Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:36

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 08:57 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 26.06.2014
Posty: 45
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zachodniopomorski
Dzień dobry. Mam problem już drugi raz w ciągu 3 miesięcy z dymieniem z tłumika. Dym nie jest biały, raczej kolor szary . Mam podniesiony stan oleju , jest rozrzedzony. Wyglada tak jakby chcial się dpf wypalać. Pierwszy raz pokazało mi się to w zeszły roku pod koniec listopada , przebieg 300100. Mechanik mówi że filtr dpf pełny po podłączeniu komputera, wymienił olej wypalił dpf oraz zdecydowałem się na regenerację wtryskow. Oddałem do sprawdzenia i powiedzieli mi że 3 z 4 kropelkują. Myślałem, że mogą to być wtryski i ustanie dymienie. Więc zregenerowałem 4 sztuki 1600 zł.Dpf zawór egr wymieniłem przy 260000. W czw gdy wracałem z pracy zaparkowałem pod sklepem i chwilę stałem na odpalonym silniku, zowu się pojawił dym , auto po trasie przebieg 310000 teraz . Zgasiłem auto poszedłem do sklepu jadę jeszcze 3 km do domu i dym szary z tłumika. Mam już termin do mechanika ale nie mam pojęcia dlaczego znowu mam to samo. Przy 290000 jakoś kasowałem inspekcję jak zawsze przez kabelek, jedna z nici w przewodzie poszła na inny otworek we wtyczce i mi błysło , więc zrobiła się choinka. Pojechałem na madalinskiego do serwisu mazdy w Szczecinie, bo tu mieszkam. Podłączyli kompa wgrali nowy Soft bo zrobiłem zwarcie. Możliwe że mam jakiegoś teraz wirusa albo jakaś część mi poszła która dolewa mi paliwa do oleju ? Błąd w systemie ? Wtedy zrobiłem 6 tyś po wymianie oleju teraz z 8-9. Miał ktoś może taki problem jak ja ? Mam auto od 6 lat. Gdy ja kupiłem miała 160000 przejechane. Jak mam dobra zmianę dojeżdżam na zmianę z chłopakami, do pracy w jedną stronę jadę 140 km, tylko autostrada.

Macie jakieś pomysły chłopaki co to może być?

Proszę o odpowiedź i pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 13:27 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Pierwsze co bym sprawdził to czy nie ma przedmuchów pod wtryskami, otwórz korek oleju lub bagnet i zobacz czy nie dmucha spalinami.

Druga rzecz stan oleju ponad max.

Trzecia rzecz zapchany dpf i to on wszystko psuje. Nie rozumiem z tej wypowiedzi czy masz nowy filtr i egr, czy tylko egr.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 13:29 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 26.06.2014
Posty: 45
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zachodniopomorski
Sprawdzę przedmuch, olej jest podniesiony rozrzedzony . Mam nowy egr i filtr . Dziś jadę odstawić auto do autoryzowanego serwisu, zobaczę co oni powiedzą. Będę pisał, dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 14:15 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Wygląda na to że masz wciąż zapchany filtr dpf skoro robi dopały i oleju przybywa.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 17:39 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 26.06.2014
Posty: 45
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zachodniopomorski
Hmm , pierwszy raz zrobiło mi się tak po 6 tyś km, teraz przejechałem z 9 tyś i znowu te same objawy. Może jakiś czujnik poszedł przy dpf-ie? Tam jest ciśnienia i czegoś jeszcze? Sprawdzę dziś ten przedmuch jak wrócę do domu i napisze co zrobił serwis .

-- Dodano: 19 lutego 2019, o 17:39 --

Auto odsawione do mazdy , po rozmowie z Panem Mariuszem, dowiedziałam się że wtrysków denso nie zaleca regenerować. A ja to zrobiłem, no cóż. Więc dowiedziałam się, że końcówki włoskie bo takie mi zamontowali działają i może być z nimi wszystko ok ale mają problem z biegiem jałowym. A w tych dwóch moich zadymieniach stałem w korku. Jutro mam dostać informację co i jak z dpf. Jeśli będzie ok to wymiana oleju , przepalenie dpf-u i muszę zacząć zbierać na nowe wtryski. Koszt na allegro 1050 , na ipart.pl 1155 napisałem też do Pana Michała z mazparts , zobaczymy co odpowie. Jak coś jutro się dowiem to napiszę.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 11:54 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Nie zaleca się regenerować i pewnie najlepiej kupić nowe w Maździe? Oczywiście się regeneruje, a czasem wystarczy dać je do czyszczenia i efekt super tanim kosztem.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 13:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Za regenerowane z mazparts gdzie regeneruje je denso zapłaciłem 2800zł trzy lata temu. Do dziś działają dobrze.
Polecam wtryski od Rikiego.
Pozdrawiam

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lut 2019, 06:20 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 26.06.2014
Posty: 45
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zachodniopomorski
Ok auto odebrane z serwisu , diagnoza : wtryski mają właściwości procentowe bardzo wysokie 1 - 100 . 2-24 . 3-32 . 4-52. Więc regeneracja poszła sobie gdzieś. Dokładnie nie wiem co zostało z nimi zrobione. Nie wiem czy wyciągnięte, przeczyszczone, zregenerowane. Trzeba byłoby rozebrać i sprawdzić. W sobotę jadę odstawić auto do tego serwisu , złożyć reklamację na robotę. Zobaczę co wymyśla. Z mazdaparts odpowiedzieli mi, że mają tylko nowe denso 1100 zł sztuka. Muszę ogarnąć kasę i wymienię. Przyzwyczaiłem się do tego samochodu. Więc będę ja naprawiał.

Miłego wieczoru .


Ostatnio edytowano Cz, 21 lut 2019, 06:20 przez dejwid, łącznie edytowano 2 razy
Prosimy kontynuować rozmowę o akcjach serwisowych we właściwym wątku.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 23 lut 2019, 19:32 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
18 lutego 2019, o 08:57 mfmersin napisał(a):
Oddałem do sprawdzenia i powiedzieli mi że 3 z 4 kropelkują. Myślałem, że mogą to być wtryski i ustanie dymienie. Więc zregenerowałem 4 sztuki 1600 zł.


21 lutego 2019, o 06:20 mfmersin napisał(a):
Ok auto odebrane z serwisu , diagnoza : wtryski mają właściwości procentowe bardzo wysokie 1 - 100 . 2-24 . 3-32 . 4-52. Więc regeneracja poszła sobie gdzieś. Dokładnie nie wiem co zostało z nimi zrobione. Nie wiem czy wyciągnięte, przeczyszczone, zregenerowane.


Kolego bez urazy ale dałeś się zrobić w bambuko. Tam gdzie je robiłeś pierwszym razem reklamuj aż do skutku, bo z tego co czytam wzili 1600zł za pogorszenie sprawy.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lut 2019, 19:56 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 26.06.2014
Posty: 45
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zachodniopomorski
No dałem , wiem ale odpuściłem szarpanie się z tym panem.
problem w tym że potrzebuje auto non stop. Na złożenie reklamacji czekałem tydzień aż przyjmą. Później zaczeli mi mówić, że mazda po zrobienie testów się nie zna, że oni nie mają możliwości sprawdzenia , że oni mogą tylko na biegu jałowym, a na końcu ten pan mi powiedział że padł mi dpf. Więc nie mam siły ani czasu na jeżdżenie i mówienie co kto i jak . Zrobię im anty reklamę po kolegach i na necie . Trudno , kasę odpracuje .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 07:44 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
No tak kase odrobisz,tylko szkoda takich patalachow dorabiac.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 18:32 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Może podaj dane warsztatu ku przestrodze.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 20:24 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 26.06.2014
Posty: 45
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zachodniopomorski
Www.turboauto.pl
lub druga nazwa
p.u.h moto-art Witkowo drugie koło Stargardu

Wtryski w pon-wt mają być w denso w Gdańsku dostanę od nich wykres i resztę papierów to dopiero pójdę do tej firmy o częściowy zwrot kosztów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.