Teraz jest Śr, 22 lis 2017, 21:31

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 22 gru 2014, 13:07 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 11.04.2013
Posty: 50
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mozna prosic dokladny link do opisu upgradu?
Czy po zmianie kola 16" nadal sie nadaja na zime?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 22 gru 2014, 15:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
17' tak' ale na pewno nie te fabryczne... Coś z et w okolicach et 35 przy 7j powinno dać radę ale to wszystko trzeba sprawdzić na aucie bo felgi mają różną budowę ramion. Jak znajdę chwile czasu to napisze troszkę nowych wniosków


O 16 możesz zapomnieć.

Jakby 17 pasowały to już bym wszystko poskładał ale niestety brakło mi $$$ w budżecie na ten rok na opony zimowe na 18''

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 gru 2014, 23:16 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 11.04.2013
Posty: 50
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Chodzilo mi o hamulce z MPS a nie Porsche :)

Zastanawiam sie czy warto wymieniac na te z MPS i ile z tym pracy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 gru 2014, 23:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3083
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Tu masz odpowiedni wątek: viewtopic.php?f=43&t=234

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 paź 2015, 14:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Damianko i jak sprawa z hamulcami? Działasz coś?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 18 sie 2016, 22:52 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
KOVAL napisał(a):
Damianko i jak sprawa z hamulcami? Działasz coś?


Działam ;)

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 sie 2016, 19:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3092
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Damianko, spokojnie, nie śpiesz się. Mamy czas ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 20 sie 2016, 20:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Ale ja nie mam bo auto już na kobyłkach.
Niestety brakło mi z 10mm długości szpilek i 10mm niższego et w felgach....
Obie strony poskładane, odpowietrzone.... Nie mam jak przykręcić kół ;)


Na pocieszenie powiem będzie taniej niż u forumowego kolegi w gj ;)

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


Ostatnio edytowano So, 20 sie 2016, 23:24 przez Damianko, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 sie 2016, 20:59 
Stary wyjadacz
Offline
Od: 01.07.2014
Posty: 4195
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Damianko ale ja ci z całego serca kibicuję. ;) I przy tym ile wydałem na części zamienne dla rozmiaru OEM i tak było tanio.. ;) A dzisiaj przetestowałem trochę swój zestaw i było warto. W temacie hamulców też nie ma co oszczędzać. Można odpuścić wiele dodatków a to jednak kupić zupełnie nowe.
Największy problem zapewne masz z jarzmem. Jestem ciekaw skąd to masz.. ;) Wiem, że zaciski z Porsche, czy RSów dopasowuje koleś z Ryków.

http://www.m-drive.pl/am-brakes/cennik.html

Chwalą go, ale z tego co kojarzę zakup zestawu u niego wcale nie było takie tanie - czyli na poziomie 2 kPLN, bo tyle to kosztują zaciski czy tarcze. Jeszcze jarzma, klocki. Jak się to zsumuje to jest niewiele mniej od nowego KSport.. ;)
Mój zestaw jest dość smukły. I jest luzu więcej od np. Brembo o ponad 5 mm. A to dużo. Obstawiam że musisz uderzać w felgi z ET 20-30. A to już wystaje zapewne. Daj znać jak skończysz.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 20 sie 2016, 22:48 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
rkarcz napisał(a):
Największy problem zapewne masz z jarzmem


Zaciski z lancera evo 8 pasują do naszych mazd w zasadzie P&P. Trzeba tylko rozpiłować o jakieś 0,5mm jedno mocowanie w zwrotnicy.

Gdyby zastosować tarcze z MPS 6 byłoby łatwiej to jest cieńsza (25mm) a ta z evo ma 32mm i trzeba było dokładnie osadzić tarczę.
Ja zastosowałem 2mm podkładkę między piastę a tarczę. Troszkę drut ale chcę sprawdzić jak to będzie działać cały zestaw i jeśli będzie ok to oddam do sfrezowania o te 2mm mocowania zacisków.


Co do kół to nie jest tak źle. 9J z ET50 wchodziło ale to moje koło na tył. Na przód mam 8J z ET50 i tu brakło więc zastosuje dystans 10mm.
A na zimę do seryjnych 17 trzeba będzie z tego co policzyłem na szybko jakieś 35mm ;)


A co do kosztów to jakoś mniej więcej tak:


Klocki - 200
Tarcze 700
Zaciski 600 zł
Zestaw montażowy klocków 150
dystanse 140
szpilki 100
zestaw naprawczy zacisku 50 (w serwisie ~700)

dystanse do zimowych 350


Klocki nie są jeszcze docelowe, ale na początek nie chciałem szaleć. Zrobię kilka tys km i jak będzie ok pomyślimy o ferodo DS2500, albo dobierzmy coś z Mintex Racing :champion:




rkarcz napisał(a):
Chwalą go, ale


można taniej ;)

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


Ostatnio edytowano So, 20 sie 2016, 23:06 przez Damianko, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 sie 2016, 23:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3083
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Damianko napisał(a):
Zaciski 400-600 zł (nie pamiętam)

Ja pamiętam, 600zeta [WHITE SMILING FACE]

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 20 sie 2016, 23:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Może być, że 600 :) Nadal taniej niż dobre klocki do tego zacisku ;)


Czyli nie licząc mojej ciężkiej pracy zamykamy się w 2000 zł :)

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 sie 2016, 07:07 
Stary wyjadacz
Offline
Od: 01.07.2014
Posty: 4195
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No to ci powiem jedziesz po bandzie. ;) Wydaje mi się że przy zestawie od MPSa miałbyś podobny efekt w sile hamowania, a mniej pracy i być może nawet mniejszy koszt. Ale... Każdy robi to dla siebie i jeśli w twojej głowie to jest ok to super.
Przy takich dystansach jak z wystawaniem koła poza obrys błotników? Bez rolowania chyba się nie obejdzie, co? Coś mi kiedyś Kaczor wspominał że masz mocno obniżoną i zmodyfikowaną przy błotnikach. Czyli takie dystanse to nie problem dla ciebie? Bo jeśli tak to są felgi które zmieszczą właściwie każdy zacisk - JR3. Na moim przy ET40 były 2 cm luzu. Także może warto to co masz sprzedać i tylko zmienić felgi bez takiego rycia piast - szpilki, dystanse. 10 mm dystans to z jakimś kołnierzem?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 21 sie 2016, 08:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Miałem przyjemność przejechać się mps 6 i wg mnie hamulec był za słaby ;)


Co do wystawiania to nie mam pojęcia bo nie miałem jak przekręcić kół i opuścić auta. W ostateczności mam pod ręką maszynę do rolowania nadkoli.

Normalnie nie da rady zrobić 10mm z dystansem ale przy moich rzeźbach już tak ;)
Dystans to nie problem. Oczywiście porządny dystans założony z głową a nie podkładki z allegro za 40 zł sztuka.


Felg na razie nie zmieniam. A już na pewno nie na jr3. W planach były 3sdm, ale sąsiad wrzucił takie na swoje auto i czekam aż je sprzeda ;)

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 sie 2016, 08:30 
Stary wyjadacz
Offline
Od: 01.07.2014
Posty: 4195
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
JR3 są paskudne, przyznaję. Ale rozwiązują sporo problemów ze spasowaniem kół i piasty do zacisku. Ja właśnie takie kupuję na zimę. Inne nie podejdą, a nie chcę mieć na zimę ET35 bo mi to co sypią drogowcy wypiaskuje błotniki i progi.. ;) Ty na zimę wracasz do zacisków OEM?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 21 sie 2016, 09:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Jakbym chciał wracać do zacisków oem to nic bym nie ruszał. Albo walne dystans, albo poszukam 17 z Evo ;) troszkę szkoda mi bo na koniec zimy kupiłem 4 nowe opony na 17.


A jr3 może nie tyle są brzydki co nie widzę ich na gh. Na Evo 8 czemu by nie.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 sie 2016, 10:20 
Stary wyjadacz
Offline
Od: 01.07.2014
Posty: 4195
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Są jeszcze JR5 i te chyba bardziej pasują wzorem.. ;) Ja przed zimą podjadę do tego dystrybutora i przymierzę na miejscu co pasuje. ;)
Nic, działaj i pokazuj efekty. W sobotę 3.09 jadę na serwis do ASO Kielce i jakbyś skończył to można strzelić świętokrzyskiego spota BBKit.. ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 21 sie 2016, 16:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
W zasadzie w ofercie jr nie ma nic co by mnie zainteresowało, ale że i tak szaleję na 5x112 to mam w czym przebierać :)


Do września myślę że poskładam bo w zasadzie zostało mi 3 może 5 godzin zabawy przy aucie bo przy okazji chcę jeszcze kilka rzeczy ogarnąć.
No chyba, że wyskoczy jakaś niespodziewanka ;)


A co do klocków to wybór przynajmniej u mnie zajebisy tylko ceny szalone :(

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 22 sie 2016, 11:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Obrazek

-- Dodano: 22 sie 2016, o 12:42 --

Damianko napisał(a):
rkarcz napisał(a):
Największy problem zapewne masz z jarzmem


Zaciski z lancera evo 8 pasują do naszych mazd w zasadzie P&P. Trzeba tylko rozpiłować o jakieś 0,5mm jedno mocowanie w zwrotnicy.

Gdyby zastosować tarcze z MPS 6 byłoby łatwiej bo jest cieńsza (25mm) a ta z evo ma 32mm i trzeba było dokładnie osadzić tarczę.
Ja zastosowałem 2mm podkładkę między piastę a tarczę. Troszkę drut ale chcę sprawdzić jak to będzie działać cały zestaw i jeśli będzie ok to oddam do sfrezowania o te 2mm mocowania zacisków.


Co do kół to nie jest tak źle. 9J z ET50 wchodziło ale to moje koło na tył. Na przód mam 8J z ET50 i tu brakło więc zastosuje dystans 10mm.
A na zimę do seryjnych 17 trzeba będzie z tego co policzyłem na szybko jakieś 35mm ;)


A co do kosztów to jakoś mniej więcej tak:


Klocki - 200
Tarcze 700
Zaciski 600 zł
Zestaw montażowy klocków 150
dystanse 140
szpilki 100
zestaw naprawczy zacisku 50 (w serwisie ~700)

dystanse do zimowych 350


Klocki nie są jeszcze docelowe, ale na początek nie chciałem szaleć. Zrobię kilka tys km i jak będzie ok pomyślimy o ferodo DS2500, albo dobierzmy coś z Mintex Racing :champion:




rkarcz napisał(a):
Chwalą go, ale


można taniej ;)

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 sie 2016, 12:01 
Stary wyjadacz
Offline
Od: 01.07.2014
Posty: 4195
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nono.. Już po testach drogowych? :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 27 sie 2016, 22:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Drutuję drugą stronę ;)

-- Dodano: 22 sie 2016, o 22:37 --

Zrobiłem małe testi wychodzi na to, że całkiem dobrze wydałem pieniądze :)


Jest jeszcze kilka drobnych kwestii do rozwiązania przede wszystkim z kołami ale coś się opatentuje ;)

-- Dodano: 27 sie 2016, o 22:55 --

Mały apdejt.


Przód hamuje jak szalony.... niestety piszczy jeszcze bardziej, ale to już raczej wina paździerzowego klocka który chyba był za bardzo upalany. Jak sfrezuje zacisk żeby wywalić podkładki spod tarcz to może wykosztuje się na jakieś ferodo.


A co do wątki tylnego hamulca który tu chyba poruszaliśmy coś tam sobie pomierzyłem i są szanse na zestaw z mps'a.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 20 wrz 2016, 12:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Kolejny apdejt.

1. Mocowania zacisków wyfrezowane także pozbyłem się dostansów spod tarcz
.

2. Wymieniłem klocki z oemowego textara na Mintex Racing z mieszanką M1155. Wreszcie czuć, że kocek wgryza się w tarcze przy hamowaniu, szczególnie
czuć różnicę przy prędkościach >100 KM/H
Z wad klocka to wydaje mi się że pierwsze 2 hamowania na zimno są troszkę słabsze, ale chyba i tak lepsze niż na oemowym klocku, a już ma 100% lepsze niż na seryjnym heblu z gh :)

3. Przydałaby się teraz szersza opona niż 225 :/


4. Zobaczymy co da założenie na tył zacisków z 6 mps

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.