Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 07:55

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 748 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 28 lut 2014, 11:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Mam bosh z tyłu i popiskują wiec juz nie kupie.

Z przodu mam juz 2 raz textary i jest ok.

PS. Na popiskiwanie mam patent po którym moje przestały.


Yo

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 lut 2014, 11:20 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Ja mam tarcze Boscha, miałem klocki Boscha i piszczały. Więcej ich nie włożę. Teraz mam klocki ferodo, nie piszczą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 kwi 2014, 09:26 
Świeżak
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: śląski
Odkopie troche temat. Musze wymienić u siebie klocki, najlepiej już i przód i tył. Do wyboru mam TRW, Bosche i Ferodo (ceny bardzo podobne). I teraz mam problem które z nich wybrać?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 4 kwi 2014, 09:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Z tych co podales to ja bym wzial Ferodo :wink:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 kwi 2014, 09:49 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Boscha odradzam, piszczą jak stary kombajn.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 kwi 2014, 09:58 
Świeżak
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: śląski
Zamówione ferodo, dzięki Panowie za szybką odpowiedź :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 12:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 09.01.2014
Posty: 635
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
A co sądzicie o firmie ATE?

_________________
Always Fight, Never Quit!


Ostatnio edytowano Pt, 18 kwi 2014, 13:53 przez ridee, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 12:31 
Świeżak
Offline
Od: 17.04.2014
Posty: 23
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
ATE to bardzo szanowana firma. Jeżeli wymieniać będziesz tarcze to nowe klocki jak najbardziej też trzeba założyć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 15:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
ATE bardzo dobre klocki. Ja w swojej mam założone + ory tarcze, pięknie tarcza wygląda. Czeka mnie wymiana kompletu na przód i również założę ATE + ory tarcze lub zimermana.
Jedynie przyczepić się można do tego ze strasznie pylą.... Ale polecam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 16:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A co powiecie o Pagidach, miał ktoś z nimi kontakt? Mam cały komplet, przód i tył wraz z klockami i czekają na założenie, tylko Mazdy narazie do nich nie mam :|

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 16:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Mi pagidy piszczaly przez 15tys. A w Renault zony nadal piszcza. Juz 2-gi rok piszcza :-(
Moze Twoje będą lepsze.

Sent from my GT-I8190N using Tapatalk

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 16:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Pagid je wynalazek.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 16:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No zobaczymy, czytałem opinie i nie były jakieś najgorsze, jak nie dadzą rady to na przyszłość będę wiedział że trza trzymać się z dala :-)

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 16:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
hamowaly nawet dobrze - tylko ze piszcza.
ja zmienilem na EBC bo mi sie z Pagid-a zrobily "fale dunaju".
Jakies slabe byly i klocek je zjadl :/

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 17:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Oj Zielony niedobrze :sad: mam nadzieję że to był jakiś odosobniony przypadek u Ciebie. Jak będę miał to samo to wtedy uderzę w Zimmermanny, taki był pierwszy plan, na Pagidy dobra promocja mnie skusiła.
Damianko ja wiem czy to taki wynalazek, raczej to nie jest firma typu "no name".

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 17:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
tak, nie jest to firma no name ale nie jest to juz ta sama jakosc jak na poczatku.
Jak mialem GG to kupilem zestaw na przod i byl super. Nic nie piszczalo, bylo ok.
Ale to byly poczatki marki. Pozniej sie pogorszylo.
Mi w GH sie nie udalo - pech.

Oby Twoje byly lepsze :wink:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 17:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No niestety, niektóre marki po jakimś czasie idą na ilość a nie na jakość. Zobaczymy jak się moje sprawia :-?

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 kwi 2014, 08:07 
Amator
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 61
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Ja ostatnio wymieniałem klocki z przodu oraz komplet z tyłu. Klocki z tyłu poszły oryginalne (sprzedający samochód mi je dorzucił) a resztę założyłem ATE. W drugim samochodzie (Seat Leon 1M1) mam założony komplet tej samej firmy i jestem bardzo zadowolony, dlatego teraz postanowiłem zaufać tej samej firmie. Mazdą z tym zestawem zrobiłem ok 2 tys. km i póki co nic złego się nie dzieje :)

Jeśli chodzi o pylenie klocków ATE to w Leonie mam klocki z serii Ceramic i rzeczywiście jest różnica. Niestety do Mazdy nie znalazłem klocków z tej serii. Chyba producent ich nie robi do większych samochodów, ponieważ na stronie w katalogu wyskakują tylko zwykłe klocki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 kwi 2014, 17:44 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 21.12.2012
Posty: 120
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mam klocki pagida na przodzie. Przy niskich temperaturach lubia piszczec dopoki sie nie rozgrzeja. Pozatym sporo pylą. Co do hamowania - zadnych problemow. Nastepne na pewno zakladam od brembo.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 maja 2014, 19:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.01.2014
Posty: 445
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
U mnie się temat wyjaśnił. Problemem nie były tarcze, tylko źle wymienione łożysko :(. Wracając do tematu tarcz mogę polecić ATE.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 maja 2014, 23:26 
Świeżak
Offline
Od: 20.02.2014
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Ferodo - sa ok, mozna poelcic
TRW - piszcza tak, ze wstyd jezdzic samochodem - nie kupujcie
HAWK - mam je aktualnie, sa dosc drogie, ale warta swojej ceny zdecydowanie polecam. Czuc lepsze hamowanie.

Wszystko na tarcach zimmermana, ktore tez polecam


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 9 maja 2014, 12:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Busters napisał(a):
TRW - piszcza tak, ze wstyd jezdzic samochodem - nie kupujcie


Mam dokładnie takie same spostrzeżenia, ale z innego samochodu. Dodatkowo mam wrażenie, że pyliły ponad normę.

Busters napisał(a):
Ferodo - sa ok, mozna poelcic


Komplet Ferodo pracuje u mnie z tarczami Zimmermann Sport na przodzie - bez zarzutu, nie piszczą a pylenie jest w normie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 9 maja 2014, 13:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Ja na tył założyłem klocki firmy Textar od Damianka, nie piszczą i na pewno mniej pylą od oryginalnych. Co do hamowania to jeszcze muszę poczekać.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 9 maja 2014, 13:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Ja mam je z przodu i na pewno nie maja problemów z zatrzymywaniem.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 09:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 618
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam szykuje się do Polski i czeka mnie wymiana klocków i zastanawia mnie czy lepiek w UK kupić
Czy lepiej i taniej zrobię to w Polsce. Jakie są ceny klocków w polsce ?

I co sądzicie o tych klockach ?
http://www.ebay.co.uk/itm/281290368242
http://www.ebay.co.uk/itm/320990092307


Ostatnio edytowano So, 5 lip 2014, 09:38 przez Arkadi73, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 09:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Ceny części porównywalne ale robocizny juz na pewno nie.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 lip 2014, 22:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 618
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam ponownie i mam pytanie jaka powinna być średnica tarcz na przód bo znalazłem 2 fajne zestawy. I mają różną średnicę i zastanawiam się czy te większe zmieszczą się i czy zaciski będą pasowały.


Mazda 6 1.8 12/07- Rear Dimpled and Grooved Brake Discs+Pads http://www.ebay.co.uk/itm/180681752551

Rear Discs Specification:
Solid - Studs 5
Disc diameter 280.0mm ???
Disc thickness 10.0mm
Overall height 40.0mm
Centre diameter 72.0mm
Minimum thickness 8.0mm

Mazda 6 2.5 12/07- Front Brake Discs Drilled Grooved Black Edition http://www.ebay.co.uk/itm/300659294964
Front Discs Specification:
Vented - Studs 5
Disc diameter 299.0mm ???
Disc thickness 25.0mm
Overall height 48.5mm
Centre diameter 72.0mm
Minimum thickness 23.0mm


Mazda 6 2.0d 12/07-12/08 Performance Dimpled and Grooved Front Brake Discs Plus Pads http://www.ebay.co.uk/itm/180681138332

Front Discs Specification:
Vented - Studs 5
Disc diameter 299.0mm
Disc thickness 25.0mm
Overall height 48.5mm
Centre diameter 72.0mm
Minimum thickness 23.0mm

Które wybrać i czy oba pasują ? Co sądzicie o tych tarczach i klockach ?


Ostatnio edytowano Pt, 11 lip 2014, 23:02 przez Arkadi73, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 11 lip 2014, 22:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
No te pierwsze sa na tyl, a te drugie na przod. Chyba oczywiste.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 lip 2014, 22:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 618
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A więc już można kupić wentylowane Tarcze na tył <brawo>


Ostatnio edytowano Pt, 11 lip 2014, 23:37 przez TOMASZ, łącznie edytowano 2 razy
Poprawiono błędy ortograficzne.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pt, 11 lip 2014, 23:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Klocków wentylowanych raczej nie kupisz. A tarcze hamulcowe chyba miałeś na myśli ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 748 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.