Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 05:36

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 748 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 30 mar 2021, 17:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 927
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
TRW.
Tyle mam do powiedzenia po roku. :wink:
Każdy ma swoje przemyślenia. :idea:

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 30 mar 2021, 18:03 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
a ja nie polecam tarcz i kloców trw. strasznie podrapało po 2 miesiącach.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 mar 2021, 18:22 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
ramirez77 czy tarcze zimmerman się krzywią? Tego nie wiem, bo takich nie posiadam. Ale coś w tym może być, bo kiedyś kolega kupywal mi w hurtowni tarcze to sprzedawca też mu odradzał bo strasznie dużo mają reklamacji na nie z powodu właśnie krzywienia się. Kupilem wtedy Ate i klocki textara. Wszystko byłoby ok, tylko textary strasznie pylily. Obecnie mam na tarcze przód założone klocki ceramiczne quaro i jestem zadowolony. Na tył wjedzie zestaw quaro również z ceramicznymi klockami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 mar 2021, 18:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 312
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ramirez77 Jeżdżę na Zimmermanach z Ferodo premier od jakiś około 50k km /2 kpl.klocków/ i nic mi się nie pokrzywiło. Tarcze z tyłu ledwo co liznięte z przodu z niewielkim rantem. Zero bicia. Zestaw jak dla mnie jako użytkownika godny polecenia.
Ps. Jeżdzę dynamicznie lecz sporo hamuję silnikiem także nie wiem jakby zestaw zachowywał się przy częstym mocnym heblowaniu ale mój przeżył w dobrym stanie 2 lata jazdy głównie w mieście z wyjazdami do Polski z UK i jazdami po Niemczech z prędkościami 200+. Zaletą jest dobre fabryczne zabezpieczenie antykorozyjne.
Mój kolega Słowak równolegle ze mną też montował powyższe tarcze i jeżdzi z powodzeniem do dzisiaj z podobnymi odczuciami.
Temat tarcz i klocków i problemów w dużej mierze zależy od techniki użytkowania. Przy fabrycznych rozmiarach naszych tarcz nie problem je przegrzać i pokrzywić dlatego trzeba hamować z głową często przewidując sytuację na drodze. Na pewno rozwiązaniem częściowym jest montaż większych zacisków i tarcz od MPS które poprawia temat przegrzewania.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 mar 2021, 19:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A ja w GH wymieniłem komplet tarcze przód i klocki przód tył klasycznie po najmniejszej Lini oporu na... ATE (tylne tarcze zostały stare bo były jeszcze w oryginale), później po około 50kkm sprzedałem autko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 mar 2021, 21:59 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.04.2015
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Wojti napisał(a):
ramirez77 Jeżdżę na Zimmermanach z Ferodo premier od jakiś około 50k km /2 kpl.klocków/ i nic mi się nie pokrzywiło. Tarcze z tyłu ledwo co liznięte z przodu z niewielkim rantem. Zero bicia. Zestaw jak dla mnie jako użytkownika godny polecenia.
Ps. Jeżdzę dynamicznie lecz sporo hamuję silnikiem także nie wiem jakby zestaw zachowywał się przy częstym mocnym heblowaniu ale mój przeżył w dobrym stanie 2 lata jazdy głównie w mieście z wyjazdami do Polski z UK i jazdami po Niemczech z prędkościami 200+. Zaletą jest dobre fabryczne zabezpieczenie antykorozyjne.
Mój kolega Słowak równolegle ze mną też montował powyższe tarcze i jeżdzi z powodzeniem do dzisiaj z podobnymi odczuciami.
Temat tarcz i klocków i problemów w dużej mierze zależy od techniki użytkowania. Przy fabrycznych rozmiarach naszych tarcz nie problem je przegrzać i pokrzywić dlatego trzeba hamować z głową często przewidując sytuację na drodze. Na pewno rozwiązaniem częściowym jest montaż większych zacisków i tarcz od MPS które poprawia temat przegrzewania.


No mam taką nadzieję że nie będę żałował zakupu. Podbudowałeś mnie trochę Wojti. Jeśli chodzi o mój sposób jazdy to on naprawdę spokojny. Zawsze staram się hamować powoli i z wyczuciem tzn płynnie . Tak samo zresztą zawsze ropędzam auto . Skrzynie mam automat więc nie bardzo mogę pozwolic sobie na wychamowywanie skrzynią. Powiem tak : auto kupiłem w 2014 roku z przebiegiem 54000 km w chwili obecnej najechane mam 123000 i dopiero pierwszy raz będę wymieniał tarcze choć klocki też nie pamietam kiedy osatnio zmieniałem jeśli wogóle zmieniałem (to chyba raczej niemożliwe abym zmieniał pierwszy raz hmmmm?)
Ale jesli chodzi o tarcze to musiały być orygalne i wymieniam ze względu na zużycie tzn rant a nie na ich powyginanie. Więc albo ja i żona jeździmy bardzo delikatnie albo te oryginalne tarcze są z tytanu ? <niewiem>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 mar 2021, 22:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Ja mam u siebie tarcze DBA 4000 T3 oraz klocki DBA Xtreme Performace i hamowanie to jest po prostu miazga. Bardzo polecam ten zestaw.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 mar 2021, 04:42 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
jdman93 cenae tezę ładna :-) dlugo je masz u siebie? Odczucia jak? Duzo lepiej hamuja? Jak hamowania z prędkości autostradowych?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 mar 2021, 17:09 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 312
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ramirez77 Z opisanego stylu Twojej jazdy nie masz się czego obawiać. Bierz tylko te malowane to na parę lat będziesz miał spokój z korozją tarcz. Zerknij jak cos u mnie w temacie "zobacz swoja 6"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 kwi 2021, 07:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
ziomecor72 w sumie za tarcze i klocki dałem niecałe 2100 zł i powiem Ci, że jestem mega zadowolony. Wcześniej miałem MPS na zwykłych tarczach i przesiadka na DBA mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. Największym zaskoczeniem jest przypadek, gdzie z bardzo wysokich prędkości hamuje do 30 czy 20 km/h. Im hamulce się bardziej rozgrzewają tym auto jakby bardziej hamuje. Nie występowało to na zwykłych klockach i tarczach także jestem naprawdę bardzo zadowolony :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 kwi 2021, 19:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
A o rotingerach nacinanych może ktoś się wypowiedzieć ktoś miał okazję testować je.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 kwi 2021, 19:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Okazji testować ich nie miałem niemniej na kilku grupach motoryzacyjnych sporo osób wypowiadało się na ich temat.
Opinie bardzo słabe. Po 2-3 tysiącach km bardzo się wykrzywiają i czasami dochodzi do pęknięć.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 17 cze 2021, 08:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Czy ktoś z Was używał/używa tarcz EBC Standard?
Tak się zastanawiam nad zestawem na przód czy brać ATE/Zimmerman czy dołożyć do EBC.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 lip 2021, 10:52 
Amator
Offline
Od: 20.05.2021
Posty: 72
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Powrócę do tematu klocków i tarcz z przodu, rozważam zestaw EBC. Tarcze nacinane i nawiercane a do zestawu Klocki EDC Green, warto dać te 1200 za zestaw czy lepiej uderzyć w niższą półkę?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lip 2021, 21:08 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.04.2015
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Wracam do tematu klocków z opinią po około 3 miesiacach i przejechaniu ok. 2,5 tys km na zestawie który założyłem czyli tarcze przód i tył Zimmerman a klocki przód i tył Ferodo Premier.
Jazda w 80 % po mieście . Hamowanie w wiekszości płynne z małych prędkości. Na trasie zdarzyło się może kilkukrotne hamowanie ze 160 do 100 km/h i nie miałem zastrzeżeń przy tych nagłyych redukcjach prędkości co do pracy hamulców.
Jednak....
po około 300 km od załozenia tarcz i klocków do chwili obecnej doświadczam okropnego piszczenia klocków przy manewrach na minimalnych prędkościach np. podczas parkowania. Uszy po prostu więdną. <offtopic>
Gdy moja żona parkuje na końcu bloku ja będąc w domu kilka klatek dalej, już to wiem i zapewne cała reszta mieszkańców budynku. Tarcze przednie już mają delikatną fazę zużycia , bez problemu wyczuwalną pod palcem. Tylne są ok. Następna sprawa to osmolone o felgi jakbym jeździł codziennie po składzie węglowym. Wnioski;
pod względem procesu hamowania w sensie redukcji prędkości nie mam zastrzeżeń
natomiast pod względem estetyki pracy tych klocków to istna tragedia.
Ktoś kto projektował te klocki powinien dostać medal że w ich składzie umieścił metal i jestem pewien że ta osoba sama na nich nie jeździ.
Więc jeśli ktokolwiek z Was panowie chce np dostawać cynk że żonka zbliża sie do posesji i czas dopijać browar lub szybko żegnać się z sąsiadeczką :wink:
to jak najbardziej polecam założyć jej Ferodo Premier.
Ja natomiast więcej już tego błędu nie popełnię

To tyle w temacie . Opinia może pomoże komuś w wyborze.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 lip 2021, 20:27 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 312
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ramirez77 Odnośnie pylenia zgadzam się z Toba w 100% ale piski to tylko niedokładny montaż który za pierwszym razem sam popełniłem . Rozebrałem powtórnie i po doszlifowaniu zamków klocków do gniazd w zaciskach / muszą swobodnie się przesuwać bez zacięć i blokowania/ Odpowiedniej ilości smaru w sprawnych prowadnicach by nie sprężynowały przez tworzącą się poduszkę powietrzną/ Klocki muszą mieć zamontowane podkładki antywibracyjne które są w zestawie z klockami. Dodatkowo mam posmarowanie smarem miedzianym miejsce styku tłoczka z klockiem i z przodu miejsce styku klocka z zaciskiem. Wszystko złożone zgodnie ze sztuką czystymi sprawnymi blaszkami odpowiednim założeniem prowadnic tych z gumkami na ataku i nie ma prawa nic piszczeć. Zjeżdziłem 2 kpl. klocków Ferrodo Premier na tarczach Zimmermana i pisk miałem na początku przez mój błąd w montażu po poprawce już błoga cisza. Wielu mechaników wymienia klocki na szybko nie trzymając się technologii i póżniej są tego skutki. Jeżdże Mazda 4 lata i nigdy jeszcze nie miałem problemów z hamulcami zapiekaniem się prowadnic itp. Lecz raz w roku rozbieram czyszczę składam i wszystko hula. Robię średnio w roku 20- 35 tyś.km.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 sie 2021, 14:08 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.04.2015
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
no to ja już zgłupiałem. Niestety nie dam rady zrobić tego o czym piszesz bez toutoriala lub jakiejś wideo lub fotorelacji. Generalnie nigdy wczesniej mi klocki zadne nie piszczały , dopiero teraz po załozeniu Ferodo mam takie historie, więc mam takie wnioski... :idea:


Ostatnio edytowano Wt, 3 sie 2021, 14:08 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 lis 2021, 13:44 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 08.11.2021
Posty: 14
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Część wszystkim,
Jakie tarcze i klocki polecacie do mojej Mazdy ??
Wymieniłem same klocki na Bosch i jest tragedia.
Po za tym że po ok. 100 km zaczęły piszczeć to ostatnio na A4 jadąc 120 przy hamowaniu to odnosiłem wrażenie że kierownica mi zęby wybije, czuć było jak szarpie przodem nie wspomnę już o odgłosach.
Tarcze na szrot bo zabawy z przetaczaniem są chyba bez sensu.
Klocki Bosch to też tragedia dość że piszczą to tak pylą że felgę po powrocie miałem czarną :P.
Jakbyście mieli coś sprawdzonego co działa i warto to napiszcie proszę.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 lis 2021, 14:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja mam Od około 50tys km, czyli 5 lat zestaw ATE klocki+tarcze. Zero pisków, jakichkolwiek problemów <spoko> .

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lis 2021, 09:54 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 08.11.2021
Posty: 14
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Co sądzicie o:
https://allegro.pl/oferta/tarcze-klocki ... 0598681618


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lis 2021, 11:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Nigdy nie słyszałem o tej marce tarcz ham. Wyglądają fajnie, sportowo ale jak z jakością to nie mam pojęcia. Klocki trw wiadomo ze Ok.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lis 2021, 22:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Właśnie zastanawiam się nad zakupem tarcz i klocków obie osie wstępnie padło na zimmermann i klocki ferodo. Czy możecie doradzić czy na przód warto dopłacić do tarcz nawiercanych czy raczej nie ma sensu?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 lis 2021, 08:37 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Mam tarcze Zimmerman i klocki ferrodo na tyle, 30tys zrobione i wszsytko ok, klockow jeszcze na oko połowa została, polecam na allegro ottozimerman.
Haker jak tarcze masz świeże to warto wrzucić na tokarkę i sprawdzić czy proste, jeśli grubość pozwala można przetoczyć pod nowe klocki. Boscha przez 15 lat jak jeżdżę nie miałem, jakoś mi nie leżą, ostatnio głównie trw i nigdy nie miałem problemu z piszczeniem itp.
Ale hamulce robię sam, zgodnie ze sztuką jak pisze Wojti i żadnych problemów.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 gru 2021, 10:17 
Świeżak
Offline
Od: 23.11.2021
Posty: 20
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubelski
może ktoś poleci / poradzi

wymieniłem w swojej GH z tyłu klocki ale widzę że nie hamują calą powirzchnią z 1cm od wew. średnicy tarczy zostawia materiał nie ścierany, pogooglałem trochę i .... a i nie mogę znaleźć i dlatego pytam

mam same klocki i tak było.... a potrzeba blaszki i jakieś podkładki pod klocki

gdzie kupię cały zestaw? może jakiś link? wymienie drugi raz jak fabryka przewidziała i może będzie dobrze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 gru 2021, 10:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Potrzeba zająć się zaciskami. Wyczyścić, przesmarować prowadnice itp.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 gru 2021, 11:25 
Świeżak
Offline
Od: 23.11.2021
Posty: 20
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubelski
i co nie zakładać tych podkładek na klocki i blaszek na jarzmo? spróbować same prowadnice przesmarować? wogóle tak mi się zdaje (bo było dobrze do zmany klocków) ze jak odkręciłem śruby-prowadnice to może zamieniłem góra dół i przez to? chociaż są takie same


Ostatnio edytowano Wt, 21 gru 2021, 11:25 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 21 gru 2021, 11:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
piotrek991
tutaj masz zdjęcia z mojej wymiany.
viewtopic.php?p=362758#p362758

Czy chodzi Ci o to, ze klocek nie ściera tarczy "po całej średnicy" ? Jeśli tak, to ten typ hamulców tak ma, taka konstrukcja, zarówno z przodu jak i z tył zostaje trochę materiału.

Inna sprawa, że blaszki do jarzma warto wymienić na nowe, groszowa sprawa. Metalowe podkładki pod klocki służą do tłumienia drgań, ja zamiast nich używam Liqui Moly Bremsen-Anti-Quietsch-Paste

Prowadnica z gumką musi być na górze.
viewtopic.php?p=334191#p334191

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 gru 2021, 13:20 
Świeżak
Offline
Od: 23.11.2021
Posty: 20
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubelski
no właśnie, ale na starych klockach tego nie było, były szersze?
wymieniałem klocki i tych blaszek właśnie nawet na starych nie było


Ostatnio edytowano Wt, 21 gru 2021, 13:20 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 21 gru 2021, 13:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Nie cytuj poprzednich postów, nie jest to potrzebne.

Ciężko powiedzieć jakie klocki były założone, musisz sam to porównać, w każdym razie jak widzisz z poprawnymi klockami jest taki właśnie efekt.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 gru 2021, 13:32 
Świeżak
Offline
Od: 23.11.2021
Posty: 20
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubelski
jedna strona
Obrazek
druga strona
Obrazek

teraz widze że blaszki są :) jakąś slepotę miałem jak zmieniałem czy co? ale dalej czemu tak to ściera dziwnie? wezme dziś rozbiore dam smar na blaszki i przesmaruje prowadnice


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 748 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.