Teraz jest So, 18 lis 2017, 20:26

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 484 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 25 sie 2016, 11:21 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 296
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
A co Panowie powiedzą o textar pro?

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sie 2016, 11:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 620
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
khad napisał(a):
ja jestem zadowolony, a jakie tarcze? Ogólnie to są twarde klocki, mało pylą (mam porównanie z TRW z tyłu).

Tarcze zostają ori ( o ile niemiec ich nie zmienił ).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sie 2016, 11:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1426
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
No też szukałem opinii i Ferodo Premier mnie przekonały. Ja jestem zadowolony z tych klocków, a widzę dużą różnicę w ilości pyłu między przodem (Ferodo + tarcze Zimmermann), a tyłem (TRW + tarcze Brembo) jak stosuję ADBL Vampire na felgi.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sie 2016, 11:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 620
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Przód zawsze o wiele bardzie pyli.
A jakie tarcze na tył? Klocki mam właśnie ferodo premier, założone jakieś 3tys km temu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sie 2016, 11:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1426
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
No właśnie o wiele bardziej pyli, ale nie u mnie <disco>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sie 2016, 12:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 620
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Chyba zostanę przy Textar, bo potrzebuję już na jutro i mam je pod ręką w Pruszkowie, a Pan od Ferodo z Błonia nie odbiera tel :(


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 3 wrz 2016, 15:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3390
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Ja polecam klocki Galfer Sport FDT 1055 (http://www.brakes.pl/product_info.php/k ... cc0ec91db5)

Polecono mi je do tarcz Zimmermann Sport, które użytkuję od ok. 60 tys. km. Z tarczami kupiłem Ferodo Premier, ale nie jest to klocek, który dobrze sprawdza się z nawiercanymi tarczami. Nie zbierał równo tarcz.

Kilka dni temu mierzyłem wszystkie tarcze czujnikiem zegarowym ze względu na bicie na pedale hamulca. Norma dla przodu to 0,05mm. U mnie jest:
lewa strona 0,025mm
prawa strona 0,01mm
Idealnie wręcz. Z przodu skończyło się na udrożnieniu otworów w tarczach, czyszczeniu zacisków, wymianie zestawu mocującego klocki, wymianie klocków na wspomniane Galfer i nasmarowaniu wszystkiego. Po dotarciu stwierdzam, że klocki Galfer poprawiły siłę hamowania i wyrównały już tarcze po poprzednich klockach (tak jak obiecywał sprzedawca z brakes.pl). Niestety bardziej pylą, ale dla mnie nie jest to problem.

Wracając jednak do bicia to u mnie winnymi okazały się tarcze z tyłu. Norma bicia dla tyłu to 0,14mm. U mnie jest:
lewa strona 0,125mm
prawa strona 0,07mm
Niby wartości się mieszczą, ale sprzedawca z brakes.pl poleca trzymać się wartości maks. 0,05mm także dla tylnej osi. W związku z czym zamówiłem już nowe tarcze Zimmermann. Klocki już mam i w przyszłym tygodniu będę wszystko montował. W mojej Maździe tarcze z tyłu nie są przykręcane, ale w piastach są otwory na śruby. W nowych tarczach też będą także zamierzam je przykręcić. Śruby już mam z ASO.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 wrz 2016, 12:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 622
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Osobiście po 2 latach użytkowania polecam ten zestaw
viewtopic.php?p=88995#p88995
Troszkę pyli ale poza tym wszystko super


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 wrz 2016, 20:06 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 315
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja mam od kupna mazdy (ok 2 lata) wymienione z przodu na ATE tarcze i klocki i wszystko dobrze śmiga <spoko>

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 163.000 km ON board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 wrz 2016, 18:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 622
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A ma może ktoś coś takiego i może coś o nich opowiedzieć
http://allegro.pl/tarcze-rotinger-gt-ma ... 12478.html


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 wrz 2016, 21:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1426
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Odradzam klocki TRW, pylą jak powalone.

Zrobiłem mały test z ADBL Vampire, najpierw wyczyściłem felgi ze wszystkich metalicznych zabrudzeń, potem jeździłem 10 dni bez mycia.

Z przodu Ferodo Premier, z tyłu TRW.

Przed myciem kolejna aplikacja ADBL Vampire na felgi (dla niewtajemniczonych - ten środek "krwawi" przy styczności z metalicznymi zabrudzeniami) - efekt? Felgi z przodu prawie "czyste", z tyłu całe felgi czerwone.. Wnioski wyciągnijcie sobie sami :parowka:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 wrz 2016, 22:08 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 464
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Nadchodzi czas na wymianę tarcz i klocków z przodu.
Czy stosował ktoś zestaw Textara?

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 30 wrz 2016, 11:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Ja latałem na textarach, i Michał też

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 wrz 2016, 16:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 464
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Zestaw tarcze i klocki? I jak opinia?
Zastanawialem sie czy warto doplacac do Zimmermann Sport?

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 1 paź 2016, 01:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5247
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Ja tylko klocki Textara, tarcze seryjne. Polecam, nie zauważyłem żadnych minusów.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 paź 2016, 07:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1109
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Ja tez smigalem na textarach i bylo ok.

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 paź 2016, 08:05 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 228
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Ja mam Textar na przodzie i spoko sa nie pylą nie piszczą ogolnie ok tarcze zimmermann


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 paź 2016, 21:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.04.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Obrazek

Nie ma jak EBC :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 paź 2016, 23:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1426
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
No i to jest dobrze zabezpieczona tarcza..


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 paź 2016, 15:57 
Wtajemniczony
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 203
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Bicker pojeździsz trochę i dopiero wtedy napisz opinie. Niestety EBC to nie jest zbyt dobry produkt o czym najwięcej wypowiadają się na forach racingowych.
Przypadek sprzed 2 tygodni - Civic Type R 2015, klocki EBC skończyły się po kilku okrążeniach na Track Dayu na Torze Poznań. Cena klocków to 900 zł, Ferodo DS o dwie stówki tańsze a bez porównania lepsze pod każdym względem... Generalnie EBC słynie z tego, że płacimy za niskiej jakości produkt tyle co za premium.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 paź 2016, 19:07 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 30.03.2013
Posty: 57
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Zgadzam się z Adamem1003 miałem EBC USR i klocki Red wytrzymały tylko 7k dynamicznej jazdy,popękały i pokrzywiły się.Gwarancji nie uznali przetoczyli je i dali klocki Green,przy pierwszym hamowaniu biły i nadały się tylko na złom.Jak ktoś jeździ normalnie to szkoda przepłacać za drogie badziewie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 lis 2016, 19:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Mi EBC USR i Green Stuff wytrzymał ponad 50k, a zestaw Zimmermann po 20 k napierdala kierownica! Dodam że na EBC jeździłem bardziej agresywnie. Następne hamulce beda z MPSa.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 gru 2016, 09:22 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 296
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Panowie,
Zbliża się u mnie wymiana tarcz i klocków z przodu. Z chęcią zalozylbym zaciski z mpsa, ale mam na zimę 16stki i taka wymianą zaciskow generowala by za duże koszty. Teraz pytanie, czy tarczę nawiercane, nacinane w jakimś większym stopniu poprawią seryjne hamulce w GH? Seria jest jaka jest i kazda zmiana będzie na plus.

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 gru 2016, 09:44 
Wtajemniczony
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 203
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Nacinane nie ale perforowane jak najbardziej, jest odczuwalna poprawa skuteczności ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 20 gru 2016, 10:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5247
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Wzor na sile hamowania to iloczyn F z hydrauliki x R ramie sily x wspolczynnik mi materialu ciernego klockow.
Amen. Nie ma rowkow, nie ma dziurek, nie ma nawet powierzchni ciernej.
Otwory mogą mieć wpływ na szybsze odprowadzenie ciepła przy większych tarczach.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 gru 2016, 10:46 
Wtajemniczony
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 203
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Otwory mają niewielki wpływ na odprowadzanie ciepła natomiast ogromny wpływ na wzrost tarcia ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 gru 2016, 13:52 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 296
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Znalazłem coś takiego,

http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarc ... 11687.html

Jakieś opinie? Jakie dobrać do tego klocki hamulcowe?

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 gru 2016, 14:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1426
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Mam takie, jestem zadowolony. Na razie żadnych problemów, mam porównanie z TRW, Brembo i Bosch i wszystko wypada tutaj na plus, są bardzo dobrze zabezpieczone przed korozją również, klocki Ferodo Premier mam do tego.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 gru 2016, 14:18 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 296
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Popraw mnie jeżeli źle rozumiem.
-Te tarcze i klocki co masz sprawują się lepiej niż zwykłe tarcze i klocki? Bo głównie na tym mi zależy.

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 gru 2016, 14:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1426
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
No tak, ponieważ, jak wyżej wspomniano - tarcze są nawiercane i bdb jakości, do t6ego klocki Ferodo Premier to sa klocki o bardziej sportowym charakterze niż "zwykłe" - są twardsze, o wiele mniej pylą niż inne klocki które miałem (robiłem testy z ABDL Vampire), na ten moment nic nie wskazuje na jakies dziwne czy nadmiarowe zużycie klocków także ja moge polecić.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 484 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.