Teraz jest Pn, 26 cze 2017, 14:42

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 581 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 19 lip 2016, 15:05 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 285
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Kody są standardowe czyli takie:
P2458:00-2F
P2463:00-AF
P242F:00:AF

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lip 2016, 23:11 
Nowicjusz
Offline
Od: 28.05.2016
Posty: 39
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Ja nie mialem bledow, ani nic mi nie mogalo, ale stan oleju mi sie podniosil wiec postanowilem go dzis wywalic i od pierwszych kilometrow czuc ze silnik odzyl, ze nic go nie blokuje i wyraznie latwiej sie wkreca na obroty. Do tego spalanie w moim przypadku spadlo o conajmniej litr na sto kilometrow i teraz bede robil tylko krotkie dystanse po miescie bez obaw o ta glupote na wydechu.
Kazdemu polecam takie rozwiazanie, chociazby z samej oszczednosci na paliwie no i przedluzenie zywotnosci silnika bo nie bedzie ropy w misce olejowej


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 16:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.12.2015
Posty: 9
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
hejka mam problem z dpf próbowałem dzisiaj wypalić go kabelkiem nic się nie włączyło a wręcz przeciwnie kontrolka świec żarowych pomocy !!!!!!!!!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 17:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2931
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Coma, możliwe że nie były spełnione odpowiednie warunki, np temp płynu chłodniczego itp.
Odczytać błędy, wykasowac błędy, spróbować ponownie.
Najwygodniej jest z Forscanem, on za każdym razem informuje co jest nie tak.

Jak masz mało czasu to zdejmij kleme masową, wciśnij hamulec nozny na 30sek, i spróbuj kawałkiem kabelka ponownie, ale wcześniej rozgrzej silnik.wcześniej


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 sie 2016, 13:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.12.2015
Posty: 9
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
hejka mam pytanko podłączyem forscan i nie ma opcji automatycznej regeneracji dpf jest tylko regeneracja statyczna a jak wchodzę w wskaźnik i chcę żeby mi pokazało to pokazało off automatyczna regeneraja dpf jak mogą go włączyć. Bo nie jestem pewny czy automatycznie mi czysci z góry dzięki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 sie 2016, 23:49 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 43
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Cześć czyli chciałeś uruchomić procedurę serwisowa ? Bo nie wiem czy to dobrze rozumiem ? podlacz laptopa pojedzij z nim troche wszystko bedziesz widzial wejdź w odczyt PID PM_GEN on pokazuje skalę od 0 do 4.5 czy do 5 po czym zmniejsza do 0 podczas zmniejszania wartosci wypala dpf jest tam jeszcze taki PID do odczytu automatyczna regeneracja pokazuje albo ON albo OFF oczywiście jak zmieni na ON następuje wypalanie.. ale jego nie da się włączyć czy wyłączyć one są tylko do odczytu jeżeli o to chodzi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 22:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.08.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Panowie, przebrnąłem przez cały topik i chyba mam odpowiedź na mój problem. Ale cholernie dobrze by było by to ktoś potwierdził.

Podczas jazdy do domu miałem wypalanie DPF – zwiększone spalanie, temperatura na katalizatorach powyżej 500 stopni.
Po wypalaniu zaczęła mi mrugać kontrolka dpf + i błąd P2459-FF – częstotliwość wypalania.
kontrolka check engine się NIE świeci.

Po dojechaniu do domu podpatrzyłem wartości na
PM_ACC = 0.3
Pm_gen = 1.28
PM_Acc_DSD = 0,15

Chciałem jeszcze raz sprawdzić błędy i teraz pojawił się P2227-C – barometric pressure circuit (BARO)

Dodam, ze właśnie zamierzałem się na zmianę oleju bo jest jakieś 0.5 cm do X - i chyba właśnie stuknęło 20 tyś od ostatniej wymiany (w lutym)

Czy to może by to?
Oraz dodatkowe pytanie - dam radę zrobić jeszcze 600km przed zmianą?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 23:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1413
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
To dział GH...
20 tys. od ostatniej wymiany? :O wymieniamy olej co 10 tys., szczególnie w tej jednostce, pomimo że ASO zaleca co 15...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sie 2016, 08:49 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2013
Posty: 57
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Cholewka ja już będę miał 23 tysiące zanim wrócę do domu (trochę wyjazd się przedłużył) do x jeszcze daleko ,jak myślicie nie zatre madzi?.Inspekcja skasowana

z krawędzi s7


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 wrz 2016, 20:10 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.06.2015
Posty: 53
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Hejka,

jak pewnie w wielu postach powyżej i w moim przypadku pojawil sie problem z DPF (chyba).
W trakcie jazdy nagle stracilem moc - kompletnie - do tego stopnia ze ledwo samochod przyspieszal - bez zadnej kontrolki na tablicy - dopiero po chwili jazdy zaczela sie palic (stale) kontrolka DPF i tylko ona, jako ze nie mialem sie jak zatrzymac jechalem dalej. Po chwili zaczal sie palic check engine (na zolto), DPF migac, poszedl siwy dym z rury i sie zatrzymalem po niedlugim czasie. Po chwili odpoczynku blad nie zniknal. Odpialem akumulator (jedyny pomysl w stresowej sytuacji) i odpalilem na nowo, nic sie nie pokazalo, moc wrocila na nowo, dopiero po 1 km check engine i migajacy DPF oraz delikatnie slabsza moc (nie tak tak w pierwszym przypadku).

Przeczytalem cale 18 stron postow jednak ciezko samodzielnie wyjac z nich jednej konsensus bedac raczej laikiem - dlatego pisze z prosba o rade, czy jechac gdzies na trase i starac sie to przepalic, czy jechac do mechanika. Jezeli sie nie myle aktualnie check engine sie pali stale, DPF miga - nic wiecej raczej. Piszecie o roznicach w miganiu, swieceniu i kombinacjach z innymi kontrolkami - nie wiem czy to sie tyczy i mojego przypadku, ciezko mi to samodzielnie zinterpretowac.

Ciekawym jest, ze samochodem przejechalem 20k km (aktualnie ma 93k km ) i nigdy nie widzialem zeby w trasie, w miescie, w jakimkolwiek przypadku (no, oprocz zaplonu) palila sie ta kontrolka u mnie, koledzy wyzej pisza ze u nich sygnalizuje sie wypalanie, ja jeszcze tego nie widzialem.

Bede serdecznie wdzieczny za pomoc.

maciej


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 wrz 2016, 10:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1525
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
smaciek napisał(a):
koledzy wyzej pisza ze u nich sygnalizuje sie wypalanie

Wypalanie nie jest sygnalizowane żadną kontrolką.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 wrz 2016, 11:21 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.06.2015
Posty: 53
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
chmooreck napisał(a):
Wypalanie nie jest sygnalizowane żadną kontrolką.


Cóż, tak ja to odebrałem.
Niemniej jednak dzowniłem do seriwsu ASO i Pan w takim stanie pojazdu odradza dalsza jazdę, chyba ze na dojazd do miejsca naprawy. Zadecydowałem, iż w Poniedziałek umówię się w Kreatorze Mocy na wizytę i wytnę to ustrojstwo - już dwukrotnie musiałem wymieniać olej nie ze względu na czas, przebieg - tylko z racji zbytnio podniesionego oleju.

P.S. Naprawdę zauważyliście inny poziom oleju gdy wyżej zmieniacie biegi?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 paź 2016, 16:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.10.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Dorzucę swoje 3 grosze o DPF.

Nie wdając się w dyskusje o sensowności posiadania lub wycinania DPF bo nie ma to sensu powiem krótko: ekologia ważna, ale wykonanie pomysłu filtrowania spalin do bani. Jak ktoś ma kasę to nie wymieni DPF bo nie będzie jeździł autem do przebiegu 200 tys. tylko wcześniej je sprzeda a jak ktoś kupi używany to nie wyłoży połowy wartości auta na wymianę filtra.

Jakiś miesiąc temu zaświeciły kontrolki trakcji, silnika i DPF oczywiście, silnik ma ograniczoną moc. Po sprawdzeniu co to za cuda doszedłem szybko, że przy przebiegu 190 tys. problem z DPFem więc zainstalowałem Forscana i uruchomiłem wypalanie DPF. Pomogło na parę dni. Po ponownym zapaleniu sie tej trójcy nie udało się uruchomić powtórnie wypalania z Forscana bo prawdopodobnie filtr zarąbany sadzą. Olałem kontrolki i jeździłem z tym ze 3 tygodnie bo samochód potrzebny. W piątek pojechałem do mechanika, poprosiłem o wymontowanie DPF i EGR, kupiłem płyn do płukania tegoż - 2 litry po 75 złociszy (być może da się to zrobić płynem do mycia naczyń, ale nie testowałem), zalałem w sobotę rano, wieczorem przelałem przez niego sporo ciepłej wody, przez niedzielę się suszyło a w poniedziałek zawiozłem do zamontowania. Po założeniu mechanik skasował błędy i skwitował: znowu się zaświeciła ta franca (czyli DPF). Wyjechałem z warsztatu, przejechałem 300 metrów, "franca" jednak zgasła i na razie cisza i spokój.

Podsumowując koszty (do porównania z wymianą lub wycięciem DPF):
płyn do płukania 150 zł
mechanik - demontaż i montaż DPF + przy okazji EGR 120 zł
woda destylowana 4 zł
razem 274 zł

Jeśli efekt będzie długotrwały to ja jestem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 paź 2016, 16:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1100
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Banki puszczal pozniej z rury?

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 paź 2016, 00:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.10.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Nic nie puszczał bo po płukaniu podłączyłem do rury odkurzacz wodny i zostawiłem na 15 minut. Strumień powietrza wysuszył co trzeba, tylko przez 10 minut leciał biały dymek z rury.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 lis 2016, 17:04 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.11.2014
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Wraca temat!w czasie jazdy najpierw zapalila sie kontrolka dpf,pozniej zaczela mrugac a za jakis czas wskoczyla kontrola silnika i ograniczyl moc dodam ze tydzien temu byly dokladnie te same objawy,skonczylo sie na dopalniu dpfa komputerowo.olej byl wyminiany 5 tys temu po dopalaniu tydzien temu nie wzrosl ponad max jeszcze spokojnie na 3 tys powinno byc ok.co sie dzieje? :mad:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 lis 2016, 19:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2931
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Zaślep EGR, wypal ForScanem, wykasuj wszystkie parametry, i będzie dobrze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 lis 2016, 23:33 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 43
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam kolego Millerek mam pytanko być może głupie ☺ ale muszę sie upewnic bo właśnie przerabiam problem dpf :idea: napisałeś wyżej żeby kolega Eryc100 zaślepil egr ale czy czasem zaslepiony egr nie spowoduje szybszego zasyfiania dpf ? Czy działa to zupełnie na odwrót bo już zgłupiałem ☺


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 lis 2016, 09:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2931
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Ja, jak również inni (nie wszyscy), mieli podobny problem z DPF.
Koniec końców, okazywało się że EGR nie zamykał się do końca, powodując nadmierne przepuszczanie spalin.
To nie służy dobremu/pełnym spaleniu.
Wszystkie sadze w szybkim tempie zatrzymuje DPF, potrafi się zasrac po uszy że aż dyszy :)

Stąd też propozycja zaslepiemia EGR, ewentualnie oględziny czyszczenie lub wymiana, ale wsadzić zaślepke jest szybciej.

Ja tak zrobiłem, niektórzy również, i ?.... cieszą się spokojną jazdą ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 lis 2016, 13:14 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.11.2014
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Czy po zaslepieniu bedzie pokazywal blad na kompie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 lis 2016, 19:33 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 43
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Dzięki za odpowiedź ogólnie to muszę to przetestować jakieś pół roku temu miałem problem z egr silnik poszarpywal na niższych obrotach zaslepilem go i było ok 2 tyg tak jeździłem i żadnych błędów osobiście nie miałem przynajmniej nie było ich na desce po 2 tyg stwierdziłem że tym sposobem właśnie zarźne dpf, chyba nawet też ktoś mi to potwierdził ale nie na forum. Ogólnie to wyczyścić em egr i wydaje mi się że jest ok ale nie wykluczone że faktycznie tez nie domyka do końca .. a skoro u Was po takim zabiegu jest ok.. no to jednak byłem w błędzie .. dzięki pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 lis 2016, 10:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2931
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Błąd czasem jest tylko na kompie podczas odczytu, więc czasem tak, ale na desce go nie ma, a to lepiej nawet bo sterownik sobie z tym radzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 lis 2016, 12:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.11.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2010
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Witam,

Panowie czy ktoś mógł by mi pomoc, posiadam mazde 3 2.2 silnik mzr-cd. Na biegu jałowym wskazówka obrotomierza faluje powyżej 2000 obrotow. Podczas jazdy objawia się to podszarpywaniem samochodu. Po dłuższej jeździe wyskakuje błąd P2564. Sprawdzone wszystkie wężyki od podciśnienia jak i czujnik podciśnienia wszystko ok. Wymuszane wypalanie dpf nic nie dało. Olej wymieniałem około 500km temu i znowu stan podniósł się i jest do wymiany. Czy jest możliwe że dpf jest tak zapchany? Czy nie powinien wyskoczyć kontrolka od dpf?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 lis 2016, 13:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.11.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Witam wszystkich . Jestem szczesliwym posiadaczem mazdy 6 w kombi z 2008 roku :) . Od dwoch dni neka mnie problem a mianowicie miga kontrolka od dpf mimo ze ten filt przez poporzwdniego właściciela został wymontowany . Prosze o pomoc . Buc moze to tylko jakos błąd . Poprzedni właściciel twierdzi źe filtr usuwał w serwisie mazdy i zamiast filtru zamontowali jakos emulator . Prosze o rade byc moźe ktos z was miał juź taki problem .

Pozdrawiam wszystkich .
Łukasz


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 lis 2016, 16:46 
Offline
"Ni dzień dobry ni pocałuj mnie w dupę " dwa posty i dwa dotyczące diesla. Wysilcie się i poczytajcie chociaż wcześniejsze posty... albo jedzcie do serwisu. Przepraszam za mój "ton" jak kogoś uraziłem.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 8 lis 2016, 17:30 
Avatar użytkownika
Weteran
Online
Od: 19.10.2012
Posty: 5039
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
maciek261081 muszę go trochę usprawiedliwić bo to ja przeniosłem jego post, bo założył nowy (niepotrzebny) wątek :)

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 lis 2016, 18:30 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.11.2014
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Zawor egr wyczyszczony,dpf komputerowo wypalony,po 500 metrach ponownie zaczyna mrugac dpf,wskakuje kontrola silnika i ogranicza moc.Wpuszczali tak jakas piane,nie byl dpf calkowicie demontowany i czyszczony,poziom oleju nie jest przekroczony.co dalej? :mur:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 lis 2016, 23:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 617
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Wywal DPF


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 lis 2016, 18:15 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.11.2014
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Czy istnieje jakies ryzyko ze po wycieciu dpfa zrobi sie choinka na desce,czy moga powstac jakies problemy czy nie ma sie zupelnie czego obawiac?wstepnie na wtorek umowiony na wyciecie,po wszelkich probach czyszczenia i 5 minutach jazdy zaczyna mrugac dpf,zapala sie kontrolka silnika i traci moc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 lis 2016, 10:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2931
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Nie rozumiem, ustal najpierw zapychanie DPFu, lub niemozliwosc jego wypalenia. Odczytaj błędy, komputer wypalił DPF? to trwa około godziny na postoju, tak było?

Po 500 metrach znowu miałeś kontrolki, po serwisowym wypaleniu, zakładając że masz DPF wypalony w 100 %, to masz jazdy spokojnie na 100 km. Zakładam że nic tobie nie zrobili, albo masz stałą usterkę elektroniki np sonda, czujnik, EGR itp, i zaślep ten EGR i wtedy wyeliminujesz go na 100%.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 581 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.