Teraz jest Cz, 19 kwi 2018, 16:31

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 13 sty 2018, 13:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3287
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Wkręciłeś tłoczki do środka?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 sty 2018, 20:04 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.11.2017
Posty: 49
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
W nowym zacisku wkręciłem tłoczek do konca, drugiego koła nie ruszałem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 sty 2018, 21:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3287
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Więc w drugim powinieneś postąpić jak w tym co wymieniałeś.

Wkręca się tłoczki parami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 sty 2018, 15:19 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.11.2017
Posty: 49
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
ok, racja.

Ale jesli tarcze i klocki na obu kołach tylnej osi są takie same to autoregulator w nowym zacisku, po kilku zaciągnieciach ręcznego wysunie tłoczek do tej samej pozycji co w niewymienianym zacisku.. ? dobrze mysle? jesli tak to wychodzi na to ze problem z czasem sam sie rozwiaze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 sty 2018, 17:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3287
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
A rozwiązał się?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 sty 2018, 16:01 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.11.2017
Posty: 49
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
na tą chwile nie wiem, przy niedzieli nie chciałem siedzieć w garażu, jutro po pracy znów sprawdzę i dam znać.

-- Dodano: 24 stycznia 2018, o 16:01 --

Linka lewego koła jest luzniejsza, wydaje sie jakby byla zbyt długa o jakies 0,5cm.
W efekcie lewe koło później mi łapie na ręcznym.

W drugim aucie (reno megane) mam srubke regulującą na każej z linek z osobna, tak zeby po wymianie czegos mozna bylo ja dopasować.

W M6 widziałem tylko jedną śrube do regulacji naciągu obu jednocześnie.

Czy jest zatem jakiś uktyty mechanizm regulacji pojedynczej linki?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.