Teraz jest N, 9 maja 2021, 11:59

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 7 lut 2017, 13:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3302
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Małymi krokami... wiosna coraz bliżej...

Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lut 2017, 13:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2083
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
OE ? ile dałeś ?

Czeka mnie wymiana kompletu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lut 2017, 14:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3302
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
To są używki, które przeszły mały zabieg. Kupiłem cały używany zestaw na przód od MPS'a, który pomału ogarniam.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lut 2017, 15:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2083
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Mi OE tarcze nie dojechałyby do końca drugich klocków. Dlatego zamierzam zmienić komplet. I z tego co patrzyłem po ofercie chyba wjedzie znowu OE (z którego jestem zadowolony).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 7 lut 2017, 18:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5653
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Ja też nie mogę się wiosny doczekać <zauroczony>

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 mar 2017, 22:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
nie widać zdjęć Michał

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 mar 2017, 18:54 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 24.09.2014
Posty: 106
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Panowie jako, że dział "szybkie" został zamknięty to może znajdę odpowiedź tutaj [SMILING FACE WITH SMILING EYES] A więc szukając na Aledrogo jarzma zacisku tylnego do mojej dwulitrówki PB znalazłem sprzedawcę który twierdzi, że jarzmo pasuje do każdego modelu od 2002-2012 bez różnicyna rodzaj paliwa oraz pojemność. Czy jest ktoś w stanie to zweryfikować?

Wysłane z mojego Moto G (4)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 kwi 2017, 10:00 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 303
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Upgrade zrobiony
Obrazek
Obrazek

Tarcze ori Mazda od Rikkiego, klocki Galfer Sport 1055, zaciski sprawne z demobilu :wink:. Kolor zaciskow RAL 5012
Na razie jeździ to trochę lepiej od OE ale z każdym dniem jest coraz lepiej. Zostaje wymiana koł zimowych bo 16'' już nie podejdzie niestety.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 kwi 2017, 21:07 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.10.2015
Posty: 61
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam
Zaczynam poszukiwać zacisków,tarcz,klocków które sprawia ze moja mazda zacznie hamować :evil: Chyba zaciski to największy problem?Same tarcze i klocki nic nie zmienia?Proszę was o pomoc gdzie kupić cały zestaw lub osobno,co radzicie?Pozdrawiam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 kwi 2017, 21:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3302
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Zapytaj Rikiego. Miał ostatnio zaciski od mps'a po regeneracji.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 kwi 2017, 19:35 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.10.2015
Posty: 61
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A jeśli wymienię tylko tarcze i klocki na jakieś dobre to coś da?
Czym się różnią zaciski te od MPSa bo też są jedno tłoczkowe?
Najlepiej gdyby wypowiedział się ktoś kto wymienił na te od MPSa
Z góry dziękuje


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 kwi 2017, 14:27 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Ja wymieniłem seryjny morderca przód na zimmermany przód i klocki ferodo. Różnica jest znaczna. Jednak nie jest to dalej 4tłok brembo :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 kwi 2017, 14:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2083
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
lisjon napisał(a):
A jeśli wymienię tylko tarcze i klocki na jakieś dobre to coś da?
Czym się różnią zaciski te od MPSa bo też są jedno tłoczkowe?
Najlepiej gdyby wypowiedział się ktoś kto wymienił na te od MPSa
Z góry dziękuje


Główna różnica jest w rozmiarze tarczy: 298 -> 320.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 kwi 2017, 15:13 
Offline
Siła razy ramię jest istotna.. No i pojemność cieplna takiej tarczy jest 20-30% większa. :) Na pewno patrząc jak padają tarcze w zasadzie każdej Maździe 6 bez względu na generację to warto zainwestować. Bo wyjdzie na zero przez cały czas eksploatacji. A jak już ktoś zapierd..la to tym bardziej. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 21:24 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.10.2015
Posty: 61
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam
Zaciski od MPSa już się piaskują :D
Teraz tylko tarcze :idea:
Jakie montowaliście i polecacie??
Zastanawiam się nad EBC nacinane ale słyszałem ze nacinane są głośne...
Kto robi OEMy dla mazdy orientuje się ktoś?
Pozdrawiam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 21:34 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 303
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Oryginały robi chyba ATE. Ja te montowałem i kupowałem nówki u Rikkiego. Klocki Galfer Sport 1055 kupione w sieci. Zaciski używki sam wyszczotkowałem i pomalowałem. Gumki na zaciskach w idealnym stanie więc nie dawałem do regeneracji bo tylko zwiększa koszty. Hamowanie jest dobre i lepsze niż na tamtym oryginalnym zestawie. Zestaw jest Plug&Play i nic nie trzeba przerabiać aby to zamontować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 maja 2017, 19:38 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.10.2015
Posty: 61
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ktoś z was miał klocki EBC green stuffy?Czy to prawda ze strasznie pylą?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 maja 2017, 11:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.04.2016
Posty: 228
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ja na nich śmigam z przodu. Tak jeśli chodzi o pylenie to jest masakra. Ale hamowanie pierwsza klasa.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 maja 2017, 11:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Kolego lisjon zajrzyj na forum accorda tam dużo ludzi testowało greeny EBC.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 cze 2017, 19:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.09.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Hej,

Wstawiłem do mojej M6 hamulce z MPS-a przód i tył, faktycznie teraz auto hamuje znacznie lepiej, seria to był prawdziwy dramat....
Poza odgięciem osłon przeciw błotnych nie było trzeba w nic ingerować.
Szczerze mówiąc nie widzę większego sensu montażu w M6 GH z tyłu zestawu z MPS-a mimo że sama tarcza od MPS-a jest sporo większa, to klocek jest tej samej wielkości jak ori w GH, a zaryzykowałbym nawet, że trochę mniejszy- węższy.

-- Dodano: So, 24 cze 2017, 20:39 --

Jeszcze raz o upgrate GH- MPS tył.
Tarcza od MPS jest większa o 46 mm mimo tego klocki mają tę samą wysokość jak w GH, myślę, że wielkość tarczy MPS-a zdeterminowana jest obecnością napędu na tylnej osi.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 cze 2017, 22:18 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.10.2015
Posty: 61
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
artur3 A jak przekładałes zaciski przednie to nie musiałeś nic pokombinować z tym zabezpieczeniem przy końcówce wężyka?Też wymieniłem i naprawdę było warto <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 cze 2017, 23:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3302
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Przewód hamulcowy, a dokładnie jego końcówkę przy zacisku trzeba przemodelować, delikatnie odgiąć.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 cze 2017, 08:00 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 303
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Jasne że tyłu nie trzeba wymieniać. Spowoduje to tylko większe koszty w przyszłości, kiedy będziesz chciał wymienić tarcze z tyłu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 cze 2017, 08:13 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6556
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A dlaczego z tyłu nie trzeba...
Ależ owszem, również trzeba, chociażby dla zwiększenia średnicy tarczy, co z tego że klocek jest taki sam, ale pracuje na większej powierzchni bo obwód się zwiększa ;)

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 cze 2017, 09:37 
Offline
Pracuje na tej samej powierzchni tarczy. Ale że jest większa to ma większą pojemność cieplną. O sile hamowania czy tam momencie nie wspominając. :) Ale zgodzę się że to w sumie nie wiem czy ma sens. Ja zmieniłem na lato na 356 mm przód i hamowałem już w różnych sytuacjach włącznie z zakrętem (testowo). Nie ma żadnej niestabilności. ABS, ESP, korektor siły hamowania wszystko trzyma w ryzach. Jak dla mnie ten tył to jako gadżet bo na pewno lepiej wygląda. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 4 paź 2017, 06:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2504
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
keramik napisał(a):
Jasne że tyłu nie trzeba wymieniać. Spowoduje to tylko większe koszty w przyszłości, kiedy będziesz chciał wymienić tarcze z tyłu.


Uprzejmie proszę o nie szerzenie herezji!






A widzisz ja wczoraj do mojego BBK z przodu dołożyłem hamulec z mps na tył jest zauważalnie lepiej. Przód blokuje się zdecydowanie później co już jest ogromnym plusem, aczkolwiek ja w tym momencie mam na przedniej osi oponę 215. Przy tak szerokiej oponie jak twoja różnica mogłaby nie być aż tak bardzo duża.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 1 lis 2017, 23:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5653
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Dopisuje się do listy użytkowników zadowolonych z wymiany zacisków od MPSa
Zaciski od MPSa (przód i tył) założone miesiąc temu, stare zaciski blokowały się i felgi się grzały, ręczny nie odbijał.
U mnie trzeba było już zrobić regeneracje wszystkich zacisków. Tarcze Zimmermanna z przodu powodowały drżenie na kierownicy podczas hamowania przy wyższych prędkościach. Tak nie mogło już być!
W serwisie za całą usługę z częściami krzyknęli ponad 800zł.
U mnie koszt wymiany był spory ze względu na nowy zestaw 17stek i konieczność wymiany piat z łożyskami.

1. Zaciski - 1500zł
2. Zestaw tarcze + klocki, przód - 1500zł
3. Felgi z przesyłką - 1200zł
4. Opony Dunlop Wintersport 5 - 2000zł
5, Tarcze + klocki tył, piasty x 2 oraz łożyska x 2 na przód - 1600zł

Mimo wszystko uważam, że trzeba było zrobić tą wymianę i jestem bardzo zadowolony. Jak już wymieniać to porządnie i na solidny zestaw.Potwierdzam słowa kolegów, auto zdecydowanie lepiej hamuje i pedał łapie już od samego początku. Z przodu zestaw tarcz i klocków StopTecha, musiałem jeszcze dodatkowo wymienić piasty (łożyska też), bo były już w kiepskim stanie i nie chciałem ryzykować, że nowe tarcze się skrzywią. Z tyłu natomiast tarcze Blueprinta, a klocki TRW.
No i teraz wiem, że hamulec ręczny działa poprawnie :)

Tutaj zestaw na letnich kołach:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A tutaj już na zimówkach:

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 2 lis 2017, 09:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
1 listopada 2017, o 22:23 Michał napisał(a):
W serwisie za całą usługę z częściami krzyknęli ponad 800zł.

To tanio Michale, no chyba ze zapomniales dodac jedno zero do rachunku :wink:

A na serio - to gratuluje. Niezly upgrade <spoko> <spoko> <spoko>

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 2 lis 2017, 11:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5653
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
800zl za regenerację starych, wiec wolałem założyć MPSa. Zwłaszcza, że mialem już zaciski.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lis 2017, 21:54 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 04.07.2014
Posty: 89
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Michał a żona wszystko czyta...
Zaraz poszukam sobie nowych zimówek.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.