Teraz jest Pt, 24 mar 2017, 03:08

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 2 paź 2014, 12:01 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 27.07.2013
Posty: 859
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Dzieki, oby sie okazalo ze to pierdola tego typu powoduje ten irytujacy pisk :wink:

_________________
„Everyday is a school day”


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 paź 2014, 15:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2784
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
:)

... a może ten pisk to "akustyczny czujnik zużycia klocków hamulcowych" co?

;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 paź 2014, 16:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 27.07.2013
Posty: 859
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
robie duzo mil ale zeby od kwietnia mialy sie tylne klocki skonczyc :idea:

_________________
„Everyday is a school day”


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 paź 2014, 17:00 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 46
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Ja mialem ostatnio zapieczony dolny ślizgzacisku z przodu po obu stronach, efektem tego zostaly zjechane wewnetrzne kolocki na obu kołach a zewnetrzne jak nowe. I też pod koniec przed wymianą coś skrzypiało .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 paź 2014, 00:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1935
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Millerek ale z tyłu chyba nie ma blaszek, tylko z przodu są...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 paź 2014, 07:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2784
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Zależy od producenta, w jednych są, a w drugich brak. Z przodu są ale nie muszą być ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 paź 2014, 09:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1935
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ok dzieki za info, bo właśnie u mnie z tyłu nie było...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 paź 2014, 10:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 27.07.2013
Posty: 859
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Wlasnie wrocilem z mazdy, niestety dzisiaj nie mogli nic zrobic ze wzgledu na czas i musze tam wrocic w poniedzialek, werdykt: zapieczony zacisk zniczyl klocek, ktory bedzie wymieniony, zacisk moze wystarczy przeczyscic, tarcza wyglada dobrze wiec moze nie bedzie az tak zle, okaze sie w poniedzialek, przynajmniej maja potrzebne czesci co nie jest az tak oczywiste w tym kraju :)

_________________
„Everyday is a school day”


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 paź 2014, 13:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1935
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
U mnie tez jest mały problem z zaciskiem (chyba) tylne prawe koło lekko hamuje, ale żądnych dźwięków nie ma z tego koła. Wydaje mi się, że zacisk nie odbija do końca.
I teraz moje pytanie: czy wystarczy przeczyścić, czy są może jakieś zestawy naprawcze z gumkami i sprężynkami, itp.?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 paź 2014, 19:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 27.07.2013
Posty: 859
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Szybkie uzupelnienie po wczorajszej wizycie w ASO: zapieczony zacisk zostal przeczyszczony i nasmarowany, klocek byl ponoc mocno zjechany wiec zostal wymieniony (w tej sytuacji drugi tylni rowniez), tarcza jest w stanie dobrym wiec zostala, koszt tej uslugi to 159 funi.

_________________
„Everyday is a school day”


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 paź 2014, 21:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1935
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
To nie źle Cię skasowali, <zgłupiał> <o0> do takich spraw nie opłaca się jeździć do ASO. W każdym warsztacie by to zrobili i pewnie nie więcej niż 50 GBP byś zapłacił...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 paź 2014, 21:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 27.07.2013
Posty: 859
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
KOVAL napisał(a):
pewnie nie więcej niż 50 GBP byś zapłacił

bez przesady :) to nie PL a pamietaj ze dostalem nowe klocki :lol: a tak na powaznie, zajelo im to prawie 2 godziny bo jeszcze sprawdzili i wyregulowali inne rzeczy jak skrzynie biegow bo lekko haczyla na jedynce i dwojce i reczny co by sie lekko zaciagal, ponoc podlaczyli tez pod kompa. Ja wiem ze dla nich to wszystko jest banalne ale ja nie mam z tym problemu.
Tyle moich wpisow w dziale GH, mam nadzieje ze sporo wody w Wisle uplynie zanim sie tutaj znow pojawie :wink:

_________________
„Everyday is a school day”


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 paź 2014, 22:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1935
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
verva99 napisał(a):
bez przesady to nie PL

Spoko, Twoja kasa :wink:
Ja tam wolał bym mieć tą 100 w kieszeni :wink:

UP:
Nie doczytałem do końca, że jeszcze inne rzeczy Ci sprawdzali :rozejm:
To spoko, napisz coś w dziale o skrzyni biegów czy coś się poprawiło teraz?
Pozdrooo
:piatka:

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 8 paź 2014, 09:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1956
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
verva99 napisał(a):
koszt tej uslugi to 159 funi.

nie jest zle za taki zakres prac. Mnie wczoraj za 30 min sprawdzania uszczelek w drzwiach skasowali 45 funa :/

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 08:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Panowie, a ja mam trochę inny problem, otóż jestem świeżo po wymianie klocków i tarcz z tyłu. Wszystko było przeczyszczone, klocki można wkładać i wyciągać ręcznie, beż żadnych oporów, dodatkowo w prawym tylnym kole, wymiana gumek na tłoczku i przeczyszczenie samego tłoczka, wszystko niby ok, hamuje tak jak poprzednio, ale jak się spojrzy na tarczę, to klocek hamuje tylko połową tarczy.
Na początku myślałem, że musi się lekko dotrzeć, ale zrobiłem już 3000 km i cały czas tylko połowa tarczy się ładnie świeci (górna połowa tarczy).
Klocki oryginalne Mazdy, tarcze o ile pamiętam Ferodo.

Macie jakiś pomysł ?

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 08:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2784
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Źle włożone/osadzone klocki w jarzmie, ewentualnie nie pamiętam czy jest różnica między wewnętrznym a zewnętrznym klockiem, lub źle dolozone blaszki termiczne lub blaszki w jarzmie .
Rozebrać i jeszcze raz zobaczyć i złożyć.


Ostatnio edytowano Pn, 27 paź 2014, 13:57 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 08:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
ok, no to spróbuje je przełożyć jeszcze raz i zobaczyć.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 09:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2784
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Bo który klocek tak źle leży?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 13:55 
Amator
Offline
Od: 12.09.2013
Posty: 61
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: łódzki
Miałem tak ostatnio przy wymianie klocków w samochodzie innej marki. Przyczyną było niezbyt dokładne oczyszczenie powierzchni zacisku stycznej z zewnętrznym klockiem(chodzi o tą "łapę" która naciska zewnętrzny klocek).
Najpierw oczyściłem tą powierzchnię szczotką drucianą i efekt był taki że klocek hamował tylko po brzegach tarczy. Za drugim razem do wyczyszczenia powierzchni użyłem pilnika, oczywiście tylko delikatnie aby nie zrysować metalu a jedynie zeskrobać brud i rdzę .

_________________
http://reverseengineering.road2.me/
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 14:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2784
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Jeśli mowa o wewnętrznym klocku to tloczek jest źle ustawiony względem klocka a dokładnie do tych dwóch cycków na klocku.

Jeśli natomiast mowa o zewnętrznych klockach to tak jak wyżej napisałem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 gru 2014, 20:42 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.02.2014
Posty: 86
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
Powiedzcie mi jaki jest koszt przednich tarcz ori
Mam wrażenie że wydatek przede mną, przy hamowaniu zacząłem odczuwać lekkie bicie na kierownicy a do tego przypałętał się pisk od klocków :pech:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 kwi 2015, 17:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1935
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Podepnę sie pod ten temat, żeby nie zakładać nowego.
Po wymianie tarcz i klocków z przodu mam mały problem.
Przy hamowaniu ale już przed samym zatrzymaniem się, piszczy mi z prawej strony. Piszczenie występuje tylko jak hamuje i skręcę koła w lewo. W innych przypadkach nic nie piszczy.
Co to może być?
Coś złe założyli?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 kwi 2015, 18:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2919
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Ja bym sprawdził klocki w prawym zacisku. Przede wszystkim czy są blaszki w jarzmie oraz czy któryś klocek nie ma za ciasno (przez brud, rdzę).

klepnięte z es trzy...

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 kwi 2015, 19:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1935
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ok dzieki, sprawdzę to. Byłem przy wymianie i czyszczone było dobrze. Jutro bede działał.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 maja 2015, 20:35 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 207
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Witam.
Jakis czas temu miałem problem z tylnim lewym zaciskiem a mianowicie ręczny był za mocno podkręcony i nie odbijał jak należy, tłoczek cieżko sie wkręcał przy wymianie klocków, był troche pordzewiały co skutkowało grzaniem sie owej tarczy bardziej niz po przeciwnej stronie(zaznaczę ze tłoczek bardzo cieżko sie wkręcał w tym zacisku nie jak ten po prawej stronie)Wiec pojechałem z tym zrobic i problem zniknął. Wszystko zostało oczyszczone klocki zmienione. Do ostatniego czasu gdyz znowu zauważyłem ten problem tarcza grzeje sie bardziej czasem popiskuje. Wiec znowu pojechałem i wymieniłem cały zacisk na nowy. I powiem tak problem ten sam ta sama tarcza sie grzeje. Wszystko wyglada ok czyste prowadnice sa ok nawet wymieniliśmy płyn i odpowietrzylismy cały układ. Czy macie jakies pomysły ? Mam nadzieje ze sensownie to opisałem. Prosze o jakies porady bo spac nie moge
Moze powinienem przewód wymienic skoro zacisk nowy? Moze gdzies ten przewód sie zagiął tam pod karoseria i uszkodził i słabo przepuszcza?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 2 maja 2015, 21:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2451
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
S linkę ktoś sprawdził czy wymienił zacisk w ciemno?

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 maja 2015, 21:34 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 207
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Hej dzieki za odp:)
Cos tam mówił jak odpowietrzali ze słabo płyn leciał ale pewnie nie wziął tego pod uwagę tylko wymienił zacisk. Podejrzewam ze tam bedzie problem obyłoby sie bez kupowania zacisku pewnie. Zły jestem z tego powodu.
A czy mógłbyś prosze przesłać jakas fotkę jak ta linka wyglada?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 maja 2015, 11:29 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 207
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Witam ponownie.
Wlasnie jestem po wymianie przewodu elastycznego i problem nie zniknął ale co chce powiedzieć ze ręczny puszcza ładnie wszystko chodzi super ale jak odkręcił stary przewód to płyn z głównego przewodu kapał. Nie wiem jak powinno byc powinien sie lać?jak odpowietrzylismy to wyglądało wszystko ok płyn sie przelewał z odpowietrznika bez ciśnięcia na pedał jeszcze wiec juz nie mam pojęcia co jest granea moze wina jest w klockach? choć klocki nie maja jeszcze roku sa ładne grube jeszcze. A moze przeciwny zacisk nie pracuje jak należy? moze wina tkwi w głównym przewodzie? Prosze o jakies porady moze ktoś miał taki problem. Dzieki pozdrawiam.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 maja 2015, 11:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 831
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Millerek napisał(a):

Drugi zaworek ten mniejszy biało zielony między pompa Vacuum a górną obudową filtra powietrza jest jednocześnie zasileniem w powietrze pompy Vacuum ale również zaworkiem jednokierunkowym i hehe.. zaworem bezpieczeństwa, po to by pompa Vacuum nie wessala się sama w siebie.
Upraszczając to ten ów zaworek przepuszczajac powietrze jednocześnie reguluje siłę podciśnienia dla serwa i tym samym siły używanej do wcisniecia pedału.


Hej, czy te zaworki można jakoś umyć/wyczyścić? Dopadł mnie ten sam problem, twardy pedał i brak hamowania :mad:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 maja 2015, 23:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2784
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
A jakie masz podciśnienie na przewodzie (ten grubszy z większym zaworem jednokierunkowym) tym od serwa?

Ps, nie pytaj bo nie pamiętam :)... muszę sprawdzić. A te zaworki możesz wypłukać w tym czym czyścisz przepływkę ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.