Teraz jest Wt, 28 mar 2017, 03:23

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 439 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Pn, 22 paź 2012, 12:19 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4966
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Ponoć jest to najlepszy zestaw

Tarcze ebc turbo groove
http://inter-tuning.pl/p/697/20953/tarc ... lcowy.html
Klocki ebc green stuff
http://inter-tuning.pl/p/480/7024/klock ... lcowy.html

Używał ktoś z Was takiego zamiennika?

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 22 paź 2012, 12:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6294
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie, ale obecnie mam tarcze Boscha i klocki Boscha i jestem jak na razie zachwycony. W końcu mi samochód zaczął hamować :)

PS. ale pojechałem nie na temat ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 23 paź 2012, 11:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja uzywam klockow EBC Ultimax na przodzie, razem z ORI tarczami bo te maja sie jeszcze dobrze.
Nie moge nic zlego na te klocki powiedziec poza tym, ze pyla o wiele wiecej niz te ORI.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 paź 2012, 10:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 172
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
ja mam na przodzie PAGID-y (klocki i tarcze) dopiero po 5000mil przestaly piszczec i chrobotac, dlugo trwalo to "ukladanie sie". :lol:
hamuja normalnie - nic specjalnego, wtrzymale dosyc na heblowanie z 200km do 0km :mrgreen:
pylenie na przyzwoitym poziomie

_________________
F46, F30
-----------------------------------------
oddam trojnik wydechu do GH diesel 2.0/2.2 <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 25 paź 2012, 11:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3478
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
kkaczor napisał(a):
Nie, ale obecnie mam tarcze Boscha i klocki Boscha i jestem jak na razie zachwycony. W końcu mi samochód zaczął hamować :)


Wprawdzie nie w GH, ale mam regularnie styczność z autem, które jeździło na klockach TRW a następnie tych od Boscha. Hamowanie jest porównywalne z tym, że Bosch zdecydowanie mniej pyli.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 paź 2012, 12:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 671
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ja jak na razie używam oryginalnych i nie mogę nic na nie złego powiedzieć, hamowanie jest ok, pewnie na ebc było by lepiej, ale za nowe żeby zmieniać
A tak przy okazji, jakie macie opony, bo klocki i tarcze to nie wszystko jak cienka guma:)

Proszę trzymać się struktury forum. Do dyskusji na temat felg i opon mamy osobny dział z odpowiednimi tematami.
Tomek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 paź 2012, 18:56 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 28
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Region: zachodniopomorski
Co do EBC używam dokładnie tego zamiennika w komplecie EBC + wymiana na płyn o podwyższonej temperaturze wrzenia też EBC

Plusy:
- Zauważyłem że auto przy hamowaniu lepiej zachowuje się niż na serii a w szczególności tył.

Minusy:
- Szybko zaszły rdzą
- Głośne poprzez nacięcia które posiadają
- Klocki Green Stuff zdecydowanie za słabe dla tych tarcz przy wymianie posypały się prawie jak popiół mimo tego że nie były zjechane do kończ tylko zauważyłem ze coś jest nie tak.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 6 lis 2012, 19:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1958
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
jak by ktos byl zainteresowany zmiana wizerunku tarcz w GH i poprawa skutecznosci hamowania

http://www.ebay.co.uk/itm/170654515989? ... 1423.l2649

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Czateria
PostNapisane: Śr, 21 lis 2012, 17:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1935
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
...panowie przydała by się jakaś foto relacja z wymiany hamulców, może ktoś posiada jakiś link?
Z przodu zamierzam wymienić sam ale z tyłu to już chyba bardziej skomplikowane bo dochodzi hamulec ręczny?
Zastanawiam się nad EBC Turbo Groove lub nad EBC czarne USR które są o ok. 500zł tańsze i niby nie rdzewieją.
A Wy jak myślicie? Lepiej dołożyć do turbo groove czy czarne USR powinny wystarczyć?

http://ebcbrakes.pl/pl/search?search_qu ... 5D%202007-

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
 Tytuł: Re: Czateria
PostNapisane: Śr, 21 lis 2012, 17:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1958
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
wymiana jest prosta.
Nawet z recznym nie ma problemow.
Wystrczy zdjac linke a pozniej rozkrecasz wszystko podobnie jak na przodzie.
No i pamietaj, ze tloczek w tylnym zacisku sie wkreca a nie tylko wciska jak to jest z przodu ;)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 lis 2012, 04:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1935
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
...ok dzięki za odpowiedz to tył chyba też spróbuję sam. Wybór padł na EBC USR bo dużo tańsze jednak a idą święta i kasa zaoszczędzona na pewno się przyda...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lut 2013, 17:17 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 128
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: warmińsko-mazurski
Witam wszystkich!
Osobiście używam i mogę szczerze polecać taki zestaw...
Tarcze hamulcowe - ZIMMERMANN SPORT COAT
Klocki hamulcowe - FERODO PREMIER

Pozdrawiam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 9 lut 2013, 19:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2451
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
ZoomZoom napisał(a):
Witam wszystkich!
Osobiście używam i mogę szczerze polecać taki zestaw...
Tarcze hamulcowe - ZIMMERMANN SPORT COAT
Klocki hamulcowe - FERODO PREMIER

Pozdrawiam



A możesz napisać coś więcej bo szykuje się do zakupu nowych tarcz i klocków, fakt faktem idę w 320 mm ale to nie robi różnicy.

Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2013, 16:26 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 128
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: warmińsko-mazurski
Proszę bardzo...
http://auto-czesci-sklep.pl/pl/k/Mazda- ... -5652;gt-6

http://auto-czesci-sklep.pl/pl/k/Mazda- ... t-7;t-4202

Numer ZIMMERMANN-a - 370.3083.52
Numer FERODO
klocki przód - FDB4062
klocki tył - FDB1721
nie ma jeszcze sportowych tarcz na tył, tylko zwykłe :(

Pozdrawiam

Prosimy edytować posty ;) Tomek
oki ;)

Wrażenia z jazdy... powiem tak, kupiłem kiedyś zestaw firmy EBC (tarcze + klocki te zielone) po przejechaniu około 1000km musiałem je zdjąć bo tarcze biły. Okazało się że się zwichrowały. Kupiłem kolejny taki sam zestaw bo myślałem że tamten był jakiś może trefny. Przeleciałem na nim dwa tysiące km i co... to samo. Myślałem że szału dostane. Wieć na jakiś czas modyfikacje hamulców mi przeszły. Bijąc się z myślami czy zaczynać zabawę jeszcze raz, postanowiłem kupić tarcze zimmermanna i klocki ferodo. Ku mojemu miłemu zaskoczeniu śmigam już na tym zestawie ok.15000km i jest super. W kolejnych autach,jeśli będą :lol: też zakładam taki zestaw. No chyba że się jakość produktu sknoci.


Tarcze ebc turbo groove
Klocki ebc green stuff

Właśnie taki zestaw miałem i okazał się do kitu.

Mało tego przy zestawie firmy EBC przy hamowaniu było słychać taki specyficzny pisk,szum sam nie wiem co, a przy ZIMMERMANNACH tego nie ma. Przy hamowaniu jest błoga cisza jak przy zwykłych tarczach.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano Pn, 11 lut 2013, 16:42 przez ZoomZoom, łącznie edytowano 4 razy

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 10 lut 2013, 16:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2451
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
Ale o wrazeniach z jazdy chciałem posłuchać.

Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lut 2013, 22:01 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 831
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
zoomzoom a jakie tarcze masz na tyl? Ja mam do wymiany caly komplet przod i tyl i moze ZIMMERMANNa bym kupil skoro sie tak dobrze sprawdzaja, tylko wtedy klocki od Zimmera rowniez bym bral. Chyba ze ktos podpowie jakis inny zestaw ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 lut 2013, 20:13 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 128
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: warmińsko-mazurski
Z tyłu mam zwykłe zimmermanny. też chciałem klocki zimmermanna ale jak dobrze pamiętam to nie było na przód w ofercie tylko na tył były dostępne i dlatego zdecydowałem się na ferodo.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lut 2013, 19:55 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 21.12.2012
Posty: 116
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
A co myslicie o zalozeniu tarcz i klockow od BREMBO ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 28 lut 2013, 21:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1958
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
a sa juz tarcze na przod od Brembo :?:
Wiem, ze mieli wprowadzic, ale jeszcze ich w ofercie nie widzialem.
Jak masz jakies namiary, to bede wdzieczny na namiary ;)

Klocki na przod i tarcze+klocki na tyl sa na 100%

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 mar 2013, 03:15 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 21.12.2012
Posty: 116
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Tarcz na przod jeszce nie widzialem. Poki co do wymiany tarcz jeszce mi daleko ;) Auto ma juz 5 lat i powoli rozgladam sie za klockami, chocoaz te ciagle i dziwo daja rade :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2013, 22:10 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 18.04.2013
Posty: 8
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
A ja zestaw ebc turbo groove i green stuff bardzo polecam. Przeleciałem już 16 tys km na tym zestawie, też miałem problem z biciem po przejechaniu 5 tys ale pojechałem do firmy która działa w sporcie i wg nich aso źle zamontowało zestaw. Kolejne 11 tys km pokazało że mieli racje bo problem nie wrócił - ponoć wyczyścili dobrze piasty i montowali przy użyciu innego smaru niż aso. Pylą tak jak ori ale wolniej się zużywają (ori tarcze wytrzymały 40 tys, klocki 20 tys) a klocki ebc mam zużyte na poziomie 40% po 16 tys km. Także polecam bo poprawa hamowania jest znaczna a przy wyższych prędkościach nie ma "masła" pod nogą :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: So, 20 kwi 2013, 19:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1721
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Maras napisał(a):
A ja zestaw ebc turbo groove i green stuff bardzo polecam. Przeleciałem już 16 tys km na tym zestawie, też miałem problem z biciem po przejechaniu 5 tys ale pojechałem do firmy która działa w sporcie i wg nich aso źle zamontowało zestaw. Kolejne 11 tys km pokazało że mieli racje bo problem nie wrócił - ponoć wyczyścili dobrze piasty i montowali przy użyciu innego smaru niż aso. Pylą tak jak ori ale wolniej się zużywają (ori tarcze wytrzymały 40 tys, klocki 20 tys) a klocki ebc mam zużyte na poziomie 40% po 16 tys km. Także polecam bo poprawa hamowania jest znaczna a przy wyższych prędkościach nie ma "masła" pod nogą :)



Co do tego zużycia oryginalnych tarcz i klocków. Wszystko w głównej mierze moim zdaniem zależy od kierowcy i techniki jego jazdy...
A według twojego wyliczenia jakie przedstawiłeś na podstawie tych EBC, to:

16000 km i 40% zużycia klocków
a więc można założyć, że gdy zrobisz kolejne 16000 to...
32000 km = 80% zużycia, to pozostałe 20% to będzie kolejne 8000 km czyli...
40000 km = 100% zużycia.
Wiec wychodzi na to, że dwa razy dalej można na nich zajechać.

ps. A jaka jest różnica w cenie pomiędzy tymi z aso a abc. Chce sprawdzić co jest, bardziej opłacalne dla kieszeni.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 20 kwi 2013, 20:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ja miałem dzisiaj chęć zmienić klocki z tylu, które zakupiłem 2 lata temu :)
Zdjąłem koło ale klocki z tylu się chyba w ogóle nie zużywają i obyło się bez wymiany
Jak tak dalej będzie to NOWE zardzewieją hi hi hi


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 20 kwi 2013, 21:13 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4966
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Mam prośbę do Was.
Czy możecie napisać ile kilometrów/mil zrobiliście na klockach/tarczach przód/tył.

Ja wiem, że to zależy od techniki jazdy i rodzaju zastosowanych części, ale chciałbym mieć małe rozeznanie.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 20 kwi 2013, 21:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1764
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
W ASO zmienili mi w okolicy 40.000km, ale nie wiem w jakim były stanie, bo tego nie skontrolowałem (a bardzo żałuję, że nie kazałem ich przynieść i mi pokazać).

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: So, 20 kwi 2013, 21:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1721
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Nic by to nie dało, pewnie maja taki pokazowy zestaw, gdyby jakiś upierdliwy klient chciał swoje zużyte zobaczyć ;)

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 20 kwi 2013, 21:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2451
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
Kamil napisał(a):
W ASO zmienili mi w okolicy 40.000km, ale nie wiem w jakim były stanie, bo tego nie skontrolowałem (a bardzo żałuję, że nie kazałem ich przynieść i mi pokazać).



Ja mam przejechane teraz na klockach 24 tys i za jakieś 2 tys do wymiany. 40 to chyba nie przy moich prędkościach przelotowych ;)

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: So, 20 kwi 2013, 22:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1721
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Wiec ja jutro pójdę sprawdzić swoje. Kupiłem Magdę, gdy miała 17200mil. Przy przeglądzie (28500mil) miałem zużyte klocki w jakiś 30% jak dobrze pamiętam (zrobiłem osobiście 11300). Teraz mam prawie 38000mil (prawie 21000mil mojej jazdy).
Czyli tak jak patrzę kiedy wy swoje klocki wymieniacie, to ja już powinienem swoich nie mieć już dawno temu.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 kwi 2013, 01:23 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 24.01.2013
Posty: 64
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
mam jeszcze ori tarcze i klocki.
przy 76 tys autko bylo u Jaksy,
uslyszałem, że z 10 tys na tym zestawie jeszcze pojeżdzę.


teraz mam 81 tys, więc wkrótce wymiana. przeryłem sie przez fora...i dalej nie mam faworyta :)
może ferodo premier + zimmermany , może ori+ori , może zielone ebc+gładkie tarcze ebc?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 kwi 2013, 14:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1935
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
szczypik napisał(a):
ps. A jaka jest różnica w cenie pomiędzy tymi z aso a abc. Chce sprawdzić co jest, bardziej opłacalne dla kieszeni.

Ja nie wiem jaka jest cena w ASO, ale za EBC USR plus Green Stuff są teraz po 205funi za zestaw na przód myślę że to dobra cena. Mam taki zestaw, miałem już kilka hamowań awaryjnych i naprawdę je polecam bo poprawa hamowania jest bardzo duża. Miałem jeszcze na tył zakładać, ale tarcze z tyłu jeszcze dobre i mechanik mówił żebym tylko klocki zmienił. Zestaw na tył EBC USR plus Green Stuff to koszt ok 140-160 funi za komplet.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 439 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.