Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 12:35

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 16:31 
Amator
Offline
Od: 28.02.2017
Posty: 67
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: łódzki
Hej,
może ktoś z Was ma pomysł co to może byc.
Samochód przy włączonej klimatyzacji na niskich obrotach bardzo faluje i dławi się, dzieje się to tylko przy postoju np na światłach i tylko przy włączonej klimatyzacji.

_________________
I love my MAZDA <3


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 sie 2018, 21:24 
Amator
Offline
Od: 07.07.2017
Posty: 72
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Podobno gdy klima ma za duzo czynnika to dlawi silnik moze to jest przyczyna?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 20 sie 2018, 22:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Przepływomierz i przepustnica wyczyszczone? Mogą dawać pierwsze objawy pod obciążeniem (czyli na działającej klimatyzacji).
Może pasek wielorowkowy się kończy... Ja u siebie po wymianie paska zauważyłem "żwawszą" pracę jeżeli mogę to tak nazwać.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 paź 2018, 00:27 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 04.03.2018
Posty: 13
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
dejwid jakiej firmy pasek kupiłeś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 paź 2018, 05:34 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Może to być pasek albo łożysko w sprężarce. Choć pasek to raczej można łatwo sprawdzić czy się ślizga.
Przepustnica powinna dawać już oznaki na wolnych obrotach i przy normalnej jeździe.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 paź 2018, 05:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ogólnie załączona klimatyzacja obciąża silnik, dlatego przy autach o mniejszej mocy można zaobserwować spadek osiągów. W poprzednim aucie przy 90 KM żeby sprawnie wyprzedzić wyłączałem klimatyzację. Gdy załaczamy klimę obroty przez krótką chwilę lubią zafalowac, dopóki komputer ich nie podwyższy. Jak się przyjrzymy to obroty na jałowym lekko się zmieniają w chwili jak kompresor się włącza/wyłącza. Możliwe że u kolegi to obciążenie silnika jest dużo większe przez jakieś niesprawne łożysko lub inny element, który stawia większy opór. Z drugiej strony by było słychać jakieś dziwne i nienaturalne odgłosy. Trzeba podjechać do dobrego serwisu klimatyzacji i niech sprawdzą.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 paź 2018, 07:03 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Wiadomo. Były przeprowadzane testy i w ich wyniku wyszło że samochód spala o 1 litr więcej paliwa na 100km właśnie przez włączoną klimatyzację. Jeśli samochód ma dobrze wyciszoną komorę to nie bd słychać szumów podczas jazdy.
Trzeba zajrzeć pod maskę. Łożysko na pewno bd słychać bądź wyczuć drgania.
Są takie specjalne słuchawki to wyłapywania szumów i drgań przy silniku itp. Warto się zaopatrzyć.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 17 paź 2018, 07:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
17 października 2018, o 01:27 Lobo napisał(a):
dejwid jakiej firmy pasek kupiłeś?


Ja kupiłem ten: Continental Conti-V Multirib 6PK 2285
A tu więcej informacji o mojej wymianie: viewtopic.php?p=271219#p271219

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.