Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: So, 2 lis 2013, 14:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 384
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Witam wszystkich mam problem z nawiewem powietrza do kabiny madzi.
Nagrałem krotki prosty filmik. Zapraszam na oglądanie.


czemu nieidzie wkleic filmiku tylko url idzie.
http://youtu.be/zxsZOuX4-5E


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 2 lis 2013, 16:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
teraz to I ja sie pogubilem ale .... palec mozna wlozyc miedzy te krateczki niezaleznie od tego czy obieg jest otwarty czy zamkniety. Jedynie przy otwartym obiegu ta kurtynka domyka sie I miedzy nia a miejscem,w ktorym znajduje sie filtr kabinowy nie dalem rady nic scisnac ale nad kurtynka tak....

U mnie nawiewy dzialaja jak nalezy


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 2 lis 2013, 20:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 384
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
witam
tak dokładnie glowasek tak jak widać na tym filmiku niezależnie czy obiekt otwarty czyli powietrze zewnątrz czy obiekt zamknięty to szczelina jest.
przy obiekcie zamkniętym czyli przy wciśniętym przycisku i świecącej diodzie obiektu zamkniętego (osłona,kurtynka idzie do góry, na tyl)
a przy obiekcie otwartym czyli bez wciśniętej diody, powietrze z zewnątrz kurtynka schodzi na przód w dół, no i teraz nie wiem czy ma zejść az do samego końca zęby zakryła te kratki nad filtrem. no wydaje mi się ze tak .
Objaw taki miałem ze wjeżdżając do polski temp spadła do 2 stopni no i moja kobieta mówi żebym podkręcił ogrzewanie no to ja dwustrefowa klima to moja strona na 18 stopni a mojej kobiecie 25. z wylotów klimy uderzało cieple powietrze a ze schowka zimne ( przy obiegu zewnętrznym i przy jeździe szybkiej tak powyżej 100km/h) a tylko włączyłem przycisk ( obiekt wewnętrzny ) to ze schowka nic nie wiało.
Jak myślicie odkręcić silniczek sterujący ta kurtynka czy na servic jechać i pytać co morze blokować silniczek, kortynę, zakładając dalej ze ma się zamknąć do końca.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 2 lis 2013, 21:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
rozumie jak to dziala I widzialem, poswiec sobie latarka I zobaczysz, ze przy otwartym obiegu ta kurtyna dociska "do filtra" - kratki sa dalej odkryte- tak mam u siebie i chyba ty tez wiec tak jak byc powinno


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 2 lis 2013, 21:34 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 384
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
to znaczy ze moja kurtyna zatrzymuje sie ze 2 cm przed filtrem nie dociska go tak widać na filmiku. Dobrze rozumuje.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 2 lis 2013, 21:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
no u mnie ona dochodzil do konca, dociska do filtra i nic pomiedzy kurtyne ani filtr nie wlozysz


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 2 lis 2013, 21:44 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 384
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
ok dzięki glowasiek
czyli zrobię tak odkręcę silniczek wtedy kurtyna powinna luźniej chodzić i zobaczę co morze ja blokować.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 09:04 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 384
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Witam wszystkich
Co prawda wczoraj nakręcałem ale wkleję ten filmik.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 10:08 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Aż zobaczę u siebie dzisiaj... :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 11:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
sluchaj a nie wpadl ci tam jakis wiekszy kawalek czegos z zewnatrz (np patyczek) I teraz ja blokuje ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 11:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 384
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Już się udało odblokować tą kurtynę. Wklejam właśnie filmiki bo bardzo ciekawe. Może to potrwać trochę.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 13:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 384
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
o to zlokalizowana przyczyna

a oto jak fuksem wyskoczyła

teraz pytanie skąd się wzięła ta śrubka tam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 13:43 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
W ASO by Ci pewnie wymienili caly element :) Zeby nie osiwiec, nie zastanawialbym sie skad jest ta srubka...

A i gratulacje znalezienia przyczyny :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 19:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
dobra robota !! zaoszczedziles troche £££ :D


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 20:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ale skąd ona jest (ta śrubka)?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 4 lis 2013, 00:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 384
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
W sumie szczypik dobre pytanie i w jaki sposób się tam znalazła
śrubka (bardziej wkręt) wygląda tak samo jak ta co skręca deskę rozdzielczą po wyciągnięciu schowka,
ale nie widać jakiegoś brakującego wkręta.
A w ogóle to lepiej nie myśleć o tym tak jak Kaczor napisał bo osiwieje.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 4 lis 2013, 11:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
a moze ASO grzebalo cos przy parowniku i jak skrecali to jedna srubeczka wpadla im do srodka ?!
Na twoim miejscu obserwowalbym czy nic sie tam nie dzieje, czy aby woda nie wlatuje do srodka przy wlaczonej klime i jezeli wszystko ok to zapomnialbym o tej srubce jak najszybciej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 kwi 2015, 08:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.04.2015
Posty: 1
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Witam,
mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu umieszczam zapytanie.
Mam Mazdę 6 z 2010r. i ogromne problemy z parowaniem szyb od środka. Wystarczy lekka mżawka i już muszę uchylać okno, zimą równioeż była katorga, nawet z klimą czasami nie dawała rady. Podczas wiosennych porządków wydaje mi się, że wiem w czym problem. Włączając obieg wewnętrzy (mimo iż klawisz się podświetla) nie słyszę by coś się tam zamykało - otwierało i nie czuć zmiany w samym nadmuchu powietrza. I teraz do sedna, czy ktoś wie, który bezpiecznik jest odpowiedzialny za w/w przełącznik i czy nawet jakby to był bezpiecznik powinna zapalaś się dioda na klawiszu w kabinie?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam
Marek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 kwi 2015, 12:52 
Świeżak
Offline
Od: 12.02.2015
Posty: 22
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
W Mazdzie jeszcze tego nie miałem, ale wcześniej w Fieście i w Polówce, na początek wymieniłem filtry kabinowe i pomogło


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 29 kwi 2015, 13:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Maras1978 Mmay an forum rozpiske bezpiecznikow. Co do parowania szyb to raczej obwinialbym zasyfiony filtr kabinowy. Kiedy go ostatnio zmieniales ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 sty 2019, 20:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.09.2018
Posty: 13
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
Cześć,
Ostatnio miałem trasę i zauważyłem że z nawiewów po stronie pasażera leci chłodne powietrze gdy u kierowcy leci gorące. Ustawienia to wyłączona klimatyzacja i temperatura na 23 stopnie. Aby u pasażera poleciało gorące to trzeba włączyć Dual i temperature u pasażera ustawić min. 26 stopni. Jaka może być przyczyna tego że ciepłe powietrze nie leci takie same tu i tu przy wyłączonym dual.

Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 cze 2019, 16:39 
Świeżak
Offline
Od: 08.11.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Jak w temacie mamy dziś prawie 40 stopni a moja Madzia rozgrzana na słonku do 38 stopni wersja GH Sport 1.8 Comfort Kombi 2008+ odmówiła mi chłodzenia w samochodzie, wręcz zalała mnie ogrzewaniem...

Już mówię o co chodzi, z lewej strony od kierowcy jak i z lewej strony na środku panelu wieje tylko i wyłącznie gorące powierze, natomiast z prawej strony na środkowym panelu i od samego pasażera wieje normalnie. Tzn można ustawić ciepłe można ustawić zimne jak i też używać klimy. Normalnie dramat, przypomnę że to wersja Comfort bez klimatronika tylko zwykła klima. Klima jest nabita od grudnia po remoncie auta i do dziś działało wszystko normalnie.

Nie wiem co jest nie tak patrząc w internecie to w większości przypadków z podobnym czynnikiem jest "Silniczek regulacji klap nawiewu". I moje pytanie brzmi czy to dobra diagnostyka? I jak z tym sobie poradzić?

Niestety wizyta u Elektro Mechanika czy Mechanika odpada, nie fortunnie wszystkie oszczędności i nie tylko włożyłem właśnie wczoraj w stylizację Madzi w formie nowych Alufelg opon jak i nowych Tarcz, Zacisków i klocków... Więc portfel do następnego 10 świeci pustkami... Pomóżcie w ten jak że upalny dzień, autem robię codziennie sporo KM a auto zawsze stoi w pełnym słońcu :(

_________________
drugstore-catalog.com


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 18 cze 2019, 16:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Nikt tu niestety nie jest wróżbitą, ale skoro możesz regulować temperaturą powietrza z jednej strony, a z drugiej nie, no to ewidentnie wskazuje na usterkę silniczka regulacji klap nawiewu albo może same klapy.
Jedno i drugie znajduje się pod deską rozdzielczą, podejrzewam, że bez demontażu całej deski się nie obejdzie.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 cze 2020, 12:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.04.2020
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Panowie, nie działa mi rozprowadzenie powietrza na poszczególne nawiewy. Działa nawiew na szybę i nogi, a nie działa nawiew na twarz. Po podłączeniu kabla, pokazuje błąd B1086 - silniczek klapy rozprowadzenia powietrza. Możecie mi powiedzieć gdzie znajduje się ten silniczek? Ciężko się do niego dostać?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 sie 2020, 10:56 
Świeżak
Offline
Od: 24.10.2017
Posty: 31
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Witam. Mam taki problem który (tak mi się wydaje) wcześniej nie występował, a mianowicie bez względu czy ustawię nawiew manualnie na szybę, czy na kierowcę czy w inny sposób cały czas wieje jednocześnie na nogi. Nie wiem ale podejrzewam, że może być to wina jakiegoś nie otwierającego się silniczka co steruje klapami ponieważ już na wiosnę zauważyłem, że wydajność klimy bardzo spadła. Sprawdzałem, ilość czynnika i na przeglądzie po obsłudze wyszło, że miałem powyżej 500 czyli prawidłowo wszystko było w jak najlepszym porządku. Teraz w ciepłe dni kiedy jest powyżej 25 st. muszę dawać na 15st żeby cokolwiek schłodziło bo jak dam na 20 i tryb auto to może po 30-40 km by się temperatura ustabilizowała . Jeszcze jest jedna kwestia nie wiem jak u was ale u mnie jak przełączam manualnie kierunki nawiewu nie słychać w ogóle żeby coś się działo (jakieś klapki się przestawiały). Zmianę ruchu powietrza słychać dopiero po zmianie obiegu z zew. na wewn. i odwrotnie w innych przypadkach nic się nie zmienia i w każdej pozycji wieje na nogi nie można w żaden sposób przestawić aby nie wiało po kulosach i zaczęło mocniej wiać z okrągłych nawiewów i tych nad radiem. Pomóżcie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 sty 2021, 13:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.04.2020
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Prawdopodobnie popsuł Ci się silniczek zmiany klap nawiewu powietrza. Masz kabelek i dostęp do FORScan, żeby zobaczyć błędy? Silniczek znajduje się po prawej stronie w samochodzie, przy miejscu dla pasażera. Będziesz musiał zdemontować te plastiki pod nogami pasażera i schowek. Niestety, ale jest trochę walki, żeby go wykręcić :D Jak będziesz miał wszystko otwarte pobaw się ustawieniami nawiewu powietrza z zewnątrz/z kabiny oraz czy ma wiać na nogi/twarz/szybę :) Zobaczysz, która dźwigienka się nie rusza. Poszukaj sobie na znanym portalu przedmiotu "silniczek nagrzewnicy", może być z Anglika (wystarczy przełożyć dźwigienkę na drugą stronę obudowy).


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.