Teraz jest Cz, 23 mar 2017, 01:18

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 16 mar 2017, 16:39 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 39
Lokalizacja: Sosnowiec
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Czesc wszystkim, ostatnio zamówiłem i założyłem 2x końcówki wydech buzzer zz102x ponieważ oryginalne wydechy bardzo kiepsko wyglądały.
Po założeniu a było to dwa dni temu zauważyłem ze gdy wydech sie nagrzeje zaczyna drgać na tyle ze jest wyczuwalny wewnątrz kabiny tylko i wyłącznie na biegu jałowym gdy nie dodaje gazu oraz tylko wtedy kiedy jest nagrzany na zimnym wszystko jest ok.

Drgania sa dosc lekkie lecz wyczuwalne i denerwujące zwłaszcza ze wcześniej ich nie było. Co moze byc przyczyna?

Moje podejrzenia kieruje ku temu ze kiedy były ucinane końcówki ucinania było to zrobione bez ściągania wydech z mocowania co mogło spowodować jakieś rozstrojenie, poluzowanie? Jakieś rady? Chyba jedynym wyjściem bedzie udanie sie do warsztatu gdzie montowałem koncówki...

-- Dodano: Cz, 1 gru 2016, 15:46 --

Po wizycie u mechanika dostałem informacje ze wszystko jest ok, a drżenia wciąż sa odczuwalne. Jakieś pomysły?

-- Dodano: Śr, 11 sty 2017, 22:58 --

Aktualizacjia: postanowilem przeczyscic przepustnice i przepływomierz zobaczymy czy przyniesie to jakis efekt...

Bede informowal dalej ;)

-- Dodano: Cz, 16 mar 2017, 16:39 --

przeczyszczenie przepustnicy i przepływomierza załatwiło sprawę. Głowny problem byl w tym ze obroty na biegu jałowym były zbyt niskie teraz jest to okolo 800

Wszystko jest jak należny poza jednym problemem który prawdopodobnie rozwiąże ponowna adaptacja ECU czy KAM ( wchodzi na zbyt wysokie obroty jak jest zimny kiedy wcisnę sprzęgło ).

Czy ma ktoś instrukcje jak wykonać restart ECU / KAM robiłem to poprzez odpięcie akumulatora na 5 min lecz czy to za krotko?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 mar 2017, 18:06 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 461
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
masz 800 na rozgrzanym? Nie wiem czy prawidlowo nie jest 650. Mozliwe ze jeszcze sie nie zaadaptowal.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 mar 2017, 21:35 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 39
Lokalizacja: Sosnowiec
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Cieżko powiedzieć moze i około 650-700 natomiast napewno powyżej połowy pierwszej przedziałki. Wcześniej było poniżej, natomiast martwi mnie jak długo moze trwać taka adaptacja? Czy złe ja wykonałem czy po prostu musze trochę pojeździć.
Ponieważ jak podczas samej jazdy jest wszystko super tak zaraz po samym odpaleniu silnika gdy ruszę i wcisnę sprzęgło obroty idą damę do góry


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 mar 2017, 22:27 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 168
Lokalizacja: Gliwice
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Prawidłowe obroty powinny się utrzymywać między 650 - 750 rpm (100rpm to mniej więcej grubość wskazówki na obrotomierzu). Ja robiłem adaptację przez odpięcie klemy z aku na kilka minut, następnie uruchomiłem auto i zostawiłem do momentu nagrzania się do temperatury roboczej. Podobno można jechać od razu po resecie, a adaptacja zrobi się sama po przejechaniu około 100-150 km. Jednak wydaje mi się, że mój sposób jest szybszy.
Ile kilometrów zrobiłeś od momentu resetowania ECU?

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 mar 2017, 13:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 461
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Zrob adaptacje jak kolega wyzej opisal. Ja mam obroty 650 i 750 przy zalaczonym wentylatorze. Ta pierwsza gruba kreska powyzej zera oznacza 500 obrotow.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 mar 2017, 21:37 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 39
Lokalizacja: Sosnowiec
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Wyglada na to ze problem został rozwiazany poprzez ponowny restart ECU, a zrobiłem to poprzez:
1. odpiecie masy od akumulatora
2. wlaczenie siwatel po czym ich wylaczenie
3. 4 krotne wcisniecie hamulca
4. wcisniencie klaksonu
5. pozostawinienie samochodu na noc z odpietym akumulatorem
6. podpiecie masy
7. odczekanie 20min z zapalonym silnikiem az do osiagniecia 90stopni C, z włączona klima na 22C auto, bez wciskania gazu podczas nagrzewania samochodu. Wydaje mi sie ze wczesniejsza adaptacja nie powiodla sie z tego powodu ze instalacja gazowa byla wyłączona, teraz ustawiona na auto przełączenie sie na gaz po osiągnięciu odpowiedniej temp.

Ilosc obrotow na biegu jalowym przy temp 90C przed adaptacja:
Obrazek
Po ponownej adaptacji
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.