Teraz jest Pn, 10 gru 2018, 00:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

administrator
PostNapisane: Cz, 2 sie 2018, 05:42 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7464
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Tak, aby zorientować się czy silniki benzynowe w GJ/GL zużywają olej powstał ten temat.

U mnie przy aktualnych 95 tys. km przebiegu nie było sytuacji, aby ubyło oleju.
Wymiany robię co 10 tys. km. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 sie 2018, 11:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1186
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Millerek napisał(a):
..Właśnie, a ze spalaniem.oliwy w 2.0... Jest gdzieś o tym temat? :(


Nie ma tematu bo raczej nie ma takiego problemu. Oleju 2.0 nie zużywa, albo jakieś śladowe ilości.
Nigdy jeszcze nie zauważyłem ubytku ani w 2.0 GJ (ani żony 2.0 KF), nawet po intensywnej jeździe bundesdrogami. Wlewam Amsoil 0W20 od początku.
Spalanie PB oscyluje mi w zakresie 6.8 ( np wczorajsza trasa GD-KR) , poprzez 7.5 po hanza mieście GD do 8.0 w hanza mieście KR.
Wersja GJ 2.0 z 6EAT.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 sie 2018, 15:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 1263
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Takie samo doświadczenie z moją 2.0 , można sobie darować sprawdzanie poziomu oleju w zasadzie.
Powyżej 70tys km, olejowo mało przyjazny użytek - miasto krótkie odcinki, trasy często z full obciążeniem (laweta z 1500kg albo z obładowanie dachu i wnętrza ze spalaniem kilkunastu / 100 na autostradzie ) - i bez dolewek między wymianami (15tys km) , olej Penrite 0W20 poza tym z fabryki pierwszym.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 sie 2018, 22:47 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4599
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jeżdżąc na tym pierwszym oleju tym fabrycznym braków nie stwierdziłem.
Na pierwszym serwisie, po zalaniu 0W20 Mitasu i przejechaniu około 4 może 6kkm (musiałbym spojrzeć w w papiery...), dolałem już 150ml.... Przebieg, jeszcze nie ma 13kkm...
...jestem Fuck przeszczęśliwy... W żadnym moim dieslu nic nie dolewalem....

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 sie 2018, 23:21 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 318
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
U mnie po 175tys km nic nie ubywa od wymiany do nowego oleju . Interwały co 15-20tys . Chyba wątek trzeba przenieść na forum VW albo mercedesa ;-)

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 sie 2018, 06:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1740
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
2 sierpnia 2018, o 23:47 Millerek napisał(a):
W żadnym moim dieslu nic nie dolewalem...

Diesle same dolewały :-P

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 sie 2018, 07:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 1118
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Może dolewki w 2.0 At by były jakieś ale w 2.0 Mt wątpie.
W zimę ani razu tryb sport i przez 4 miesiace oleju nie ubyło nawet milimetr.
Na wiosnę często sport i tym samym silnik do odcinki i zmiana biegu, w tym roku dolalem juz 250 ml , w tamtym roku kolo 350 ml.
Jestem pewien na 100% gdyby nie te zmiany biegow przy 6,200 obr. to przez caly rok bym nic nie dolewał, dlatego kto 2.0 Mt i czesto zmienia biegii tak wysoko ? przy normalnej jezdzie do 4,5 tys obr to pewnie te siniki 2.0 i 2,5 wcale nie spalaja oleju.
Ktoś potwierdzi w 2,5 At czy ma tak samo z tym olejem jak ja ?. ( spokojna jazda nic a czesto tryb sport = małe dolewki , małe znaczy raz na rok koło 300 ml. )


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 sie 2018, 13:15 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4599
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hehe, diesle z DPF czy bez nie wiadomo ile brały i ile same dolewały :-)

Faktem jest, że ja już dolałem 150ml....

Ale... Muszę to jeszcze skontrolować ponieważ wydaje mi się, że pomiar oliwy na bagnecie był robiony w różnych warunkach i w różnych sytuacjach.
Przed wyjazdem sprawdzałem u siebie w garażu, a jak mierzyłem gdzieś indziej poza garażem, zobaczyłem ubytek i nie myśląc dolałem po powrocie te 150ml.

Muszę się temu dokładnie przyjrzeć, ale sam fakt zmroził moje spokojne nerwy, może pochopnie dolałem.....

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 sie 2018, 15:31 
Adept
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 110
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
GL (pb) jak wyrusza z fabryki stosuja 0W-30(do pierwszej inspekcji 20k km), pozniej leja 5W-30, zuzycie oleju bylo, dolano mi 0,5L(GRATIS).

Zrobilem na urlopie 5K km i mam 1mm braku na bagnecie, dodam ze bardzo "dynamiczna jazda".

W dieselku nigdy nie ubywa, bo jest dolewany ropa <hahaha>

_________________
Mazda 6 Kombi 2016 GJ, manual, SKYACTIV-D 150 i-ELOOP
Mazda 6 Kombi 2017 GL, manual, SKYACTIV-G 165


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 sie 2018, 20:26 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4599
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...ostrzegano mnie w serwisie przed zalaniem 0W20, ponieważ według ich zdania, 0W20 jest słabszy na wysokie temperatury... od Supry 5W30..

Ok, ja ten ubytek jeszcze muszę potwierdzić.

Możliwe że Supra 5W30 jest lepsza poprostu od Mitasu 0W20...

Chłopaki jeżdżą tutaj na tym Mitasu 0W20 i cisza, spokój...
Koledzy jeżdżą na mazdowskiej Suprze 5W30 i sobie chwalą, przykładowo tutaj na forum padło stwierdzenie że silnik na tej 5W30 potrafi być bardziej paliwoniszczedny...


Odnośnie bagnetu, nie mam informacji ile mieści się oleju między MAX a MIN. W poprzednich mazdach bywalo od 1 litra do 0.8 lub 0.7.
GL 2.0 Pb...nie wiem...

Przypuszczam że 1mm będzie pi razy oko odpowiadać 100ml oleju.

...

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


Ostatnio edytowano So, 4 sie 2018, 19:42 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Proszę używać opcji edytuj w celu uzupełnienia wypowiedzi (regulamin, pkt 5.4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sie 2018, 18:29 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
To ja Wam powiem tak. Mam wprawdzie M3 ale ten sam silnik, choć z krótką skrzynią. Auto ma 4 lata i 82 tys km. Od nowości pali ok 1 mm na 1000 km. Im bliżej środka bagnetu tym spadek (co zrozumiałe) jest mniejszy. Wyjątkiem jest zima, kiedy ubytek zanika, uzupełniany zapewne paliwem. Auto użytkowane w mieście. Średnia prędkość 35 km/h. Silnik kręcony przeciętnie do 3500. Na trasie max 3000 obr/min. Fizycznie więc nie dolewam choć spalanie obserwuję. Problem tym bardziej marginalny, że olej zmieniam co 10 tys.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sie 2018, 18:32 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4599
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Na jakiej oliwie jeździsz?

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sie 2018, 18:57 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Oryginalna 0W-20.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sie 2018, 22:01 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4599
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja również na 0W20 ale Mitasu.
Mamy podobne ubytki oleju w silniku, hmmm....

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 6 sie 2018, 08:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7464
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Jeżeli u mnie zaczęłoby ubywać to zalałbym 0w30.
To taki kompromis lepkości między 0w20 a 5w30, który lepiej będzie się sprawował w ujemnych temperaturach niż 5w30, ale lepiej przy wyższych niż 0w20. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 sie 2018, 08:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1186
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Górne zakresy stosowania obu oliw to niemalże ta sama temperatura. Przecież silnik i tak nie nagrzewa się więcej w +30 aniżeli w +10. Cała różnica to tylko kwestia jak szybko osiagnie założoną roboczą temperaturę . W cywilnej, niewyczynowej eksploatacji istotna jest lepkość oleju w niskich temperaturach rozruchu. Moim zdaniem,rzecz jasna.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 sie 2018, 20:31 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4599
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No i masz, pojechałem do garażu (szeregowiec), w którym miesiąc prawie temu normowalem poziom oleju między MIN a MAX bo serwis wlał ponad 4.5 litra...

Okazuje się że oleju mam ciut więcej niż wcześniej...

Najprawdopodobniej niepotrzebnie robiłem dolewke 150ml...

...będę dalej monitorować stan oleju na bagnecie...

Na oko między MIN a MAX, mieści się około 0.8 może 0.9 L.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 8 sie 2018, 21:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7464
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja już nie raz nabrałem się na to, że po wymianie dolewałem jeszcze ze 100 ml, tak, żeby był max. Teraz wiem, że trzeba pojeździć z 1 tys km i wtedy dopiero sprawdzać stan, bo potem trzeba niestety upuszczać. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 sie 2018, 22:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 347
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
A ja z kolei sprawdziłem stan oleju po jeździe jakieś 5-10 minut i, O KURŁA PONIŻEJ MINIMUM. Zanim zacząłem dolewać, sprawdziłem jeszcze ok godzinę po jeździe i był dokładnie w połowie między min i max.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 sie 2018, 00:00 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4599
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Właśnie, słuszna uwaga o której zapomniałem napisać...

W silniku Skyactiv-G 2.0 PE, bardzo wolno spływa oliwa do miski.
Utata sposobność sprawdzania poziomu na bagnecie po 5 czy 10 minutach po wyłączeniu gorącego silnika, mija sie z celem.
Trzeba odczekać nawet i ponad 15 minut, może to się wydawać dziwne ale, ale tak jest. Owszem, pi razy drzwi wyjdzie niewielka różnica około 2mm na bagnecie między 5 a 15 minut, ale do godziny powiedzmy może do 30 minut stania reszta oliwy dalej będzie splywać.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sie 2018, 16:28 
Świeżak
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 19
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jak jezdze glownie po miescie + trasy bez pospiechu to nic nie ubywa, a jezdze czesto bardzo dynamicznie.

ok 200-250ml musze dolac po trasie 450km, gdzie przez dluzszy okres jade z predkoscia ok 200. tak to nie ma problemu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sie 2018, 18:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 1118
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
damianc tez na 0w20 ? bo ja tak.
Ciekawe ile 0w20 vs 5w30 na wpływ na dolewki przy wkręcaniu na wysokie obroty bo w tedy mazdy widocznie spalają olej.
Może ktoś zmieniał z 0w20 na 5w30 i dolewki zmalały ? teoretycznie powinny być mniejsze.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sie 2018, 18:20 
Świeżak
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 19
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
na 5w30


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sie 2018, 18:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1186
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Jaki olej?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 12:49 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
damianc, jakie masz obroty przy 200 km/h na najwyższym biegu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 15:45 
Adept
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 110
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Jak sie nie myle to na vMax masz 5k, w baku wir, spalanie na granicy 14,5L jak maszerujesz od 180 - vMax.

_________________
Mazda 6 Kombi 2016 GJ, manual, SKYACTIV-D 150 i-ELOOP
Mazda 6 Kombi 2017 GL, manual, SKYACTIV-G 165


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 15:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 671
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
3000(6bieg)- 160 km/h
3500(6bieg) - 190
5500 (5bieg) - 248 km/h :wink:

-- Dodano: 22 sierpnia 2018, o 16:55 --

adas13 przy vMax - 29,5 l / 100km :hihi:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 16:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1186
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Mój automat na 6 biegu przy 3000 obr wyciska 145 dżipiesowe


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 17:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 671
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Opony letnie 19"
3000 (6 bieg) - 160 licznikowe (gps 155)
Opony zimowe 17"
3000 (6bieg ) - 160 (153)
Spalanie ciut powyżej 9/ 100
Wracając do tematu to przez 105 tyś zużyte na dolewki 1,8 l oleju 5w30 (mazdowskiego ) , tak naprawdę to nie wiem od czego to zależy bo styl jazdy mam różny , potrafię jechać 600 km z prędkością 100km/ h ale i ten dystans pokonać w 4,5 h z tankowaniem :wink: . Jedno co zauważyłem , to olej zaczyna znikać tak gdzieś po 15 tyś od wymiany , tak wymieniam co 20 tyś i jest to mój świadomy wybór ponieważ auto jest praktycznie używane na autostradzie.

-- Dodano: 22 sierpnia 2018, o 18:27 --

Smook czyli jednak rozmiar ma znaczenie :hihi:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 18:47 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
To wiele tłumaczy. U mnie spalanie występuje głownie w trasie. Skrzynia w 165 konnej M3 jest jednak tak zestopniowana, że przy 300 obr jedzie zaledwie 124 km/h. Na autostradzie obroty bliżej 3500 - 150 km/h to i olej lekko znika. Wydech po trasie, co ważne czysty jak łza.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.