Teraz jest Cz, 28 sty 2021, 10:03

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Brak mocy Dpf
PostNapisane: Wt, 12 sty 2021, 21:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2021
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
Jakis temu zapalila sie kontrolka DPF (migala).. po kilku dniach zapalił sie check. Najpierw jechal max 70 potem byl problem wogole z odpaleniem. Po rozebraniu okazalo sie,że katalizator sie wykruszyl i zapchal nieszczesny DPF tak że nie bylo przelotu. zakupilismy nowy i wymienilismy ( w sumie mechanik ;) )
Zostala zrobiina adaptacja.
Samochod przy ruszaniu i jezdzie stracil na mocy. Brak przyspieszenia. Po przejechaniu 10 km zapalil sie znowu DPF i obroty faluja i słycjac jak dziwnie klekocze.

Wyskoczyl blad 2428 ktory idzie skanowac. Check sie nie zapala . Innych błedow brak.

Ma ktos jakis pomysl, albo ktos mial podobnie?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 11:02 
Bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 449
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
12 stycznia 2021, o 21:20 Honey napisał(a):
zakupilismy nowy i wymienilismy ( w sumie mechanik )


co dokładnie wymieniliście?

_________________
pomoc w stage1 / dpf / egr
<pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 11:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2056
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
12 stycznia 2021, o 21:20 Honey napisał(a):
Ma ktos jakis pomysl, albo ktos mial podobnie?

Wróć do mechanika.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 12:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 1668
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No właśnie. Chyba jest jakaś gwarancja na naprawy. Płacisz pieniądze za co ?? Jak spartaczył to wróć niech poprawi albo odda kasę. Co innego jak próbujemy coś sami kombinować przed pójściem do mechanika. Ale ty już byłeś, wiec Wałcz :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 185.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 15:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2021
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
13 stycznia 2021, o 11:02 fabek napisał(a):
12 stycznia 2021, o 21:20 Honey napisał(a):
zakupilismy nowy i wymienilismy ( w sumie mechanik )


co dokładnie wymieniliście?

Katalizator

-- Dodano: 13 stycznia 2021, o 15:22 --

13 stycznia 2021, o 11:40 chmooreck napisał(a):
12 stycznia 2021, o 21:20 Honey napisał(a):
Ma ktos jakis pomysl, albo ktos mial podobnie?

Wróć do mechanika.

Wrócił

-- Dodano: 13 stycznia 2021, o 15:25 --

Chodzi mi o to,że mechanik zdziwiony ze wymiana nic niedala. Myślałam,ze moze ktoś miał podobnie i rzuci nakis pomysl.
Boje sie ze będzie zgadywal i wymienial bez sensu dzialajace czesci na nowe.
Czasami przyczyna jest prosta a mechanicy (nie wszyscy) idą w druga stronę


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.