Teraz jest N, 25 cze 2017, 20:08

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 14:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Przeciez pisałem, że trzeba prawdopodobnie trzeba tylko zamienić zaciski stronami i przerobić linki ręcznego. Dogadałem się ze sprzedawcą że kupię zaciski i będę miał 2 tygodnie na zwrot.


Serwo i pompa nie powinny stanowić problemu a powodem słabych hamulców w GH jest ich kupowatość a nie słabe serwo.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 18:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
MPS VS 6 GH

Jakieś wnioski? Ja swoje już mam :)

MPS
Obrazek

GH
Obrazek

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 20:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 769
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Wyglądają bardzo podobnie z tym, że z MPS są trochę wyższe z powodu większych tarcz przynajmniej tak mi się wydaje :idea:

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 20:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1939
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Na moje to mocowanie jest inne. Cos wiecej ciezko jest powiedziec :/

Sent from my GT-I8190N using Tapatalk

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 20:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
W MPS tarcze sa większe i u nas trzeba kombinować z tym metalem co jest dookoła tarczy. Można go jakoś zdjąć ?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 20:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
mocowanie czego?

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 22:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1939
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
z tego zdjecia nie widac czy jazmo jest normalnie przykrecone jak w GH czy jakos inaczej.
Sam zacisk wyglada podobnie. Nic wiecej nie da rady powiedziec z tych zdjec.

Sent from my GT-I8190N using Tapatalk

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 25 cze 2014, 07:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
KOVAL napisał(a):
W MPS tarcze sa większe i u nas trzeba kombinować z tym metalem co jest dookoła tarczy. Można go jakoś zdjąć ?


Zdejmuje sie ją po wyciągnięciu łożyska/piasty, ale lepiej bedzie podgiąć bo jest dosyć plastyzna.


A co do zdjęć to można wnioskować, że ręczny zagra i zostaje nam tylko martwienie sie o rozstaw jarzma.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 25 cze 2014, 07:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1939
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Damian, moze rysunek z MPS-a podpowie Ci cos wiecej

Obrazek

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 25 cze 2014, 20:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Raczej nic nie pomoże ten rysunek.
zadzwonię później i dowiem się jaki jest rozstaw jarzm w mps, w sobotę zmierzę u siebie i bedziemy coś wiedzieć. jak patrzyłem na wymiary tarcz to powinny pasować.



Mam cynk od sprzedającego że brali od niego tylne zaciski do gg/gy ale mimo wszystko ma mi zmierzyć jarzma.



Rozstaw jarzma w MPS to 100mm.

i przyszedł dziś do mnie mikołaj :)

Obrazek


Wnioski: zaciski duże, klocki duże, tarcze masywne!!!! jedna waży chyba tyle co komplet na wszystkie koła z GH.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 25 cze 2014, 20:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1939
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Nice :-D

Sent from my GT-I8190N using Tapatalk

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 25 cze 2014, 23:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6331
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A uszczelki w zaciskach do wymiany? Dobrze oceniliśmy?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 04:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
coś tam trzeba wymienić. Kupiłem 2 zestawy naprawcze to ogarnę komplet żeby nie wracać do tematu.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 16:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
kontynuując mój monolog to ze wstępnych pomiarów nie ma szans zapakować tego do fabrycznej 17... no chyba że z 10mm dystansu damy...

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 16:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3008
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Zmień 17" na takie z ET 50 :wink: , albo popitalaj w zimę na Seginach :)

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 17:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
raczej dołożę troszkę dystansu.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 17:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3008
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
W sumie masz teraz dłuższe szpilki, więc jak dojdzie dystans to może dadzą radę.

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 17:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
są 15mm dłuższe więc na luzie.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 17:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3008
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
To z palcem w .... Ładuj dystans 10-15 mm :)

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 17:33 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 6259
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Damianko - tylko z przodu masz większy zapas niż z tyłu - bo tam fele o 1" szersze. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 17:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Nie rozumiem

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 19:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 6259
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Chodzi o zapas na szpilkach - wystają Ci bardziej z przodu niż z tyłu, co widać po nakrętkach. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 19:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
szpilki wystają z piasty tyle samo. po orostu z tyłu felga jest szeersza i nakrętki bardziej sie chowają.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 19:41 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 6259
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Jak dołożysz jednakowy dystans na przód i tył to sytuacja się nie zmieni - z tyłu będziesz miał mniej gwintu na zakręcenie nakrętki. :)

Nie chodziło mi o zapas gwintu od piasty tylko od felgi. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 19:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
ale w tym momencie nakretki z tyłu i przodu mam wkręcone na taką samą odległość. Po prostu z tyłu otwór w którym chowa się bakrętka jest głębszy. Wiesz, rozumiesz...

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 19:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 6259
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ok, kumam. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 13:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Damianko i jak tam Twój upgrade hamulców? Ruszyłeś coś? Powiedz czy tarcze też kupowałeś Brembo?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 lip 2014, 09:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1525
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
To te fanty, które przyszły nie pasują ?
Czy pojawiły się jakieś dodatkowe koszty ?

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 14 lip 2014, 20:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
KOVAL napisał(a):
Damianko i jak tam Twój upgrade hamulców? Ruszyłeś coś? Powiedz czy tarcze też kupowałeś Brembo?



Coś tam ruszyłem ale z braku czasu idzie dosyć opornie. Tarcze kupiłem jakieś wynalazkowe ale cena brembo była dla mnie na tą chwilę lekko oczadziała. Jest kryzys i trzeba ciąć koszty.

chmooreck napisał(a):
To te fanty, które przyszły nie pasują ?
Czy pojawiły się jakieś dodatkowe koszty ?



Zestaw naprawczy zacisku był ok, ale niestety nie dostałem z zaciskami zestawu montażowego klocków który kosztuje 200 zl na stronę i tu całą nadzieję pokładam
w moim tokarzu.

jak dobrze pójdzie to będę zakładał w tym tygodniu.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 17 lip 2014, 04:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Mialo byc ładnie i pięknie i niestety nie jest. tarcza trze o zacisk...

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.