Teraz jest So, 18 lis 2017, 20:35

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Śr, 19 sie 2015, 03:11 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
140 km? U mnie co jakieś 2kkm albo i lepiej

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: So, 13 lut 2016, 12:08 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 05.06.2015
Posty: 10
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Witam, mam pytanie do tych co wykastrowali swoje mazdy :) czy zostal wam usuniety filtr dpf razem z "puszka"czy zostala wptawiona rurka lub box od tłumika i dospawane do niego czujniki ? jest kilka sposobów i jestem ciekaw jak jest to u was, dz


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: N, 14 lut 2016, 19:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Wywalone wszystko ze środka, a pucha DPFa została. W ten sposób wyglada jak by był. W UK jest to wymagane, żeby samochód przeszedł przegląd. Nie wiem jak jest w Polsce...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Pn, 21 mar 2016, 19:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2016
Posty: 5
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam chce w swojej Madzi wywalić DPF gdzie mogę w Opolu lub w okolicach Opola później do niej grać soft.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: So, 2 kwi 2016, 23:48 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 20
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam,ma ktos moze namiary na kogos kto z lodzkiego specjalizuje sie w usuwaniu dpf-u
Oraz +/- koszta,poniewaz bedac w polsce chce go wywalic dlatego ze przewaznie jezdze tylko w miescie i wole zrobic to zapobiegawczo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 kwi 2016, 16:15 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 07.10.2013
Posty: 30
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: małopolski
Jeżdzę Madzią już 3 lata :)

Przeszedłem już pełną regenerację turbiny (z własnej niewiedzy o konieczności kontroli zwiększającego się poziomie oleju a tak na prawde o jego rozrzedzaniu przez paliwo). Ze dwa razy zjechały mi się klocki z tylu jednostronnie przez zapchanie prowadnicy. Średnio co pół roku zmieniam olej ze względu na jego poziom a nie km. Jeżdzę głównie krótkie trasy po miescie. Mam na liczniku ~140tys km.
Chciałbym pojeździć jeszcze trochę….

1. Czy przy jeździe po miejscie w okolicy 2500-3000 obrotow spowoduje ze poziom oleju będzie podnosil się wolniej - dpf wypalal lepiej? Czy to w ogole możliwe skoro do pelnego cyklu z tego co czytałem potrzeba 10-15min ciaglej jazdy na 2200-2500 obrotow?
2. Czy zainwestować w jakiś interfejs diagnostyczny i monitorować jakies parametry? Ilość km miedzy wypaleniem i czy się wypala…czy ma to sens? Jesli tak to jaki interfejs i co monitorowac?
3. Jak często kontrolujecie czy hamulce z tylu dzialaja prawidłowo - pewnie nie da się sprawdzić inaczej jak sciagajac kolo?
4. Czy dac sobie spokoj i przerzucić się na jakiś samochod w benzynie ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 kwi 2016, 16:33 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 285
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
feliz009 weź wywal tego dpf'a w ŁG auto serwis w Krakowie, Ja byłem dwa tygodnie temu tam i chłopaki zrobili dobrą robotę. Pozbędziesz się przybywającego oleju i zmniejszy Ci sie spalanie.
Zrobiłem już 3tyś km i żadnych problemów z tym ustrojstwem, a wcześniej co się działo to uhuhuuu - masakra.

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 kwi 2016, 16:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3089
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
A ja podpowiem że przejechałem juz 70kkm z DPF em.
Nie dołożylem nic, do Krakowa jeżdżę do znajomych, itd.
Nic się dzieje, nic a nic.

;)

...only by Tapatalk...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 kwi 2016, 21:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja jeździłem ok 2 lat z DPF i też zero problemów. Musisz wyżej trzymać obroty. Ja nie schodziłem poniżej 2000 i wszystko było ok.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Pn, 25 kwi 2016, 11:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.03.2014
Posty: 6
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Podzielę się własnym doświadczeniem:

Usunałem DPF, a przy okazji zrobiłem chip tuning, bo był w promocji;) Dzięki temu zrobiłem najlepszy biznes życia:D Spalanie spadło mi o ok 1,2-1,3 litra na 100km, a dodatkowo auto jest o wiele żwawsze. Do Niemiec nie jeżdżę więc nie widziałem sensu trzymać tego ustrojstwa...


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 13:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 620
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Gdzie robiłeś i jaki koszt?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: So, 23 lip 2016, 03:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Cześć,

Jestem tu nowy, więc jak coś napiszę "nie tak" to proszę o wyrozumiałość :)

Dwa dni temu usunąłem DPF. Zdemontowałem puchę, otworzyłem i usunąłem wnętrze. Nie naruszając czujników itp. Kolejnym etapem była modyfikacja softu, jednak coś poszło nie tak :\
Na tą chwilę mam straty na mocy od 4 biegu w górę i (co ważniejsze) podczas jazdy z wydechu wydostaje się dym (szaro - siwy czy jak to nazwać :) ). Obstawiam, że problem leży w modyfikacji softu. Może samochód dalej próbuje wypalać filtr i oddaje paliwo do rury gdzie potem ono się pali i dymi??
Czy ktoś z was miał podobny problem?
Na jutro jestem umówiony na poprawkę usługi i zobaczymy...


Jeżeli chodzi o przyczynę usunięcia to nielicha historia :D


Jakiś czas temu zapaliła mi się kontrolka DPF - standardowo - przegoniłem na wysokich obrotach i zgasła.
Później zaczęła się zapalać coraz częściej, aż któregoś dnia zaczęła migać.
Wtedy rozczytałem sposoby wypalania w internetach. Zastosowałem metodę z kabelkiem z wtyczki do akumulatora i później wypalanie serwisowe (tak ktoś to nazwał w którymś poście).
Pomogło, ale na jakiś czas.
Historia powtórzyła się kolejny raz i już nic nie mogłem na to poradzić, razem z DPF-em zapalił się check engine.
Podjechałem do elektromechanika, żeby zapytać o możliwość usunięcia i zaproponował regenerację (znaczy zarządzenie wypalania z poziomu laptopa) i jeżeli nie pomoże to wtedy usuniemy.
Znowu pomogło na jakiś czas.
Zdecydowałem się usunąć, reszta historii wyżej :\


Z góry dzięki za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: So, 23 lip 2016, 07:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3089
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Ewidentnie musisz ponownie podjechać na poprawne przeprogramowanie PCM, bo nie zrobili tego poprawnie, nie wszyscy zresztą potrafią i tylko wkładają gotowy program.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: So, 23 lip 2016, 07:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1109
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Albo emulator

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: N, 24 lip 2016, 21:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Właśnie z tego co czytam na forum to emulator nie jest konieczny. Większość osób pisze tylko o modyfikacji w komputerze.

-- Dodano: N, 24 lip 2016, 21:43 --

Opanowane :) fachowiec wgrał inną modyfikację programu i działa jak ta lala :)
W sumie koszt 300zł usunięcie w systemie, a mechanicznie opanowałem sam :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Pn, 12 wrz 2016, 23:41 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 46
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Oczywiscie ze od dawna emulator nie jest konieczny .
Ba nawet Mazda 6 idzie po OBD i sterownika nie trzeba wyjmowac :)

co do czesci mechanicznej to Wazne jest zeby obudowa filtra zostala tak jak fabrycznie - wtedy nie widac ze cos bylo robione.

Z przeglądami i kontrolami na ulicach wg. najnowszych dyrektyw nie ma zadnego problemu

Obrazek

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Śr, 8 lut 2017, 12:06 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 08.02.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Dlaczego do usuwania dpfów w 6kach zazwyczaj stosuje się emulator a nie wyłącza się po prostu funkcji w sterowniku?


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Śr, 8 lut 2017, 15:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Tak jak pisalismy wczesniej, nie ma koniecznosci montazu emulatora chociaz mi jeden Pan ktorego pytalem o wycinke zaproponowal kupno takiego urzadzenia. Finalnie obeszlo sie bez.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Cz, 9 mar 2017, 08:15 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.11.2015
Posty: 81
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Powiedzcie mi, czy jak jest dpf usunięty to czy lejąc dexelie do dpf coś się będzie działo?


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Cz, 8 cze 2017, 00:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.05.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
ja wam powiem z tymi dpfami to mozna dyskutowac godzinami. znalazlem mistrzow ktorzy konkretnie wiedza o co chodzi i tak zareawde opowiedza nam cala historyjke o naszyh problemach dodam ze mowia smiechem ale czysta prawda to jest. zaplac wyrzuc zaslep i jedziesz ogladac mazdowicze


https://www.youtube.com/watch?v=yApmlEVsnh0


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: N, 25 cze 2017, 10:29 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 315
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Panowie właśnie obejrzałem reportażo filtrach dpf/fap. ogólnie według badań spaliny są bardziej szkodliwe z filtrem niż bez. Wytłumaczył to ten doktor co robił badania ze bez filtra cząsteczki spalin są większe, i nie przedostają się do organizmu tak łatwo zatrzymują się w nosie itd. Dzięki kochanemu filtru wychodzą cząsteczki rozdrobnione które z łatwością przedostają się do organizmu :| cZyli spaliny są o wiele bardziej niebezpieczne co wy na to ??? Firma włoska wymyśliła urządzenie które zmniejsza do 90% szkodliwe spaliny niezłe co ?? Ale rząd włoski od lat nie chciał im dać homologacji bo to by oznaczało koniec filtrów fap/dpf . Masakra. Podam wam stronkę niestety po angielsku. Ja zamierzam wywalić filtr i dam sobie to urządzenie :) z montażem kosztuje 720e
Oto stronka
http://www.dukicdaydream.com/dk/eng/

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 163.000 km ON board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: N, 25 cze 2017, 16:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3089
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Szczerze, dla mnie to następny inżynier finansowy , produkt powstały dla wiedzo odpornych, następny magnetyzer jak magnetyzery paliwa czy powietrza zakładany do daewoo Tico :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: N, 25 cze 2017, 17:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 315
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Nie milerek są próby, dowody itd przed założeniem i po. Głośno tu było o tym w tv nawet. Wkleił bym tu ale wszystko po włosku jest :). Ja się chyba skuszę, tylko to mało nie kosztuje ;) chciał bym zobaczyć co ile by się filtr wypalał z tym urzadzeniem.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 163.000 km ON board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: N, 25 cze 2017, 18:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3089
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Wiesz jak to bywa, wszystko można udowodnić i tym samym zaprzeczyć. To gra spekulacji na bazie scenariusza.
Jak ułożysz tak wyjdzie, i wyjdzie tak jak ułożysz...

Wiem natomiast, że każdy filtr katalityczny, to jedna z najlepszych sposobów utylizacji. Owszem, wszystko jest w stanie zaszkodzić, nawet to co wylatuje po spaleniu katalityczny, nawet utylizacja jest szkodliwa.

Skusisz się, ale na co?
DPF w maździe i tak będę się wypaliał jak zawsze, to są wyliczenia komputera, a sondy różnicy ciśnień, są tylko jakoby zabezpieczeniem tylko.

To Urządzenie nie ułoży cząsteczek paliwa w sposób molekularnie idealnym, nie spowoduje że paliwo będzie spalać się lepiej, idealniej, a DPF mniej zapychał. On i tak jest zaprojektowany aby działał w inny sposób.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: N, 25 cze 2017, 21:17 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 296
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
To ma jedną magiczną rzecz w sobie. Wydoic ojro z idealnie molekularnych ludzi :D

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Pn, 26 cze 2017, 18:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 315
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Nie wiem,narazie czytam opinie itd mało tego w sieci. Ktoś tam założył, niby zadowolony ale jak na tak długi czas na rynku 2008rok za mało informacji. Nic będę was informował :D

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 163.000 km ON board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Pn, 26 cze 2017, 20:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3089
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Ale zdecydowanie myślisz o kupnie tego czegoś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 19:56 
Świeżak
Offline
Od: 22.01.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ZoomZoom napisał(a):
Powodem tego iż wymieniam olej co 5 tysi jest w większości jazda po mieście. Nie śmigam za często po trasach. Więc wypalanie filtra często zostaje przerwane.


pytanie??

czemu wziales samochod diesla z dpf do jazdy po miescie?:) sam strzeliles sobie w kolano


ja nie mam dpf, nie wiedzialem o tym przy kupnie auta, okazalo sie ze katalizator tez wyciety..smierdzi troche zza auta, serwis (olej dexelia dpf 5w30 plus filtry mann) wymieniam co 10 tys mil i nie mam problemow z silnikiem, aczkolwiek jezdze miedzy 2- 3 tys obrotow


natomiast bolaczka jest ze jak chwile postoisz w miejscu, badz w korku a pozniej ruszysz z kopyta to wspolczuje czasem tym za mna;[

MOT czyli przeglad angielski przechodzi bez problemu...

-- Dodano: Wt, 17 paź 2017, 20:56 --

ZoomZoom napisał(a):
Spoko tylko jak to wygląda jak auto wyje jakby jeździł nim emeryt który nie ma wyczucia z pedałem gazu.
Kupując auto myślałem o tym aby je spokojnie użytkować a nie się martwić. Szkoda silnika (takie ma biedaczek kiepskie smarowanie) :( A usuwając ten wytwór wyobraźni ekologów, mam nadzieję że jazda tym samochodem będzie należała już tylko do przyjemności.
A tak na marginesie... nigdy jeszcze u siebie nie widziałem kontrolki od dpf-u nie licząc tych widocznych przy odpalaniu auta ;) A będąc u jaksy który sprawdzał przy okazji stopień zanieczyszczenia filtra stwierdził że tyle co mam ja to mają nowe auta zaraz po pierwszym odpaleniu. Więc po trasie czyści się super (nie mogę narzekać) ale zabija go jazda po mieście i właśnie to nie jest dopracowane. W mojej "stajni" mam toyotę avensis 2.2 D4D również z dpf-em i tam mogę śmigać do bólu po mieście i nic takiego się nie dzieje... pozazdrościć.


czyli ten DPF czysci sie sam z popiolow czy jak to wyglada? bo z tego co sie orientuje to filtr wypala sadze i powstaje popiol... z tego co rowniez slyszalem to popiol gromadzi sie w dpf?? czy jakos czysci sie ten dpf z tego popiolu??

jezdze ciagle na trasie codziennie 100 km w jedna strone i w sumie nawet jak w miescie jezdze w zakresie 2-3 tys obrotow, staram sie przynajmniej jak korka nie ma;p


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.