Teraz jest Pt, 24 lis 2017, 03:09

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 15 maja 2013, 12:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
...To i ja podzielę się moim odczuciem. Posiadam hamulce EBC USR plus Green Stuff i muszę powiedzieć że jest znaczna poprawa. Pedał reaguje od razu i jest bardziej miękki. Wcześniej kilka razy przy hamowaniu robiło mi się ciepło jak się gdzieś zagapiłem, teraz wiem że na pewno się zatrzymam. Myślę że zamiast zestawu fabrycznego warto zainwestować w hamulce EBC, cenowo chyba wychodzi podobnie.
Pozdrawiam...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 maja 2013, 12:15 
Adept
Offline
Od: 28.10.2012
Posty: 132
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
ja ostatnio wymienilem tylne klocki na Reed Stuff dzieki pomocy Zielonego :) Takie moje male spostrzezenie to wyciagnac obie sruby z zacisku i dobrze je nasmarowac dolaczonym smarem do klockow ja na poczatku wyjciagnolem tylko jedna (odchylilem zacisk, wlozylem nowe klocki) i efekt byl taki ze klocki siedzialy zbyt ciasno i hamowaly auto.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2014, 17:19 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 21.12.2012
Posty: 118
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jestem po przegladzie i wymianie klockow ( pierwsza zmiana od nowosci auta) O dziwo klocki zostaly wymienione tylko z przodu, bo tyl dalej jest ok. Pytanie do Was czy klocki powinno sie wymieniac wszystkie na raz czy tak jak u mnie?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2014, 17:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3083
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Klocki wymienia się wtedy kiedy dochodzą do minimalnej grubości , ewentualnie wskazują na nierównomierne zużycie, piski itp. Wymienia się parami, na osi. Jeśli u Ciebie zużyły się tylko z przodu i zostały wymienione, a tył jest w porządku, to ok. Tył zawsze zużywa się dużo wolniej niż przód (oczywiście jeśli zaciski nie blokują się na prowadnicach), bo to jak się nie mylę 30% skuteczności w stosunku do przodu.

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2014, 18:12 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 21.12.2012
Posty: 118
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dzieki Tomasz !:)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2014, 18:52 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3083
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Dodam, że przy wymianie klocków należy zwrócić uwagę na stan tarcz hamulcowych. No ale myślę, że to każdy wie.

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 23 sty 2014, 18:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5254
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Oraz dobrze przeczyścić zaciski i sprawdzić tłoczki.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2014, 19:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3083
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
I jeszcze przeczyścić i nasmarować prowadnice zacisku :)

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 cze 2014, 10:31 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 27
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Witam,mam pytanie czy po zdjęciu tylnego koła i po zdjęciu klocków ,tarcza ma być lużna ,to znaczy zachowuję się tak jakbym mógł ją ściągnąć,czy jest ona przykręcona bo widzę w niej otwór i brak śrubki ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 7 cze 2014, 10:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Dokładnie.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 cze 2014, 10:36 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 27
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
włąśnie mam brak tej śrubki ,wiesz może czy jest to zwykła śruba, czy jakaś nietypowa?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 cze 2014, 10:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3083
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Zwykła szóstka z łepkiem stożkowym.

Wysłane z GT-I9300

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 cze 2014, 10:49 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 27
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Dzięki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 cze 2014, 22:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
[quote="TOMASZ"]Zwykła szóstka z łepkiem stożkowym.

I też idą po dwie na tył, bo nie wiem ile sobie szykować?

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 cze 2014, 22:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3083
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Tak, po dwie na tarczę.

Obrazek

Wysłane z GT-I9300

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 cze 2014, 22:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Super, dzięki za szybką odp. Dzisiaj wymieniłem przód i musiałem tarcze skręcić bez tych śrubek, tak były zapieczone że bez zniszczenia ich się nie obyło, zresztą spodziewałem się tego. Z tyłem pewnie będzie to samo :|

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 cze 2014, 22:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3083
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Z tyłu fabrycznie nie ma śrubek trzymających tarcze.

Wysłane z GT-I9300

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 cze 2014, 22:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czyli miejsce jest, ale śrubek nie ma ?:grin: No to jeszcze lepiej bo pójdzie łatwiej, głupi pomysł z tymi śrubkami na krzyżak, teraz wkręcę na imbus.

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 cze 2014, 08:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3083
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Dokładnie. Miejsce jest, śrubek nie ma. W sumie nie są potrzebne. Co do śrubek to moim zdaniem lepsze są na płaski wkrętak. Wrazie problemów łatwiej wykręcić.

Wysłane z GT-I9300

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 sie 2014, 04:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Czy przy wymianie klocków, głównie chodzi mi o moment wciskania tłoczków, odkręcaliście korek od płynu hamulcowego? Czy nie jest to konieczne?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 sie 2014, 04:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1109
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Ja zawsze odkrecam, wtedy lzej wchodza tloczki. A jezeli bedziesz wymienial z tylu to pamietaj ze tloczki sie wkrecaja a nie wciskaja i wtedy przydatne jest takie tanie narzedzie.

Obrazek

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 sie 2014, 06:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ok, dzięki. Będę wymieniał z przodu. Miałem już to dawno zrobić, ale nie było czasu.
Pozdrawiam.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 sie 2014, 06:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tylko pilnuj sprężynek co się zakłada na klocki, bo mi pouciekały i założyłem bez nich, na szczęście klocki cicho siedzą ;-)

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 sie 2014, 06:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
rajek dzięki za info, będę pilnował <spoko>

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 sie 2014, 20:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3092
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
A jak sprezynki się zgubią to możesz zastąpić je szprychą rowerową. No i dokładnie blaszki wyjąć i je dokładnie wyczyścić, tak samo w miejscach gdzie blaszki wchodzą, 4szt na koło.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 2 sie 2014, 06:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
ja juz kilkadziesiąt tys km latam bez tych pręcików. Nawet kupiłem sobie zestaw naprawczy z nimi ale jakoś nie doczekały sie montażu... i chyba nie doczekają...

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 sie 2014, 11:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3092
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
O tez ok. [THUMBS UP SIGN]


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 sie 2014, 14:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Jeszcze raz dziękuje wszystkim za cenne wskazówki, jestem właśnie po wymianie. Wszystko zajęło mi trochę ponad 1h z przerwami na i ️ i dodam że robiłem to pierwszy raz.
A tak wyglądały moje stare klocki EBC GREEN STUFF po przejechaniu prawie 40 tys. km. :
Obrazek
Obrazek

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 05:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1109
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
No powiedzialbym ze zyletki juz :D :arrow:

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 09:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 773
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Ładnie równo wytarte i wymiana w idealnym momencie :wink:

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.