Teraz jest N, 25 cze 2017, 03:06

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 31 sie 2015, 22:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3005
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Nie ma.
Sprawdź czy na zaciskach łapki od recznego wracają na kołki oporowe - na lewym i prawym.
Odepnij linki od zacisków i sprawdź czy po zaciągnięciu i spuszczeniu ręcznego, wracają do końca. Może jedna gdzieś haczy, ma ciężej w pancerzu.


klepnięte z es trzy...

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 sie 2015, 22:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Cholera.
Tak jak napisałeś, tak sprawdzałem.
Coś czego dokładnie nie sprawdziłem, bo tylko na oko, to jaka jest różnica między tarczami.
Będę musiał zrzucić dwie linki na raz i sprawdzić czy wieszak się wyrówna i czy linki równo chodzą w osłonie. Jak tak, to wtedy skupić się na zacisku, bo niemożliwe żeby jedna strona była aż tak wyciągnięta, nie wiem czy dobrze kombinuje?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 sie 2015, 23:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3005
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Może łożysko igiełkowe w zacisku zatarte bądź sworzeń od łapki w nim ? :idea:

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 sie 2015, 23:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ciężko mi powiedzieć, bo samego zacisku nie miałem jeszcze okazji rozbierać i nie wiem co tam w środku może być nie tak?
Wiem na pewno że przy wysuniętym zacisku i ruszaniu dźwignią, tłoczek wychodzi i cofa się, wygląda że wszystko pracuje normalnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 wrz 2015, 00:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3005
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
A dźwignia/łapka cofa się do końca (na bolec) ?

klepnięte z es trzy...

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 wrz 2015, 01:01 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tak, z tym że na początku z założoną linką nie do końca. Musiałem trochę dać luzu przy ręcznym (na śrubce) i wtedy już odbijał do końca. Dlatego myślę że muszę zrzucić dwie linki i sprawdzić czy są równe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 wrz 2015, 11:21 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 249
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
U mnie działa wszystko ok :) po wciśnięciu śrubokrętem tego kabelka do środka, nie rusza się i wszystko gra. Zobaczymy na jak długo :roll:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 159.000 km on board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 wrz 2015, 16:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 607
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A nie próbowałeś podciągnąć linki przy zacisku kiedyś też miałem podobny problem i musiałem wymienić jeden zacisk a po wymianie linki były już równo naciągnięte


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 wrz 2015, 17:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mam nadzieję że to nie zacisk, czekam na weekend i będę rozbierał, żeby tylko w miarę pogoda była


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 18:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 607
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Rajek i jak doszedłeś co było z tym ręcznym ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.