Teraz jest N, 9 maja 2021, 11:26

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 672 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 30 mar 2021, 17:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 767
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
TRW.
Tyle mam do powiedzenia po roku. :wink:
Każdy ma swoje przemyślenia. :idea:

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 30 mar 2021, 18:03 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 509
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
a ja nie polecam tarcz i kloców trw. strasznie podrapało po 2 miesiącach.

_________________
pomoc w stage1 / dpf / egr
<pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 mar 2021, 18:22 
Amator
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 98
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
ramirez77 czy tarcze zimmerman się krzywią? Tego nie wiem, bo takich nie posiadam. Ale coś w tym może być, bo kiedyś kolega kupywal mi w hurtowni tarcze to sprzedawca też mu odradzał bo strasznie dużo mają reklamacji na nie z powodu właśnie krzywienia się. Kupilem wtedy Ate i klocki textara. Wszystko byłoby ok, tylko textary strasznie pylily. Obecnie mam na tarcze przód założone klocki ceramiczne quaro i jestem zadowolony. Na tył wjedzie zestaw quaro również z ceramicznymi klockami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 mar 2021, 18:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 253
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ramirez77 Jeżdżę na Zimmermanach z Ferodo premier od jakiś około 50k km /2 kpl.klocków/ i nic mi się nie pokrzywiło. Tarcze z tyłu ledwo co liznięte z przodu z niewielkim rantem. Zero bicia. Zestaw jak dla mnie jako użytkownika godny polecenia.
Ps. Jeżdzę dynamicznie lecz sporo hamuję silnikiem także nie wiem jakby zestaw zachowywał się przy częstym mocnym heblowaniu ale mój przeżył w dobrym stanie 2 lata jazdy głównie w mieście z wyjazdami do Polski z UK i jazdami po Niemczech z prędkościami 200+. Zaletą jest dobre fabryczne zabezpieczenie antykorozyjne.
Mój kolega Słowak równolegle ze mną też montował powyższe tarcze i jeżdzi z powodzeniem do dzisiaj z podobnymi odczuciami.
Temat tarcz i klocków i problemów w dużej mierze zależy od techniki użytkowania. Przy fabrycznych rozmiarach naszych tarcz nie problem je przegrzać i pokrzywić dlatego trzeba hamować z głową często przewidując sytuację na drodze. Na pewno rozwiązaniem częściowym jest montaż większych zacisków i tarcz od MPS które poprawia temat przegrzewania.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 mar 2021, 19:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6556
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A ja w GH wymieniłem komplet tarcze przód i klocki przód tył klasycznie po najmniejszej Lini oporu na... ATE (tylne tarcze zostały stare bo były jeszcze w oryginale), później po około 50kkm sprzedałem autko.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 mar 2021, 21:59 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.04.2015
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Wojti napisał(a):
ramirez77 Jeżdżę na Zimmermanach z Ferodo premier od jakiś około 50k km /2 kpl.klocków/ i nic mi się nie pokrzywiło. Tarcze z tyłu ledwo co liznięte z przodu z niewielkim rantem. Zero bicia. Zestaw jak dla mnie jako użytkownika godny polecenia.
Ps. Jeżdzę dynamicznie lecz sporo hamuję silnikiem także nie wiem jakby zestaw zachowywał się przy częstym mocnym heblowaniu ale mój przeżył w dobrym stanie 2 lata jazdy głównie w mieście z wyjazdami do Polski z UK i jazdami po Niemczech z prędkościami 200+. Zaletą jest dobre fabryczne zabezpieczenie antykorozyjne.
Mój kolega Słowak równolegle ze mną też montował powyższe tarcze i jeżdzi z powodzeniem do dzisiaj z podobnymi odczuciami.
Temat tarcz i klocków i problemów w dużej mierze zależy od techniki użytkowania. Przy fabrycznych rozmiarach naszych tarcz nie problem je przegrzać i pokrzywić dlatego trzeba hamować z głową często przewidując sytuację na drodze. Na pewno rozwiązaniem częściowym jest montaż większych zacisków i tarcz od MPS które poprawia temat przegrzewania.


No mam taką nadzieję że nie będę żałował zakupu. Podbudowałeś mnie trochę Wojti. Jeśli chodzi o mój sposób jazdy to on naprawdę spokojny. Zawsze staram się hamować powoli i z wyczuciem tzn płynnie . Tak samo zresztą zawsze ropędzam auto . Skrzynie mam automat więc nie bardzo mogę pozwolic sobie na wychamowywanie skrzynią. Powiem tak : auto kupiłem w 2014 roku z przebiegiem 54000 km w chwili obecnej najechane mam 123000 i dopiero pierwszy raz będę wymieniał tarcze choć klocki też nie pamietam kiedy osatnio zmieniałem jeśli wogóle zmieniałem (to chyba raczej niemożliwe abym zmieniał pierwszy raz hmmmm?)
Ale jesli chodzi o tarcze to musiały być orygalne i wymieniam ze względu na zużycie tzn rant a nie na ich powyginanie. Więc albo ja i żona jeździmy bardzo delikatnie albo te oryginalne tarcze są z tytanu ? <niewiem>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 mar 2021, 22:02 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 327
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Ja mam u siebie tarcze DBA 4000 T3 oraz klocki DBA Xtreme Performace i hamowanie to jest po prostu miazga. Bardzo polecam ten zestaw.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 mar 2021, 04:42 
Amator
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 98
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
jdman93 cenae tezę ładna :-) dlugo je masz u siebie? Odczucia jak? Duzo lepiej hamuja? Jak hamowania z prędkości autostradowych?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 mar 2021, 17:09 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 253
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ramirez77 Z opisanego stylu Twojej jazdy nie masz się czego obawiać. Bierz tylko te malowane to na parę lat będziesz miał spokój z korozją tarcz. Zerknij jak cos u mnie w temacie "zobacz swoja 6"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 kwi 2021, 07:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 327
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
ziomecor72 w sumie za tarcze i klocki dałem niecałe 2100 zł i powiem Ci, że jestem mega zadowolony. Wcześniej miałem MPS na zwykłych tarczach i przesiadka na DBA mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. Największym zaskoczeniem jest przypadek, gdzie z bardzo wysokich prędkości hamuje do 30 czy 20 km/h. Im hamulce się bardziej rozgrzewają tym auto jakby bardziej hamuje. Nie występowało to na zwykłych klockach i tarczach także jestem naprawdę bardzo zadowolony :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 kwi 2021, 19:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
A o rotingerach nacinanych może ktoś się wypowiedzieć ktoś miał okazję testować je.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 kwi 2021, 19:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 327
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Okazji testować ich nie miałem niemniej na kilku grupach motoryzacyjnych sporo osób wypowiadało się na ich temat.
Opinie bardzo słabe. Po 2-3 tysiącach km bardzo się wykrzywiają i czasami dochodzi do pęknięć.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 672 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.