Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:45

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 28 cze 2015, 10:33 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Witam,pomozcie bo mam juz tego dosc,taki super wozek a piszczy jak stare mondeo :mad: ,piszczy mi podczas jazdy hamulec z tylu prawy,pisk jest o tyle dziwny ze piczy tak pisk pisk pisk a nie ciagle pisssssssskkkkkk :) ,jak przyspieszam to pisk tez jest coraz szybciej,jak lekko zaciagne reczny nawet nie na 1 zabek to cisza i tak samo jest z noznym,bylem w servisie i powiedzieli ze tarcza jest skorodowana i dlatego piszczy,ale dlaczego piszczy tak co chwile a nie caly czas,rozebralem hamulec i klocek jest nowy i faktycznie tarcza jest troche skorodowana ale nie az tak mocno,wyczyscilem wszystko i nasmarowalem odpowiednimi smarami,cieszylem sie z ciszy dwa dni i dzis znowu,no normalnie krew mnie zalewa :mad: ,czy mozecie pomoc czy podpowiedziec jak to naprawic,pozdrawiam

-- Dodano: Cz, 25 cze 2015, 01:40 --

Ostatnio jak je rozbirealem to widzialem ze ten tloczek co piszczy jest bardziej wysuniety,czy to ze sa za blisko moze byc powodem tego piszczenia?[/quote] Wymiana tarcz i klockow zalatwila sprawe piszczenia,dzieki za pomoc,jest teraz nowy problem z tym gow.. opisze w nowym temacie


Ostatnio edytowano Śr, 9 wrz 2015, 19:04 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 wrz 2015, 17:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Kurcze, może się podepnę, bo dzisiaj usłyszałem popiskiwanie u siebie.

Mój pierwszy strzał to właśnie hamulce. Niestety ciężko stwierdzić z której strony to piszczenie dochodzi, ale piszczy jak właśnie hamulce podczas hamowania. Co ciekawe piszczenie jest takie miarowe regularne czyli zakładam, że popiskuje coś co się kręci. Kolejna rzecz którą sprawdziłem - piszczy jak się wolno toczę czyli poniżej 20 km/h, do tego mogę zrzucić na luz i dalej piszczy. Piski dochodzą ewidentnie gdzieś z zewnątrz. Moje typy to albo tarcza albo łożysko. Czy ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co sprawdzić i jak sprawdzić? Niestety nie piszczy zawsze, raczej sporadycznie i takie usterki są ciężkie do zdiagnozowania, jakby piszczało ciągle to łatwiej znaleźć...

Z góry dzięki za pomoc i sugestie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 9 wrz 2015, 19:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
U mnie piszczało bo prowadnice były zatarte i klocek się zablokował. Po nasmarowaniu prowadnic jak ręką odjął.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 9 wrz 2015, 19:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
A u mnie jak klocki firmował Bosh

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 wrz 2015, 19:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Ty lepiej powiedz co z tym? viewtopic.php?f=43&t=1971 bo to już mchem zarosło... :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 wrz 2015, 21:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Michał napisał(a):
U mnie piszczało bo prowadnice były zatarte i klocek się zablokował. Po nasmarowaniu prowadnic jak ręką odjął.


ha, no dokładnie prowadnice, jestem już po diagnostyce. Jadę na wymianę w przyszłym tygodniu, mechanik od razu wiedział czego szukać, mówił, że w tym modelu to standard.

:piatka:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 wrz 2015, 14:37 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Umnie problemem byly tarcze skorodowane,klocki byly nowe a tarcze stare skorodowane(nie mam pojecia dlaczego ktos tak to zrobil) i dlatego piszczalo,po wymianie i nasmarowaniu wszystkiego nic juz nie piszcze,robota z tylnimi hamulcami bezproblemowa mila i przyjemna :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.