Teraz jest Pt, 20 kwi 2018, 03:43

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 528 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 26 lut 2018, 12:07 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.07.2017
Posty: 52
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
To biore brembo w takim razie ;] w sumie taki komplet na alledrogo kosztuje do 300zł wiec nie majątek a za to nerwów troche oszczędze. Tłoczki z tyłu sa wciskane czy wkręcane?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 lut 2018, 12:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1647
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
wkręcane

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 lut 2018, 20:05 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.01.2016
Posty: 49
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
przod - wciskane, tyl wkrecane- dobrze miec zestaw do niego, bardzo pomocny:)

brembo na tyl jest ok, nie mialem zadnyhch problemow, wyczysc porzadnie prowadnice, spojrz na gumki, i uzyj dobrego smaru, ja ostatnio k2 uzywalem i wszystko lalka, z tylu niestety latwo sie zapiekaja prowadnice.

-- Dodano: 26 lutego 2018, o 20:05 --

26 lutego 2018, o 08:44 sergio88 napisał(a):
a teraz na jakim zestawie smigasz?



mam jeszcze ori przod i tyl;p 73 tys mil na liczniku dopiero, kupilem jak miala 55 tys , a serwisowana w ASO byla, co dziwne 2 razy wyemieniali w aso olej w skrzyni biegow..hm


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lut 2018, 10:25 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.07.2017
Posty: 52
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Mysle ze to piszczenie to kwestia klockow bo po umyciu felg karcherem przez dwa trzy dni jest spokoj... a ktos zna wymiary tej sruby ktora trzyma tarcze? Moze ja odrazu wymienic na imbus lub torxa.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 27 lut 2018, 10:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 925
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: śląski
M8x1,25 16mm długości

_________________
Forumowe ramki pod tablice rejestracyjne - zapisy w linku
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lut 2018, 11:21 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.07.2017
Posty: 52
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Dzieki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lut 2018, 18:06 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.01.2016
Posty: 49
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
27 lutego 2018, o 10:32 dejwid napisał(a):
M8x1,25 16mm długości


a znasz wymiary srub ktore trzymaja tarcze z przodu?? bo jakis agent w ASO w UK wymieniajac tarcze ukrecil wszystkie sruby, z tego co patrzylem sa po 2 na strone


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lut 2018, 18:18 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 439
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Śruby są tylko z przodu, z tylu ja nie miałem ....

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 165.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 13:46 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.01.2016
Posty: 49
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Zamowione tarcze sport Zimmermann

Article no. Article description Quantity Unit price Total price
30405938 Brake disc 2,00 68,98 EUR 137,96 EUR
Value of goods 137,96 EUR
plus shipping and packing costs 7,90 EUR

contains 19,00% MwSt. 14,53 EUR

Total 90,98 EUR

oraz klocki

ATE

http://allegro.pl/ate-klocki-przod-mazd ... YWQzY2I%3D

sprawdze zestaw w praktyce i zobaczymy jak sie bedzie sprawowal:)

czy ktos ma jakas rade przy zakladaniu nowych tarcz i klockow apropo wypchniecia tloczka? system sie nie zapowietrzy kiedy otworze kurek wlewu plynu hamulcowego i wepchne zaciskiem tloczek? czy jaks inna rada jak to skutecznie zrobic?:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 08:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 556
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Nie zapowietrzy się o ile dobrze zrozumiałem i chodzi Ci o korek od zbiorniczka z płynem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 20:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3287
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Przednie tłoczki wciskamy a tylne wkręcamy.
Płyn się uniesie w zbiorniczku, uzupełniać do odpowiedniego stanu. Koniec.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 mar 2018, 14:58 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.01.2016
Posty: 49
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czyli nic skomplikowanego, muszę jeszcze powykrecac stare pourywane śruby, dzięki za odpowiedzi


Ostatnio edytowano Wt, 13 mar 2018, 14:58 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 mar 2018, 15:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3287
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Pewnie ze nic strasznego, to nie VAG że do wymiany klocków potrzebne jest podłączenie do OBD, pamiętaj że mazda to tylko mazda ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 mar 2018, 16:33 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.07.2017
Posty: 52
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Lucasbadboy napisał(a):
Śruby są tylko z przodu, z tylu ja nie miałem ....



Potwierdzam z tylu tez nie mialem, chociaz czy stare tarcze sa OEM-owe to nie wiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 21:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.03.2017
Posty: 12
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Trochę się już zamieszałem - przejrzałem cały temat i jestem w tym samym miejscu, gdzie byłem zanim zacząłem czytać. Będę zmieniać zestaw na tył i wstępnie, przed lekturą tego tematu, miałem zamiar kupić:

-> klocki Ate (ok 120 zł) + tarcze Zimmerman (ok 120 zł)

lub
-> Zimmerman klocki + tarcze (ok 280 zł)

Czy rzeczywiście drugi zestaw (jeden producent) będzie piszczeć? Pierwsza połowa tego tematu to dużo pozytywów o Zimmermanie, natomiast druga połowa to opinie zniechęcające do zakupu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 21:52 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2015
Posty: 59
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Z opinii wydedukowałem, że na zimermanny nie narzekają osoby, które preferują spokojniejszy tryb jazdy. Te ze sportowym usposobieniem szybko je wichrowały.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 16:13 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 128
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mam pytanie do doświadczonych kolegów . Czeka mnie wymiana klocków przód tył a mam jeszcze oem tarcze /pierwsza wymiana klocków od fabryki/. Przeczytałem temat ale już się zakręciłem które klocki będą dobre do fabrycznych tarcz /Textar, Ferodo lub ?/ Tz. rozsądna jazda przeważnie :) , w miarę skuteczne , by nie piszczały i mega nie pyliły.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 17:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 439
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja ci powiem ze po zakupie mazdy miała oem tarcze i klocki textar. Nic nie piszczalo i bardzo mało pyliły. Zamieniłem potem na tarcze i klocki ATE, hamuje super(jak na Mazdę ;-D) nic nie piszczy, ale o wiele więcej pylą.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 165.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 528 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.