Teraz jest Wt, 27 cze 2017, 01:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 21 cze 2014, 09:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Jako, że po raz kolejny w mojej 6 tarcze hamulcowe stały sie krzywe jak mój kręgosłup postanowiłem przedsięwziąć kroki które temu zapobiegną. Rozważałem pakiet z GG MPS który niestety jest dosyć drogi (ok 700-800 zł) i do tego ciężko dostępny. Później wymyśliłem pakiet tarcza z MPS i do tego zaciski (śmiesznie tanie) z RX8. Niestety okazało się że będzie potrzebne dorobienie adapterów do zacisków więc jak już dorabiać zaciski to do czegoś konkretnego - BREMBO!!!


Udałem się do kolegi który użytkuje od jakiś 2 lat moje 6-tłoczkowe brembo które kupiłem dawno temu, tak dawno że nawet nie pamiętam do czego. Brembo okazały się wielkimi klocami i stwierdziłem, że potrzebuje czegoś zgrabniejszego. Tak wybór padł na 4 tłoczki brembo z tylnej osi Porsche 911 które zamierzam połączy z tarczami od mps'a.

Obrazek

W tym wątki będę starał się opisywać postępy, rozważania, dylematy, pojawiające się problemy, oraz odpowiadać na wasze pytania.

W poniedziałek powinienem mieć tarcze z MPS'a, we wtorek zaciski, w piątek zwrotnicę z 6 do przymiarek.



Stay tuned!

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 cze 2014, 10:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 27.03.2013
Posty: 1022
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Oj faktycznie grubo lecisz :)
A co ty za tarcze masz że krzywisz?

_________________
Moja GG
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 21 cze 2014, 10:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Te co fabryka dała :) Ostatnio biły lekko, ale do zniesienia i po powrocie ze zlotu miałem awaryjne hamowanie 170 do 0 i ...............i kamień kupa... W w środę stoczyłem sobie ja na szybko żeby tylko mieć czym jeździć zanim nie sklecę czegoś rozsądniejszego. Ogólnie hamulce to bolączka GH i jak się okazuje GJ. Nie wiem co jest zepsute ale coś jest. W aucie ojca tez jest 300mm tarczy, jest cięższe 250 kg a mimo to nic się nie dzieje mimo, że dałem mu popalić nie raz. Może to zasługa dwu-tłoczkowych zacisków, może lepszego chłodzenia...

Po prostu chcę mieć:
1. Spokój z krzywymi tarczami
2. Sprawniejsze hamulce
3. Lepszą skuteczność przy hamowaniu powyżej 150 km/h

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 cze 2014, 15:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Damianko a może hamulce z EVO też brembo i dużo rzeźbić nie trzeba: http://www.ozmpsclub.com/forum/handling ... s-6-a.html

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 21 cze 2014, 16:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
o kuwa... bez adaptera... to jest dobry trop.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 cze 2014, 16:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Bo to jest do 6 MPS ale jak do naszych pasują hamulce od mpsa to nie będzie problemu. Mała przeróbka tylko a hamulce bedą kozak!

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 21 cze 2014, 18:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
masz u mnie butelke wódki :)

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 cze 2014, 20:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Haha spoko, juz kiedyś dodawałem ten link gdzieś w jakimś temacie. Daj znać jak coś juz będziesz robił w temacie. Pozdro.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 22 cze 2014, 20:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Ja juz działam. Kaczor prawdopodobnie juz jedzie mi po zaciski bo namierzyłem w stolicy. Klocki zamówiłem. Szukam jeszcze jakiś logicznych tarcz od evo bo wszystko drogie jak cholera.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 cze 2014, 21:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3011
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Już są:

Obrazek

W skali porównawczej do S4
Są mega wielkie.

Wysłane z GT-I9300

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 22 cze 2014, 21:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
No no no... troszkę większe od standardowych :)

Teraz jeszcze ogarnąć jakąś tarczę w nieoczadziałej cenie i do boju :)

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 cze 2014, 23:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Sa wielkie ;)

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 09:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1718
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Sprawdź jeszcze ceny uszczelek. Może będzie trzeba je wymienić na świeże?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 10:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3011
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Przeciwkurzowe na tłoczkach są do wymiany na 100%.

Wysłane z GT-I9300

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 10:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1718
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Damian a tył, też wymienisz na brembo z Evo? Czy zostajesz przy standardowych?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 10:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
na razie standard a pozniej pomysle o tych z mps ale tam bedzie problem z recznym i chyba bedzie trzeba przerobić linki.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 11:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1525
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
no będzie grubo... trzeba moda podrzucić GJtkowcom.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 11:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
hmmm... z tego co obiło mi się o ucha to GJ ma takie same tarcze jak GH? Jeśli tak to czy nie ma takich samych zacisków? a może siedzi tam coś całkiem innego?


Słowo w temacie:
Na razie wszystko wskazuje że uda ni się zamknąć w 2 tys :)
Ile w ASO kosztuje pakiet tarcze +klocki z wymianą?



Wracając do tylnych zacików z evo lub podobnych to temat raczej nie przejdzie bo tam jest tarczobęben i ten bęben jest właśnie do ręcznego. Choć jeśli komuś niepotrzebny ręczny lub ma ochotę na hudrauliczny...

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 12:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3365
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Damianko napisał(a):
z tego co obiło mi się o ucha to GJ ma takie same tarcze jak GH?


Sprawdzałem, nie pasują.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 12:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
tez juz wypatrzyłem ze tam jest akebono... jak bardzo często w mitsu... Trzeba by znać rozstaw jarzm i mieć dokładnie zwymiarowane tarcze i można by czegoś szukać do podpasowania.


Np w outlanderze jest akebono i jak ojciec dobił hamulce to szukałem czegoś większego i ludzie pakowali tam też wielotłoczki brembo z adapterami. a dorobienie adapterów to około 400 zł u kogoś kto się tym zajmuje. Projrktując samemu i robiąc na cnc połowę.






I właśnie urodziła sie nowa myśl w moim chorym umyśle... czy te zaciski wejdą w felgi???

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 14:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6331
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jeśli mówisz o tych, które leżą u mnie w domu, to koleś mówił, że jeździły u niego w 17", więc w Twoje wejdą.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 14:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
ale chodzi mi o et i nie tyle w seginach co w oem'owych bo w końcu trzeba na czymś śmigać zimą...

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 09:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1525
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Założysz, to się przekonasz :P

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 09:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Wszystko idzie w dobrym kierunku. Zamówiłem dziś klocki, tarcze i zestaw naprawczy do zacisku wiec mam wszystkie fanty w zasadzie.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 10:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3011
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
To może jeszcze przewody w stalowym oplocie?

Wysłane z GT-I9300

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 11:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Damianko czytałeś tam dokładnie? Wiesz ze trzeba tez powiększyć ten środkowy otwór w tarczy? Bo w Evo jest mniejszy trochę.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 11:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6331
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Chyba wie, ze tarcza jest do przetoczenia...

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 12:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2470
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
jestem swiadom ze tarcze do toczenia.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 13:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
A to spoko ;) Czyli w weekend zakładasz? ;)
I jak już założysz u Siebie to będziemy do Ciebie przyjeżdżać żebyś nam takiego moda zrobił, bo już będziesz miał wprawę <zauroczony> <spoko>

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 13:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1939
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Damianko napisał(a):
na razie standard a pozniej pomysle o tych z mps

Damian - na tyl nie podejda.
Jest inna konstrukcja ze wzgledu na naped 4x4 i nie bedzie tam plug&play niestety :sad:
Damianko napisał(a):
czy te zaciski wejdą w felgi???

wejda :wink:

-- Dodano: 24 cze 2014, o 12:46 --

A takie male pytanko.
Zmiana zaciskow spoko, ale myslisz aby cos robic z Serwo?
Na moje to tutaj jest problem slabych hebli (choc tarcze i klocki tez sie do tego przyczyniaja)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.