Teraz jest Pn, 10 gru 2018, 01:50

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 5 lis 2018, 09:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.10.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Panowie, czy ktoś wymieniał tuleje drążka reakcyjnego (stabilizatora) w nadwoziu GH. Z tego co widze to bez opuszczania sanek raczej niewykonalne. Może ktos ma namiary na fotorelacje z opuszczaniem sanek. Znalazłem fotorelacje do nadwozia GG ale podejrzewam że przy GH bedzie nieco inaczej. Wszelkie podpowiedzi mile widziane :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lis 2018, 20:51 
Amator
Offline
Od: 19.09.2017
Posty: 91
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Kiedyś w 626 wymieniałem. Potrzebowałem płaski klucz, wygiety w banan bo nie dało rady dojść. W gh pewnie będzie jeszcze gorzej.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lis 2018, 00:41 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4599
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Podobno da radę w GH wymienić te gumy drążka bez zdejmowania/opuszczenia sanek silnika.
Ktoś już to robił, nie było lekko podobno, ale szczegółów nie znam.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 lis 2018, 14:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.10.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Bez opuszczania sanek wymieniałem w 323f BA, było cięzko. Tutaj tuleje sa duzo wieksze, wiec lepiej sanki opuścić, tylko jak... :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 lis 2018, 20:29 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 366
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Nie zrobisz tego w GH bez opuszczenia "podkowy". Nie dojdziesz kluczem do dwóch śrub mocujących opaski stalowe gum drążka stabi. Robiłem to niedawno.... śruby tak zapieczone,że trzeba było odkręcić przekładnię kierowniczą i odsunąć trochę na bok coby zrobić miejsce na konkretny klucz.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 20:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.10.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Sanki bedzie trzeba opuścić, tylko zastanawia mnie na ile fotorelacja z tego zabiegu przy GG bedzie zgodna z GH :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 gru 2018, 20:21 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 366
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Przecież masz dwa różne rodzaje zawieszeń,więc sam sobie odpowiedz.
Na dodatek inne przekładnie kierownicze...

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.