Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 5 kwi 2017, 03:34 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A ja chyba znalazłem w końcu możliwość zamówienia tych kominów Kakimoto i raczej będę zamawiał z Japonii sobie na urodziny :D mam nadzieję, że tym razem się uda zamówić...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 kwi 2017, 17:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 312
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jaki masz na to patent?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 kwi 2017, 00:05 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Znalazłem stronkę http://buyee.jp/help/yahoo/guide która umożliwia przeglądanie i kupowanie przedmiotów na japońskim Yahoo i wysyłkę przedmiotów pod wskazany adres poza granicami Japonii. Tak przynajmniej jest opisany cały proces zakupu na stronce. Strona dodatkowo pomaga trochę w tłumaczeniu i w przewalutowaniu ceny na wybraną walutę...nie pamiętam czy jest PLN...ja sprawdzam w funtach.

Druga opcja to zamówienie w PL w firmie sprowadzającej części i felgi z Japonii. Firma ta nazywa się Megablast Speed Parts http://megablastspeedparts.com/pl/strona-glowna/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 kwi 2017, 15:47 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 06.03.2017
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: małopolski
Ja montuje takie :)

-- Dodano: Cz, 27 kwi 2017, 16:47 --



Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 sty 2018, 21:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.01.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
I jak się sprawują tłumiki? Efekt tylko akustyczny czy praca silnika sie cos zmienila lub spalanie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 08:27 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 06.03.2017
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: małopolski
Jednak nie udana inwestycja... przy większym obciążeniu silnika i wyższych obrotach wydech wpada w taki rezonans że po chwili chce się wymiotować od tego dźwięku <slabo> kompletnie nie pasują akustycznie te buzzery do tego silnika... zdemontowałem, odciąłem końcówki i przyspawałem do starych tłumików. Wygląd nieziemski i dźwięk się o dziwo delikatnie zmienił na lepsze. Straciłem jakieś 300 zł, trzeba było same końcówki kupić albo dedykowane wydechy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 09:56 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 312
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Artur87PL zamówiłeś te wydechy Kakimoto z Japonii?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 wrz 2018, 20:48 
Świeżak
Offline
Od: 30.09.2017
Posty: 18
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubuski
Hejka
To co proponujecie do 2.2 diesel zeby ladnie mruczalo?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 08:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Wymienić silnik na benzynowe v8 <spoko> . Z diesla ciężko będzie coś wymodzić.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 gru 2018, 03:59 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
21 lutego 2018, o 08:56 Wojti napisał(a):
Artur87PL zamówiłeś te wydechy Kakimoto z Japonii?

Niestety nie zamowilem...wyszly inne niespodziewane wydatki i pomysl "spalil na panewce". Ale jeszcze nic straconego...caly czas o tym mysle.
A co? Chcesz zamowic sobie konkretny JDM'owy wydech? Jest jeszcze pare fajnych marek robiących dedykowane wydechy do GH5FS...np FUJITSUBO, EXAS EVO Tune (ten ma dosc ciekawa budowe, zdjecie nizej), Odula, HKS, AutoExe, 5Zigen, GReddy,

EXAS EVO Tune
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 22:20 
Świeżak
Offline
Od: 04.08.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Co prawda nie jestem dokońca zainteresowany tematem ale znalazłem coś co może wam się przyda. Z polskiego zagłebia tłumikowego - Ostrów WLKP, jest ktoś kto opanował wydech do GH:
https://www.olx.pl/oferta/tlumik-tlumik ... 09fc3a0eb7
Może warto popytać o zmianę na głośniejsze/sportowe puszki.

Poszukujac końcowek od 3.7 V6 natrafiłem na coś takiego. Co wy na to?
ObrazekMazda 6 GH US Style 1 by Incarstyle Germany, on Flickr
Koszt około 750 jurków...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 kwi 2020, 14:52 
Amator
Offline
Od: 04.11.2019
Posty: 77
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Panowie dołączę się do tematu mam 6 gh z 2012 roku z silnikiem 2.2 diesel moc 180 koni i powinienem mieć dwa tłumiki a mam tylko jeden na prawą stronę (powinienem mieć dwa bo są uchwyty ,dziury oryginalne w dokładce zderzaka oraz wiszą jeszcze gumy po lewej stronie).
Chcę kupić owe tłumiki całe wraz z środkowym i tu moje pytanie czy kominy od 2.0 /2.5 benzyny będą pasować ? wyglądają identycznie jak te do 2.2 diesel tylko ,że łatwiej je dostać.
Ewentualnie doradźcie coś co podejdzie p&p.

_________________
- Mazda 6 GH wagon 2.2 MZR 180KM 2012,


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 kwi 2020, 11:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Nie powinieneś mieć mieć dwóch, ponieważ diesle oraz 1.8 benzyna wychodziła tylko z jednym i raczej tłumiki z 2.0 czy 2.5 powinny podejść, ale niech sie jeszcze inni wypowiedzą.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 kwi 2020, 11:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Zastanawiające są tylko te gumy... reszta jest taka sama niezależnie od ilość zamontowanych tłumików.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 kwi 2020, 11:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A diesel 2.2 po lifcie, nie miał dwóch rurek?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 kwi 2020, 14:15 
Amator
Offline
Od: 04.11.2019
Posty: 77
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Ja mam po oby dwóch stronach osłone termiczną w miejscu koła zapasowego, mam gumy i uchwyty na tłumik założone( tak kupiłem auto) brakuje tylko tlumika z lewej strony dodam jeszcze, że widać że ktoś tłumik koncowy lewy odciął od tlumika środkowego i zostawił po lewej stronie sama końcówkę (ozdobę żeby było, że ma dwa). Może te z Japonii tak miały ja mam wersję japońską nie Europejską. Dodam jeszcze że z prawej strony tłumik koncowy jest z logiem Mazdy ale malutki w kształcie rury nie owala jak w oryginale bardziej przypomina tłumik z Mazdy 1.8 GG

Dzięki za odpowiedzi znalazłem na forum że te od benzyny z drobnymi przeróbkami też pasują.

_________________
- Mazda 6 GH wagon 2.2 MZR 180KM 2012,


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 kwi 2020, 16:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Millerek z tego co wiem to żaden diesel czy to przed czy po lifcie nie miał dwururki ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 kwi 2020, 17:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Było wałkowane już na forum...
Przedlift 2.2 diesel miał 2 tłumiki, polift już nie, miał jeden ala "parówka".

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 kwi 2020, 18:07 
Amator
Offline
Od: 04.11.2019
Posty: 77
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Ciekawe bo moja Mazda miała tylko jednego właściciela od nowości ja jestem drugi, a skąd te gumy i to wszystko skoro mam jeden tłumik? Czyżby w fabryce założyli gumy i osłone termiczną a resztę zapomnieli? Do tego właścicielka sama by sobie odcięła lewa stronę tlumika zostawiając końcówkę żeby było ładnie coś jest nie tak. Mi się wydaje że fabrycznie była dwururka pewnie przerdzewiała z lewej i prawej strony, z lewej po prostu odcięli(zostawiając sama końcówkę) a z prawej zmienili tłumik koncowy(puchę). Bo tak to wygląda.

_________________
- Mazda 6 GH wagon 2.2 MZR 180KM 2012,


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 kwi 2020, 18:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Wrzuć zdjęcia, będzie łatwiej...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 kwi 2020, 18:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
@Lygrys masz wersję 185 kuni ? Nie jestem pewny, czy ta wersja nie miała 2 tłumików. W każdym razie skoro jest osłona termiczna to wszystko wskazuje na to, że tam był. To czy pasuje z benzyny najlepiej sprawdzić w serwisówce. Niestety ja nie mam dostępu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 kwi 2020, 18:36 
Amator
Offline
Od: 04.11.2019
Posty: 77
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Właśnie nie mam jak zrobić bo auto zostało u ojca a ja siedzę w domu przez koronawirusa nawet nie mogę nic przy aucie podłubać. Nie mogę znalesc zdjęć nigdzie żeby pokazać o co mi chodzi. Tłumik od DPF do tłumików końcowych wygląda jak litera "T" i lewa strona tej że literki jest odcięta i zaspawana to widać że było odcięte i zaspawane, a z prawej strony jest normalnie tłumik koncowy skręcony z środkowym tylko że pucha nie jest owalna a w kształcie rury w sumie jak teraz patrzę na necie to żadna 6 gh nie ma takiego tlumika końcowego ale jest na nim napis mazda może od innego modelu. I wszystkie wieszaki i gumy i osłony tłumików są założone czyli tak jagby tam kiedyś był.
Mam wersję 180 koni dokładne 132kW.
W poście poniżej jest moja mazda z innego postu widać dwie rury, ale tak jak mówię z lewej jest tylko końcówka chromowana a tlumika brak z prawej jest "normalnie" tłumik jest ale inny(nie fabryczny).

https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=88&t=11945

-- Dodano: 7 kwietnia 2020, o 19:36 --

Mam znalazłem jak wygląda u mnie tłumik prawy końcowy, może to zabrzmieć dziwnie, ale wygląda jak tłumik przedni (kat) Mazdy 6 GG /GH benzyniaka.
Odrazu chciałbym poinformować, że nie mam na celu nikogo obrazić czy coś po prostu chce się dowiedzieć co u mnie jest nie tak i dlaczego i jak zrobić żeby było jak bóg przykazał dlatego pytałem o 2 rurę.

_________________
- Mazda 6 GH wagon 2.2 MZR 180KM 2012,


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 kwi 2020, 19:39 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
W polifcie były takie parowy, a wcześniej duże puchy. Pewnie jest jak piszesz zardzewiała to poszli po taniości i wstawili rurę :lol: viewtopic.php?f=41&t=107&start=270


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 sie 2020, 14:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.06.2020
Posty: 1
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Siemanko! Jakie polecacie rurki do GG 2003 2.3 benzyna? Chodzi o delikatne mruczenie i wygląd, nie jakieś bassowe pierdy ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sie 2020, 08:56 
Amator
Offline
Od: 04.11.2019
Posty: 77
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Panowie tłumik zmieniony za 300zł kupiłem całość z 2.5 benzyny tylko mam teraz inny problem ,ale łatwy do rozwiązania ogólnie tłumik pasuje idealnie ale końcówki są 7cm schowane pod zderzakiem muszę je obciąć i założyć dłuższe.

_________________
- Mazda 6 GH wagon 2.2 MZR 180KM 2012,


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.