Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 11:16

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 29 lip 2021, 07:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.07.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: lubelski
Witam, jakiś miesiąc temu wymieniałem klocki z tyłu w mojej GH. Z lewej strony zacisk był zapieczony i z jednej strony klocek był całkowicie zdarty, tłoczka nie mogłem w żaden sposób wkręcić. Okazało się, że w środku było bardzo dużo syfu i trzeba było rozebrać, wyczyścić, wymienić uszczelnienia, tłoczek został stary bo jego stan był bardzo dobry, tak samo prowadnice. Po złożeniu wydawałoby się że jest ok, ale po przejechaniu około 50 km wysiadłem z samochodu i coś poczułem - ewidentnie śmierdzi z tylnego lewego koła tak jakby paloną gumą, felga i opona również wyraźnie cieplejsze niż po drugiej stronie. Po podniesieniu koła prawego kręci się przez kilka obrotów, lewe po obrocie, dwóch ustaje. Co do samej regeneracji jestem przekonany, że została zrobiona w sposób prawidłowy (robił to znajomy, który zna się na rzeczy). I tu pytanie - co może mu dolegać? Łożysko myślę że byłoby wyraźnie słychać, czy może klocki muszą się dobrze ułożyć na tarczy? Czy może pompa ABSu, przewód hamulcowy? Ktoś może spotkał się z takim tematem?
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 29 lip 2021, 08:20 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 815
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Czy tłoczek można wkręcić ręcznie?

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lip 2021, 09:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.07.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: lubelski
Powiem szczerze, że nie sprawdzałem, jutro będę miał dłuższą chwilę to sprawdzę. Mam do przejechania dzisiaj dwa odcinki po 150 km - mogę próbować jechać czy będzie to zbyt ryzykowne?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 29 lip 2021, 11:09 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 815
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Spalisz tarcze i klocki.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lip 2021, 11:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
I być może jeszcze stopisz dekielek od felg...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lip 2021, 17:38 
Amator
Offline
Od: 20.05.2021
Posty: 72
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
U mnie był ten sam problem, koło grzało się strasznie, po regeneracji zacisku problem wciąż występował. Ostateczne rozwiązanie? Kupiłem używany oryginał


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.