Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 02:31

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 9 wrz 2017, 18:56 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.11.2014
Posty: 90
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: opolski
To normalne, w każdej Maździe tak jest, taka konstrukcja zacisku :/ Mnie martwi że moje tarcze się grzeją nawet przy delikatnej jeździe , prawdopodobnie tłoczek lekko przyrdzewiał albo stare "sprężynki/rozpieraki" już nie spełniają swojej funkcji.

_________________
Mazda 6 Gh 2.5 Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Honda Varadero 1000


Ostatnio edytowano N, 10 wrz 2017, 19:02 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 9 wrz 2017, 20:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Trzeba pamiętać że rozkład sił hamowania wynosi 60-70% (przód) - 40-30% (tył) więc przednie tarcze zawsze będą ciepłe/rozgrzane bardziej niż tylne nawet po paru kilometrach i dwóch, trzech hamowaniach tarcze przednie już będą ciepłe. Jeżeli tłoczek wcisnął się do końca bez problemu to raczej nie będzie problemem. Dużo osób jeździ bez tych sprężynek i też działa. Najważniejsze to czyste prowadnice i gniazda prowadnic w jarzmie zacisku. Tam musi być czysto i dużo smaru. Dotarłeś już nowy komplet, ważne jest pierwsze 400-500km bez gwałtownych hamowań, delikatnie dociskać pedał żeby się wszystko ułożyło i dotarło.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 wrz 2017, 20:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
To sprawdz czy po jezdzie auto stoczy sie z lekiej górki, jak tak to nie szukaj dziury w całym. Fakt przy takiej masie samochodu przednie tarcze mogą sie grzać nawet przy lekkim hamowaniu.

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 wrz 2017, 21:50 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.11.2014
Posty: 90
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: opolski
dejwid napisał(a):
Trzeba pamiętać że rozkład sił hamowania wynosi ...

Tłoczek wciśnięty ściekiem stolarskimi bez większego problemu, blaszki założone przesmarowane to samo prowadnice i gniazda , na razie zrobiłem 100km, według instrukcji z klocków i tarcz do 300km mam hamować jak Flinstonowie ;) i tak muszę sprawdzić czy nie ma bicia tarcz do gwarancji to może sprawdzą opory toczenia. Dzięki

Przy zdjętych kołach tarcza obraca się z oporem, po założeniu koła oczywiście już lżej ale jednak słychać że klocki trą o tarcze, podczas jazdy nie zauważam różnicy jeśli chodzi o toczenie się

_________________
Mazda 6 Gh 2.5 Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Honda Varadero 1000


Ostatnio edytowano N, 10 wrz 2017, 19:01 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 10 wrz 2017, 08:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
A jak zakładałeś zacisk na nowe klocki to wszedł luźno? Tłoczek musi być maksymalnie wciśnięty zanim go założysz inaczej będzie właśnie obcierał.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 wrz 2017, 18:59 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.11.2014
Posty: 90
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: opolski
Weszły na styk, chyba będę musiał je trochę podszlifować.

_________________
Mazda 6 Gh 2.5 Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Honda Varadero 1000


Ostatnio edytowano N, 10 wrz 2017, 18:59 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 10 wrz 2017, 19:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Nie nie nic nie szlifuj. Wciśnij tłoczek jeszcze dalej na maksa, do oporu, ile się da. Polecam odkręcić korek zbiornika płynu hamulcowego po maską będzie łatwiej wciskać.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 wrz 2017, 17:50 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.11.2014
Posty: 90
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: opolski
Tłoczek wciśnięty bez problemu do końca, wydaje mi się że jest problem z klockami bo ciasno wchodzą w prowadnice

_________________
Mazda 6 Gh 2.5 Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Honda Varadero 1000


Ostatnio edytowano Pn, 11 wrz 2017, 17:50 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6) - ostatnie ostrzeżenie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 11 wrz 2017, 18:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
A smarowanie dałeś? Jak to mówią, jak nie posmarujesz to nie jedziesz :)

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 wrz 2017, 19:35 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.11.2014
Posty: 90
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: opolski
Posmarowane dobrze, najpierw prowadnice później gardło <%> ale metalowa część klocka jest malowana dosyć grubo, wewnętrzne weszły dosyć ciasno a zewnętrzne musiałem podszlifować żeby w ogóle weszły, jutro rozbieranie je jeszcze raz i zobaczę co w trawie piszczy ;)

_________________
Mazda 6 Gh 2.5 Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Honda Varadero 1000


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 wrz 2017, 14:11 
Amator
Offline
Od: 22.01.2016
Posty: 74
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Chlopaki 2 pytania:

jakiego smaru uzywacie do caliperow??

oraz

chce kupic w przyszlosci zestaw na przod a mianowicie zimmermann sport tarcze oraz klocki hawk performance, slyszalem chyba gdzies tutaj na forum ze najlepszy zestaw na przod....pytanie moje jest takie, czy ktos z was korzystal z takiego zestawu, podzieli sie opinia i da jakis namiar w anglii czy w polsce gdzie moge kupic te klocki bo z tarczami nie ma problemu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 24 wrz 2017, 14:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Albo miedzianego lub specjalnego do hamulców.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 wrz 2017, 16:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Ja używam K2 http://k2.com.pl/produkty/k2-synthetic-grease

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 wrz 2017, 22:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Napisz do kolegi Michał, wydaje mi się że miał taki zestaw.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 wrz 2017, 10:13 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 29.08.2015
Posty: 57
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
micgor123 napisał(a):
Chlopaki 2 pytania:

jakiego smaru uzywacie do caliperow??

oraz

chce kupic w przyszlosci zestaw na przod a mianowicie zimmermann sport tarcze oraz klocki hawk performance, slyszalem chyba gdzies tutaj na forum ze najlepszy zestaw na przod....pytanie moje jest takie, czy ktos z was korzystal z takiego zestawu, podzieli sie opinia i da jakis namiar w anglii czy w polsce gdzie moge kupic te klocki bo z tarczami nie ma problemu.


Mam taki zestaw u siebie i jestem zadowolony o niebo lepsze niż seryjne ja klocki kupowałem jeśli się nie mylę to chyba od tego sprzedawcy
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=300791910061&alt=web
Tylko nie zdziwił się bo tarcze zimmermann robi takie same nie ma rozróżnienia na prawa I lewa tarcze

_________________
Przyjemność z jazdy zaczyna sie tam gdzie kończy sie ekonomia
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 25 wrz 2017, 11:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
micgor123 mam taki zestaw i jestem zadowolony z wyboru. Auto lepiej hamuje i do tego tarcza ładnie się prezentuje. Niestety z powodu zapieczonych zacisków jestem zmuszony wymienić je na zestaw z MPSa.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 sty 2018, 13:56 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Po roku użytkowania Zimmermanów nawiercanych z ferodo premier nastał czas na wymianę klocków. Chyba za szybko się zabrałem, ponieważ okazało się że została połowa klocka z każdej strony. Zrobione na zestawie już jest 35 tyś km. Wpadły klocki brembo, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 mar 2018, 11:44 
Amator
Offline
Od: 22.01.2016
Posty: 74
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
duzo placiles za zimmermany sport coat z? ja wczoraj kupilem za 91 euro z przesylka obie tarcze na przod i klocki ATE za 200 zl z polski, zobaczymy co z tego bedzie:D:D

-- Dodano: 13 marca 2018, o 11:44 --

14 marca 2013, o 14:05 KOVAL napisał(a):
Witam.
Panowie właśnie jestem po zmianie hamulców z przodu, powiem że trochę się pomęczyli.
Mieli trochę problemów z odkręceniem śrub od tarcz i prawa tarcza się zapiekłą i z nią najwięcej problemów było. Teraz jestem pewien że samemu bez odpowiednich narzędzi i podnośnika nie był bym w stanie zmienić tarcz. W sumie trwało to 1 godzinę i zapłaciłem 20funi tak że za taką kasę nie ma sensu się męczyć i brudzić jak dla mnie. Pozdrawiam.


Gdzieś ci wymienili tarcze za 20 funta? Same klocki to 45 - 60 f i to nie w ASO plus cena klocków...


Ostatnio edytowano N, 11 mar 2018, 22:46 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 mar 2018, 11:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
20 funi to cena robocizny jak rozumiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 13 mar 2018, 12:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Ja tez płaciłem ostatnio 100 zł (robocizna) za wymianę tarcz. Nic dziwnego nie widzę w tej cenie.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 kwi 2018, 16:20 
Amator
Offline
Od: 07.07.2017
Posty: 72
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Chlopaki pytanko.
Kupilem zestaw brembo na tyl. Klocki maja taka wypustke czy jak kto woli " cycek" prawie na srodku, i tu moje pytanie czy tloczek nie bedzie opieral sie tylko na takiej malej powierzchni?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 kwi 2018, 21:20 
Świeżak
Offline
Od: 14.06.2017
Posty: 18
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Ten wystający element ma wejść w wycięcie w tłoczku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 lip 2019, 09:08 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
18 czerwca 2016, o 19:57 TOMASZ napisał(a):
Mogę potwierdzić - prowadnica z gumką jest na górze
nie potwierdzam :-P ,u mnie na dole z dwóch stron,jedna nie ma gumki,brakuje mi blaszki w prowadnicy klocka,dwa sworznie suche przyrdzewiałe i najlepsze że to działa hamuje i nie piszczy :idea:

Tą osłonę za tarczą da się zdjąć czy trzeba ściągać piastę?

-- Dodano: 29 lipca 2019, o 10:08 --

U mnie finalnie na tył wpadły klocki ferrodo i tarcze zimmermana.Zdecydowana wyczuwalna poprawa,nic nie piszczy.

Tylko jedno pytanie,w komplecie z klockami byly dwie sprezynki rozpychajace,kiedys chyba w trw mialem cztery.W klocku ferrodo dziurki sa na dwie sprezynki i wedlug instrukcji ma byc u gory to po co drugie dziurki?Mialem 2 ze starych i zalozylem,klocek po nacisnieciu hamulca ladnie odbija,kręcąc tarcza nic nie obciera.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 29 lip 2019, 09:41 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
29 lipca 2019, o 10:08 beny napisał(a):
Tylko jedno pytanie,w komplecie z klockami byly dwie sprezynki rozpychajace,kiedys chyba w trw mialem cztery.W klocku ferrodo dziurki sa na dwie sprezynki i wedlug instrukcji ma byc u gory to po co drugie dziurki?Mialem 2 ze starych i zalozylem,klocek po nacisnieciu hamulca ladnie odbija,kręcąc tarcza nic nie obciera.


mają być 2 sprężynki na dwa klocki.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 sie 2019, 08:27 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.05.2018
Posty: 152
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Działają Wam foty z 1 posta? Po urlopie chcę zajrzeć do hamulcy tył, piszcza mi przy lekkim hamowaniu, przez 3k kilometrów myślałem że może się dotrą, później się przyzwyczaiłem i tak już zrobiłem drugi serwis Mazdy i dalej piszczy, przy zamkniętych oknach nic praktycznie nie słychać, ale na zewnątrz to pewnie bębenki w uszach pękają.
Przy zakupie Mazdy zleciłem wymianę klocków w warsztacie. Dobrze hamują, tarcze wytarte na szerokość klocka, alusy przy myciu brudne od scierajacego się klocka, wszystko wydaje się pracować ok.

-- Dodano: 10 sierpnia 2019, o 09:26 --

Znalazłem na forum zdjęcie na którym widać podkładkę pod klocek hamulcowy, u mnie tego nie ma, jak się nazywa ta część, pod frazą "blaszka pod klocek hamulcowy" wyskakują mi same te małe blaszki, może brak tej podkładki powoduje u mnie mikro wibracje, jak macie u siebie?
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia2/Galeria/7458299/1#zdj3


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 10 sie 2019, 10:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
To są podkładki antywibracyjne (kiedyś widziałem gdzieś taką nazwę) to jest dodawane przez producenta klocków hamulcowych do zestawu nowych klocków, jednak nie wszyscy to mają. Może Ci którzy ich nie dają, używają jakiejś innej technologii w budowie samych klocków.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 sie 2019, 09:59 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
https://allegro.pl/oferta/kleen-flo-pas ... witemShare poczytaj o tym.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 paź 2019, 14:22 
Świeżak
Offline
Od: 11.03.2013
Posty: 29
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: lubuski
odkopie troszkę temat... czy był ktoś na bieżąco i wymianial przednie klocki hamulcowe i może podpowiedzieć konkretnie jak wygląda sprawa prowadnic, zamienniki jedna jest dłuższa, a druga krótsza , na tylnej osi mogę potwierdzić że ta z gumką jest mocowana na góre, natomiast mam dylemat jeśli chodzi o przód...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 paź 2019, 18:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Było to już w tym temacie, wystarczy trochę chęci aby coś znaleść. Mi to zajęło 1min
viewtopic.php?f=43&t=265&start=90

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 24 paź 2019, 18:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Wrzucam ponownie...

Przedni zacisk:
front.JPG
GS1D33694.jpg
GS1D33998.jpg

Tylny zacisk:
rear.JPG

Tagi: prowadnice, prowadnica, górna prowadnica, dolna prowadnica, dłuższa prowadnica, krótsza prowadnica, prowadnica z gumką, zacisk hamulcowy, budowa, przedni zacisk, tylny zacisk


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.