Teraz jest N, 9 maja 2021, 11:57

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 252 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 13 lut 2021, 16:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 253
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Lucasbadboy osłony nie trzeba wywalać wystarczy ją odgiąć troszkę do tyłu lub ściąć sam rant. Nowa tarcza z tyłu ma 314mm a seria 280mm


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 lut 2021, 20:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 327
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Lucasbadboy z tymi osłonami to wiem że muszę je albo wywalić albo odgiąć ;-)
Co do samych tarcz standard ma 280mm a MPS 300mm. Prawda jest taka, że powierzchnia cierna klocka nie różni się tak jak jest to na przodzie. Różnica w hamowaniu nie będzie wyczuwalna, aczkolwiek jeżeli uda się rozwiązać problem z tylnymi to nie będzie mnie przerażał dwukrotnie większy koszt zakupu tarcz i klocków :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2021, 16:45 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 47
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
fabek napisał(a):
Wszystko zależy od tego jak mocno zapieczone są prowadnice. W innym aucie kiedyś musiałem grzać acetylenem żeby puściło. Przyda się też zestaw do wkręcania tłoczka. A tak filozofii nie ma.


Tu się potwierdziły Twoje słowa. Z lewej strony górna prowadnica w końcu ustąpiła a dolną ukręciłem i skończyło się na wymianie jarzma. Z prawej też stały, ale puściły po długich "negocjacjach". Wewnętrzne klocki zużyte (wytarte po skosie) zewnetrzne prawie całe (nie hamowały). Po obu stronach nowe prowadnice, osłony i klocki. Wszystko wyczyszczone i posmarowane, a mimo to widzę, że klocki hamują jakby tylko przy zewnętrznej krawędzi tarczy (tam widać, że jest czysta). Wszystko złożyłem jak trzeba i widać, że tył hamuje, ale chyba nie do końca jak trzeba. Przejechane do tej pory ok. 200 km. Jakieś pomysły?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2021, 17:55 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 146
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: łódzki
Ja też dużo przeszedłem z tylni zaciskami, jak nie lewy to prawy. Nowe prowadnice, smarowanie działało ale na krótko.
Jeżeli nie zmieniałeś tarcz a dałeś nowe klocki to 200km to trochę za mało żeby się dotarły, zwłaszcza na tyle. Tak myślę.
U mnie skończyło się na wymianie zacisków z jażmami.

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2021, 22:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 1777
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Kaciekptb jakie zaciski założyłeś ?? Regenerowane czy jakieś nie oryginalne ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 185.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lut 2021, 10:48 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 146
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: łódzki
Lucasbadboy zamienniki z alledrogo za ok 450zl kpl.

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 lut 2021, 18:00 
Amator
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 98
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
U mnie też występuje problem z tylnymi zaciskami. W sumie to dwa problemy. Z jednym borykam się już prawie dwa lata... Pierwszy to nierówne zdzieranie klocka. Wymieniane 3 pary klocków, prowadnice, gumki, smarowane jak trzeba, nawet nowe jarzmo wleciało. Jak źle zdzierało tak zdziera nadal. Skończy sie wymianą całego kompletu (tarcze, klocki, jarzma, zaciski). Drugi problem to nie odbijający ręczny w prawym zacisku. Dobrze ze jest dobry dostęp przez felgę do dźwigni. Jak czuję że zablokowany to w rękę długi śrubokręt i młotek i problem rozwiązany. Bede kupował ori zaciski używane i sobie zregeneruje w pracy bo mam taka możliwość


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 mar 2021, 09:57 
Amator
Offline
Od: 04.11.2017
Posty: 85
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
ziomecor72 myślę że regeneracja ori to najlepsza opcja. Mozesz też zamówić zregenerowane jesli nie chcesz się męczyć, ja zamówiłem TRW BHZ600E prze iParts. Po wymianie odsyłasz im stary (tylko ori) i dostaje zwrot kaucji. całkowity koszt za sztuke to 400 zł (tył)

Zanim kupiłem TRW, chciałem zaaoszczędzić i kupiłem zacisk NTY na allegro za 250 zł, ale wytrzymal tylko dwa tygodnie. Ten z TRW działa już puki co 3 lata


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 mar 2021, 09:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 1777
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
2 tyg ?? To co tam nie wytrzymało ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 185.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 mar 2021, 13:04 
Amator
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 98
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Akurat regeneracja wyjdzie mnie dużo mniej niż 400 złotych. Do mnie na reklamacje przychodzą zaciski co są nowe i nie sprawne. Więc dwa tygodnie to dobry wynik :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 mar 2021, 14:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
9 marca 2021, o 09:58 Lucasbadboy napisał(a):
2 tyg ?? To co tam nie wytrzymało ??

parę lat temu, jak miałem kiedyś Mondeo to tez kupiłem zacisk hamulcowy NTY. Po założeniu od razu przeciekał płyn z tłoczka.
Po rozebraniu okazało się że tłoczek był tak zaorany że płyn przeciekał przez uszczelnienie.
Po tym incydencie wyleczyłem się z firmy NTY.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 mar 2021, 18:29 
Amator
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 98
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
mirpo tak to jest z chińczykami. Czasami jest tak że przecieka bo gówniane uszczelki dają. Albo chińczyk źle złoży i zabezpieczenie mechanizmu się wypnie przy pierwszym użyciu ręcznego. Dlatego tylko regeneracja ori.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 252 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.