Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:35

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 31 sie 2015, 22:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Nie ma.
Sprawdź czy na zaciskach łapki od recznego wracają na kołki oporowe - na lewym i prawym.
Odepnij linki od zacisków i sprawdź czy po zaciągnięciu i spuszczeniu ręcznego, wracają do końca. Może jedna gdzieś haczy, ma ciężej w pancerzu.


klepnięte z es trzy...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 sie 2015, 22:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Cholera.
Tak jak napisałeś, tak sprawdzałem.
Coś czego dokładnie nie sprawdziłem, bo tylko na oko, to jaka jest różnica między tarczami.
Będę musiał zrzucić dwie linki na raz i sprawdzić czy wieszak się wyrówna i czy linki równo chodzą w osłonie. Jak tak, to wtedy skupić się na zacisku, bo niemożliwe żeby jedna strona była aż tak wyciągnięta, nie wiem czy dobrze kombinuje?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 sie 2015, 23:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Może łożysko igiełkowe w zacisku zatarte bądź sworzeń od łapki w nim ? :idea:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 sie 2015, 23:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ciężko mi powiedzieć, bo samego zacisku nie miałem jeszcze okazji rozbierać i nie wiem co tam w środku może być nie tak?
Wiem na pewno że przy wysuniętym zacisku i ruszaniu dźwignią, tłoczek wychodzi i cofa się, wygląda że wszystko pracuje normalnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 wrz 2015, 00:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
A dźwignia/łapka cofa się do końca (na bolec) ?

klepnięte z es trzy...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 wrz 2015, 01:01 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tak, z tym że na początku z założoną linką nie do końca. Musiałem trochę dać luzu przy ręcznym (na śrubce) i wtedy już odbijał do końca. Dlatego myślę że muszę zrzucić dwie linki i sprawdzić czy są równe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 wrz 2015, 11:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
U mnie działa wszystko ok :) po wciśnięciu śrubokrętem tego kabelka do środka, nie rusza się i wszystko gra. Zobaczymy na jak długo :roll:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 wrz 2015, 16:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 618
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A nie próbowałeś podciągnąć linki przy zacisku kiedyś też miałem podobny problem i musiałem wymienić jeden zacisk a po wymianie linki były już równo naciągnięte


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 wrz 2015, 17:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mam nadzieję że to nie zacisk, czekam na weekend i będę rozbierał, żeby tylko w miarę pogoda była


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 18:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 618
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Rajek i jak doszedłeś co było z tym ręcznym ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 lut 2018, 21:32 
Amator
Offline
Od: 04.11.2017
Posty: 89
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
1 września 2015, o 01:01 rajek napisał(a):
Tak, z tym że na początku z założoną linką nie do końca. Musiałem trochę dać luzu przy ręcznym (na śrubce) i wtedy już odbijał do końca. Dlatego myślę że muszę zrzucić dwie linki i sprawdzić czy są równe.


rajek,

co zrobiłeś ze zabyt długa linką? mam obecnie ten sam problem. Sprawdziłem juz wszystko, pozostała mi tylko wymiana linki na nową.

-- Dodano: 1 lutego 2018, o 21:32 --

Jeśli to kogoś zainteresuje: znalazłem przyczynę zbyt długiej linki na lewym kole.

Przyczyna tkwiła w samym zacisku. Był nowy i felerny, miał uszkodzony mechanizm ręcznego.
Zamontowałem dziś nowy zacisk i od razu jest różnica, linki są naciągnięte równomiernie i do tego siła hamowania jest na zadowalającym poziomie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 maja 2022, 12:41 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
1 września 2015, o 00:05 TOMASZ napisał(a):
Może łożysko igiełkowe w zacisku zatarte bądź sworzeń od łapki w nim ? :idea:
to łożysko jest wymienne?
Na diagnostyce hamulce lapia rowno a ręczny na jedno koło słabiej. Do tego zauważyłem że dźwignia ręcznego ma luz. Stanęła linka czy to łożysko zatarte?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 30 maja 2022, 13:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Jest wymienne, mam nawet jedno gdzieś...odezwij się do mnie na PW gdybyś potrzebował, może odkopie. Po odpięciu linki dobrze odbija dźwignia? Zdejmij linkę i sprężynę i zobacz czy plynnie chodzi mechanizm. Ja wymieniałem jedno łożysko.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 maja 2022, 16:34 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Nie sprawdzałem jeszcze, jak masz to poszukaj chętnie odkupię.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 paź 2022, 09:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Hej ,

Miałem problem z zablokowanym ręcznym , było to tak uciążliwe ,że zdecydowałem się na wymianę na nowe Bosch. Wymieniłem również linkę na nową. Wszystko było fajnie przez pewien czas, problem wrócił . Oddałem auto z powrotem do mechanika. Nie potrafił mi powiedzieć dlaczego, mimo wymiany elementów odpowiedzialnych za ręczny znów prawe koło jest blokowane. Wcisnęli mi kit o przewodzie hamulcowym który wymienili, za co znów musiałem zapłacić. Niedawno znowu się zaczęło , prawe koło nie odpuszcza. Jest to te same koło z którym był problem jeszcze przed wymianą zacisków i linki. Może ktoś z Was miał podobne problemy , lub wyjaśni dlaczego tak się dzieje. Dzięki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.