Teraz jest Pn, 22 kwi 2024, 06:23

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 277 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 13 lut 2021, 16:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 312
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Lucasbadboy osłony nie trzeba wywalać wystarczy ją odgiąć troszkę do tyłu lub ściąć sam rant. Nowa tarcza z tyłu ma 314mm a seria 280mm


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 lut 2021, 20:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Lucasbadboy z tymi osłonami to wiem że muszę je albo wywalić albo odgiąć ;-)
Co do samych tarcz standard ma 280mm a MPS 300mm. Prawda jest taka, że powierzchnia cierna klocka nie różni się tak jak jest to na przodzie. Różnica w hamowaniu nie będzie wyczuwalna, aczkolwiek jeżeli uda się rozwiązać problem z tylnymi to nie będzie mnie przerażał dwukrotnie większy koszt zakupu tarcz i klocków :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2021, 16:45 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 47
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
fabek napisał(a):
Wszystko zależy od tego jak mocno zapieczone są prowadnice. W innym aucie kiedyś musiałem grzać acetylenem żeby puściło. Przyda się też zestaw do wkręcania tłoczka. A tak filozofii nie ma.


Tu się potwierdziły Twoje słowa. Z lewej strony górna prowadnica w końcu ustąpiła a dolną ukręciłem i skończyło się na wymianie jarzma. Z prawej też stały, ale puściły po długich "negocjacjach". Wewnętrzne klocki zużyte (wytarte po skosie) zewnetrzne prawie całe (nie hamowały). Po obu stronach nowe prowadnice, osłony i klocki. Wszystko wyczyszczone i posmarowane, a mimo to widzę, że klocki hamują jakby tylko przy zewnętrznej krawędzi tarczy (tam widać, że jest czysta). Wszystko złożyłem jak trzeba i widać, że tył hamuje, ale chyba nie do końca jak trzeba. Przejechane do tej pory ok. 200 km. Jakieś pomysły?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2021, 17:55 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 146
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: łódzki
Ja też dużo przeszedłem z tylni zaciskami, jak nie lewy to prawy. Nowe prowadnice, smarowanie działało ale na krótko.
Jeżeli nie zmieniałeś tarcz a dałeś nowe klocki to 200km to trochę za mało żeby się dotarły, zwłaszcza na tyle. Tak myślę.
U mnie skończyło się na wymianie zacisków z jażmami.

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2021, 22:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2526
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Kaciekptb jakie zaciski założyłeś ?? Regenerowane czy jakieś nie oryginalne ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lut 2021, 10:48 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 146
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: łódzki
Lucasbadboy zamienniki z alledrogo za ok 450zl kpl.

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 lut 2021, 18:00 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
U mnie też występuje problem z tylnymi zaciskami. W sumie to dwa problemy. Z jednym borykam się już prawie dwa lata... Pierwszy to nierówne zdzieranie klocka. Wymieniane 3 pary klocków, prowadnice, gumki, smarowane jak trzeba, nawet nowe jarzmo wleciało. Jak źle zdzierało tak zdziera nadal. Skończy sie wymianą całego kompletu (tarcze, klocki, jarzma, zaciski). Drugi problem to nie odbijający ręczny w prawym zacisku. Dobrze ze jest dobry dostęp przez felgę do dźwigni. Jak czuję że zablokowany to w rękę długi śrubokręt i młotek i problem rozwiązany. Bede kupował ori zaciski używane i sobie zregeneruje w pracy bo mam taka możliwość


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 mar 2021, 09:57 
Amator
Offline
Od: 04.11.2017
Posty: 89
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
ziomecor72 myślę że regeneracja ori to najlepsza opcja. Mozesz też zamówić zregenerowane jesli nie chcesz się męczyć, ja zamówiłem TRW BHZ600E prze iParts. Po wymianie odsyłasz im stary (tylko ori) i dostaje zwrot kaucji. całkowity koszt za sztuke to 400 zł (tył)

Zanim kupiłem TRW, chciałem zaaoszczędzić i kupiłem zacisk NTY na allegro za 250 zł, ale wytrzymal tylko dwa tygodnie. Ten z TRW działa już puki co 3 lata


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 mar 2021, 09:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2526
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
2 tyg ?? To co tam nie wytrzymało ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 mar 2021, 13:04 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Akurat regeneracja wyjdzie mnie dużo mniej niż 400 złotych. Do mnie na reklamacje przychodzą zaciski co są nowe i nie sprawne. Więc dwa tygodnie to dobry wynik :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 mar 2021, 14:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
9 marca 2021, o 09:58 Lucasbadboy napisał(a):
2 tyg ?? To co tam nie wytrzymało ??

parę lat temu, jak miałem kiedyś Mondeo to tez kupiłem zacisk hamulcowy NTY. Po założeniu od razu przeciekał płyn z tłoczka.
Po rozebraniu okazało się że tłoczek był tak zaorany że płyn przeciekał przez uszczelnienie.
Po tym incydencie wyleczyłem się z firmy NTY.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 mar 2021, 18:29 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
mirpo tak to jest z chińczykami. Czasami jest tak że przecieka bo gówniane uszczelki dają. Albo chińczyk źle złoży i zabezpieczenie mechanizmu się wypnie przy pierwszym użyciu ręcznego. Dlatego tylko regeneracja ori.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lip 2022, 18:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.07.2022
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Witam serdecznie chciał bym się podzielić swoim problemem a mianowicie kupiłem mazdę II 2008r. z motorem 2.0 PB Podczas kupna zauważyłem, że podczas hamowania bije kierownica, więc sprzedawca powiedział, że mogą być krzywe tarcze i opuścił mi cenę samochodu. Wymieniłem tarcze na TRW wraz z klockami po pewnym czasie zaczęły mi bić tarcze więc zostały zareklamowane, i założone kolejne tarcze TRW, i znowu na początku było wszystko dobrze lecz po pewnym czasie znowu pojawiło się bicie, więc tarcze znów były reklamowane. Trzecim wyborem były tarcze Bosch, które przez jakiś czas były super, lecz po pewnym czasie znowu zaczęły bić, więc tarcze poszły to speca i zostały przetoczone. Tokarz powiedział, że Bosch jest robiony w Chinach i to jest wielkie g..... po przetoczeniu miałem pewien czas spokój, lecz znowu zaczęły bić. Wiec kolejnymi tarczami były Mikoda, które polecił mi kolega co zakłada na samochody, które jedzą do Niemiec i nic się nie dziej. Po dłuższym czasie znowu podczas hamowania znowu drży kierownica. Nie wiem co może być i proszę o pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lip 2022, 07:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Przed każdym założeniem tarcz powinno się badać bicie na piastach. Zapewne to one są problemem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lip 2022, 07:51 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Przyczyny są dwie, pierwsza to taka, że Mazda ma niedopracowany układ hamulcowy, który jest mało wydajny i szybko się przegrzewa. Druga przyczyna jest taka, że mechanicy nie mają kompletnego pojęcia o serwisowaniu układu hamulcowego. Znajdź kogoś kto zna się na temacie i będzie umiał prawidłowo wymienić tarcze z klockami. Jeżeli chodzi o podzespoły to kup tarcze Zimmermann z klockami np SDT Brakes, EBC Yellow lub innymi performance. W ten sposób rozwiązaliśmy setki problemów takich jak Twój w naszym centrum hamulcowym.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lip 2022, 11:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.07.2022
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
dzięki za pomoc sprawdzę te piasty i się podzielę co wyszło. A piasty można normalnie zdjąć i tez w razie w je przetoczyć?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lip 2022, 12:42 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Wymiana ;) W razie czego pisz na priv to pomogę


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 14 lip 2022, 11:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
12 lipca 2022, o 12:45 Adrian85 napisał(a):
A piasty można normalnie zdjąć i tez w razie w je przetoczyć?


Na 99% piasty, miałem podobnie u siebie, tyle, że od razu po pierwszym komplecie tarcz wleciały nowe piasty.

Problem jest taki, że demontaż piasty w 99% przypadków uszkadza łożysko, więc ono również będzie do wymiany.
Toczenie piast? Może to jest jakieś rozwiązanie... Tu wszystko zależy od tego jak to toczenie będzie wykonane, bo maksymalne dopuszczalne bicie piasty to 0,02 mm więc musi być bardzo dobry tokarz, żeby to zrobił poprawnie.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 mar 2024, 15:27 
Amator
Offline
Od: 15.08.2021
Posty: 72
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Właśnie wymieniłem tarcze z tyłu w mojej Madzi ale okazało się, że wcześniej majster pozamieniał prowadniczki i nie wiem jak powinno być. Dolna grubsza, pełna, czy cieńsza z gumką?

-- Dodano: 21 marca 2024, o 15:27 --

wotek2521DamiankoHELP!

Wymieniam prowadnice z przodu GH. Są różnej długości. Dłuższa górna czy dolna?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 mar 2024, 17:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2526
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Obrazek

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 kwi 2024, 16:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Hej ,

Dołączę się do tematu. Problem z hamulcami zaczął się u mnie około 2 lata temu. Ręczny nie odpuścił z tylniego prawego koła poszedł dym. Dałem to do naprawy, wyczyścili mi przód i tył (zaciski) , zażyczyłem sobie nowe tarcze i klocki- wszystko działało przez pewien czas. Po pewnym czasie problem wrócił zablokowało lewe tylnie koło, na szczęście blisko była wulkanizacja , odblokowali mi to i udało mi się bezpiecznie wrócić do domu. Stwierdziłem , że nic z tych zacisków nie będzie i po pewnym czasie oddałem auto do innego warsztatu na wymianę zacisków i przy okazji linki. Wymienili mi to , chciałem TRW, wsadzili mi Boscha. Wszystko działało do pewnego momentu( pół roku , może trochę więcej) zaczęło blokować i grzać lewe tylnie koło . pojechałem do nich, stwierdzili ,że to przewód hamulcowy, wymienili, znów płacę... Za chwilę to samo , jadę do nich znowu , okazuje się ,że linkę przycina, wymieniają w ramach gwarancji(uważam ,że to była ściema). Po jakimś czasie wracam z pracy wieczorem, tarcza czerwona, masakra. Jadę do nich , sprawdzają , mówią ,że wszystko ok, mogę zareklamować , ale nic to nie da-słowa mechanika, że on nie wie. W międzyczasie robiłem konserwację i pewien debil pomalował mi te zaciski Boscha na czarno (!) Pieniądze wyrzucone w błoto. Zmieniam warsztat , z polecenia, czyszczą mi to , klocki do wymiany(półtoraroczne), działa to wszystko. Do pewnego momentu- problem wraca... . Oddaję znowu auto ,płacę 300zł za czyszczenie. Działa kilka dni.
Doszedł teraz problem z przodem , prawe koło się grzeje, więc cały przód jest do regeneracji. Byłem na stacji diagnostycznej sprawdzić te hamulce - tył prawy i lewy od wewnętrznej strony (klocki) hamuję tylko 1 cm. , taki jest ślad na tarczy.
Moje przemyślenia i decyzje- oddaję auto na wymianę tylnych zacisków (trw lub budweg), tarcze do wymiany, bo jak była czerwona to już nic z nich nie będzie. Przód do robienia. Czuć ,że auto blokują te hamulce, na lekkim wzniesieniu , po zdjęciu nogi z hamulca autko sobie normalnie stoi , jak na ręczym.
Nie polecam zacisków Bosch, od podstaw są żle zrobione. Miałem kiedyś podobne problemy w innym aucie. W ogóle nie polecam żadnych części tej firmy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 kwi 2024, 20:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2526
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Kurde nawet jak by były źle zrobione te zaciski bosha, to nie mogą wytrzymać tylko pół roku, masakra jakaś. Może to nie problem z zaciskami tylko z prowadnicami?? Po za tym, co to za warsztat. Jak się wymienia zaciski wymienia się tez przewód No i sprawdza prowadnice. Mogą być zażarte przez rdzę i nie odbijać.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2024, 09:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Masz rację. Dokładnie " umyli ręce", nikt tam nie wziął za to odpowiedzialności. Na moje pytanie dlaczego mimo nowych części tak się dzieje , właściciel warsztatu rozkłada ręce i mówi ,że nie wie. Ten warsztat to ag-serwis, Adam Urban z Żywca. Nie jeżdżę już tam od momentu jak usłyszałem te słowa. Oddaję teraz auto do Autotek w Żywcu, mam wątpliwości , dwa razy byłem u nich z tym problemem i nie "wyczaili' przyczyny. Cała historia zaczęła się od awaryjnego hamowania, kiedy kobieta wymusiła pierwszeństwo, od tego czasu mam ten problem z tylnimi hamulcami.

-- Dodano: 2 kwietnia 2024, o 09:24 --

Pomijając już to wszystko, uważam ,że te zaciski Boscha mają wadę. Po czyszczeniu i smarowaniu jesienią , wytrzymało to z pół roku. Ostatnio koło zaczęło blokować po mokrej i wilgotnej nocy. Nie wiem może mają złe uszczelnienie, warunki atmosferyczne , póżniej się to wszystko zaczyna stopniowo nagrzewać, smar który tam jest wytapia się i jest to co jest.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2024, 10:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2526
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No ogólnie tylne zaciski od gh maja właśnie taka wadę ze dostaje się tam woda. Ja w 2020 roku wymieniłem tylne zaciski na zregenerowane i działają do dziś. Pewnie kwestia czasu jak znowu dostanie się woda. Jedyne rozwiązanie to zaciski z mazdy 6 Mps. One są zrobione inaczej i nie ma tego problemu. Może takich zacisków poszukaj ?? Kup używane daj do regeneracji i będzie spokój na zawsze ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2024, 10:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Dzięki za odpowiedż. Gdybym zadbał o zaciski zaraz po kupnie Madzi w 2018roku pewnie nie byłoby takiego problemu. Zdecyduję się na nowe Trw lub Budweg, nie wiem które, czy tańsze czy droższe. Niestety auto potrzebne do pracy więc wizyta w warsztacie najlepiej jak najkrótsza. Nówki powinny dać radę, tylko pózniej trzeba dbać o to czyszcząc regularnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2024, 11:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2526
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Nie ma za co <spoko> . No jak nowe kupisz tych firm co wymieniles to powinny przezyc auto ;). Tam w zacisku raczej nie ma o co dbać. Zaglądaj do prowadniczek raz w roku i daj smaru a problemu nigdy nie będzie. Ja tak robię. Wymieniam koła na zimowe i smaruje prowadnice. Widząc że mazda ma z nimi problem, zapobiegam <spoko>

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2024, 11:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Dokładnie. Tarcze też pójdą do wymiany, zastanawiam się miedzy trw a textar. Żeby nie korodowały tak szybko :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2024, 13:26 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Zimmermann ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2024, 14:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2526
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Zimmermann, ate i textar. One wszystkie maja powłokę antykorozyjną. Trw nie używałem i nie słyszałem żeby ktoś tej firmy tarcze polecał, co nie znaczy ze są złe.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2024, 22:23 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Z wymienionych są najlepsze, powłokę również mają najtrwalszą. Jeżeli mowa o Maździe 6 to jest to są to najczęściej wybierane tarcze ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 277 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.