Teraz jest Pn, 26 cze 2017, 14:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Śr, 19 sie 2015, 03:11 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
140 km? U mnie co jakieś 2kkm albo i lepiej

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: So, 13 lut 2016, 12:08 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 05.06.2015
Posty: 10
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Witam, mam pytanie do tych co wykastrowali swoje mazdy :) czy zostal wam usuniety filtr dpf razem z "puszka"czy zostala wptawiona rurka lub box od tłumika i dospawane do niego czujniki ? jest kilka sposobów i jestem ciekaw jak jest to u was, dz


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: N, 14 lut 2016, 19:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Wywalone wszystko ze środka, a pucha DPFa została. W ten sposób wyglada jak by był. W UK jest to wymagane, żeby samochód przeszedł przegląd. Nie wiem jak jest w Polsce...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Pn, 21 mar 2016, 19:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2016
Posty: 5
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam chce w swojej Madzi wywalić DPF gdzie mogę w Opolu lub w okolicach Opola później do niej grać soft.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: So, 2 kwi 2016, 23:48 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 19
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam,ma ktos moze namiary na kogos kto z lodzkiego specjalizuje sie w usuwaniu dpf-u
Oraz +/- koszta,poniewaz bedac w polsce chce go wywalic dlatego ze przewaznie jezdze tylko w miescie i wole zrobic to zapobiegawczo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 kwi 2016, 16:15 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 07.10.2013
Posty: 29
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: małopolski
Jeżdzę Madzią już 3 lata :)

Przeszedłem już pełną regenerację turbiny (z własnej niewiedzy o konieczności kontroli zwiększającego się poziomie oleju a tak na prawde o jego rozrzedzaniu przez paliwo). Ze dwa razy zjechały mi się klocki z tylu jednostronnie przez zapchanie prowadnicy. Średnio co pół roku zmieniam olej ze względu na jego poziom a nie km. Jeżdzę głównie krótkie trasy po miescie. Mam na liczniku ~140tys km.
Chciałbym pojeździć jeszcze trochę….

1. Czy przy jeździe po miejscie w okolicy 2500-3000 obrotow spowoduje ze poziom oleju będzie podnosil się wolniej - dpf wypalal lepiej? Czy to w ogole możliwe skoro do pelnego cyklu z tego co czytałem potrzeba 10-15min ciaglej jazdy na 2200-2500 obrotow?
2. Czy zainwestować w jakiś interfejs diagnostyczny i monitorować jakies parametry? Ilość km miedzy wypaleniem i czy się wypala…czy ma to sens? Jesli tak to jaki interfejs i co monitorowac?
3. Jak często kontrolujecie czy hamulce z tylu dzialaja prawidłowo - pewnie nie da się sprawdzić inaczej jak sciagajac kolo?
4. Czy dac sobie spokoj i przerzucić się na jakiś samochod w benzynie ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 kwi 2016, 16:33 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 285
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
feliz009 weź wywal tego dpf'a w ŁG auto serwis w Krakowie, Ja byłem dwa tygodnie temu tam i chłopaki zrobili dobrą robotę. Pozbędziesz się przybywającego oleju i zmniejszy Ci sie spalanie.
Zrobiłem już 3tyś km i żadnych problemów z tym ustrojstwem, a wcześniej co się działo to uhuhuuu - masakra.

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 kwi 2016, 16:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2931
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
A ja podpowiem że przejechałem juz 70kkm z DPF em.
Nie dołożylem nic, do Krakowa jeżdżę do znajomych, itd.
Nic się dzieje, nic a nic.

;)

...only by Tapatalk...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 kwi 2016, 21:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja jeździłem ok 2 lat z DPF i też zero problemów. Musisz wyżej trzymać obroty. Ja nie schodziłem poniżej 2000 i wszystko było ok.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Pn, 25 kwi 2016, 11:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.03.2014
Posty: 6
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Podzielę się własnym doświadczeniem:

Usunałem DPF, a przy okazji zrobiłem chip tuning, bo był w promocji;) Dzięki temu zrobiłem najlepszy biznes życia:D Spalanie spadło mi o ok 1,2-1,3 litra na 100km, a dodatkowo auto jest o wiele żwawsze. Do Niemiec nie jeżdżę więc nie widziałem sensu trzymać tego ustrojstwa...


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 13:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 617
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Gdzie robiłeś i jaki koszt?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: So, 23 lip 2016, 03:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Cześć,

Jestem tu nowy, więc jak coś napiszę "nie tak" to proszę o wyrozumiałość :)

Dwa dni temu usunąłem DPF. Zdemontowałem puchę, otworzyłem i usunąłem wnętrze. Nie naruszając czujników itp. Kolejnym etapem była modyfikacja softu, jednak coś poszło nie tak :\
Na tą chwilę mam straty na mocy od 4 biegu w górę i (co ważniejsze) podczas jazdy z wydechu wydostaje się dym (szaro - siwy czy jak to nazwać :) ). Obstawiam, że problem leży w modyfikacji softu. Może samochód dalej próbuje wypalać filtr i oddaje paliwo do rury gdzie potem ono się pali i dymi??
Czy ktoś z was miał podobny problem?
Na jutro jestem umówiony na poprawkę usługi i zobaczymy...


Jeżeli chodzi o przyczynę usunięcia to nielicha historia :D


Jakiś czas temu zapaliła mi się kontrolka DPF - standardowo - przegoniłem na wysokich obrotach i zgasła.
Później zaczęła się zapalać coraz częściej, aż któregoś dnia zaczęła migać.
Wtedy rozczytałem sposoby wypalania w internetach. Zastosowałem metodę z kabelkiem z wtyczki do akumulatora i później wypalanie serwisowe (tak ktoś to nazwał w którymś poście).
Pomogło, ale na jakiś czas.
Historia powtórzyła się kolejny raz i już nic nie mogłem na to poradzić, razem z DPF-em zapalił się check engine.
Podjechałem do elektromechanika, żeby zapytać o możliwość usunięcia i zaproponował regenerację (znaczy zarządzenie wypalania z poziomu laptopa) i jeżeli nie pomoże to wtedy usuniemy.
Znowu pomogło na jakiś czas.
Zdecydowałem się usunąć, reszta historii wyżej :\


Z góry dzięki za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: So, 23 lip 2016, 07:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2931
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Ewidentnie musisz ponownie podjechać na poprawne przeprogramowanie PCM, bo nie zrobili tego poprawnie, nie wszyscy zresztą potrafią i tylko wkładają gotowy program.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: So, 23 lip 2016, 07:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1100
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Albo emulator

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: N, 24 lip 2016, 21:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Właśnie z tego co czytam na forum to emulator nie jest konieczny. Większość osób pisze tylko o modyfikacji w komputerze.

-- Dodano: N, 24 lip 2016, 21:43 --

Opanowane :) fachowiec wgrał inną modyfikację programu i działa jak ta lala :)
W sumie koszt 300zł usunięcie w systemie, a mechanicznie opanowałem sam :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Pn, 12 wrz 2016, 23:41 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 39
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Oczywiscie ze od dawna emulator nie jest konieczny .
Ba nawet Mazda 6 idzie po OBD i sterownika nie trzeba wyjmowac :)

co do czesci mechanicznej to Wazne jest zeby obudowa filtra zostala tak jak fabrycznie - wtedy nie widac ze cos bylo robione.

Z przeglądami i kontrolami na ulicach wg. najnowszych dyrektyw nie ma zadnego problemu

Obrazek

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Śr, 8 lut 2017, 12:06 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 08.02.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Dlaczego do usuwania dpfów w 6kach zazwyczaj stosuje się emulator a nie wyłącza się po prostu funkcji w sterowniku?


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Śr, 8 lut 2017, 15:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Tak jak pisalismy wczesniej, nie ma koniecznosci montazu emulatora chociaz mi jeden Pan ktorego pytalem o wycinke zaproponowal kupno takiego urzadzenia. Finalnie obeszlo sie bez.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Cz, 9 mar 2017, 08:15 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.11.2015
Posty: 81
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Powiedzcie mi, czy jak jest dpf usunięty to czy lejąc dexelie do dpf coś się będzie działo?


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: Cz, 8 cze 2017, 00:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.05.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
ja wam powiem z tymi dpfami to mozna dyskutowac godzinami. znalazlem mistrzow ktorzy konkretnie wiedza o co chodzi i tak zareawde opowiedza nam cala historyjke o naszyh problemach dodam ze mowia smiechem ale czysta prawda to jest. zaplac wyrzuc zaslep i jedziesz ogladac mazdowicze


https://www.youtube.com/watch?v=yApmlEVsnh0


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: N, 25 cze 2017, 10:29 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 251
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Panowie właśnie obejrzałem reportażo filtrach dpf/fap. ogólnie według badań spaliny są bardziej szkodliwe z filtrem niż bez. Wytłumaczył to ten doktor co robił badania ze bez filtra cząsteczki spalin są większe, i nie przedostają się do organizmu tak łatwo zatrzymują się w nosie itd. Dzięki kochanemu filtru wychodzą cząsteczki rozdrobnione które z łatwością przedostają się do organizmu :| cZyli spaliny są o wiele bardziej niebezpieczne co wy na to ??? Firma włoska wymyśliła urządzenie które zmniejsza do 90% szkodliwe spaliny niezłe co ?? Ale rząd włoski od lat nie chciał im dać homologacji bo to by oznaczało koniec filtrów fap/dpf . Masakra. Podam wam stronkę niestety po angielsku. Ja zamierzam wywalić filtr i dam sobie to urządzenie :) z montażem kosztuje 720e
Oto stronka
http://www.dukicdaydream.com/dk/eng/

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 159.000 km on board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: N, 25 cze 2017, 16:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2931
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Szczerze, dla mnie to następny inżynier finansowy , produkt powstały dla wiedzo odpornych, następny magnetyzer jak magnetyzery paliwa czy powietrza zakładany do daewoo Tico :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: N, 25 cze 2017, 17:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 251
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Nie milerek są próby, dowody itd przed założeniem i po. Głośno tu było o tym w tv nawet. Wkleił bym tu ale wszystko po włosku jest :). Ja się chyba skuszę, tylko to mało nie kosztuje ;) chciał bym zobaczyć co ile by się filtr wypalał z tym urzadzeniem.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 159.000 km on board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: N, 25 cze 2017, 18:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2931
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Wiesz jak to bywa, wszystko można udowodnić i tym samym zaprzeczyć. To gra spekulacji na bazie scenariusza.
Jak ułożysz tak wyjdzie, i wyjdzie tak jak ułożysz...

Wiem natomiast, że każdy filtr katalityczny, to jedna z najlepszych sposobów utylizacji. Owszem, wszystko jest w stanie zaszkodzić, nawet to co wylatuje po spaleniu katalityczny, nawet utylizacja jest szkodliwa.

Skusisz się, ale na co?
DPF w maździe i tak będę się wypaliał jak zawsze, to są wyliczenia komputera, a sondy różnicy ciśnień, są tylko jakoby zabezpieczeniem tylko.

To Urządzenie nie ułoży cząsteczek paliwa w sposób molekularnie idealnym, nie spowoduje że paliwo będzie spalać się lepiej, idealniej, a DPF mniej zapychał. On i tak jest zaprojektowany aby działał w inny sposób.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: DPF... Off
PostNapisane: N, 25 cze 2017, 21:17 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 261
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
To ma jedną magiczną rzecz w sobie. Wydoic ojro z idealnie molekularnych ludzi :D

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.