Teraz jest N, 9 maja 2021, 11:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 672 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 5 maja 2019, 14:04 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.07.2018
Posty: 28
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Siemka wie ktoś gdzie dostanę oryginalne klocki hamulcowe do Mazdy GH ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 5 maja 2019, 14:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2132
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
mazparts.pl albo możesz zamówić w dowolnym ASO

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________


RAMKI 3D >mazda6forum.pl< - zapisy
KOSZULKI >mazda6forum.pl< - zapisy



 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sie 2019, 08:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.08.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam, chciałbym się dowiedzieć jakie są wymiary Tarcz hamulcowych oraz jakie byście polecili, chciał bym się również dowiedzieć jakie zakupić klocki hamulcowe, zastanawiałem się nad całym zestawem z brembo, chodzi mi o przód + TYŁ, tylko chciał bym się dowiedzieć wymiarów żeby wszystko pasowało.

Mazda 6 Gh 2010 Kombi, 2.2 MZR-CD 179 Km.

Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam. :wink:

_________________
ADIK <nuta>


Ostatnio edytowano Cz, 8 sie 2019, 21:30 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sie 2019, 20:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 1777
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Panowie ktoś próbował tarcz ham firmy DBA street series??? Niby maja specjalny system kangaroo paw. Zamiast żeberek w tarczy są łezki, piszą ze o wiele lepiej odprowadzają ciepło. Nie powinny się krzywić od ciepła .....

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 185.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 paź 2019, 19:38 
Świeżak
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 29
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Witam wszystkich. Chciałbym zapytać czy taki zestaw byłby odpowiedni do mojej Madzi 1.8 benz?
https://allegro.pl/oferta/brembo-tarcze ... 6182571066


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 paź 2019, 15:18 
Amator
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 98
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
8 sierpnia 2019, o 09:42 Adik955 napisał(a):
Witam, chciałbym się dowiedzieć jakie są wymiary Tarcz hamulcowych oraz jakie byście polecili, chciał bym się również dowiedzieć jakie zakupić ...

Mazda 6 Gh 2010 Kombi, 2.2 MZR-CD 179 Km.

Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam. :wink:


Jeżeli Ci chodzi o średnicę tarcz to na przód 299 mm, a na tył 280 mm niezależnie od rocznika i silnika. Poczytaj sobie w postach wyżej jakie koledzy zestawy wybierali. Pozdrawiam


Ostatnio edytowano So, 5 paź 2019, 15:18 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 paź 2019, 22:45 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 59
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Witam - tym razem potrzebuję porady odnośnie klocków na przednią oś.

Obecnie mam ori mazdowskie tarcze i klocki (auto serwisowane do stycznia br. roku w salonie Mazdy w Holandii. O ile tarcze wyglądaj jeszcze przyzwoicie (zero wżerów, bicia podczas hamowania, rant poniżej 1 mm, o tyle klocki już raczej do wymiany - zewnętrzne ok. 4-5 mm, wewnętrzne 2-3 mm). Zaciski wyglądają na sprawne, gumy całe, felgi delikatnie ciepłe po przejechaniu 200 km. Tak czy siak na wiosnę planuję serwis zasisków - przesmarowanie, czyszczenie i malowanie (ewentualnie wymiana gum).

Czytając kilka wątków wiem ju, że chce klocki Textar lub Ferodo.
I teraz pytanie do posiadaczy tych pierwszych - w zestawie są gołe klocki - bez tych podkładek antywibracyjnych, sprężynek itd. Czy one faktycznie nie są przy tych klockach potrzebne i nie ma jakichś dziwnych drgań czy wibracji podczas hamowania ? Czy ewentualnie zakłada się te podkładki z poprzednich klocków?
No i do czego tak naprawdę służą te małe blaszki na klockach Textar:
Obrazek
I w jakiej pozycji montujecie te klocki - blaszka na zewnątrz, do środka, góra, dół ?

Aha - jeszcze jedno: czy konieczna jest wymiana blaszek montażowych czy mogę po oczyszczeniu używać tych co mam obecnie?

Będę wdzięczny za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 paź 2019, 07:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6556
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Blaszki te na klocku jak nazywasz, to są czujniki akustyczne informujące o zużyciu klocka. Jak okładzin jest już cienka to blaszka dotyka tarczy i wydaje dźwięki.
Oczywiście blaszka w dół.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


Ostatnio edytowano Wt, 8 paź 2019, 08:55 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 8 paź 2019, 08:25 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 509
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
mrbzyq komplet "blaszek" trzeba sobie dokupić. to patent, żeby klocek nigdy nie zapiekł się w jarzmie, gdyż te blaszki są z nierdzewki.

_________________
pomoc w stage1 / dpf / egr
<pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 paź 2019, 08:59 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 59
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
No tak - ale jak patrzyłem na zaciski, to te wszystkie obecne blaszki są w dobrym stanie - nic nie pogięte, nie pordzewiałe, wystarczy je tylko oczyścić z pyłu i starego smaru.
Jak na wiosnę będę regenerował zaciski, to pewnie zakupię i tak nowe, ale chyba nie będzie błędem w sztuce jeśli póki co użyję tych co mam teraz?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 8 paź 2019, 09:00 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 509
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
mrbzyq jeżeli stan jest dobry spokojnie możesz je użyć.

_________________
pomoc w stage1 / dpf / egr
<pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 paź 2019, 09:22 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 59
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Dzięki serdeczne za pomoc

Używał już ktoś klocków Textar/Ferodo na ori tarczach? Jak się taki zestaw sprawuje ?
Różnica w cenie niewielka, ale może któreś sprawdzają się lepiej?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 paź 2019, 09:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 1777
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja mialem textary z przodu z oryginalnymi tarczami jak kupiłem auto. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Dobrze hamowalo wszystko zero pisków itd o wiele mniej pylily jak obecne ATE.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 185.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 paź 2019, 12:26 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 59
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
No i dlatego Ate nie biorę pod uwagę - ma w drugim autku i o ile dobrze hamują i nie piszczą, o tyle właśnie brudzą jak diabli. Przy każdym myciu muszę trochę dłużej pobawić się z czyszczeniem felg...

-- Dodano: 12 października 2019, o 12:26 --

Jeszcze szybkie pytanie - w ori zestawie na kazdym klocku od zewnętrznej strony byly takie podwojne blaszki (tlumiki drgan?). w zestawie z klockami textar ich nie ma. Czy należy to przekladac z oryginalnych czy montowac bez tego?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 paź 2019, 14:23 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 146
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: łódzki
Ja wyczyściłem i założyłem ponownie na nowe klocki, również Textara.

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 paź 2019, 18:24 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 59
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Dzięki wielkie - a ma znaczenie czy te klocki z blaszkami-czujnikami zużycia dam od wewnetrznej czy zewnętrznej strony tarczy?

-- Dodano: 12 października 2019, o 18:24 --

Ok - juz sprawdzilem w serwisowce.
Zatem póki co klocki założone, a regenerację zostawię sobie na wiosnę - wszystko dziala jak należy, posmarowałem co mogłem, zaciski i prowadnice działają poprawnie.
Dziękuję wszystkim za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 paź 2019, 20:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 1777
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
<spoko>

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 185.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 paź 2019, 13:48 
Świeżak
Offline
Od: 11.03.2013
Posty: 29
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: lubuski
Czy może ktoś się wypowiedzieć na temat polskich klocków Breck chodzi o montaz na tylną oś


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 paź 2019, 18:23 
Bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 280
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Jak czytałem ten temat to chyba sie nikt nimi nie chwalił,a cena widze jak za np ferrodo.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 paź 2019, 22:48 
Świeżak
Offline
Od: 11.03.2013
Posty: 29
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: lubuski
No nie wydaje mi się że można kupić Ferodo w tej cenie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 paź 2019, 07:30 
Bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 280
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
75zl w maju płaciłem na alle.Chyba ze jakas wyprzedaż magazynu byla :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 paź 2019, 16:56 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.09.2014
Posty: 55
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam
wlasnie dzisiaj zamowilem do swojej Mazdy 2,2 D nowe Tarcze i Klocki
https://www.pkwteile.de/trw/2189892
https://www.pkwteile.de/trw/2193030

do tej pory mialem zalozone Zimmermany Sport (nawiercane)
i Klocki Textar
Klocki nawet niczego sobie, ale tych Tarcz Zimmermana juz bym niezalozyl
niewiem czy to tak tylko u mnie ale wydaje mi sie ze te Tarcze jakies miekkie czy jak to
okreslic.
Niejezdze za szybko od czasu do czasu na Atostradzie troche szybciej
i po paru chamowaniach Tarcze bija :arrow:

Zobaczymy jak sie te TRW beda sprawowac :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 1 gru 2019, 21:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 1849
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Jak wygląda kwestia montażu używanych klocków ? Normalnie nie jestem zwolennikiem takich rozwiązań, jednak będę miał z pewnego źródła klocki Hawk Performance w bdb stanie, Michał demontował je po przejściu na heble z MPSa. Klocki są w bardzo dobrym stanie, czy mogę je bezpiecznie zamontować do moich tarcz? Wydaje mi się, że powinny się ułożyć, to w końcu tylko materiał, który się ściera. Jakieś przeciwwskazania?

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 gru 2019, 21:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3302
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Przeszlifuj je papierem na płaskiej równej powierzchni, a po montażu docieraj zgodnie ze sztuką.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 1 gru 2019, 21:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 1849
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Tomek dzięki, gdzieś właśnie już znalazłem info o papierze ściernym

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 gru 2019, 00:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6556
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Musiałbyś zrobić to dość dokładnie. Pod ręką z papierem ściernym będzie tobie bardzo ciężko zeszlifować progi i wystający materiał do absolutnie płaskiego i równoległego do blachy.

Pamiętaj, żeby dojść do równoległych płaszczyzn powierzchni ciernej względem drugiej strony klocka czyli metalu.

Pod ręką może tobie wyjść owal bądź w jednym końcu naddatek a z drugiej strony brak materiału.

Podczas hamowania tarcza może robić się fioletowa od punktowego styku tarcza klocek.

Stąd też, ważne jest aby zrobić to niemalże idealnie, aby strona cierna była równoległa do blachy od strony zacisku/tłoczka.

No i dobrze że nie popierasz takiego rzemiosła, ale do odważnych świat należy.

Tylko od twojej pracy zależy jak długo klocek będzie docierać się do tarczy. Hamowania na początku będzie tylko jako spowalniacz, a nie hamowanie jak nowego klocka.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lut 2020, 16:13 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 11.04.2013
Posty: 68
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam,

Czy uzywal ktos tarczy naweircanych (np Zimmermanna)? Jest jakas wieksza roznica? Warto?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 3 mar 2020, 13:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 1849
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Ostatnio dopiero zauważyłem że u mnie brakuje blaszek tłumiących drgania które powinny być na klockach z przodu. Faktycznie klocki przy lekkim hamowaniu lubią popiskiwać czasami. I tak muszę kupić blaszki montażowe klocków do odnowionych zacisków - swoją drogą różnią się czymś blaszki np TRW od Autofren? - pytanie czy warto inwestować w te oryginalne blaszki tłumiące czy taki sam efekt uzyskam naklejając na klocek matę antywibracyjną do klocków?

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 3 mar 2020, 21:19 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 509
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Nie sądzę, że różnią się te blaszki jakoś znacznie. Największą zaletą jest, to że są z nierdzewki i klocek leciutko pracuje.

_________________
pomoc w stage1 / dpf / egr
<pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 4 mar 2020, 21:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 1849
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
fabek TRW jest z nierdzewki czy OEM?

Zamawiał ktoś klocki Z16 PowerStop z Amazona albo eBay?

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 672 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.