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 928
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Myślę , że trafiłeś gorszej jakości paliwo :wink: a nasze silniki są dobrze przystosowane do 95 ja praktycznie zawsze leje 95 i auto pali zadawalajace ilości paliwa . Rozmiar koła chyba chyba ma mniejsze znaczenie niż opór toczenia oraz warunki na drodze , ja po zmianie z 225/55/17 nokian wr4 na 225/44/19 michelin ps4 odczułem minimalny spadek spalania, dużą poprawę akustyczną i prowadzenia, stwierdzam, że były to dobrze wydane pieniądze

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 21:38 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 291
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
PIOTR, co do trakcji i poziomu hałasu na PS4 to pełna zgoda, inny świat w porównaniu z zimówkami bez żadnej dyskusji. Ale wiesz, czynników wpływających na spalanie mogło być wiele, wiatr, noga cięższa z powody złego humoru itd itp ;)

Już we wtorek ponownie ruszam do pracy, tym razem zrobię kurs w obie strony na Verva 98 i zobaczymy, co wyjdzie. Obciążenie auta bez zmian, kierowca plus bagaże około 100-150kg. Dam znać w połowie maja, jak to się zakończyło. Pozdro...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 22:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 928
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Właśnie o tym piszę , ja nie widzę powodu w różnicy 98do 95 , że twoje auto spaliło więcej , poprostu taki dzień :wink: I po co tankować droższe paliwo gdy silnik pracuje dobrze na tym tańszym (zalecanym )

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2019, 12:27 
Avatar użytkownika
Amator
Online
Od: 11.11.2018
Posty: 79
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Dzisiejsza trasa: pierwsze 120km droga ekspresową (130-140 km/h) - 7,4 l. Potem 280 km drogami krajowymi. Łącznie spalanie na 400 km wyszło 6,8.
Nie jest źle :) kiedyś na tej samej trasie osiągnąłem 5,9
Dziś akurat był spory ruch na ostatnich 100 km i na końcu przejazd przez góry. Dużo wyprzedzania było. Czyli gdyby się nie spieszyć, to te 6,0 jest osiągalne bez jakiegoś dużego wysiłku


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 maja 2019, 06:10 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 15.01.2019
Posty: 38
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Trasa z Krakowa do Sopotu, jazda z załadowanym boxem na dachu, 3 rowerami na bagażniku na haku i sam bagażnik wypełniony po brzegi a w samochodzie dwoje dorosłych i dwoje dzieci. Jazda głównie 140 na aktywnym tempomacie i od czasu do czasu wyprzedzanie do 160. Spalanie średnie 11.2. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 maja 2019, 19:37 
Avatar użytkownika
Amator
Online
Od: 11.11.2018
Posty: 79
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No i dziś miałem trasę powrotną. Czyli najpierw 20 km przez góry, potem 260 km drogami krajowymi i 120 km ekspresówką.
Włączyłem sobie tryb "spokojna jazda", ale też ruch był niewielki więc nie trzeba było wyprzedzać i można było zachowywać stałą prędkość na dłuższych odcinkach. Na ekspresówce jechałem 120km/h.
Przy takich warunkach na koniec trasy komputer pokazał 5,9 l/100km, natomiast do baku wlałem 22,46 litrów, co daje realne spalanie 5,7.
Czas trasy to 5 godzin 25 min na trasie 400 km, w tym dwie przerwy o łącznym czasie jakieś 10-15 minut.

Niektórzy powiedzą: po co Ci auto z motorem 2.5 192 KM do takiej jazdy....
A niech sobie gadają ja swoje wiem i jestem zachwycony
Nie trzeba grzać z gazem w podłodze żeby mieć tak zwaną bardzo modnie "frajdę z jazdy"...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 maja 2019, 15:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 291
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Hejka...

Już wróciłem z trasy. Od tankowania do tankowania zrobiłem 945km. Tankowanie na tej samej stacji, z tej samej pompy ;) Ostatnie 55km zrobione na "range 0"...;) O ile w drodze do pracy napotkałem sporo utrudnień, korków i objazdów, to w drodze powrotnej było spokojnie i płynnie, wracałem w środku nocy... Na trasę standardowo złożyła się autostrada od Piotrkowa do Torunia w obie strony plus reszta krajówki, wojewódzkie, gminne. Plus około 20-25 minut pracy auta na biegu jałowym na postoju - przepakowywanie klamotów po trasie, w tym czasie doładowywanie aku, standard... Generalnie spokojna, odprężająca jazda - autostrada 120-130km/h, reszta spokojnie do 100 km/h... Paliwo Verva 98...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Range wyskoczył 964km po tankowaniu. Realne spalanie wyszło takie samo jak z kompa, 6,1L/100km. Czyli znów malutko, po powrocie do 98. Ale jeszcze za wcześnie, żeby oceniać czy faktycznie to ma wpływ. Zbyt wiele zmiennych, wiadoma sprawa. Swoją drogą ciekaw jestem, czy kiedyś komp pokaże mi po tankowaniu range 1000km? :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 maja 2019, 18:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1409
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
moze z wiatrem jezdzis , jak masz zalane PB98 :lol:
ja od wymiany tarcz mialen dwie jazdy do 5l, tylko ze obie z wiatrem w obie strony :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 maja 2019, 21:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 291
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
mirecsk38, możliwe... :>

Tak czy siak zostanę przy 98, bo nawet na ucho da się wyczuć, że auto bardziej aksamitnie pracuje, a słuch mam dobry... Poza tym mam kartę vitay verva (pokłosie lania hektolitrów vervy do MPS-a), a ta karta sprawia, że często mam jakieś promocje, dzięki którym cena 98 prawie zrównuje się z 95. Na pewno jazda na 98 temu silnikowi nie zaszkodzi :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 cze 2019, 09:54 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 416
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja przejechalem wlasnie 3000km urlopowo na trasie PL, DE, F do S plus Pireneje (tu jakies 500 km w samych gorach), jazda dynamiczna, częste kickdowny, spalanie 7,8 L. Oceniam jako bardzo dobre, zważywszy na styl jazdy. Tak jak sadzilem silnik 2,5 daje radę. W gorach zaskakujaco silny i żwawy. Paliwo leję 95 z 5% zawartoscia bioaetanolu.

Gdybym jeździł dziadkowo widać że moznaby zejsc mocno ze spalaniem jeszcze ale tym razem wolę radość z dynamicznej jazdy.

_________________
Moja M6 Machine Gray: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=89&t=10370


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 cze 2019, 11:49 
Świeżak
Offline
Od: 04.06.2017
Posty: 26
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
No i super takie spalanie utwierdza mnie w przekonaniu ze dobrze wybrałem auto będzie 10 lipca nie mogę się doczekać. Kierowca jakaś procedura docierania auta czy jeździć normalnie?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 21 cze 2019, 12:46 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7886
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
jaceklub napisał(a):
Kierowca jakaś procedura docierania auta czy jeździć normalnie?

To jest wątek o spalaniu, o docieraniu jest tu: viewtopic.php?p=88488#p88488


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 cze 2019, 10:30 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 416
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Po powrocie z wycieczki, dokładnie 5400 km, spalanie nie zmieniło się i stanęło na 7,8L.
Jazda jak już pisałem większość autostrady, te niemieckie z prędkościami 140 - 160 km/h, bez szaleństw bo ruch był spory.
Częste redukcje i wyprzedzanie. Raczej szybkie rozpędzanie i sporo zmian prędkości.

Oceniam to spalanie na bardzo dobre, nawet niskie bo i gór było 500 km, stromych podjazdów z gazem praktycznie w podłogę, itd.
W miastach włączałem tryb sport.

Podsumowując i biorąc pod uwagę także wcześniejsze auta, Skyactiv to dla mnie niskie spalanie przy szybkiej jeździe, niskie bez względu na styl jazdy.
W każdym razie styl jazdy ma zadziwiająco mały wpływ.

Jazda w zatłoczonym mieście to spalanie na poziomie ekonomicznych pojazdów z dużym silnikiem, ale takich nawet z przed 20 lat. Tu niewiele się zmieniło moim zdaniem.
W takim Krakowie można to bardzo łatwo zweryfikować.

To powyższe piszę dla osób, które chcą znać faktyczne spalanie.
Nie ma tu wyścigu o ekonomikę, bicia rekordów kapelusznikowych, itd. Ot to, czego można się realnie spodziewać.

Dodać można, że auto zapakowane do połowy, klimatyzacja non stop.

_________________
Moja M6 Machine Gray: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=89&t=10370


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 cze 2019, 14:03 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 322
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ze wszystkim co napisałeś praktycznie się zgadzam, z wyjątkiem jednego: styl jazdy w tym czy innym aucie ma duże znaczenie, tak w mieście jak i poza nim. W skrajnych przypadkach to i 50%. Wystarczy sobie wejść na spritmonitor.de (jest duże spektrum np. mazd 6 2.5l) i popatrzyć sobie na rozrzut śr. spalania czy to w warunkach z przewagą jazdy miejskiej czy z przewagą jazdy pozamiejskiej.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 cze 2019, 14:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 416
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
No właśnie mnie dziwi to, że nie obserwuję takich różnic.
Pewnie trzeba trochę dłużej pojeździć i dopiero wyciągać wnioski.
Do tej pory to zaledwie 14tkm.

_________________
Moja M6 Machine Gray: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=89&t=10370


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 cze 2019, 16:06 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 322
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Daleko patrzeć nie trzeba. Kolega rkarcz, z naszego forum, który przesiadł się na Arteona miał na ten przykład średnią 11,22 l/100 km po przejechaniu przeszło 52 tys. km. No ale jeździł rzeczywiście dynamicznie, a w dodatku b. szybko, głównie w trasach. On również pozytywnie wypowiadał się nt. spalania M6 2.5.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 cze 2019, 16:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2153
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
dropt07, z tym pozytywem to bym nie przesadzał... Robert się wypowiadał pozytywnie, zwłaszcza na temat i-loopa do czasu. A teraz twierdzi, że Mada paliła za dużo, a Arteon przy jego stylu pali mu mniej (a to 280KM AWD)...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 cze 2019, 16:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 416
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tak, ja czytałem posty tego forumowicza. Z tego co pamiętam on jeździł jednak skrajnie szybko.
Raczej nie do takiego stylu jazdy M6 została stworzona. Nie to zawieszenie, silnik i hamulce. Dla niego raczej jakieś bardziej agresywne auto. Na przykład taka KIA Stinger, choć na dłuższą metę ciężko butowana może mieć krótką żywotność i o to bym się bał. Wybrał Arteona, choć mnie to dziwi, bo to pomimo mocy w tej wersji też nie auto do ciągłego pałowania.

_________________
Moja M6 Machine Gray: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=89&t=10370


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1418 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.