Teraz jest So, 25 mar 2017, 16:41

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 07:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1487
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Nie pasują :D

Ale da się dopasować.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 08:28 
Fanatyk
Offline
Od: 01.07.2014
Posty: 3040
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pabian88 tu masz szczegóły:

viewtopic.php?p=218586#p218586

_________________
Data spotu ogólnopolskiego 1-2.07.2017.

viewtopic.php?p=253687#p253687


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 20:16 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2015
Posty: 53
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie wiedziałem ze GH wychodziła w MPS nawet nie mogę znaleźć żadnych zacisków od mazdy 6 MPS chyba ze źle szukam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 21:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Bo nie wychodziła. Mazda 6 to nie tylko model GH. Szukaj zacisków od szóstki GG MPS.

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 21:31 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2015
Posty: 53
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
TOMASZ Dziękuje bardzo za info


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 wrz 2016, 07:44 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.10.2014
Posty: 124
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Ja chetnie kupilbym zaciski do MPS'a w jakiejs rozsadnej cenie :) moga byc do regeneracji i odswiezenia :)

_________________
Sprzedam: zadbaną wykładzinę podłogi do Mazdy 6 GH SEDAN


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 7 wrz 2016, 08:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2451
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
Pabian88 napisał(a):
Z ciekawosci pytam... Od ktorego evo pasuja zaciski do naszej mazdy?

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

Od Evo 4-8.


A byliby może chętni na zestawy p&p bez rzadnej rzeźby na 4 tloczkach i tarczy 320mm z Evo?

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 wrz 2016, 12:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Gdyby ktoś szukał :
http://olx.pl/oferta/sprzedam-hamulce-p ... hexgT.html
http://olx.pl/oferta/sprzedam-hamulce-t ... hexy7.html

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 7 wrz 2016, 15:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2451
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
Te tylne to ktoś lekko oczadział z ceną :)

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 wrz 2016, 19:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Zadzwoń i mu powiedz [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 7 wrz 2016, 19:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2451
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
Tzn jak nie chce sprzedać a tylko sprzedawać to nie ma sprawy ;)

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 wrz 2016, 20:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1074
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
I tak pieknie sa zregenerowane ze nawet gwint na srubach tez pomalowal :D

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 11:41 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.07.2016
Posty: 48
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: mazowiecki
Damianko napisał(a):
Pabian88 napisał(a):
Z ciekawosci pytam... Od ktorego evo pasuja zaciski do naszej mazdy?

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

Od Evo 4-8.


A byliby może chętni na zestawy p&p bez rzadnej rzeźby na 4 tloczkach i tarczy 320mm z Evo?


Ja
Tylko więcej szczegółów proszę o same wymiary tarcz i klocków jakie wtedy pasują.

Jak acena by takiego zestawu była?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 20 gru 2016, 17:22 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4964
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
A jakie zestawy proponujecie do zacisków z MPS?

Zastanawiam się nad:
Przód Tarcze OE (biorę jeszcze pod uwagę EBC standard) + klocki Hawk (HPS, High Performance street lub Performance ceramic)
Tył Tarcze EBC standard+ klocki EBC Red Stuff.

Patrzyłem jeszcze na DBA 4000 i Stoptech, ale kosztują dwa razy tyle co OE.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 gru 2016, 22:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1487
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Ja mam OE montowane przy swapie i jeszcze sporo na nich przejade.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 gru 2016, 16:49 
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 206
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
CiastekC napisał(a):
Damianko napisał(a):
Pabian88 napisał(a):
Z ciekawosci pytam... Od ktorego evo pasuja zaciski do naszej mazdy?

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

Od Evo 4-8.


A byliby może chętni na zestawy p&p bez rzadnej rzeźby na 4 tloczkach i tarczy 320mm z Evo?


Ja
Tylko więcej szczegółów proszę o same wymiary tarcz i klocków jakie wtedy pasują.

Jak acena by takiego zestawu była?


Temat umarł ?

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 21 gru 2016, 16:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2451
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
Jeszcze nie. Będę się brał za to po nowym roku. Chciałbym zrobić bbk do gh i do gj. Tylko taki budżetowy. Mam już 3 typy na zaciski tylko cały czas mam problem jak to zrobić w gh żeby później felga mieściła się w nadkolu. Niestety przy oemowej felge, zacisku z Evo i dystansie 25mm opona walczy z nadkolem. Dodam że między felgą a zaciskiem jest miejsca na włos.

Tomasz widział może potwierdzić.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 gru 2016, 17:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Widział widział... jest hrdcore [WHITE SMILING FACE]

Obrazek

Obrazek

Przy porządnym pałowaniu jest ryzyko że spuchną i będzie ocierać [WINKING FACE]

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 21 gru 2016, 17:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2451
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
Nie przesadzaj

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 gru 2016, 19:15 
Fanatyk
Offline
Od: 01.07.2014
Posty: 3040
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Z tego co mi mówili przy montażu mojego BBKita to 3 mm jest graniczną wartością do jazdy po drogach publicznych.
Po torze może być na włos, ale tam gdzie piach, kamyki sorry musi być tego miejsca więcej.

_________________
Data spotu ogólnopolskiego 1-2.07.2017.

viewtopic.php?p=253687#p253687


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 21 gru 2016, 20:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2451
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
Nie byłem na nurburgring ale Kielce, Poznań czy Jastrząb to tego syfu jest całkiem sporo także dziwny argument.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 gru 2016, 07:27 
Fanatyk
Offline
Od: 01.07.2014
Posty: 3040
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Może dlatego że robisz to na swoją odpowiedzialność i jak coś się stanie to na torze pojedziesz w pole i za wiele się nie wydarzy. A chyba chodzi o potencjalną możliwość zablokowania koła. I w warunkach rajdowych pewne mody uchodzą, a pod rozwiązaniem na drogi publiczne nikt się nie podpisze. Chyba o to chodziło.

Wysłane z mojego XT1580 przy użyciu Tapatalka

_________________
Data spotu ogólnopolskiego 1-2.07.2017.

viewtopic.php?p=253687#p253687


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 sty 2017, 22:02 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 10.06.2014
Posty: 332
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Jeżeli ktoś ma ochotę na zaciski od MPS-a to mogę pomóc w temacie. Tak się składa że firma w której pracuje zajmuje sie sprzedażą zacisków, alternatorów, starterów i maglownic. Części oczywiście są w różnym stanie. Jak ktoś byłby zainteresowany tymi MPS-ami to wrzucam fote jak wyglądają ObrazekObrazekObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 sty 2017, 22:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Jakie koszta za przód, tył ?

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 sty 2017, 22:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 10.06.2014
Posty: 332
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Zapomniałem dodać że mieszkam w UK więc pewnie trzeba by było pokryć przesyłkę też. Zapytam w poniedziałek za ile "jak dla mnie" by to było. Znalazłem jak narazie tylko przód bo planuje sam je sobie wrzucić. Ale poszukam też na tył. Jest to jedna z największych firm zajmujących się tym tematem w Europie. Więc na pewno są i na tył. Nie chodzi mi o zarobek, bardziej volontariat bo w Pl z tego co wiem to ciężko znaleźć. Dam znać w poniedziałek.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 6 sty 2017, 22:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Bede sledzil temat :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sty 2017, 20:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 10.06.2014
Posty: 332
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Więc jest tak na przód to cena około 45 funtów za sztukę, a na tył znalazłem zaciski tylko do m6 GG z silnikiem 2.3 być może są to do MPS musiałbym mieć chociaż jakąś fotkę albo numer części to wtedy będę pewny. Także tych na przód jest ze sześć kompletów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 08:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1487
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Tyłu nie trzeba zmieniać.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 10:31 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 461
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Te 45 funtów za sztukę miałeś na myśli faktycznie sztukę czy komplet na przód (2 zaciski)?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 12:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 10.06.2014
Posty: 332
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Za sztukę, taką cenę mają za jeden zacisk.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.