Teraz jest N, 9 maja 2021, 11:53

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 252 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 29 gru 2017, 18:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6556
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czemu ta tarcza że zdjęcia, jest fioletowa? :-o

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 gru 2017, 19:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2083
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Bo jest przegrzana. Jak rozumiem był tam zapieczony zacisk.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 gru 2017, 21:19 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Ja u siebie miałem przykręconą tarcze na dwie śruby.
Tych śrub nie ma zamienników więc tylko ASO są dostępne i tylko w opakowaniach po 10szt.
Można jeździć z tym bez problemu ponieważ tarczę dociska felga, poprzez śruby na piaście.
Koniecznie tam zadzwoń i zwróć uwagę na to jaki to warsztat i zrób odpowiednią opinie. Chodzi tylko o to żeby inni uważali na tego mechanika.
Ponieważ jak by było ślisko, i byś trochę szybciej jechał i tylko jedne koło zahamowało to mogłoby nawet Cię zarzucić.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 gru 2017, 12:53 
Amator
Offline
Od: 04.11.2017
Posty: 85
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Co do koloru tarczy - tak, był zablokowany zacisk i tarcza się zagrzała.

Co do serwisu to już ich opi... zwróciłem uwagę.

Może opowiem wam całą historię...
Jest to serwis "IVO Opony Express" we Wrocławiu, który specjalizuje się w oponach ale ma w swojej ofercie również mechanikę pojazdową (układy hamulcowe, zbieżność itp...).
Pojechałem do nich ponieważ kupiłem w necie nowy zestaw kół na zime (felga+opona) i w jedym kole schodziło mi powietrze a IVO to serwis, który kooperuje ze sprzedawcą kół i mieli naprawić usterkę w ramach gwarancji. Przy okazji poprosiłem ich żeby zweryfikowali mi tylni zacisk. Gość powiedził ze jest do regeneracji bo cieżko chodzi tłoczek ale na tą chwile nie mają zestawu do regeneracji pod to auto i musiał bym parę godzin poczekać.
Wiedząc że to bardziej oponiarze niż mechanicy pomyślałem że pojade z tym do mechanika, którego znam bo jeżdzę do niego czasmi drugim autem. Poprosiłem o złożenie tego tak jak było, zapłaciłem tylko za diagnozę. Wyjechałem od nich, po 500 metrach poczułem że gdy wciskam sprzegło przed światłami auto zwalnia mi tak jakbym lekko hamował!
Dojechałem do świateł, awaryjne i wyszedłem zobaczyć tylne prawe koło - oczywiście było gorące i to mocno. Zjechałem na bok i zadzwoniłem do nich - po tym jak "podzieliłem się opinią na ich temat" - powiedziałem im żeby już zamawiali mi nowy cały zacisk, a ja jakoś się do nich doczłapie.
Gdy dojechałem do nich hamulce były już mocno nagrzane, 3 miesięczne klocki poszły w kosz, musiałem kupić nowe...

takze dali dupy dwa razy:
- po diagnozie mogli sprawdzić czy koło się nie blokuje - auto było podniesione, wystarczyło 3 sekudny żeby sprawdzić i powiedzieć " koło teraz się całkiem zblokowało, pan już tym nie pojedzie bo spalą się hamulce...", zrozumiałbym to bo sam im kazałem w tym grzebać żeby sprawdzić co jest nie tak
- i to że puścili mnie na koniec z zapowietrzonymi hamulcami

ale ja również nie jestem bez winy i biję się pierś:
- mogłem wcześniej jechać do swojego mechanika na wymianę zacisku
- wiedząc ze to bardziej oponiarze mogłem nic im nie wspominać o hamulcu...

jakby tego jeszcze mało, zacisk, który kosztuje 350-400 zł kosztował mnie 650 zł, a cała impreza 1000 zł i kupe stresu , ale zaoszczędziłem 50 zł na wymianie wentyla w kole ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 12:53 
Świeżak
Offline
Od: 09.04.2016
Posty: 31
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
A co może mieć winę jak po mrozie małym -2 nawet ręczny puszcza i trzyma ale sama dźwignia chodzi bez oporu i nie słychać jak skacze z ząbka na ząbek?
Linka hamulcowa? zaciski niby mechanik zobaczył i były ok.Jak linka to jaki koszt i jakiej firmy brać? czy trzeba zmieniać obie czy tylko jedną?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 13:00 
Amator
Offline
Od: 04.11.2017
Posty: 85
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Jak nie słychac "jak skacze z zabka na zabek" to chyba sam mechanizm zapadkowy w drążku recznego. ja bym od tego zaczał szukać w takiej sytuacji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 13:08 
Świeżak
Offline
Od: 09.04.2016
Posty: 31
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Tzn jak już temperatura wzrośnie to zaciąganie ręcznego wygląda jak powinno, ale zanim się to stanie to ręczny chodzi jak by bez oporu w góre i dół-nie blokuje zacisków na tyle żeby to wyczuć (tarcze nie są gorące itp).
Mechanizm zapadkowy ?-masz na myśli cięgno?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 sty 2018, 12:12 
Amator
Offline
Od: 04.11.2017
Posty: 85
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Sorry, źle zrozumiałem pierwszy opis, zmylił mnie brak dźwięku "skakania z zabka na zabek".

Napisałes "jak temperatura wzrośnie" problem znika - masz na myśli jak opalisz auto i troche pochodzi?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 sty 2018, 09:13 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Możliwe że w pancerzu linki masz jakieś uszkodzenie i jak woda się tam dostanie i zamarznie, lub jak po prostu jest zimno to się tam blokuje. I dlatego kół Ci nie blokuje.
Można wymienić jedną linkę bo są osobne. Oczywiście jeśli druga będzie sprawna.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 18:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
Witam,
Odświeżę troszeczkę temat, może ktoś pomoże.
Mianowicie zapiekło mi się tylne prawe koło, diagnoza- pęknięty gumowy kołnierz na tłoczku.
Zestaw naprawczy, wymiana, odpowietrzenie, oczywiście z wymianą klocków na nowe, bo tarcze w dobrym stanie. I tu pojawia się problem, bo mam wrażenie, że samochód gorzej hamuje, pedał jest jakby miękki. Podczas prób hamowania, jade około setki, wciakam hamulec, samochód staję w miejscu... Ponawiam próbę po kilku kiometrach, hamuje a tu samochód zwalnia, ale do awaryjnego hamowania dużo brakuje....
Sprawdziłem wszystkie hamulce, poczyscilem, przesmarowalem prowadnice, żadne koło nie blokuje, układ odpowietrzony, a efekt ciągle taki sam...raz hamuje raz nie...
Proszę Was o pomoc bo już nie wiem co z tym zrobić.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 18:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2132
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Jeszcze raz do odpowietrzenia, ewidentnie zostało to słabo zrobione. Poszukaj firmy która ma maszynę i podciśnieniowo odpowietrzają układ to jest najefektywniejsza metoda. Ewentualnie możesz wymienić płyn hamulcowy w całym układzie, może już jest stary i ma w sobie sporo wody.

_________________


RAMKI 3D >mazda6forum.pl< - zapisy
KOSZULKI >mazda6forum.pl< - zapisy



 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 19:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
I problem w tym, że odpowietrzalem dwa razy, a za drugim to już starałem się zarobić to bardzo dokładnie, przelałem chyba z litr plunu hamulcowego.
Ale może masz rację, lepiej poszukać firmy która zrobi to na maszynie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 20:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2132
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
To też tylko strzał, mogę się mylić, ale miękki pedał hamulca to zazwyczaj problem z odpowietrzeniem.

_________________


RAMKI 3D >mazda6forum.pl< - zapisy
KOSZULKI >mazda6forum.pl< - zapisy



 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 wrz 2018, 12:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.09.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Witam. Mam problem z przednia tarcza (strona pasazera) - krzywi sie. Poprzedni komplet (Pagid - tarcze + klocki) wytrzymal okolo 4 tys mil. Kolejny komplet - ta sama sytuacja - tarcza wygieta od strony pasazera.
Zanim ponownie wydam kase musze usunac problem. Tu zwracam sie z prosba o pomoc.
Jakie moga byc tego przyczyny ???


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 29 wrz 2018, 12:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2132
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Przegrzanie albo zużyte łożysko albo krzywe piasty.


Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________


RAMKI 3D >mazda6forum.pl< - zapisy
KOSZULKI >mazda6forum.pl< - zapisy



 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 wrz 2018, 15:16 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Lub krzywe piasty. Sprawdz sobie bicie na piascie.

-- Dodano: 29 września 2018, o 16:15 --

Moze byc tak ze blaszki na ktorych pracuje klocek sa juz do wyrzucenia, dlatego tez szybciej zuzywaja sie tarcze bo klocki sie blokuja. Co moze powodowac szybsze zuzywanie lozyska.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 lut 2019, 18:10 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 117
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Panowie i ewentualne Panie ;) dałem samochód do standardowych oględzin, żeby być pewnym tego na czym jadę i się okazało, że klocki przednie są grubości 2-3 mm. Problem polega na tym, że jutro wyjeżdżam w trasę Poznań - Kraków - Poznań, całe szczęście 95% całej trasy, to drogi szybkiego ruchu, albo autostrady. Czy taka grubość okładzin wytrzyma ten dystans? (około 1000 km)
Na upartego mógłbym w ogóle nie używać hamulców na autostradach :) ale wiadomo, „nagłe przypadki”. Jest ktoś wstanie określić na jaki dystans taka grubość wystarcza? Oczywiście zaraz po powrocie wymiana całego zestawu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 22 lut 2019, 18:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2132
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Spokojnie obejdziesz nawet dwa razy ;)

Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________


RAMKI 3D >mazda6forum.pl< - zapisy
KOSZULKI >mazda6forum.pl< - zapisy



 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 23 lut 2019, 18:56 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 509
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Wystarczy przy normalnej jeździe, ale parę hamowań 180-0km/h i bedzie po klockach

_________________
pomoc w stage1 / dpf / egr
<pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 kwi 2019, 10:52 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.09.2014
Posty: 55
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam Panowie i Panie

mam taki problem z jednym zaciskiem (Prawy) Tylnym,
otoz jest tak ze ten Zacisk jakby trzymal Kolo i obraca sie definitywnie ciezej niz Lewe.

Niby wszystko chodzi tak jak ma, wszystko nasmarowane nic nie zapieczone :idea:
rozebralem ten Zacisk jeszcze raz, wszystko znowu wyczyscilem na nowo nasmarowalem i przy
wkladaniu tych Bolcow (czy jak sie one nazywaja) zauwazylem ze ten gorny (ten z Gumka)
jak wchodzi w Zacisk to go mocno odbija (znaczy wraca).
I przy przykreceniu tych oto Bolcow do Zacisku wydaje mi sie ze przez to ze ten Bolec tak wraca
dociska poprostu Klocek do Traczy.

Potem sciagnolem ta gumke z tego Bolca i zlozylem to wszystko, no i Kolo obraca sie rownie Lekko jak i drugie.
Wszystko hamuje jak powinno.
Po co jest wogle ta gumka i czy mozna bez niej jezdzic ?
a moze Zacisk jest do wymiany, moze mial jz ktos takie problemy i wie o co w tym
wszystkim biega.

Dzieki wielkie za Odpowiedzi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 08:51 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 299
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Częsty przypadek. Wymieć te elementy. Znajdziesz to w zestawie naprawczym zacisku lub zestawie montażowym zacisku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 12:51 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6556
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Na jednej prowadnicy zacisku, tej z gumką, użyłeś za dużo smaru.
Podczas wkładania działa jak zatkana strzykawka, odbija, to źle, objawy jak opisałeś, zacisk sam zaciska tarczę.

Użyj mniej smaru, na tyle aby prowadnice z gumką dało się wcisnąć do końca, tak aby nie odbijała.

Gumka jest potrzebna, bez niej z czasem jazmo może pukać, stukać, może mieć luz który będzie słyszalny na nierównościach bądź podczas hamowania, możesz wtedy doszukiwać się następnej usterki.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 15:52 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.09.2014
Posty: 55
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dzieki za odpowiedzi
zamowilem juz nowe prowadnice na obie strony,
jak tylko dostane to zabieram sie za wymiane i tym razem mniej smaru :wink:
jak to mowia mniej jest niekiedy wiecej :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 16:25 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 299
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Na wielu szkoleniach powtarza się, że prowadnice powinny pracować na sucho, nie zaszkodzi jednak mgiełka smaru ceramicznego, z podkreśleniem na mgiełkę ;) W tym przypadku zdecydowanie lepiej za mało niż za dużo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 08:09 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 146
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: łódzki
Ja mam inny problem z tylnym prawym zaciskiem, a mianowicie chodzi o to, że jestem świeżo po wymianie tarcz i klocków p+t i z tej prawej strony widzę, że słabiej zaciska w porównaniu do lewej strony. Jak ruszam zaciskiem (bez zaciągniętego recznego) od klocka do klocka to z prawej strony mam większy luz niż z lewej. Czy ktoś miał kiedyś taki przypadek?? Dodam, że na SKP wyszło, że prawe tylne koło słabiej hamuje... zacisk po regeneracji, bloczek chodzi luźniej niż w lewym kole...

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 maja 2019, 20:36 
Amator
Offline
Od: 04.11.2017
Posty: 85
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
kaciekptbz tego co wiem to tam jest regulator który sam ustawi odpowiedni dystans miedzy klockiem a tarcza, trzeba wcisnac hamulec i kilka razy zaciagnac reczny, autoregulator powinien zredukować różnice. no chyba ze w czasie regeneracji cos poszlo nie tak...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 18 maja 2019, 06:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1820
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
kaciekptb tylne tłoczki są chyba wkręcane. Czy przy zmianie klocków wkręciłeś tylne tłoczki na obu zaciskach do tego samego poziomu?
Ile czasu minęło od wymiany klocków?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 maja 2019, 06:46 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 146
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: łódzki
Wkręcanie, oba były do końca po prawej i lewej stronie do nowych tarcz i klocków... na chwilę obecną wymieniłem przewód elastyczny i jak by lepiej ale nie sprawdzałem tego jeszcze na SKP.

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 cze 2019, 11:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 1777
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam panowie
I mnie dopadł temat z hamulcami :/ .
Jechałem na wakacje, po dotarciu na miejsce zauważyłem ze strasznie zabrudzone jest koło tylne pyłem od klocków. Gdzie z tylu praktycznie koła nigdy nie były brudne. Dotknąłem koła było strasznie ciepłe. O wiele cieplejsze od lewego. Dzisiaj rozkręcałem i ręczny chodzi bez problemu. Psikam go smarem co wymiana kół letnie/zimowe. Prowadnice Ok tez smaruje smarem ate co zamiana kół. Klocki i tarcze maja niecałe 20tys km, klocek zewnętrzny jest o wiele bardziej z użyty jak ten wewnętrzny ;(. Zdjąłem zacisk i specjalnym kluczem do tłoczków zaczem kręcić, ale cholernie ciężko szło masakra. Trochę rozruszałem, sprawdziłem gumkę i jest Ok ale może jest jakaś rdza w srodku albo co. Pytanie co teraz regenerować ?? Kupić nowe zamienniki ??sam raczej nie dał bym rady je zregenerować, nie mam nawet imadła ;(. A myślałem o tym, bym sobie zaoszczędził ;). Myślałem też kupić zregenerowane zaciski od mazdy Mps i założyć narazie tylko na tył, żeby rozłożyć koszty. Tu mam tez pytanie czy koła 16” wejdą na zacisski tylne od Mps a??? Bo na przod to wiem ze nie, trzeba minimum 17”.

-- Dodano: 24 czerwca 2019, o 12:53 --

Witam
Trochę podzwoniłam i się poinformowałem a wiec firma tu we Włoszech zrobi je w jeden dzień a cena to 72.40e za jedna czyli 150e za dwie zregenerowane dużo ?? Cena dobrego zamiennika 100euro wiec chyba płaca się regenerować ...

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 185.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 cze 2019, 11:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 253
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Regeneruj byleby to dobrze zrobili


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 252 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.